abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2017 @ 21:43:28 #151
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_172150243
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 22:13 schreef cunial het volgende:

[..]

Dat zie ik wel regelmatig, bijv 3 matrixborden op 70 en daarna weer doorrijden.
Ik verdenk die borden er al jaren van dat ze gewoon random aan en uit gezet worden. Vaak is er geen enkele aanwijsbare oorzaak te vinden waarom een dergelijk bord aan staat.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_172156641
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:43 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik verdenk die borden er al jaren van dat ze gewoon random aan en uit gezet worden. Vaak is er geen enkele aanwijsbare oorzaak te vinden waarom een dergelijk bord aan staat.
Is geautomatiseerd. Dat jij geen reden ziet, wil niet zeggen dat er geen reden is. Ik zie ze eerder te laat, dan onnodig aan gaan.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 08:38:40 #153
152789 karr-1
pi_172156862
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:25 schreef alpeko het volgende:

[..]

Is geautomatiseerd. Dat jij geen reden ziet, wil niet zeggen dat er geen reden is. Ik zie ze eerder te laat, dan onnodig aan gaan.
Ik weet dat het geautomatiseerd is, maar dat is ook meteen het gevaar. Als er toevallig een paar auto's op het verkeerde punt wat zachter rijden denkt dat ding meteen "FILE !!" en gooit alles op slot. Een mens zou dan nog kunnen denken "Mwoah valt wel mee, lost zichzelf wel op"
pi_172157368
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:38 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Een mens zou dan nog kunnen denken "Mwoah valt wel mee, lost zichzelf wel op"
De meerderheid van de mensen op de weg moet vooral niet zelf gaan denken het beter te weten. Als er een paar auto's langzamer rijden, lijkt het me een goede reden om dat middels de matrixborden kenbaar te maken. Als het dan maar heel even is, zijn ze ook zo weer weg. Wat is het probleem dan?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:14:16 #155
152789 karr-1
pi_172157416
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:11 schreef alpeko het volgende:

[..]

De meerderheid van de mensen op de weg moet vooral niet zelf gaan denken het beter te weten
Ik heb het dan ook niet over mensen op de weg, maar mensen die met een camera de verkeerssituatie ter plekke bekijken en reageren.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:15:19 #156
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172163911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:14 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet over mensen op de weg, maar mensen die met een camera de verkeerssituatie ter plekke bekijken en reageren.
werkt met sensoren in het wegdek... Dát heet automatisch ;) .. Dan gaat er wel uiteraard in de controlekamer een pingeltje en schakelt één van de schermen over naar dat punt waardoor er mensen mee gaan kijken, maar die matrix staat dan al aan.. Niemand die daar een handeling voor hoeft te doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:20:32 #157
152789 karr-1
pi_172164042
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

werkt met sensoren in het wegdek... Dát heet automatisch ;) .. Dan gaat er wel uiteraard in de controlekamer een pingeltje en schakelt één van de schermen over naar dat punt waardoor er mensen mee gaan kijken, maar die matrix staat dan al aan.. Niemand die daar een handeling voor hoeft te doen.
Dan gaat de matrix dus te vroeg aan, er hoeft niet perse iets aan de hand te zijn. Misschien rijden er toevallig een paar mensen wat langzamer. Menselijke beoordeling vooraf zou beter zijn.
pi_172164145
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:20 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dan gaat de matrix dus te vroeg aan, er hoeft niet perse iets aan de hand te zijn. Misschien rijden er toevallig een paar mensen wat langzamer. Menselijke beoordeling vooraf zou beter zijn.
Liever te vroeg dan te laat heh. Serieus? Hoeveel mankracht kost dat om honderden kilometers snelweg te monitoren _O-
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:26:13 #159
152789 karr-1
pi_172164168
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:25 schreef alpeko het volgende:

[..]

Liever te vroeg dan te laat heh
Met als gevolg het creeren van een onnodige file door mensen die vol in de ankers gaan als dat ding ineens aanflitst zonder aanwijsbare reden.
pi_172164207
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:26 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Met als gevolg het creeren van een onnodige file door mensen die vol in de ankers gaan als dat ding ineens aanflitst zonder aanwijsbare reden.
Vind jij ja. Je vind het onnodig. Ik durf dat te betwijfelen. Als ie niet of te laat aan gaat en er ontstaat een kop-staartbotsing door omdat jij of iemand anders niet oplet, dan ben jij verder van huis. Dan lig je of in de kreukels of sta je met je zure gezicht in een nog langere file. Dankzij de matrixborden zie je het (eventuele) gevaar ruim van te voren. Ik zie niet in hoe dat een ergernis kan zijn. Het is niet dat ze er 9 van de 10 keer naast zitten, of wel?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:30:57 #161
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172164289
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:20 schreef karr-1 het volgende:

[..]

nee, mensen maken fouten, hebben een reaktietijd en zijn soms afgeleid. Daarbij zou er 10.000 man/vrouw als een debieltje tv zitten te kijken om al die kilometers in de gaten te houden.
Geautomatiseerd is prima, er zijn altijd wel mensen die het niks vinden en zich geroepen voelen om erover te mauwen.. Ik weet zeker dat die matrixborden al honderden, zoniet duizenden ongelukken hebben voorkomen en vele levens hebben gered.. Die anderhalve keer dat je dan eens moet remmen om (voor jouw idee) niks of weinig is dan heel erg jammer.

Je zou eens een half jaartje ofzo moeten gaan rondrijden in een half ontwikkeld land waar ze dat niet hebben en waar halve anarchie heerst op de weg.. Dan ga je ons pimp-shizzle wegennet misschien weer waarderen. ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_172164434
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:27 schreef alpeko het volgende:

[..]

Vind jij ja. Je vind het onnodig. Ik durf dat te betwijfelen. Als ie niet of te laat aan gaat en er ontstaat een kop-staartbotsing door omdat jij of iemand anders niet oplet, dan ben jij verder van huis. Dan lig je of in de kreukels of sta je met je zure gezicht in een nog langere file. Dankzij de matrixborden zie je het (eventuele) gevaar ruim van te voren. Ik zie niet in hoe dat een ergernis kan zijn. Het is niet dat ze er 9 van de 10 keer naast zitten, of wel?
Nou..
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:45:43 #163
152789 karr-1
pi_172164644
quote:

[..]

Mowah dat laatste waag ik te betwijfelen. Maar goed, ik mijn mening jij de jouwe
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:46:11 #164
152789 karr-1
pi_172164654
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

nee, mensen maken fouten, hebben een reaktietijd en zijn soms afgeleid. Daarbij zou er 10.000 man/vrouw als een debieltje tv zitten te kijken om al die kilometers in de gaten te houden.
Geautomatiseerd is prima, er zijn altijd wel mensen die het niks vinden en zich geroepen voelen om erover te mauwen.. Ik weet zeker dat die matrixborden al honderden, zoniet duizenden ongelukken hebben voorkomen en vele levens hebben gered.. Die anderhalve keer dat je dan eens moet remmen om (voor jouw idee) niks of weinig is dan heel erg jammer.

Je zou eens een half jaartje ofzo moeten gaan rondrijden in een half ontwikkeld land waar ze dat niet hebben en waar halve anarchie heerst op de weg.. Dan ga je ons pimp-shizzle wegennet misschien weer waarderen. ^O^
10.000 man? Hoeveel van die borden staan er in NL?
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:46:23 #165
177940 Tunafish
met staart
pi_172164660
Ik heb ook een haat-liefde verhouding met die dingen. Zie ze vaak aanspringen bij opritten waar er dan weer een paar sukkels moeilijk deden en er geremd werd. Daardoor het verkeer achter ze ook, en verkeer daarachter, enzovoorts, tot je twee kilometer voor die oprit al de borden aan zit gaan en iedereen daar nóg harder gaat remmen. Kijk je een beetje vooruit, zie je dat de weg praktisch leeg is en ze op de rechterstrook wat langzamer rijden dan normaal. Ondertussen heb je achter je wel een mooie file.

Aan de andere kant staan ze natuurlijk vaak terecht aan en hebben ze ontiegelijk veel ongelukken voorkomen doordat mensen niet met volle vaart op een file afstormen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_172164733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:46 schreef Tunafish het volgende:
Ik heb ook een haat-liefde verhouding met die dingen. Zie ze vaak aanspringen bij opritten waar er dan weer een paar sukkels moeilijk deden en er geremd werd. Daardoor het verkeer achter ze ook, en verkeer daarachter, enzovoorts, tot je twee kilometer voor die oprit al de borden aan zit gaan en iedereen daar nóg harder gaat remmen. Kijk je een beetje vooruit, zie je dat de weg praktisch leeg is en ze op de rechterstrook wat langzamer rijden dan normaal. Ondertussen heb je achter je wel een mooie file.

Aan de andere kant staan ze natuurlijk vaak terecht aan en hebben ze ontiegelijk veel ongelukken voorkomen doordat mensen niet met volle vaart op een file afstormen.
Je gaat wel een beetje oppassen natuurlijk, maar een matrixbord met 70 km/h over een overzichtelijk stuk snelweg is gewoon een beetje onzin. Volgens mij is het nog een maximumsnelheid ook en geen advies snelheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:11:56 #167
177940 Tunafish
met staart
pi_172165263
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je gaat wel een beetje oppassen natuurlijk, maar een matrixbord met 70 km/h over een overzichtelijk stuk snelweg is gewoon een beetje onzin. Volgens mij is het nog een maximumsnelheid ook en geen advies snelheid.
Precies, wat ik altijd doe als ik ze aan zie springen, is rustig vooruitkijken wat er nou daadwerkelijk aan de hand is. Is de boel zo goed als leeg ga ik wel iets langzamer rijden, maar niet in de ankers om aan die 90/70/50 te voldoen. Meestal zie je wel of er daadwerkelijk van alles stilstaat, of ze gewoon zijn aangesprongen omdat er een paar langzame drollen langskwamen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 15:45:27 #168
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_172166004
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:46 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Nog los van hoeveel borden er staan zou je ook al die wegen van camera's moeten voorzien. Weegt vast op tegen die paar keer dat jij ze voor niks ziet. Wat mij dan weer nooit overkomt, maar dat zal vast toeval zijn ^O^.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_172166731
quote:

[..]

Als mensen toch al niet opletten, dan heeft dat bord al helemaal geen zin denk je niet? En als je wel oplet, kun je zelf wel zien wat er aan de hand is.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_172166854
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:16 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Als mensen toch al niet opletten, dan heeft dat bord al helemaal geen zin denk je niet? En als je wel oplet, kun je zelf wel zien wat er aan de hand is.
Mwah het valt meer op. Ik reageer anders op matrixborden dan op een remlicht voor me. Ik rem zelden direct als reactie op mijn voorganger (tenzij ik er niet langs/doorheen kan kijken of als er matrixborden knipperen). Mensen die maar 1 auto voor zich kijken (wat genoeg mensen doen), zien dankzij matrixborden eerder dat er iets loos is.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:28:36 #171
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172167061
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:46 schreef karr-1 het volgende:

[..]

een serieuze berg, en camera's; nog veel meer.

Op/om een knooppunt staan er gemiddeld een stuk of 30, op drukke snelwegen staan ze om de 500 - 1000 meter.. Ga maar eens even een beetje rekenen ^O^
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:35:57 #172
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_172167225
Een kleine 2700 kilometer snelweg is voorzien van signalering, en ze staan grofweg om de 600 meter. Reken maar uit.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:41:32 #173
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172167323
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:35 schreef JDude het volgende:
Een kleine 2700 kilometer snelweg is voorzien van signalering, en ze staan grofweg om de 600 meter. Reken maar uit.
ruim 5k, maar kijk eens goed rond op een knooppunt, en nabij tunnels, daar staan er hoopjes.. Valt normaal helemaal niet op, maar op een knooppunt met dubbele rijbaan staan ze dus 4 breed, en dan idd elke paar honderd meter..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 juli 2017 @ 16:43:42 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172167363
Waarom wordt er door die vrachtwagenchauffeurs altijd zo gezeken dat ze nooit respect krijgen? Als je me bijna van een rotonde af rijdt omdat je te beroerd bent om even twee tellen te wachten mag je echt de tering krijgen :r
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_172168936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:26 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ze moeten ook niet in de ankers, dat zijn mongolen. Gewoon gas lossen en opletten. Matrixborden werken gewoon, als randstedeling moet ik eerder wennen als ze er niet zijn en er wel file ontstaat.
.
pi_172180982
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Woon nu 6,5 jaar in Manila, en rij dus nu 6,5 jaar rond in Manila en kan dit volledig beamen :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 5 juli 2017 @ 08:45:30 #177
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_172182049
Wat is dat toch met bejaarden en te grote, dure auto's? Deze week al een stuk of 6 van die mensen voor me gehad die in een enorme sloep rijden, maar eigenlijk veel te bang zijn. Bij elke bocht remmen, of je nu 15, 50 of 80 km/u rijdt. En vooral niet proberen door te rijden, want o, o, o, wat is het allemaal spannend!

En allemaal maar zeiken dat ze zo arm zijn, maar een auto van 35K+ kunnen ze wel rijden...
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  woensdag 5 juli 2017 @ 09:37:28 #178
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172182961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 04:41 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Woon nu 6,5 jaar in Manila, en rij dus nu 6,5 jaar rond in Manila en kan dit volledig beamen :)
psies, first world problems.. Die mensen moeten eens het land uit, en dan niet naar Belgie, maar effe naar een ander werelddeel, Manila is idd wel een goeie volgens mij.. Nog nooit geweest, maar filmpjes zat op het net.
pi_172194642
Vakantieperiode is weer aangebroken, allemaal onwennige mensen in de auto, die alles verkeerd doen en vooral gas los en treuzelen, zodra het iets moeilijker/drukker wordt.
.
pi_172196971
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:51 schreef Fer het volgende:
Vakantieperiode is weer aangebroken, allemaal onwennige mensen in de auto, die alles verkeerd doen en vooral gas los en treuzelen, zodra het iets moeilijker/drukker wordt.
Beter dan gemiddeld spitsverkeer dat als een mafklapper constant het gaspedaal tot onderaan indrukt.
pi_172197384
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Beter dan gemiddeld spitsverkeer dat als een mafklapper constant het gaspedaal tot onderaan indrukt.
Dat kan ik echt beter handelen.
.
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:16:16 #182
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_172198560
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:51 schreef Fer het volgende:
Plus caravans, aanhangertjes, volledig afgeladen mpv's en suv's waarvan de achterbumper over de grond sleept, Duitsers, Belgen, etc, etc....

Dan toch liever het gewone werkverkeer.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:20:54 #183
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_172198726
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ie niet te over de maximale snelheid rijdt, en beetje anticipeert heb ik daar geen moeite mee.

Beetje gang in de zaak.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_172198897
Gisteren een sterk staaltje van zo'n ov-grietje. Eerst te hard rijden mij inhalen en klemrijden, verderop komt een tunnel. Tunnel in ging ze eerst harder, daarna tunnel uit, ging het steeds langzamer, waardoor ze onder de 90 kwam. Einde tunnel zat ik dus op haar bumper, kwam gelukkig een baantje bij, gaat ze helemaal naar links ipv middenop of rechts te gaan rijden. :{
.
pi_172199130
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:38 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat kan ik echt beter handelen.
Nouja ik misschien ook wel. Maar toch :p
pi_172206295
Ik wil bij de politie. Met Maar 1 bevoegdheid. Boetes uitdelen voor onnodig links rijden. Amsterdam Hilversum.... heb denk ik wel 30 auto's rechts ingehaald.

Echt.... schaf die rechter rijstrook af. Niemand rijdt er op. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_172206359
Werkzaamheden. Klojo in een Renault haalt mij en de vrachtwagen voor mij nog even in na rood kruis. Over de drempels bijna tegen de lichtpijl aan |:(

Vervolgens rijdt ie zich vast achter ander langzaam verkeer :|W
  vrijdag 7 juli 2017 @ 17:56:46 #188
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_172249975
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik wil bij de politie. Met Maar 1 bevoegdheid. Boetes uitdelen voor onnodig links rijden. Amsterdam Hilversum.... heb denk ik wel 30 auto's rechts ingehaald.

Echt.... schaf die rechter rijstrook af. Niemand rijdt er op. :')
Of rechts inhalen toestaan.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Spellchecker vrijdag 7 juli 2017 @ 17:59:07 #189
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172250024
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 00:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Werkzaamheden. Klojo in een Renault haalt mij en de vrachtwagen voor mij nog even in na rood kruis. Over de drempels bijna tegen de lichtpijl aan |:(

Vervolgens rijdt ie zich vast achter ander langzaam verkeer :|W
Genieten, toch? :D
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:24:07 #190
152789 karr-1
pi_172256617
Is het met een caravan ook "Bigger is better"? Of is het gewoon dom als een of andere make up doos een enorme caravan probeert te trekken met een klein autootje?
pi_172257259
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:24 schreef karr-1 het volgende:
Is het met een caravan ook "Bigger is better"? Of is het gewoon dom als een of andere make up doos een enorme caravan probeert te trekken met een klein autootje?
Een vooroordeel, want ik kom ze buiten Nederland amper tegen. En binnen Nederland, ach die paar km over vlakke weg.
.
pi_172257382
Ach ja. Ik haalde laatst ook een 2-assige Tabbert in, die voorgetrokken werd door een Hyundai Matrix :')
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_172324804
Parkeren is lastig. Audi Q7.
Genoeg vrije parkeervakken.... zet ie hem nog naast de parkeervakken :')
  maandag 10 juli 2017 @ 19:18:42 #194
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_172324931
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:45 schreef Fer het volgende:

[..]

Een vooroordeel, want ik kom ze buiten Nederland amper tegen. En binnen Nederland, ach die paar km over vlakke weg.
Ja tot ze geschaard over de weg liggen en er weer een file is.

Belading? Gewoon erin gooien toch?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:26:41 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172325149
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:18 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja tot ze geschaard over de weg liggen en er weer een file is.

Belading? Gewoon erin gooien toch?
heb weer genoeg debiel beladen sleurhutten gezien onderweg afgelopen weekend.. Moet zeggen dat de meeste in Duitsland reden, in Oostenrijk zijn sleurhutten sowieso zeldzamer volgens mij, daar zie je meer campers.
  maandag 10 juli 2017 @ 19:27:57 #196
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_172325189
Heerlijk als er zo een Renault Scenic op zijn zij in de sloot ligt, met zijn neus in de verkeerde richting en de caravan losgebroken op zijn kop een eind verder. En dan die familie die er beteuterd bij staat dat de vakantie niet door gaat.
Geen idee hebbende waar(om) het mis gaat.

Ik vind het heerlijk om met de caravan te rijden, dat stuurt zo lekker licht!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_172325224
Als je in Nederland van de stalling naar de camping rijdt, met 300kg foute overbelading en twee verdroogde banden, moet je wel voorzichtig doen. Maar het gros van Nederlanders in het buitenland rijden met stabiel materiaal, wat zonder slingeren 110 gaat.
.
pi_172331163
Ik snap dat niet iedereen 130 wil rijden hoor, maar met 70 doortuffen op een tweebaans snelweg terwijl de rest van de weggebruikers veel harder wil gaan rijden.. :X
  maandag 10 juli 2017 @ 23:23:52 #199
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_172331940
A4, matrixborden stonden al een behoorlijke tijd op 70km i.v.m. wegwerkzaamheden. Helft van de automobilisten rijdt op de linkerstrook gewoon door met 100km. Zo ook een 'beroepschauffeur' die iedereen inhaalde die wel netjes de aangegeven snelheid aanhield

Houd je gewoon aan de snelheid zoals op de matrixborden staat aangegeven. :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Rodgrod op 10-07-2017 23:34:48 ]
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  dinsdag 11 juli 2017 @ 10:08:41 #200
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_172336441
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 19:27 schreef daNpy het volgende:
Heerlijk als er zo een Renault Scenic op zijn zij in de sloot ligt, met zijn neus in de verkeerde richting en de caravan losgebroken op zijn kop een eind verder. En dan die familie die er beteuterd bij staat dat de vakantie niet door gaat.
Geen idee hebbende waar(om) het mis gaat.

Ik vind het heerlijk om met de caravan te rijden, dat stuurt zo lekker licht!
Heerlijk als dat jouw familie of naasten zijn die daar dan staan.. wat een zielig figuur ben jij gap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')