de vraag is of het mag of nietquote:Op zondag 25 juni 2017 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien met de snelheidsmeter in beeld en volgens mij ging Hamilton na de bocht nog zachter dan in de bocht, terwijl je zou verwachten dat hij daar zou accelereren.
Volgens mij Bahrein 2017 (5 sec wegens te langzaam rijden)quote:Op zondag 25 juni 2017 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Elke actie van Hamilton blijkt achteraf binnen de regels te vallen, zelfs als daar geheel nieuwe begrippen en beginselen voor geintroduceerd moeten worden.
De laatste keer dat Hamilton straf heeft gekregen moet zijn geweest toen hij Alonso in de pitstraat torpedeerde, en dat was dan een hele milde.
Correct.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:20 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Volgens mij Bahrein 2017 (5 sec wegens te langzaam rijden)
Dan hebben wij hetzelfde beeld anders gezien.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien met de snelheidsmeter in beeld en volgens mij ging Hamilton na de bocht nog zachter dan in de bocht, terwijl je zou verwachten dat hij daar zou accelereren.
Die heeft de eerste vlucht naar huis genomenquote:Op zondag 25 juni 2017 19:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee
http://www.gpupdate.net/n(...)enorm-teleurgesteld/
lolquote:Op zondag 25 juni 2017 19:48 schreef tja77 het volgende:
Ergens hoop ik dat die smoelsmid nog steeds bij het vierkantje op Max staat te wachten. En morgen nog...
Laat hem daar maar wortelschieten, dan kan Colin Kolles daar ooit worteltrekkenquote:Op zondag 25 juni 2017 19:48 schreef tja77 het volgende:
Ergens hoop ik dat die smoelsmid nog steeds bij het vierkantje op Max staat te wachten. En morgen nog...
quote:Op zondag 25 juni 2017 19:48 schreef tja77 het volgende:
Kan mij zoiets herinneren. Als ik mij het goed herinner vloog iemand die er achter reed de bandenstapel in.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:35 schreef Klummie het volgende:
Schumacher ging ooit eens na een SC bijna stil staan op een recht stuk. Geen idee welke race.
Jenson Button, Monza 2000quote:Op zondag 25 juni 2017 19:52 schreef maan_man het volgende:
[..]
Kan mij zoiets herinneren. Als ik mij het goed herinner vloog iemand die er achter reed de bandenstapel in.
Die waar Button van de baan schoot? Monza 2000quote:Op zondag 25 juni 2017 19:35 schreef Klummie het volgende:
Schumacher ging ooit eens na een SC bijna stil staan op een recht stuk. Geen idee welke race.
Weet jij dat nog Sasquatsch?
Echt een vieze actie.quote:Op zondag 25 juni 2017 19:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die waar Button van de baan schoot? Monza 2000
Ook die van Monaco 2004 is berucht. Vol in de remmen in de tunnel.
Edit: PSM was me voor.
Dat mag ik godverdomme hopen, ja. Wat een ellende.quote:Op zondag 25 juni 2017 20:00 schreef SnowOokami het volgende:
Dit moet toch wel een beetje pijn doen bij Renault;
[ afbeelding ]
Dat. Maar goddomme wat heb ik zitten vloeken. Man man man. Wel sjiek van Ricciardo dat ie op het podium meteen zei ik heb Max zijn pet op. Ricciardo weet het gewoon. Max had deze race op zn sloffen gewonnen als die auto heel bleef.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:58 schreef tja77 het volgende:
Max is chagrijnig, baalt, vloekt en tiert. Maar volgend raceweekend staat hij er gewoon weer.
Mentaal zullen dit soort dingen hem alleen maar sterken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |