zei hij dat? wel aardig.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat. Maar goddomme wat heb ik zitten vloeken. Man man man. Wel sjiek van Ricciardo dat ie op het podium meteen zei ik heb Max zijn pet op. Ricciardo weet het gewoon. Max had deze race op zn sloffen gewonnen als die auto heel bleef.
Ricciardo kan er ook niks aan doen. Hij staat er gewoon als de rest problemen heeft. Echt kies van hem dat ie dat gewoon op het podium ook meteen als eerste zegt dat dit eigenlijk Max zijn overwinning was geweest. Je kan hem niet kwalijk nemen dat Max uitvalt voor de zoveelste keer met problemen aan de auto.
Wat een verschil met vorig jaar overigens. OMG! Kostelijk vermaakt. Puike race
Het is gewoon zo ontzettend jammer. RBR had hier gewoon een 1-2 kunnen scoren, waarmee ze hadden laten zien dat ze Ferrari op zijn minst op de hielen zitten.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat. Maar goddomme wat heb ik zitten vloeken. Man man man. Wel sjiek van Ricciardo dat ie op het podium meteen zei ik heb Max zijn pet op. Ricciardo weet het gewoon. Max had deze race op zn sloffen gewonnen als die auto heel bleef.
Ricciardo kan er ook niks aan doen. Hij staat er gewoon als de rest problemen heeft. Echt kies van hem dat ie dat gewoon op het podium ook meteen als eerste zegt dat dit eigenlijk Max zijn overwinning was geweest. Je kan hem niet kwalijk nemen dat Max uitvalt voor de zoveelste keer met problemen aan de auto.
Ricciardo is een toffe peer, ik snap best dat veel Nederlanders een hekel aan hem krijgen omdat hij niet de pech heeft die Max wel heeft. En nu een straatlengte aan punten voor staat op Max.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij had letterlijk de pet van Max gekregen ipv die van hemzelf....quote:Op zondag 25 juni 2017 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ach we doen gewoon of Max de race heeft gewonnen.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lampen van de SC waren nog niet uit toch? Althans dat meende ik in een onboard shot te zien. Safetycar in this lap was dacht ik wel al gegeven, maar volgens mij moet je tot die lampen uit zijn binnen +/- 5 carlengths van de SC blijven.quote:
Waarom snap je dat? Dat is toch in-en-in triest? Daar valt niets aan te snappen, dat zijn gewoon zielige lui.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ricciardo is een toffe peer, ik snap best dat veel Nederlanders een hekel aan hem krijgen omdat hij niet de pech heeft die Max wel heeft. En nu een straatlengte aan punten voor staat op Max.
Ik snap het, maar ik heb het zelf niet. Ricciardo kan er niks aan doen dat Max zijn auto er mee kapt.
Max zijn momenten komen nog wel.
Nee, dat zei hij niet. Hij had gewoon letterlijk de pet van Max aangereikt gekregen ipv die van hemzelf. Stond 33 op, niet 3...quote:
En zo is dat, Ricquote:Op zondag 25 juni 2017 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ricciardo is een toffe peer, ik snap best dat veel Nederlanders een hekel aan hem krijgen omdat hij niet de pech heeft die Max wel heeft. En nu een straatlengte aan punten voor staat op Max.
Ik snap het, maar ik heb het zelf niet. Ricciardo kan er niks aan doen dat Max zijn auto er mee kapt.
Yep, niks tegen Ricciardo maar tis toch wel f*cking zuur.. Max raced als een baas en dan weer /plof/... Ricciardo zet de spreekwoordelijke cruise control aan en hij wordt P1.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
moet binnen 10 lengtes blijven. Vijf is wel erg kortquote:Op zondag 25 juni 2017 20:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lampen van de SC waren nog niet uit toch? Althans dat meende ik in een onboard shot te zien. Safetycar in this lap was dacht ik wel al gegeven, maar volgens mij moet je tot die lampen uit zijn binnen +/- 5 carlengths van de SC blijven.
Hij zat minstens 15 en waarschijnlijk zelfs 20 carlengths achter die SC op dat moment.
Maargoed, ik weet dus niet zeker of die regel van 5 autolengtes ook geldt als al signaal gegeven is dat de SC dit rondje binnen komt, maar de lampen nog altijd niet uit zijn.
Die lampen waren niet uit. Dat is op de onboards duidelijk te zien.
Ow okay dan heb ik dat gemist. Ik dacht dattie bedoelde dit was eigenlijk Max zn overwinnig geweest.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij niet. Hij had gewoon letterlijk de pet van Max aangereikt gekregen ipv die van hemzelf. Ston 33 op, niet 3...
Lewis zat bij die al dan niet braketest ook niet binnen 10 autolengtes. Kijk de onboards terug. De SC is in de verte. Dat zijn 20 autolengtes. Misschien wel meer.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moet binnen 10 lengtes blijven. Vijf is wel erg kort
Teveel bier Geralt (of nootjes).quote:Op zondag 25 juni 2017 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow okay dan heb ik dat gemist. Ik dacht dattie bedoelde dit was eigenlijk Max zn overwinnig geweest.
Nope, sorry.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow okay dan heb ik dat gemist. Ik dacht dattie bedoelde dit was eigenlijk Max zn overwinnig geweest.
ow dus hij zei niet dat max die race zou hebben gewonnen.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij niet. Hij had gewoon letterlijk de pet van Max aangereikt gekregen ipv die van hemzelf. Stond 33 op, niet 3...
Het is ook triest. Maar je gunt als Nederlander of als fan je idool of landgenoot het beste. Als de teamgenoot nu al een aantal races geluk heeft, en je idool alle pech, dan is dat zuur. Tevens is je eerste concurent in de Formule 1, je teamgenoot.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom snap je dat? Dat is toch in-en-in triest? Daar valt niets aan te snappen, dat zijn gewoon zielige lui.
quote:Op zondag 25 juni 2017 20:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lewis zat bij die al dan niet braketest ook niet binnen 10 autolengtes. Kijk de onboards terug. De SC is in de verte. Dat zijn 20 autolengtes. Misschien wel meer.
Beide. Denk ik. Was gezellig.quote:
Dat bedoel ik. Dat zijn geen 10 autolengtes. Eerder 20 of meer.quote:
De vraag wordt dan natuurlijk, waren de lampen van de sc al uit? Ik dacht het wel maar het is hier niet te zien idd.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat zijn geen 10 autolengtes. Eerder 20 of meer.
Volgens mij waren ze nog aan, maar ik kan het mishebben.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:16 schreef Klummie het volgende:
[..]
De vraag wordt dan natuurlijk, waren de lampen van de sc al uit? Ik dacht het wel maar het is hier niet te zien idd.
Dan mag hij het tempo bepalen.
quote:Op zondag 25 juni 2017 20:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze nog aan, maar ik kan het mishebben.
Ze waren nog aan toen hij de bocht omging. En toen zat Hamilton er al ZO ver achter dat hij nooit kon zien wat er na de bocht was, lampen aan of uit.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze nog aan, maar ik kan het mishebben.
Dat klopt. Dat zei hij niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:11 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ow dus hij zei niet dat max die race zou hebben gewonnen.
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze waren nog aan toen hij de bocht omging. En toen zat Hamilton er al ZO ver achter dat hij nooit kon zien wat er na de bocht was, lampen aan of uit.
Dit.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:21 schreef Dos37 het volgende:
Al met al was het een prima race om te bekijken ondanks alle Max troubles
twitter:JeanEricVergne twitterde op zondag 25-06-2017 om 18:09:55I think @Max33Verstappen inherited my bad luck since he got the "VER" 😳 Sorry for you buddy... reageer retweet
quote:Op zondag 25 juni 2017 20:31 schreef Klummie het volgende:
twitter:JeanEricVergne twitterde op zondag 25-06-2017 om 18:09:55I think @Max33Verstappen inherited my bad luck since he got the "VER" 😳 Sorry for you buddy... reageer retweet
quote:Op zondag 25 juni 2017 20:31 schreef Klummie het volgende:
quote:
Deze regel is niet echt strikt gehandhaafd vandaag ...quote:39.10 Except under 39.12 below, the safety car shall be used at least until the leader is behind it and all remaining cars are lined up behind him.
Once behind the safety car, the race leader must keep within ten car lengths of it (except under 39.13 below).
39.12: auto's die op een rondje zitten mogen inhalenquote:
Headrest vastzetten met tapequote:Op zondag 25 juni 2017 20:39 schreef Geralt het volgende:
En wat voor straf staat er op niet voldoen aan 39.10?
afgaande op andere uitgedeelde straffen eerder dit seizoen: of een waarschuwing of vijf seconden tijdstraf.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:39 schreef Geralt het volgende:
En wat voor straf staat er op niet voldoen aan 39.10?
Bron?quote:Op zondag 25 juni 2017 20:44 schreef daNpy het volgende:
De minimale lengte is verlengd naar 20 autos heb ik begrepen. Dit omdat ze de zooi niet warm konden houden.
staat niet in de laatste editie van het sportief reglement dat voor 2017 geldtquote:Op zondag 25 juni 2017 20:44 schreef daNpy het volgende:
De minimale lengte is verlengd naar 20 autos heb ik begrepen. Dit omdat ze de zooi niet warm konden houden.
LOL wow, zo zie een teambaas niet vaakquote:
Hij is echt pissed op Ted jaquote:Op zondag 25 juni 2017 20:52 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
LOL wow, zo zie een teambaas niet vaak
Wat?quote:Op zondag 25 juni 2017 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso reed op start/finish met de pruttelmotor van Honda als top 350,1 km/h
Bottas was daar met 354,4 km/h de snelste
Dubbele slipstream met DRS open wslquote:Op zondag 25 juni 2017 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso reed op start/finish met de pruttelmotor van Honda als top 350,1 km/h
Bottas was daar met 354,4 km/h de snelste
Op zich was de vraag van Ted eigenlijk best legitiem, maar kan me wel voorstellen dat Ted vaker insinuerende vragen stelt en dit de druppel was.quote:
Mwja, de motor moet wel een dubbel tow + DRS aankunnen anders blaast ie op... dus dan is het nog steeds bijzonder.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dubbele slipstream met DRS open wsl
Heeft ie in Amerika geleerd.
quote:[message=51696565,noline]Ankona schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:35[/message]:
Kan me zo voorstellen dat Verstappen zich serieus zorgen moet gaan maken over zijn stoeltje. Zo makkelijk als hij vorig jaar de kans kreeg zo makkelijk zou hij nu weer terug gezet kunnen worden.
En laten we eerlijk wezen, hij sloopt keer op keer zijn wagen terwijl zijn teamgenoot aantoont dat die RBR echt wel de finish kan halen en voor een podium kan gaan.
Zou Sainz dan de kans krijgen om te laten zien wat hij in een echte auto kan? Die loopt inmiddels ook op zijn tenen van frustraties om eens de kans te krijgen echt te laten zien wat hij waard is.
Mwja... de kwaliteit neemt al jaren af en de trollen nemen ook alleen maar toe. Ben al een paar weken in discussie met een paar nerds die beweren dat je alleen op Tweakers mag zitten als je aan overclocking doetquote:Op zondag 25 juni 2017 21:10 schreef BadderHaring het volgende:
Terwijl Tweakers qua gemiddeld werk- en denkniveau toch wel wat hoger zit dan Fok!
Doe jij niet aan overclocking>?? Fucking n00b, wat ga je doen op tweakers in godsnaam?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mwja... de kwaliteit neemt al jaren af en de trollen nemen ook alleen maar toe. Ben al een paar weken in discussie met een paar nerds die beweren dat je alleen op Tweakers mag zitten als je aan overclocking doet
Idd dat gedrag.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe jij niet aan overclocking>?? Fucking n00b, wat ga je doen op tweakers in godsnaam?
Het lijkt mij dat je ook onder de SC niet aan gevaarlijk rijden mag doen en de achterligger dus niet moet verrassen met een plotselinge lage snelheid. Volgens Kamphuis stond in de regels dat je niet unnecessary slow mocht rijden.quote:
De allerlichtste straf inderdaad. Maar verder viel de afgelopen jaren de beslissing van de stewards altijd in het voordeel van Hamilton uit. Geen enkel geval waarvan je met droge ogen kunt beweren dat het streng is voor Hamilton, en vele gevallen dat hij er opvallend goed vanaf kwam.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:20 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Volgens mij Bahrein 2017 (5 sec wegens te langzaam rijden)
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mwja... de kwaliteit neemt al jaren af en de trollen nemen ook alleen maar toe. Ben al een paar weken in discussie met een paar nerds die beweren dat je alleen op Tweakers mag zitten als je aan overclocking doet
Overclocken was vroeger een uitdaging. Heel vroeger.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Overklokken is voor mij echt wat van vervlogen tijden. Tussen 2002-2009 was ik ook helemaal into..quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Overclocking is voor 16-jarige gamers zonder geld.
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:16 schreef pmponer het volgende:
Over klokken met een potlood... cpu temp opjagen naar 90+ graden en dan volledig gecasemod trots staan wezen, mooie tijden
en inderdaad allemaal uit kostten besparing
Yep idd, denk dat ik 14 jaar geleden voor het laatst een desktop heb gebouwd en heb de afgelopen 10 jaar laptops gehad... dus sinds 2 weken weer een desktop en vraag je tips of settings en dan krijg je meteen die discussie: "ga je niet overclocken, noob!" "niet overclockenquote:Op zondag 25 juni 2017 21:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Overklokken is voor mij echt wat van vervlogen tijden. Tussen 2002-2009 was ik ook helemaal into..
Tegenwoordig totaal niet meer.
Net als casemodden.
Diegenen die vinden dat je dat (nog) moet doen, zijn of hun kindertijd niet ontgroeid of zijn nog kinderen.
Of hebben geen geld voor een i7.. (al loop ik qua processoren een videokaarten inmiddels al jaren achter)
Vroeger wist ik de performance van elke processor en graka, tegenwoordig heb ik geen flauw idee
Op zich heeft Ted hier best een legitieme vraag. Het is vrij normaal dat je je afvraagt of het design faalde of een persoon. Dat Wolff niemand wil beschuldigen snap ik net zo goed. Maar om dan te zeggen dat Ted niet zulke vragen moet stellen vind ik niet nodig.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Op zich was de vraag van Ted eigenlijk best legitiem, maar kan me wel voorstellen dat Ted vaker insinuerende vragen stelt en dit de druppel was.
Olavquote:
Lekker boeiend of het ongevaarlijk was. Het is gewoon wangedrag, net als natrappen in het voetbal.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je ook onder de SC niet aan gevaarlijk rijden mag doen en de achterligger dus niet moet verrassen met een plotselinge lage snelheid. Volgens Kamphuis stond in de regels dat je niet unnecessary slow mocht rijden.
Het is een spel om een gat te slaan, de leider heeft daarin het initiatief, dan kun je de randjes opzoeken, doe ik niet moeilijk over. Alleen moet je dan wel straf krijgen als je overheen gaat. En dan wel zo'n drama maken van een ongevaarlijk wheelbangetje terwijl Hamilton degene was die grote schade riskeerde....
[..]
De allerlichtste straf inderdaad. Maar verder viel de afgelopen jaren de beslissing van de stewards altijd in het voordeel van Hamilton uit. Geen enkel geval waarvan je met droge ogen kunt beweren dat het streng is voor Hamilton, en vele gevallen dat hij er opvallend goed vanaf kwam.
En nu?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Klummie het volgende:
Los van de pech in de races, is Max zijn teamgenoot aardig aan het overvleugelen. Wat is dat snel gegaan, En dat weet Horner ook.
maar waarom voorzien ze max zijn wagen dan met kut updates en probeersels en die van Ricci niet?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Klummie het volgende:
Los van de pech in de races, is Max zijn teamgenoot aardig aan het overvleugelen. Wat is dat snel gegaan, En dat weet Horner ook.
Mwa, de FIA was sowieso een zooitje dit weekend. Tijdens Formule 2 gingen ze op het smalste stuk crashen bij de chicane. Er stond een auto overdwars en eerst komen ze met gele vlaggen en vervolgens met de SC. Dat slaat natuurlijk nergens op. En straf van Vettel is ook twijfelachtig.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind Baku not done...
ondanks dat het een bizar vermakelijke race was, vind ik het te gek voor woorden dat ze een auto niet weg kunnen krijgen en de track niet binnen redelijke tijd van brokstukken kunnen ontdoen.
En dat dus 3 lange SC's op moet leveren
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar waarom voorzien ze max zijn wagen dan met kut updates en probeersels en die van Ricci niet?
Ze vlagten de race zelfs af toch?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mwa, de FIA was sowieso een zooitje dit weekend. Tijdens Formule 2 gingen ze op het smalste stuk crashen bij de chicane. Er stond een auto overdwars en eerst komen ze met gele vlaggen en vervolgens met de SC. Dat slaat natuurlijk nergens op. En straf van Vettel is ook twijfelachtig.
Uiteindelijk wel ja, maar het is raar dat ze eerst alleen met gele vlaggen gingen zwaaien.quote:
Vettel heeft het in post reacties dat F1 voor grown ups is terwijl hij zichzelf in de race en na de race als een kleuter gedraagt.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:31 schreef pmponer het volgende:
Ik sta een beetje dubbel in het Vettel verhaal, allereerst vind ik dat je je gewoon aan de regels moet houden, En daarom vind ik eigenlijk zijn straf te laag.
De andere kant in mij snapt Vettel wel, als er iemand voor je expres vertraagt zodat jij je vleugel kapot rijdt, dan moet je toch ook even laten zien dat er met jou niet te spotten valt.
Dat je er even naast rijdt en met je handen gebaart snap ik. Dat je vervolgens instuurt daar kan ik met mijn verstand niet bij. Uiteraard zal het frustratie zijn zonder intentie om een grote crash te veroorzaken. En dat je dan na de race niet je excuus aanbiedt of op z'n minst toegeeft dat je fout zit snap ik ook niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:31 schreef pmponer het volgende:
De andere kant in mij snapt Vettel wel, als er iemand voor je expres vertraagt zodat jij je vleugel kapot rijdt, dan moet je toch ook even laten zien dat er met jou niet te spotten valt.
Uhm nee, zo werkt de auto sport niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:31 schreef pmponer het volgende:
Dat dus. Ric wint omdat Max niet finisht en omdat zijn wagen betrouwbaarder is. Maakt Ric een goede coureur maar geen kampioen. Hij speelt op safe en dat rendeert qua punten maar hij zal nooit geen wk worden.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar waarom voorzien ze max zijn wagen dan met kut updates en probeersels en die van Ricci niet?
Ik weet niet helemaal wat hier staat. Vergeet niet dat ze in de F1 om financiële redenen al een aantal jaar geen reserve-auto meer hebben.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:34 schreef pmponer het volgende:
dat deden de bako's op assen dan beter smith schreef tijdens de Q zijn motor af in de GT bocht stond op en rende naar de pits voor een verse motor. De bako;s haalden zijn andere weg en er kon gewoon door gestuurd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |