Er werd gesuggereerd in de media dat Merkel misschien niet op de hoogte was dat er al jaren een kant-en-klaar wetsvoorstel op de plank lag en daarom nu verrast is dat het ineens zo snel gaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Merkel zelf stemde tegen, het stuk rundvee, en zei dat ze zich overvallen voelde. Dufkut, deze wet die nu aangenomen is, is 5 jaar oud en lag op de plank.
Wat heb jij er trouwens voor last van als mannen met elkaar gaan trouwen en vrouwen ook?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:26 schreef vigen98 het volgende:
Merkel: ''Ik geloof dat het huwelijk alleen tussen een man een vrouw is''Ik zou bijna fan van haar worden als ze niet zoveel jihadi tuig naar Europa bracht.
Het jihadi tuig denkt er in dit geval hetzelfde over als frau Merkelquote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:26 schreef vigen98 het volgende:
Merkel: ''Ik geloof dat het huwelijk alleen tussen een man een vrouw is''Ik zou bijna fan van haar worden als ze niet zoveel jihadi tuig naar Europa bracht.
Kruisigen was Romeins, niet christelijk! Kom op, zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:16 schreef Onnoman het volgende:
[..]
typisch gevalletje appels met peren vergelijken
Zó gaat ze het dus schaffen!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Het jihadi tuig denkt er in dit geval hetzelfde over als frau Merkel
owja, elke vrouw is anders.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn er zeven soorten vrouwen? Goh, maffe hetero's
Als je vrijheid haat zal je daar wel chagrijnig van worden of zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:58 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat heb jij er trouwens voor last van als mannen met elkaar gaan trouwen en vrouwen ook?
Aha. Je denkt dus hetzelfde over het huwelijk als dat jihadi-tuig. Curieus bondgenootschap.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:26 schreef vigen98 het volgende:
Of hij is zelf niet in staat om een partner te strikken en gunt het dan ook maar niemand.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je vrijheid haat zal je daar wel chagrijnig van worden of zo.
Dat is knap, want ze wist het met Coalitiedwang altijd tegen te houden, en sprak zich er altijd tegen uit. Ze heeft dus het geheugen van een goudvisquote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd in de media dat Merkel misschien niet op de hoogte was dat er al jaren een kant-en-klaar wetsvoorstel op de plank lag en daarom nu verrast is dat het ineens zo snel gaat.
Meh. Al die jongvolwassen mannen willen best meerdere vrouwen hebben, dit is immers Europa.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het jihadi tuig denkt er in dit geval hetzelfde over als frau Merkel
Hertrouwen?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:55 schreef Oscar. het volgende:
[..]
wacht maar tot homo's het hertrouwen gaan ontdekken. Dikke business
Wat een lafaard.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 09:36 schreef Felagund het volgende:
Het is er door (met een ruime meerderheid uiteindelijk, 393 voor, 226 tegen, 4 onthoudingen). Merkel zelf stemde tegen.
ja, zijn genoeg mensen die dat ja 20/30/40 jaar doenquote:
verschilt per vrouw zelfs van dag tot dagquote:
hoezoquote:
Sodom en gomorraquote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoezo
niemand verliest hier, dat is een goede zaak lijkt mij
Dus dat is positief?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
Hitler zou spontaan zelfmoord plegen als hij dit hoorde.
je bent bang dat god met vuur gaat gooien nu?quote:
Nee, maar ik vind het wel een teken van moreel verval van het Westen. Nog even en pedofilie wordt geaccepteerd, immers kies je er ook niet voor om op jonge kindjes te vallen toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent bang dat god met vuur gaat gooien nu?
Je ziet het verschil niet tussen twee mannen die met wederzijds instemmen seks hebben en een volwassene die seks heeft met een kind? Laat dat vuur maar uit de lucht komen vallen...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel een teken van moreel verval van het Westen. Nog even en pedofilie wordt geaccepteerd, immers kies je er ook niet voor om op jonge kindjes te vallen toch?
Meeste kinderen worden misbruikt door papaquote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel een teken van moreel verval van het Westen. Nog even en pedofilie wordt geaccepteerd, immers kies je er ook niet voor om op jonge kindjes te vallen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |