Jouw smaak bevalt mij wel, van wat ik eerder eens zag.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups, ik heb alleen de eettafel die ik of ga maken of mooie vinden maar wil een grote en die zijn duur
Ah, focked up wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
te klein, gekocht omdat ik iets moest toen ik teun kreeg, kon mijn oude huis niet kwijt
ja dat was ook echt mijn wensquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Had je ook 21 maanden braddie van kunnen onderhouden
dankquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jouw smaak bevalt mij wel, van wat ik eerder eens zag.
Verlies wordt een mens nooit vrolijk van.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat was wel wathad het meeste zelf wel... maar toch... alles leeg moeten trekken
21 vingers?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Doet minder pijn 21 in je arie kan ik je melden
Zeker nooit geprobeerd af te vallenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verlies wordt een mens nooit vrolijk van.
geen trots? jammerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:45 schreef JamesHustle het volgende:
Zo zou je 't ook kunnen noemen inderdaad Fae.
Bij Ikea is de kivik de enige bank die echt lekker ligtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:44 schreef HRC2020 het volgende:
Moet ook een bank zijn waar ik languit op kan liggen
nee, ik heb echt gebloed voor de crisis, kocht dat huis op het toppunt van de markt. een appartement centrum rotterdam, echt leuk, maar maar 1 slaapkamer... we waren overtuigd dat we geen kinderen meer zouden krijgen, wel geprobeerd, zat er gewoon niet in (17 jaar samen toen Teun kwam)quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verlies wordt een mens nooit vrolijk van.
nee, niet nodig. Mag zelfs een kilo aankomen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker nooit geprobeerd af te vallen
Neequote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ik heb echt gebloed voor de crisis, kocht dat huis op het toppunt van de markt. een appartement centrum rotterdam, echt leuk, maar maar 1 slaapkamer... we waren overtuigd dat we geen kinderen meer zouden krijgen, wel geprobeerd, zat er gewoon niet in (17 jaar samen toen Teun kwam)
Tja... dolgelukkig met hem, maar ik had een puber nu moeten hebben... eigenwijs joch
fucking wasted vd pijn meds zijnquote:
Haha sukkelloserquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, niet nodig. Mag zelfs een kilo aankomen.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha sukkelloser
Ik zou mijn rechterarm opgeven voor 6/7% bf
Klassequote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben helemaal gestopt, al twee weken nu
wel auw... maar dragelijk.. vind ik...
Die hebben niet de goede kleurquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij Ikea is de kivik de enige bank die echt lekker ligt
waarom?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Haha sukkelloser
Ik zou mijn rechterarm opgeven voor 6/7% bf
ik had maand niks op maar zware jichtaanval, grote teen is 2x zo dik alsnormaal en alle gewrichten in de buurt doen pijn en zijn stijf, onsteking dus ook koorts... yeah weekendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben helemaal gestopt, al twee weken nu
wel auw... maar dragelijk.. vind ik...
Hangt er ook vanaf hoe ver je gevorderd bent broerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom?ik vind echt niet uitzien onder de 10%. gewoon 10-14% rocken en kaolo veel eten, heel kasteel op je lats en traps dragen ja tog??
oxy is niet goed voor je haarlijn broer, wel voor je baardquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga mijn Oxy en Trama maar aan DP verpatsen, heb 3 volle doosjes staan
oh dat is klote, nee ik heb echt goud... wonden genezen goed, lek als een wijf nog, maar ok...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had maand niks op maar zware jichtaanval, grote teen is 2x zo dik alsnormaal en alle gewrichten in de buurt doen pijn en zijn stijf, onsteking dus ook koorts... yeah weekend
dp houdt niet van downers, geef maar hierquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WELKE HAARLIJN GODVERDETIEVUSquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
oxy is niet goed voor je haarlijn broer
Als je ooit tren/winny/test hebt staan hit me upquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en zo werd ik op mijn 41e drugsdealer op FOK!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dp houdt niet van downers, geef maar hier
inb4 downsyndroomgrappen
ach ja, altijd wel iets dus ben gewendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh dat is klote, nee ik heb echt goud... wonden genezen goed, lek als een wijf nog, maar ok...
waarom winny?? echt homo oralquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je ooit tren/winny/test hebt staan hit me up
ECHT HEquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, altijd wel iets dus ben gewend
Aah beter mja je kakelt hier ook als een wijf
welke oxy?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bloedquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh dat is klote, nee ik heb echt goud... wonden genezen goed, lek als een wijf nog, maar ok...
Jongen, ze hebben mijn perineum helemaal weggebrand, mijn dijbenen heingen als flappenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, altijd wel iets dus ben gewend
Aah beter mja je kakelt hier ook als een wijf
Dbol is leuk als je wilt gaan voor de braddie lookquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom winny?? echt homo oral
dat vreet je gewrichten op
dbol voor echte water gainz
Noem namen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goede films op Pathé thuis zeg.
ja lijkt e wel zo fijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen, ze hebben mijn perineum helemaal weggebrand, mijn dijbenen heingen als flappen
ik keek met een spiegel toen ik thuiskwam
leet wel een mislukte kut
was echt scary
nu is het wel netjes... mooi dichtgegroeid... golvend als een brandwond, maar dicht
smelt?quote:
Ik ga checkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goede films op Pathé thuis zeg.
27 juli gaan ze mijn oksels doenquote:
Welke kleur wil jequote:
Love this storyquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen, ze hebben mijn perineum helemaal weggebrand, mijn dijbenen heingen als flappen
ik keek met een spiegel toen ik thuiskwam
leet wel een mislukte kut
was echt scary
nu is het wel netjes... mooi dichtgegroeid... golvend als een brandwond, maar dicht
heerlijke dekentjes zijn datquote:
Kan ik ook gebruiken.quote:
Zienquote:
clen is als je strippenkaart spoedeisende hulp wiltquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dbol is leuk als je wilt gaan voor de braddie look
Nah, heb nooit steroids gebruikt. Alleen t3 en clen. De sides van clen zijn best heftig overigens dus daar ben ik mee gestopt. Zieke verzuring in de armen een keer. Kon niet eens meer schakelen in de auto met 1 hand
Oh, net nu het goed wordt stopt ie.quote:
Mooi man. Zit je achter je bureau en dan klopt je hart alsof je zojuist een marathon hebt gelopenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
clen is als je strippenkaart spoedeisende hulp wilt
sterkte vastquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
27 juli gaan ze mijn oksels doenweer zo'n drama
en ik ben net een wijf dan he... helemaal shocked kijken en balen en rouwen
Nicequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
werk al weer twee weken 100%
daarom ook niet 6% BF snap je. dan hoef je al die zooi niet te nemen voor wat extra nutteloze %. strongman is gewoon beter dan BBquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mooi man. Zit je achter je bureau en dan klopt je hart alsof je zojuist een marathon hebt gelopen
Trillende handen ook. Nah, clen zou ik niet zo snel meer nemen
nee, maar het kan ook slechter... ik bedoel, ik lag in erasmus en derma is samengevoegd met oncologie daar.. geloof me, ik was zo blij dat ik daar lag met allen wat huid ellendequote:
gtaquote:
moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, maar het kan ook slechter... ik bedoel, ik lag in erasmus en derma is samengevoegd met oncologie daar.. geloof me, ik was zo blij dat ik daar lag met allen wat huid ellende
kan je met de trickstick dan sniperen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:05 schreef zeer het volgende:
[..]
x-je pasen
vierkant-je koppen
o-tje handgranaat
driehoek-je rpg
als je l2 ingedrukt houdt jaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan je met de trickstick dan sniperen?
Kracht boeit mij echt geen ene reet. Gaat mij erom hoe je eruit ziet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
daarom ook niet 6% BF snap je. dan hoef je al die zooi niet te nemen voor wat extra nutteloze %. strongman is gewoon beter dan BB
nee, beide gevallen niet snap ik, maar geloof me, als je kan kiezen... ik voelde me best opgelaten daar. Op mijn kamer lag een jongen van 25 met hetzelfde als ik, maar een kamer verder lag iemand die echt doodziek was...quote:
Ik voel ook wel wat voor gta idd, beetje mensen omver rijden en neerschieten. In zo'n bui ben ik welquote:
sneuquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, beide gevallen niet snap ik, maar geloof me, als je kan kiezen... ik voelde me best opgelaten daar. Op mijn kamer lag een jongen van 25 met hetzelfde als ik, maar een kamer verder lag iemand die echt doodziek was...
wat een hel
deze doet pijn broerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kracht boeit mij echt geen ene reet. Gaat mij erom hoe je eruit ziet.
geen ideequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja best wel... ik snap ook niet dat ze die twee afdelingen samenvoegen....
per filmquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:08 schreef HRC2020 het volgende:
Haags betaal je per film of een vast bedrag voor alles?
Ik weet het broer. Maar mensen kunnen het toch niet plaatsen. Dus wat heb je eraan. Ga je op feesten en partijen iedereen vertellen dat je 220 van de grond trekt of heb je liever dat mensen denken dat je 220 van de grond kan trekken?quote:
ik vertel altijd gewoon een leuke mop en een goed verhaalquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet het broer. Maar mensen kunnen het toch niet plaatsen. Dus wat heb je eraan. Ga je op feesten en partijen iedereen vertellen dat je 220 van de grond trekt of heb je liever dat mensen denken dat je 220 van de grond kan trekken?
Ah ok. Zie wel leuke films maar is te duur danquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
per film
SD 4.99
HD 5.99
je zet er een soort beltegoed op van tevoren.
Goedkoopste is 10 euro.
deze manquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet het broer. Maar mensen kunnen het toch niet plaatsen. Dus wat heb je eraan. Ga je op feesten en partijen iedereen vertellen dat je 220 van de grond trekt of heb je liever dat mensen denken dat je 220 van de grond kan trekken?
Begin eerst met een praatje over mijn groeiende aantal pandapuntenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vertel altijd gewoon een leuke mop en een goed verhaal
bij mij weten ze het gewoonquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
nah, maar ik vind meets en wedstrijden wel leuk bijvoorbeeld. geeft mij een wat concreter doel. groeien doe ik toch welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
ja godkk jij bent een beer van een vent man... ik ben 178 als ik een cm lieg en weeg net geen 70 kiloquote:
dat is niet zo zwaarquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja godkk jij bent een beer van een vent man... ik ben 178 als ik een cm lieg en weeg net geen 70 kilo
Zo weinig jezusquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja godkk jij bent een beer van een vent man... ik ben 178 als ik een cm lieg en weeg net geen 70 kilo
jeetje, eet eens wat meerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee joh, je ziet mijn ribben
pff, dat wil ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan eten wat ik wil... zet niet aan
dit zeggen echt alle ecto'squote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kan eten wat ik wil... zet niet aan
havermout olijfolie?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
dit zeggen echt alle ecto's
vreet gewoon meer, anders havermout olijfolie wegtikken
Dacht dat jij me wel zou herkennenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:17 schreef zeer het volgende:
[..]
nee srs ze zeggen dat je ober bent maar ben je dat
Deze boy weetquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
ik eet gewoon goed, en gezond, ga niet eten om dik te worden gekkie... ben 41 zou ik nu nog moeten doen aan spieropbouw? ben allang blij dat ik geen buik heb die over mijn garnaal hangtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
lekker nesquik door de melkquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Deze boy weet
Lekker litertjes volle melk weg klappen iedere dag. Meer noten eten, meer vis en gewoon meer eten
Steek dat maar in je zak braddiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik eet gewoon goed, en gezond, ga niet eten om dik te worden gekkie... ben 41 zou ik nu nog moeten doen aan spieropbouw? ben allang blij dat ik geen buik heb die over mijn garnaal hangt
broer, wij hebben hier een opa van 60 rondlopen volledig shredded die aan wedstrijden doet. je hebt geen excuus. je lichaam is al aan het afbreken, waarom niet goed voor zorgen? je oestrogeen battle is al hard aan de gang, en je gewrichten zijn al goed op weg richting opdroging, laat staan je test spiegel. wil je zielig mannetje worden dan, nee tog?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik eet gewoon goed, en gezond, ga niet eten om dik te worden gekkie... ben 41 zou ik nu nog moeten doen aan spieropbouw? ben allang blij dat ik geen buik heb die over mijn garnaal hangt
ben al een zielig mannetjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broer, wij hebben hier een opa van 60 rondloppen volledig shredded die aan wedstrijden doet. je hebt geen excuus. je lichaam is al aan het afbreken, waarom niet goed voor zorgen? je oestrogeen battle is al hard aan de gang, en je gewrichten zijn al goed op weg richting opdroging, laat staan je test spiegel. wil je zielig mannetje worden dan, nee tog?
El Chapoquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broer, wij hebben hier een opa van 60 rondlopen volledig shredded die aan wedstrijden doet. je hebt geen excuus. je lichaam is al aan het afbreken, waarom niet goed voor zorgen? je oestrogeen battle is al hard aan de gang, en je gewrichten zijn al goed op weg richting opdroging, laat staan je test spiegel. wil je zielig mannetje worden dan, nee tog?
Iedereen op FOK! toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben al een zielig mannetje
niet op netflixquote:
Wil je niet dat alle vrouwen een slakkenspoor achterlaten als je hen voorbij loopt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben al een zielig mannetje
is kots ook een soort slakkenspoor?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wil je niet dat alle vrouwen een slakkenspoor achterlaten als je hen voorbij loopt?
Wat heb je er dan nog aan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:23 schreef Dimachaerus het volgende:
als later 40-50 ben ga ik denk wel roiden
ik denk het wel, maar soms vergis ik me... ik zag hans en had echt hele voorstellingen, bleek toch een knappe manquote:
fotoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik denk het wel, maar soms vergis ik me... ik zag hans en had echt hele voorstellingen, bleek toch een knappe man de tering... zou gay worden voor hem...
Is ie daarom nu weg?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar soms vergis ik me... ik zag hans en had echt hele voorstellingen, bleek toch een knappe mande tering... zou gay worden voor hem...
en dames ook hier, dan denk je jaren , dikke lelijke paden dan
blijkt dat je je vergist en is het gewoon een knap iemand
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wil je niet dat alle vrouwen een slakkenspoor achterlaten als je hen voorbij loopt?
quote:
Heb je mij nog niet gezien.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar soms vergis ik me... ik zag hans en had echt hele voorstellingen, bleek toch een knappe mande tering... zou gay worden voor hem...
https://www.instagram.com/p/BONFIi2jm_H/quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:23 schreef Dimachaerus het volgende:
als later 40-50 ben ga ik denk wel roiden
Bedankt voor het complimentquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:24 schreef Okurr het volgende:
[..]
im the king of the trapppp el chapo jr
tuuk welquote:
Ik doe dat ook niet, na die foto op 450quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ja
ik maak ook nooit meer grapjes over dat je dik en lelijk bent toch
bijna nooit
Echt? Wowquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee van jou, denk een kamper type, met gelhaar en tats
nee geen tats, hij is waarschijnlijk bang voor de pijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee van jou, denk een kamper type, met gelhaar en tats
Ik heb een week niet meer durven slapenquote:
ik nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh boeit me niet, iedereen heeft mijn kop wel gezien hier, is geen geheim
zo lelijk ben ik nou ook weer niet, lulquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een week niet meer durven slapen
Onderweg naar stimoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik nooitquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ooh fuck je quote oogcontactboyquote:
Was een foto waar je je masker hebt afgedaanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo lelijk ben ik nou ook weer niet, lul
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mager Marokkaantje met nichtenkleding
ja donderstraal op gewoon ofzoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:31 schreef Okurr het volgende:
[..]
hahahahahaahahhahahhahahahahahahahahahah
Frass plsquote:
Goddommequote:
Je zou echt van je stoel glijdenquote:
nee, hippiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:34 schreef Willoow het volgende:
Weet je wat srs coole haarstijl is. Broccoli haar
Op je kale hoofd kan gewoon geplakt worden. Is het net alsof er plantje uit je hoofd groeit
Nu gaat alles tegenvallen hè.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:34 schreef Willoow het volgende:
Weet je wat srs coole haarstijl is. Broccoli haar
Op je kale hoofd kan gewoon geplakt worden. Is het net alsof er plantje uit je hoofd groeit
Je kan geen nee zeggen als je nooit geprobeerd hebtquote:
Ja dat hoef ik dan weer nietquote:
Ik krijg alleen maar foto's van wch's middelvingerquote:
neenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
krijg ik dan een link naar het US foto topic?
Ehhhh nee dank jequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je dima op app wil hoef je er maar om te vragen
dat is niet mijn middelvingerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar foto's van wch's middelvinger
jerry jerry jerryquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WatMoet ik screen van DM maken dan
doequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WatMoet ik screen van DM maken dan
aiquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is niet mijn middelvinger
Heb net friet en kipnuggets en kroket naar binnen zitten schuivenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chloro heb jij deze avond iets lekkers te eten?
lkkr hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net friet en kipnuggets en kroket naar binnen zitten schuiven
Ohquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is niet mijn middelvinger
ja dit deed pijn, erger dan frass die insinueert dat ik pics deelquote:
Ik had de act nog langer doorgevoerd net als okurr over de dm van dima met zijn tellyquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
gvd, wch heeft me nooit een dm met link gestuurd. Kan niet trollen nu
ja samen met jou okquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:41 schreef Okurr het volgende:
[..]
zal ik je een foto van mn verloofde zn pik sturen
nee mij vroeg die hoe groot en dik de pik van n verloofde isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had de act nog langer doorgevoerd net als okurr over de dm van dima met zijn telly
En wat was het antwoord?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:43 schreef Okurr het volgende:
[..]
nee mij vroeg die hoe groot en dik de pik van n verloofde is
Maar wat doe je als ze teun een sexpop noemenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
sowieso ben ik er nooit op uit om mensen te slopen, al gaat dat verhaal wel rond. ik negeer je gewoon als ik er klaar mee ben
Negeerde je mij maarquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
sowieso ben ik er nooit op uit om mensen te slopen, al gaat dat verhaal wel rond. ik negeer je gewoon als ik er klaar mee ben
ben eiglk te lui om te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef McGrath het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen foto van crip ontvangen
Ik zal even een pizza voor je bestellen bij Dominosquote:
That's cold manquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
reageer ik nog op die snol dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Maar wat doe je als ze teun een sexpop noemen
gadverdamme man, dat krijg je toch niet door je strot?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal even een pizza voor je bestellen bij Dominos
ze zei tegen mij dt het niet zo isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
reageer ik nog op die snol dan?
Het is dan ook niet voor mezelfquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme man, dat krijg je toch niet door je strot?
was in de sc, mensen hebben het gezien, vraag rondquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:45 schreef Okurr het volgende:
[..]
ze zei tegen mij dt het niet zo is
is she lying
ja dacht ik alquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was in de sc, mensen hebben het gezien, vraag rond
Je moet ook niet slopen, maar subtiel vergiftigenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
over welke snol gaat het?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was in de sc, mensen hebben het gezien, vraag rond
corrupt maken, vooral jeugdigenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet ook niet slopen, maar subtiel vergiftigen
Mja, kan wel, ik zag gisteren iemand een pizza weggooienquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar hetzelfde geldt voor die andere persoon
waar kan je dat zien?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja, kan wel, ik zag gisteren iemand een pizza weggooien
Cachet?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ng sprak haar er zelfs op aan
The next generation Hitler jugendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
corrupt maken, vooral jeugdigen
deed pijn hequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben intelligent voor een kamper he
awh.. kusje erop kom...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alles in die zin ging door merg- en been
pas op, hij is crimineelquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alles in die zin ging door merg- en been
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |