Misschien hebben ze het hoofd van Geert er al opgezet. Vindt ie leuk...quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat leidt teveel af van Wilders, natuurlijk.
Is dat geen verkapte doodsverwensing, Linus?quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het hoofd van Geert er al opgezet. Vindt hij leuk...
[ afbeelding ]
Nee, ik geloof van niet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat geen verkapte doodsverwensing, Linus?
Drank maakt meer kapot dan je lief is, he?quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Geert en Hero liggen elkaar niet meer zo echter.
Oh, op die fiets... Ik zat zelf meer aan een houten replica van het hoofd van Wilders te denken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, Wilders zijn hoofd op een houten beeld zie ik als wereldverbetering
Ja, jij bent dan ook veel te lief voor deze harde wereldquote:Op woensdag 28 juni 2017 10:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh, op die fiets... Ik zat zelf meer aan een houten replica van het hoofd van Wilders te denken.
Krol redt het land, terwijl het partijkartel de burger angst aan probeert te praten. Goed werk Krol.quote:
Wat zegt hij nou eigenlijk. Moet de meetmethode aangepast worden of moet het kabinet even een wereldwijd probleem zomaar oplossen?quote:
Vrijdag heeft mijn zoon zijn eerste prikken gehad in beide beentjes.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
"Discussie" met een nicht van me gehad die op internet gelezen dat vaccineren niet goed is en ze haar pasgeboren kind eigenlijk niet wilde vaccineren.
Nou ja ik heb me echt wel beheerst want met boosheid overtuig je niemand.
Was wel geïrriteerd.
Mooi. Hopelijk een lang, gezond en gelukkig leven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrijdag heeft mijn zoon zijn eerste prikken gehad in beide beentjes.
Ik houd nog even vast aan het gedicht van Annie M.G. Schmidt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, jij bent dan ook veel te lief voor deze harde wereld
Lekker onverantwoord weer. Je weet toch dat kinderen daar autisme van krijgen?quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrijdag heeft mijn zoon zijn eerste prikken gehad in beide beentjes.
Je kan ook wat verborgen sneren erin verwerken zoals "nou, dan zal ik maar vaak langs komen dit eerste jaar want daarna is het wellicht al te laat".quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
"Discussie" met een nicht van me gehad die op internet gelezen dat vaccineren niet goed is en ze haar pasgeboren kind eigenlijk niet wilde vaccineren.
Was wel geïrriteerd.
Het stoort me dat zelfs opgeleide mensen niet in staat zijn om betrouwbare bronnen te herkennen. Die gewoon geloven dat websites als dewaarheidovervaccineren.nl waar zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
Was wel geïrriteerd.
Het eerste vooral. En daar heeft hij wel een punt. Als het jaren van toepassing blijft, dan verliest het waarde.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wat zegt hij nou eigenlijk. Moet de meetmethode aangepast worden of moet het kabinet even een wereldwijd probleem zomaar oplossen?
Dat hoop ik ook. Bij mij zijn die vaccinaties nooit een discussie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:50 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk een lang, gezond en gelukkig leven.
Of meer een regiogebonden niveau toepassen. Zo kan Meppel altijd op groen blijven, en de Schilderswijk op zwart.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het eerste vooral. En daar heeft hij wel een punt. Als het jaren van toepassing blijft, dan verliest het waarde.
Maar als jij iemand op straat vraagt wat het dreigingsnivo is dan is het antwoord "Huh? Watte?". Dat heeft namelijk geen ruk met de man in de straat te maken maar is vooral relevant voor politie en andere diensten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het eerste vooral. En daar heeft hij wel een punt. Als het jaren van toepassing blijft, dan verliest het waarde.
Zag inderdaad een bijna overtuigend betoog van het type Universiteit van het leven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Lekker onverantwoord weer. Je weet toch dat kinderen daar autisme van krijgen?
Erg vervelend idd. Ik vermoed dat de reden dat dit soort onzin zo verrassend populair is, is dat moeders denken met hun hart als het hun kind betreft en vervolgens argumenten zoeken bij die gevoelens/angsten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:46 schreef Jip141 het volgende:
Was wel geïrriteerd.
Dat zijn mensen die praten op basis van ERVARING en niet op basis van BOEKENWIJSHEID zoals al die dokters dat wel doen. Wat is nou belangrijker???quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag inderdaad een bijna overtuigend betoog van het type Universiteit van het leven.
Was getekend, Japie?quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Zag inderdaad een bijna overtuigend betoog van het type Universiteit van het leven.
Volgens Jaap Jansen van BNR wel. En die heb ik nog niet vaak op grapjes kunnen betrappen.quote:
twitter:JaapJansen twitterde op woensdag 28-06-2017 om 06:22:5450plus-Kamerlid @HenkKrol wil per motie het dreigingsniveau terugbrengen tot aanvaardbaar niveau https://t.co/prEOijpSai reageer retweet
Waar is Japie eigenlijk?quote:
Heel goed.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Of meer een regiogebonden niveau toepassen. Zo kan Meppel altijd op groen blijven, en de Schilderswijk op zwart.
Banhammer, geloof ik.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar is Japie eigenlijk?
Dat was immers een zeer gewaardeerde SC'er.
Op vakantie voor het leven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar is Japie eigenlijk?
Dat was immers een zeer gewaardeerde SC'er.
En met overmatig gebruik van HOOFDLETTERS bovendien.quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die praten op basis van ERVARING en niet op basis van BOEKENWIJSHEID zoals al die dokters dat wel doen. Wat is nou belangrijker???
Ja, hoe maakt je anders duidelijk dat het HEEL belangrijk is? En bovendien WAAR!quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:00 schreef remlof het volgende:
[..]
En met overmatig gebruik van HOOFDLETTERS bovendien.
Hihi.quote:
Yep. Komt niet meer goed, denk ik, tenminste niet tot het goed fout gaat. En dan gaan ze huilen dat de overheid wat had moeten doen!quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hihi.
Overigens zijn de vaccinatiepercentages weer gedaald en sommigen bevinden zich werkelijk op een schrikbarend laag niveau.
Ik weet niet of het zo'n vaart zal lopen, maar het is wel te hopen dat de recente trend van wantrouwen in instituties niet doorzet. Geeft toch wel een hoop gedoetjes, en een desinformatiemaatschappij.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep. Komt niet meer goed, denk ik, tenminste niet tot het goed fout gaat. En dan gaan ze huilen dat de overheid wat had moeten doen!
Klinkt als Amsterdammers.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:05 schreef Tem het volgende:
Vroeger waren het alleen gereformeerden die het in Gods handen lieten naar nu zijn het allemaal van die hippe bio verantwoorde ouders die het ook nalaten.
Jij bent nog jong, Kaas-, jij gelooft nog in de mensheidquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo'n vaart zal lopen, maar het is wel te hopen dat de recente trend van wantrouwen in instituties niet doorzet. Geeft toch wel een hoop gedoetjes, en een desinformatiemaatschappij.
Bizar ook dat ze het aan zichzelf kunnen verkopen als "het beste voor het kind". Konden die ouders maar de mazelen krijgen, in plaats van hun kind er toe te veroordelen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:05 schreef Tem het volgende:
Vroeger waren het alleen gereformeerden die het in Gods handen lieten naar nu zijn het allemaal van die hippe bio verantwoorde ouders die het ook nalaten.
Nee, enkel in ware Europeanen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent nog jong, Kaas-, jij gelooft nog in de mensheid
Ware Europeanen gaan gewoon naar Gauchos.quote:
Dat doet pijn, waht.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ware Europeanen gaan gewoon naar Gauchos.
Van die mensen vervangen "God" door "de natuur". Geraffineerde suiker is slecht, vruchtensap met suiker is goed. Ve-tsin als poeder is slecht, zongedroogde tomaten vol glutamaat zijn goed, enz.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bizar ook dat ze het aan zichzelf kunnen verkopen als "het beste voor het kind". Konden die ouders maar de mazelen krijgen, in plaats van hun kind er toe te veroordelen.
Dat is ook zo onbegrijpelijk. Met hun paleodieet. Of alles rauw willen eten. Het gaat gewoon te goed in dit land, dat mensen zich hier druk over gaan maken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Van die mensen vervangen "God" door "de natuur". Geraffineerde suiker is slecht, vruchtensap met suiker is goed. Ve-tsin als poeder is slecht, zongedroogde tomaten vol glutamaat zijn goed, enz.
Tja. Vroeger leefde men "natuurlijk" en was de levensverwachting 35 jaar ofzo. Maar dat gaat er bij die mensen niet in.
Hoho, anti vaxxers zijn niet alleen links en hoogopgeleid, onderzoeken daarover zeggen nu juist dat anti vaxxers in alle politieke overtuigingen min of meer gelijk voorkomen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Van die mensen vervangen "God" door "de natuur". Geraffineerde suiker is slecht, vruchtensap met suiker is goed. Ve-tsin als poeder is slecht, zongedroogde tomaten vol glutamaat zijn goed, enz.
Tja. Vroeger leefde men "natuurlijk" en was de levensverwachting 35 jaar ofzo. Maar dat gaat er bij die mensen niet in.
FIFA constateert geen corruptie. Nou nou.quote:De organisatie van het WK voetbal van 2022 in Qatar heeft de conclusies uit het langverwachte onderzoeksrapport naar corruptie van de mondiale bond FIFA omarmd.
"Dit bekrachtigt de integriteit van ons bid", luidt een verklaring uit Doha.
Het dinsdag gepubliceerde rapport van de Amerikaanse jurist Michael Garcia bevat geen harde bewijzen voor corruptie bij de toewijzing in 2010 van de WK's van 2018 (Rusland) en 2022.
Wel geeft het dossier van 430 pagina's inzicht in een verdorven systeem waarin "eigenbelang, hoogmoed en hebzucht bij de 22 stemgerechtigde bestuursleden van de wereldvoetbalbond om voorrang streden".
Wat wil je met zo'n opperhoofd?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
FIFA constateert geen corruptie. Nou nou.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is ook zo onbegrijpelijk. Met hun paleodieet. Of alles rauw willen eten. Het gaat gewoon te goed in dit land, dat mensen zich hier druk over gaan maken.
quote:Baby overleden door superfoods, OM eist celstraf tegen Belgische ouders
Een vader en moeder riskeren 18 maanden gevangenisstraf omdat hun baby is gestorven aan dehydratie en ondervoeding. Het stel uit Beveren (België) ging er zonder een arts te raadplegen vanuit dat de baby lactose- en glutenintolerant was. Het jongetje kreeg alleen nog maar alternatieve drankjes zoals quinoamelk.
Deze nieuwe richtlijn doet me denken aan de post die er ooit voor zorgde dat ik in POL terecht kwam.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:10 schreef Euribob het volgende:
Naar aanleiding van de toenemende hoeveelheid nepnieuws op FOK! en op POL is door de moderatie besloten om ter verduidelijking van ons beleid enkele aanvullende richtlijnen op te stellen omtrent de inhoud van discussies.
Deze posts zijn niet welkom:
1. Posts met als doel de legitimiteit van en/of het vertrouwen in de democratie en rechtsstaat in Westerse landen te ondermijnen zonder enig bijgaand bewijs hiervan.
2. Geplaatste memes/afbeeldingen welke door hun foutieve en/of extreme inhoud het topic ontregelen en daardoor de discussie verstoren.
3. Topics en (openings)posts waar gebruik gemaakt wordt van alternatieve feiten afkomstig uit bronnen die verder niets met de werkelijkheid van doen hebben.
4. (Vermoedelijke) propaganda door nepaccounts afkomstig van organisaties met andere achterliggende doeleinden.
5. Posts in zijn algemeenheid waar gesproken wordt van samenzweringen, complotten, het bestaan van een "deep state" etc.
6. Filmpjes van videosites als YouTube afkomstig van kanalen met een onbetrouwbare reputatie.
Ook voor deze bovenstaande punten geldt dat het vooral richtlijnen zijn waar zowel de users als de moderators op kunnen letten om het forum leuk en netjes te houden. De uitvoering / naleving hiervan wordt gezocht in de redelijkheid van de users en moderators, en is dus aan interpretatie onderhevig
Eigenlijk wel de moeite van een nieuw topic waard. Van "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving" naar "fake-news". Wat gebeurde er met de manipulaties in het afgelopen decennium?quote:Op donderdag 8 juli 2004 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begin me godsgruwelijk te ergeren aan de manier waarop in WFL en POL het argument van de "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving" zich is gaan ontwikkelen als een drogreden.
Korte uitleg:
De zeer gerespecteerde user sjuuun is bij mijn weten auteur van een doorwrocht argument dat bekend staat en populair is geworden onder de noemer "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving". Dit argument houdt kort en goed in dat wij door onze schoolopleiding en door de media worden gehersenspoeld om te geloven in zogenaamde linkse en liberale ideeën. Eindelijk zijn er een aantal mensen opgestaan (denk aan de LPF) die de samenzwering van linkse krachten hebben doorzien en doorleefd en nu bezig zijn met een rijkelijk succesvol tegenoffensief, luidt de boodschap. Natuurlijk zijn er nog wat tegensputterende linkse individuen aanwezig, maar die worden dankzij het inzicht van de verlichte minderheid hun plaats gewezen adh van het "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving"-argument. Er wordt dus eenvoudigweg verkondigt dat zij in een soort sekte hebben gezetten, die hun kritische vermogens heeft aangetast. De rest van de goegemeente, die wat minder aangetast is, zal binnenkort wel zo verstandig zijn om langzaam te accomoderen aan de nieuwe - nee, de echte - werkelijkheidsbeleving, waarin - heel belangrijk - geen slachtoffers meer bestaan en iedereen verantwoordelijk is voor de eigen situatie. Het lijkt dus wel wat op een paradigmaverschuiving, die goedschiks of kwaadschiks door je strot gehaald wordt. Het is een aantrekkelijk argument gebleken, want het wordt te pas te onpas overal gebruikt. Het devalueert de argumentatie van de opponent en verheft de eigen visie tot dé waarheid.
Dit laatste is meteen al een weggevertje wat betreft de waarachtigheid van het argument. Buiten de axiomatische wiskunde bestaat geen waar of onwaar (zeker niet waar het politiek of levensbeschouwing betreft) alleen gradaties van waarschijnlijkheid. Maar er zijn meer redenen om aan te nemen dat we hier spreken over een drogreden.
Wil de stelling waar zijn dan moet nl. aan een drietal criteria worden voldaan.
1. Er dient bewezen te worden dat er idd zoiets bestaat als manipulatie door links via media en schoolopleiding. Het liefst zelfs zou moeten worden bewezen dat er een samenzwering bestaat, want zoiets wordt wel gesuggereerd. Sturman heeft geprobeerd te bewijzen dat het NOS-journaal links is, maar Sturman is niet onafhankelijk en de gebruikte definities waren arbitrair. Bovendien is met naam en toenaam bewezen dat een bepaalde spraakmakende NOS-journalist, die men betichtte van (extreem)linkse sympathieën, nog nooit links heeft gestemd.
2. Er moet dmv wetenschappelijke kennis, die door alle partijen wordt erkend, bewezen worden dat wat door links gezegd wordt idd een (grove) vertekening is van de werkelijkheid. Lukt dit niet dan slaat het argument ook terug op de gebruiker zelf (nipped in the butt dus). Hoe weten wij immers dat zijn visie wél de juiste is omtrent de werkelijkheid? Je kunt maw geen scheidsrechter en deelnemer ineen zijn in discussies rondom de werkelijkheid (om niet solipsistisch te zijn) en al eerder aangehaald tegenargument geldt ook: er bestaan slechts gradaties van waarschijnlijkheid, geen waarheden.
3. Als laatste zou bewezen dienen te worden dat het bij mensen die linkse sympathieën koesteren (zoals ik bijv.) stelselmatig aan kritische vermogens ontbreekt. Immers zij kunnen niet meer zelfstandig nadenken, aangezien zij gehersenspoeld zijn.
Enfin, geen verrassing, volgens mij is aan geen van de drie criteria te voldoen en dus balanceren we m.i. op het slappe koord van de drogreden. Uiteraard staat het een ieder vrij om de criteria ter discussie te stellen dan wel argumentatie aan te dragen om aan de criteria te voldoen. Echter lukt dit niet dat zou het toch niet al te veel gevraagd zijn van de rechtse usertjes om voortaan deze drogreden niet meer te gebruiken.
Dank voor u aandacht.
WG Ryan3.
Die kunnen ook maar beter uitsterven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:05 schreef Tem het volgende:
Oh...dat wordt een spektakel topicquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:17 schreef sigme het volgende:
Eigenlijk wel de moeite van een nieuw topic waard. Van "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving" naar "fake-news". Wat gebeurde er met de manipulaties in het afgelopen decennium?
M.a.w: in 2004 liepen er op Fok! nog grotere randdebielen rond dan nu.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze nieuwe richtlijn doet me denken aan de post die er ooit voor zorgde dat ik in POL terecht kwam.
[..]
Eigenlijk wel de moeite van een nieuw topic waard. Van "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving" naar "fake-news". Wat gebeurde er met de manipulaties in het afgelopen decennium?
En die zich dat kunnen permitteren omdat de rest hun kinderen wel laat vaccineren.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:05 schreef Tem het volgende:
Hehehe, oh wacht...toen was ik er ook al en toen was Ryan nog een stem der redelijkheid.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
M.a.w: in 2004 liepen er op Fok! nog grotere randdebielen rond dan nu.
Is Ryan omgeslagen dan?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehehe, oh wacht...toen was ik er ook al en toen was Ryan nog een stem der redelijkheid.
Hoeveel zouden ze voor die conclusie van dat onderzoek gevangen hebben?quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
FIFA constateert geen corruptie. Nou nou.
Idd ja.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehehe, oh wacht...toen was ik er ook al en toen was Ryan nog een stem der redelijkheid.
Anders. De dubieuze figuren waren meer geslepen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
M.a.w: in 2004 liepen er op Fok! nog grotere randdebielen rond dan nu.
Een riante vergoeding. Maar die krijgen ze ongeacht wat ze doen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze voor die conclusie van dat onderzoek gevangen hebben?
Ene du_ke herinner ik me nog wel. Die heeft meer dan 100.000 posts.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Anders. De dubieuze figuren waren meer geslepen.
IIG meestal wel een stuk intelligenter en in staat om een hele alinea foutloos te schrijven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Anders. De dubieuze figuren waren meer geslepen.
Dat was wel een van de ergste, ja. Die kan ik mij ook nog wel herinneren, vraag mij af wat die doet tegenwoordig...quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ene du_ke herinner ik me nog wel. Die heeft meer dan 100.000 posts.
Naar kereltje was dat.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:36 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ene du_ke herinner ik me nog wel. Die heeft meer dan 100.000 posts.
Ja, dat van Stali heb ik gezien (van Ryan & Stali zelf).quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij lijkt wat verbitterd. Hoorde iets van dat Stali bij hem weg is.
Ja, daar lijkt het wel op in discussies. Meer onbegrijpelijke en hardere bewoordingen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat van Stali heb ik gezien (van Ryan & Stali zelf).
Maar is hij politiek omgeslagen / onredelijk geworden?
Het kan altijd extra riant hè.... zeg een zwembad bij je huis en een leuke Maserati en een in een contrastkleur voor de vrouw.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Een riante vergoeding. Maar die krijgen ze ongeacht wat ze doen.
WGR / Even zo een frietkraam? (4) Het afwachtenquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En een extra vrouw wellicht.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kan altijd extra riant hè.... zeg een zwembad bij je huis en een leuke Maserati en een in een contrastkleur voor de vrouw.
Eigenaardig dan als ik zondag jl. nog deze posts plaats:quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het wel op in discussies. Meer onbegrijpelijke en hardere bewoordingen.
quote:Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, blijft idd het merkwaardigste fenomeen afgeven op islam vanwege afwijkend waardesysteem tav vrouwen, andersdenkenden, homo's, opvoeding etc. maar dan vervolgens anti-links zijn, terwijl juist door links sinds de jaren 60/70 ons waardesysteem dusdanig is veranderd dat dit diametraal staat tov de islam. Komt ook nog eens bij dat zeker niet gesteld kan worden dat linksen de gastarbeiders het land hebben binnengehaald, zoals ook iedereen wel weet.
quote:[quote]Op zondag 25 juni 2017 17:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jaloers op islam? Nee, dat geloof ik ook niet.
Overigens is natuurlijk de cultureel-marxisme narratief vervolgens de merkwaardigste uitvlucht die men dan volgt. In principe zegt men dan dat de westerse samenleving geïnfiltreerd is door de ideeën van een groepje (joodse) geleerden, wiens doel het was/is om zoals ze dat tegenwoordig zo mooi uitdrukken Europa c.q. het blanke ras om te volken. Niet alleen brachten die door de grote mars door de instituten de emancipatie van vrouwen, homo's, arbeiders etc. voort ook leerden zij ons het cultuur-relativisme aan: de stelling dat alle culturen in feite gelijkwaardig zijn. Vervolgens wordt er een link gelegd tussen het cultuur-marxisme (links) en de diepe staat (een term die tegenwoordig ingang begint te vinden), bankwezen i.c. Goldman-Sachs, Bilderberg, elite etc. en samen hebben ze het plannetje bedacht om het witte ras op te heffen. Tegenwoordig is de bijvoeging graaf Coudenhove-Kalergi, Soros, SJWs, Sylvana Simons, verstopeitjes tijdens Pasen etc.
Hierop reageert links dan weer als door een wesp gestoken en gaat alle kritiek op onderdelen afwijzen dwz o.a. islamkritiek. Wat ook niet zuiver is.
Volgens mij ben ik de meest niet-verbitterde figuur waarbij ineens, op een namiddag in december, zijn vrouw zomaar wegloopt, zonder ruzie, en nog vlak nadat ze vertelde dat we altijd bij elkaar zouden blijven en dat ze iedere dag hard om een grap van mij kan lachen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laat ik eerlijk zeggen Ryan dat als dat echt gebeurd is, ik dat wel teringnaar voor je vind. Dat verdient een mens niet. Gelukkig ben je nog een vrolijke jongen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de meest niet-verbitterde figuur waarbij ineens, op een namiddag in december, zijn vrouw zomaar wegloopt, zonder ruzie, en nog vlak nadat ze vertelde dat we altijd bij elkaar zouden blijven en dat ze iedere dag hard om een grap van mij kan lachen.
Friek zal wel op het vinkentouwtje zitten.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat ik eerlijk zeggen Ryan dat als dat echt gebeurd is, ik dat wel teringnaar voor je vind. Dat verdient een mens niet. Gelukkig ben je nog een vrolijke jongen.
Ja, ja.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat ik eerlijk zeggen Ryan dat als dat echt gebeurd is, ik dat wel teringnaar voor je vind. Dat verdient een mens niet. Gelukkig ben je nog een vrolijke jongen.
Wel een jong mannetje, via twitter leren kennen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Friek zal wel op het vinkentouwtje zitten.
Dat kan, uiteraard, altijd, helaas zal dat dan wel gemeld moeten worden aan de verantwoordelijken van de VVD webcare, natuurlijkquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:53 schreef Ryon het volgende:
Kan ik dit topic dan eindelijk praten over omvolking en the deep state? of zijn daar tegenwoordig regels voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |