Mwja... de kwaliteit neemt al jaren af en de trollen nemen ook alleen maar toe. Ben al een paar weken in discussie met een paar nerds die beweren dat je alleen op Tweakers mag zitten als je aan overclocking doetquote:Op zondag 25 juni 2017 21:10 schreef BadderHaring het volgende:
Terwijl Tweakers qua gemiddeld werk- en denkniveau toch wel wat hoger zit dan Fok!
Doe jij niet aan overclocking>?? Fucking n00b, wat ga je doen op tweakers in godsnaam?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mwja... de kwaliteit neemt al jaren af en de trollen nemen ook alleen maar toe. Ben al een paar weken in discussie met een paar nerds die beweren dat je alleen op Tweakers mag zitten als je aan overclocking doet
Idd dat gedrag.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe jij niet aan overclocking>?? Fucking n00b, wat ga je doen op tweakers in godsnaam?
Het lijkt mij dat je ook onder de SC niet aan gevaarlijk rijden mag doen en de achterligger dus niet moet verrassen met een plotselinge lage snelheid. Volgens Kamphuis stond in de regels dat je niet unnecessary slow mocht rijden.quote:
De allerlichtste straf inderdaad. Maar verder viel de afgelopen jaren de beslissing van de stewards altijd in het voordeel van Hamilton uit. Geen enkel geval waarvan je met droge ogen kunt beweren dat het streng is voor Hamilton, en vele gevallen dat hij er opvallend goed vanaf kwam.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:20 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Volgens mij Bahrein 2017 (5 sec wegens te langzaam rijden)
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Mwja... de kwaliteit neemt al jaren af en de trollen nemen ook alleen maar toe. Ben al een paar weken in discussie met een paar nerds die beweren dat je alleen op Tweakers mag zitten als je aan overclocking doet
Overclocken was vroeger een uitdaging. Heel vroeger.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Overklokken is voor mij echt wat van vervlogen tijden. Tussen 2002-2009 was ik ook helemaal into..quote:Op zondag 25 juni 2017 21:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Overclocking is voor 16-jarige gamers zonder geld.
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:16 schreef pmponer het volgende:
Over klokken met een potlood... cpu temp opjagen naar 90+ graden en dan volledig gecasemod trots staan wezen, mooie tijden
en inderdaad allemaal uit kostten besparing
Yep idd, denk dat ik 14 jaar geleden voor het laatst een desktop heb gebouwd en heb de afgelopen 10 jaar laptops gehad... dus sinds 2 weken weer een desktop en vraag je tips of settings en dan krijg je meteen die discussie: "ga je niet overclocken, noob!" "niet overclockenquote:Op zondag 25 juni 2017 21:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Overklokken is voor mij echt wat van vervlogen tijden. Tussen 2002-2009 was ik ook helemaal into..
Tegenwoordig totaal niet meer.
Net als casemodden.
Diegenen die vinden dat je dat (nog) moet doen, zijn of hun kindertijd niet ontgroeid of zijn nog kinderen.
Of hebben geen geld voor een i7.. (al loop ik qua processoren een videokaarten inmiddels al jaren achter)
Vroeger wist ik de performance van elke processor en graka, tegenwoordig heb ik geen flauw idee
Op zich heeft Ted hier best een legitieme vraag. Het is vrij normaal dat je je afvraagt of het design faalde of een persoon. Dat Wolff niemand wil beschuldigen snap ik net zo goed. Maar om dan te zeggen dat Ted niet zulke vragen moet stellen vind ik niet nodig.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Op zich was de vraag van Ted eigenlijk best legitiem, maar kan me wel voorstellen dat Ted vaker insinuerende vragen stelt en dit de druppel was.
Olavquote:
Lekker boeiend of het ongevaarlijk was. Het is gewoon wangedrag, net als natrappen in het voetbal.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je ook onder de SC niet aan gevaarlijk rijden mag doen en de achterligger dus niet moet verrassen met een plotselinge lage snelheid. Volgens Kamphuis stond in de regels dat je niet unnecessary slow mocht rijden.
Het is een spel om een gat te slaan, de leider heeft daarin het initiatief, dan kun je de randjes opzoeken, doe ik niet moeilijk over. Alleen moet je dan wel straf krijgen als je overheen gaat. En dan wel zo'n drama maken van een ongevaarlijk wheelbangetje terwijl Hamilton degene was die grote schade riskeerde....
[..]
De allerlichtste straf inderdaad. Maar verder viel de afgelopen jaren de beslissing van de stewards altijd in het voordeel van Hamilton uit. Geen enkel geval waarvan je met droge ogen kunt beweren dat het streng is voor Hamilton, en vele gevallen dat hij er opvallend goed vanaf kwam.
En nu?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Klummie het volgende:
Los van de pech in de races, is Max zijn teamgenoot aardig aan het overvleugelen. Wat is dat snel gegaan, En dat weet Horner ook.
maar waarom voorzien ze max zijn wagen dan met kut updates en probeersels en die van Ricci niet?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Klummie het volgende:
Los van de pech in de races, is Max zijn teamgenoot aardig aan het overvleugelen. Wat is dat snel gegaan, En dat weet Horner ook.
Mwa, de FIA was sowieso een zooitje dit weekend. Tijdens Formule 2 gingen ze op het smalste stuk crashen bij de chicane. Er stond een auto overdwars en eerst komen ze met gele vlaggen en vervolgens met de SC. Dat slaat natuurlijk nergens op. En straf van Vettel is ook twijfelachtig.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind Baku not done...
ondanks dat het een bizar vermakelijke race was, vind ik het te gek voor woorden dat ze een auto niet weg kunnen krijgen en de track niet binnen redelijke tijd van brokstukken kunnen ontdoen.
En dat dus 3 lange SC's op moet leveren
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar waarom voorzien ze max zijn wagen dan met kut updates en probeersels en die van Ricci niet?
Ze vlagten de race zelfs af toch?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mwa, de FIA was sowieso een zooitje dit weekend. Tijdens Formule 2 gingen ze op het smalste stuk crashen bij de chicane. Er stond een auto overdwars en eerst komen ze met gele vlaggen en vervolgens met de SC. Dat slaat natuurlijk nergens op. En straf van Vettel is ook twijfelachtig.
Uiteindelijk wel ja, maar het is raar dat ze eerst alleen met gele vlaggen gingen zwaaien.quote:
Vettel heeft het in post reacties dat F1 voor grown ups is terwijl hij zichzelf in de race en na de race als een kleuter gedraagt.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:31 schreef pmponer het volgende:
Ik sta een beetje dubbel in het Vettel verhaal, allereerst vind ik dat je je gewoon aan de regels moet houden, En daarom vind ik eigenlijk zijn straf te laag.
De andere kant in mij snapt Vettel wel, als er iemand voor je expres vertraagt zodat jij je vleugel kapot rijdt, dan moet je toch ook even laten zien dat er met jou niet te spotten valt.
Dat je er even naast rijdt en met je handen gebaart snap ik. Dat je vervolgens instuurt daar kan ik met mijn verstand niet bij. Uiteraard zal het frustratie zijn zonder intentie om een grote crash te veroorzaken. En dat je dan na de race niet je excuus aanbiedt of op z'n minst toegeeft dat je fout zit snap ik ook niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:31 schreef pmponer het volgende:
De andere kant in mij snapt Vettel wel, als er iemand voor je expres vertraagt zodat jij je vleugel kapot rijdt, dan moet je toch ook even laten zien dat er met jou niet te spotten valt.
Uhm nee, zo werkt de auto sport niet.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:31 schreef pmponer het volgende:
Dat dus. Ric wint omdat Max niet finisht en omdat zijn wagen betrouwbaarder is. Maakt Ric een goede coureur maar geen kampioen. Hij speelt op safe en dat rendeert qua punten maar hij zal nooit geen wk worden.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar waarom voorzien ze max zijn wagen dan met kut updates en probeersels en die van Ricci niet?
Ik weet niet helemaal wat hier staat. Vergeet niet dat ze in de F1 om financiële redenen al een aantal jaar geen reserve-auto meer hebben.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:34 schreef pmponer het volgende:
dat deden de bako's op assen dan beter smith schreef tijdens de Q zijn motor af in de GT bocht stond op en rende naar de pits voor een verse motor. De bako;s haalden zijn andere weg en er kon gewoon door gestuurd worden.
Ik kom uit een andere tak van sport, en begrijp dat wel. Maar het mag niet dus straf, en dan vind ik die nog mild in dit geval.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:34 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat je er even naast rijdt en met je handen gebaart snap ik. Dat je vervolgens instuurt daar kan ik met mijn verstand niet bij. Uiteraard zal het frustratie zijn zonder intentie om een grote crash te veroorzaken. En dat je dan na de race niet je excuus aanbiedt of op z'n minst toegeeft dat je fout zit snap ik ook niet.
Heeft te maken met het feit dat ze bij RBR een voorkeursbehandeling geven aan Ricciardo. Max is daar gewoon tweede rijder en moet Ricciardo aan de wereldtitel helpen.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat dus. Ric wint omdat Max niet finisht en omdat zijn wagen betrouwbaarder is. Maakt Ric een goede coureur maar geen kampioen. Hij speelt op safe en dat rendeert qua punten maar hij zal nooit geen wk worden.
Klopt en de SC die achter de file aan kon sluitenquote:Op zondag 25 juni 2017 21:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar het is raar dat ze eerst alleen met gele vlaggen gingen zwaaien.
De race an sich was well done, maar de FIA en de faciliteiten lieten nogal te wensen over. Duurde inderdaad veel te lang met het weghalen, maar ook de SC na 1-2 laps opnieuw inzetten was nogal knullig. Verder ook weer veel problemen met de informatievoorziening, weinig timings in beeld en dergelijke.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind Baku not done...
ondanks dat het een bizar vermakelijke race was, vind ik het te gek voor woorden dat ze een auto niet weg kunnen krijgen en de track niet binnen redelijke tijd van brokstukken kunnen ontdoen.
En dat dus 3 lange SC's op moet leveren
Daar ben ik het op zich wel mee eens. Maar wat waren de alternatieven geweest?quote:Op zondag 25 juni 2017 21:36 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik kom uit een andere tak van sport, en begrijp dat wel. Maar het mag niet dus straf, en dan vind ik die nog mild in dit geval.
Nee vandaar ook de regels, maar ik kan me het wel voorstellen dat is wat ik bedoelde te zeggen.quote:
Dat geeft dus wel aan dat de FIA en de stewards dit weekend meer rare beslissingen hebben genomen.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klopt en de SC die achter de file aan kon sluiten
des te triester dat RIC het dubbele van de punten heeft.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Klummie het volgende:
Regie zat er af en toe ook flink naast.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:37 schreef zoem het volgende:
[..]
De race an sich was well done, maar de FIA en de faciliteiten lieten nogal te wensen over. Duurde inderdaad veel te lang met het weghalen, maar ook de SC na 1-2 laps opnieuw inzetten was nogal knullig. Verder ook weer veel problemen met de informatievoorziening, weinig timings in beeld en dergelijke.
zwarte vlag, expres botsen klaarquote:Op zondag 25 juni 2017 21:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Daar ben ik het op zich wel mee eens. Maar wat waren de alternatieven geweest?
quote:Max Verstappen maakt het Formule 1-seizoen af in een Volvo Polar uit 1993. De coureur hoopt op die manier een keer een race uit te rijden.
“Oerdegelijke bak”, zegt Verstappen tevreden over de stationwagen met 783.000 kilometer op de teller. “Dit ding is niet stuk te krijgen. Heerlijk om de finishlijn straks weer eens te zien.”
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:38 schreef SnowOokami het volgende:
https://speld.nl/2017/06/(...)-oerdegelijke-volvo/
[..]
Dat zou het meest redelijke zijn geweest ja. Snap ook niet dat daar niet voor gekozen is.quote:
Gaat ook wel hard in zo'n race als vandaag met een eerste plek versus een DNF.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:38 schreef Seam het volgende:
[..]
des te triester dat RIC het dubbele van de punten heeft.
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:38 schreef SnowOokami het volgende:
https://speld.nl/2017/06/(...)-oerdegelijke-volvo/
[..]
Het is meer te vergelijken met duwen, maar dat hoort ook niet. Dat kun je bestraffen, maar een beetje raar om het dan op dangerous driving te gooien.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lekker boeiend of het ongevaarlijk was. Het is gewoon wangedrag, net als natrappen in het voetbal.
twitter:danyelweideman twitterde op zondag 25-06-2017 om 20:50:23ik vind dat ricciardo zijn auto moet afstaan aan #verstappen als hij de volgende keer weer uitvalt. Dat doen ze bij wielrennen ook #formule1 reageer retweet
Nopequote:Op zondag 25 juni 2017 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
Heeft Vettel eigenlijk toegegeven dat opzettelijk tegen Hamilton aanbotste?
Ik denk niet dat deze tweet serieus is.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:45 schreef trein2000 het volgende:
twitter:danyelweideman twitterde op zondag 25-06-2017 om 20:50:23ik vind dat ricciardo zijn auto moet afstaan aan #verstappen als hij de volgende keer weer uitvalt. Dat doen ze bij wielrennen ook #formule1 reageer retweet
![]()
Dit soort mensen.
Vettel heeft elke vraag in die richting ontweken. slappe zakquote:Op zondag 25 juni 2017 21:46 schreef Columbiafan het volgende:
Heeft Vettel eigenlijk toegegeven dat opzettelijk tegen Hamilton aanbotste?
quote:Op zondag 25 juni 2017 21:45 schreef trein2000 het volgende:
![]()
Dit soort mensen.
Deze tweet misschien niet, maar dit soort reacties zijn echt om te janken.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze tweet serieus is.
Til er niet te zwaar aan joh.
Stewards vonden het geen zwarte vlag waard las ik.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zou het meest redelijke zijn geweest ja. Snap ook niet dat daar niet voor gekozen is.
Wat die mensen zeggen is misschien sneu, maar beter schenk je er geen aandacht aan.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Deze tweet misschien niet, maar dit soort reacties zijn echt om te janken.
RIC kan er ook niks aan doen dat de auto van Max kapot gaat.
Als hij gewoon met 1 hand had mogen blijven rijden en niet terug moest voor tapequote:Op zondag 25 juni 2017 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
max had de race gewonnen...![]()
NEEEEEE
Hamilton had de race gewonnen als vettel niet tegen hem aangerand was
was die nederlandse media knettergek aan het worden
Expres tegen iemand aanrijden is gevaarlijk. Punt. Een zwarte vlag was meer op zijn plaats geweest.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is meer te vergelijken met duwen, maar dat hoort ook niet. Dat kun je bestraffen, maar een beetje raar om het dan op dangerous driving te gooien.
Hamilton smijt nu met grote woorden omdat hij weet dat hij media toch wel op zijn hand heeft en die smullen van het beeld van de onsportieve Duitser tegen het nobele natuurtalent. Maar dat zal hem nog wel eens in de staart kunnen bijten, het zijn niet de labiele types die psychologische oorlogsvoering moeten beginnen.
Hetzelfde zeggen ze @ Engelse media over Hamilton...quote:Op zondag 25 juni 2017 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
NEEEEEE
de nederlandse media is knettergek aan het worden
En als Ocon Perez niet geraakt had waren die 1 en 2 geworden. Is idd makkelijk lullen. Maar er lagen kansen voor Max. Simpel zatquote:Op zondag 25 juni 2017 21:52 schreef klaasweetalles het volgende:
NEEEEEE
de nederlandse media is knettergek aan het worden
twitter:BiaggiPiichardo twitterde op zondag 25-06-2017 om 21:50:19@redbullracing @danielricciardo @Max33Verstappen Max come to Ferrari reageer retweet
Kun je nagaan hoe hij er ineens op zou staan als na zo'n wissel nog steeds zijn auto steeds stuk gaat...quote:Op zondag 25 juni 2017 21:45 schreef trein2000 het volgende:
![]()
Dit soort mensen.
Ferrari zou wel een verdomd mooi team zijn voor Max. Stel je toch eens voor, Max die wereldkampioen wordt in een Ferrari. Fuck Mercedes.quote:Op zondag 25 juni 2017 21:55 schreef ondeugend het volgende:
Vorig jaar waren de Italianen nog zo boos op Max... tot serieuze bedreigingen aan toe...twitter:BiaggiPiichardo twitterde op zondag 25-06-2017 om 21:50:19@redbullracing @danielricciardo @Max33Verstappen Max come to Ferrari reageer retweet
Zou wel epic zijn als Verstappen naar Ferrari zou gaan, iedere coureur zou ooit voor Ferrari willen rijdenquote:Op zondag 25 juni 2017 21:55 schreef ondeugend het volgende:
Vorig jaar waren de Italianen nog zo boos op Max... tot serieuze bedreigingen aan toe...twitter:BiaggiPiichardo twitterde op zondag 25-06-2017 om 21:50:19@redbullracing @danielricciardo @Max33Verstappen Max come to Ferrari reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |