zo lelijk ben ik nou ook weer niet, lulquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een week niet meer durven slapen
Onderweg naar stimoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh boeit me niet, iedereen heeft mijn kop wel gezien hier, is geen geheim
ik nooitquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh boeit me niet, iedereen heeft mijn kop wel gezien hier, is geen geheim
ooh fuck je quote oogcontactboyquote:
Was een foto waar je je masker hebt afgedaanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo lelijk ben ik nou ook weer niet, lul
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mager Marokkaantje met nichtenkleding
ja donderstraal op gewoon ofzoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:31 schreef Okurr het volgende:
[..]
hahahahahaahahhahahhahahahahahahahahahah
Frass plsquote:
Goddommequote:
Je zou echt van je stoel glijdenquote:
nee, hippiequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:34 schreef Willoow het volgende:
Weet je wat srs coole haarstijl is. Broccoli haar
Op je kale hoofd kan gewoon geplakt worden. Is het net alsof er plantje uit je hoofd groeit
Nu gaat alles tegenvallen hè.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:34 schreef Willoow het volgende:
Weet je wat srs coole haarstijl is. Broccoli haar
Op je kale hoofd kan gewoon geplakt worden. Is het net alsof er plantje uit je hoofd groeit
Je kan geen nee zeggen als je nooit geprobeerd hebtquote:
Ja dat hoef ik dan weer nietquote:
Ik krijg alleen maar foto's van wch's middelvingerquote:
neenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
krijg ik dan een link naar het US foto topic?
Ehhhh nee dank jequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je dima op app wil hoef je er maar om te vragen
dat is niet mijn middelvingerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar foto's van wch's middelvinger
jerry jerry jerryquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WatMoet ik screen van DM maken dan
doequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WatMoet ik screen van DM maken dan
aiquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is niet mijn middelvinger
Heb net friet en kipnuggets en kroket naar binnen zitten schuivenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chloro heb jij deze avond iets lekkers te eten?
lkkr hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net friet en kipnuggets en kroket naar binnen zitten schuiven
Ohquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is niet mijn middelvinger
ja dit deed pijn, erger dan frass die insinueert dat ik pics deelquote:
Ik had de act nog langer doorgevoerd net als okurr over de dm van dima met zijn tellyquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
gvd, wch heeft me nooit een dm met link gestuurd. Kan niet trollen nu
ja samen met jou okquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:41 schreef Okurr het volgende:
[..]
zal ik je een foto van mn verloofde zn pik sturen
nee mij vroeg die hoe groot en dik de pik van n verloofde isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik had de act nog langer doorgevoerd net als okurr over de dm van dima met zijn telly
En wat was het antwoord?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:43 schreef Okurr het volgende:
[..]
nee mij vroeg die hoe groot en dik de pik van n verloofde is
Maar wat doe je als ze teun een sexpop noemenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
sowieso ben ik er nooit op uit om mensen te slopen, al gaat dat verhaal wel rond. ik negeer je gewoon als ik er klaar mee ben
Negeerde je mij maarquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
sowieso ben ik er nooit op uit om mensen te slopen, al gaat dat verhaal wel rond. ik negeer je gewoon als ik er klaar mee ben
ben eiglk te lui om te makenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef McGrath het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen foto van crip ontvangen
Ik zal even een pizza voor je bestellen bij Dominosquote:
That's cold manquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
reageer ik nog op die snol dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Maar wat doe je als ze teun een sexpop noemen
gadverdamme man, dat krijg je toch niet door je strot?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal even een pizza voor je bestellen bij Dominos
ze zei tegen mij dt het niet zo isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
reageer ik nog op die snol dan?
Het is dan ook niet voor mezelfquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
gadverdamme man, dat krijg je toch niet door je strot?
was in de sc, mensen hebben het gezien, vraag rondquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:45 schreef Okurr het volgende:
[..]
ze zei tegen mij dt het niet zo is
is she lying
ja dacht ik alquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was in de sc, mensen hebben het gezien, vraag rond
Je moet ook niet slopen, maar subtiel vergiftigenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
over welke snol gaat het?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
was in de sc, mensen hebben het gezien, vraag rond
corrupt maken, vooral jeugdigenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet ook niet slopen, maar subtiel vergiftigen
Mja, kan wel, ik zag gisteren iemand een pizza weggooienquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar hetzelfde geldt voor die andere persoon
waar kan je dat zien?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja, kan wel, ik zag gisteren iemand een pizza weggooien
Cachet?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ng sprak haar er zelfs op aan
The next generation Hitler jugendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
corrupt maken, vooral jeugdigen
deed pijn hequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben intelligent voor een kamper he
awh.. kusje erop kom...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alles in die zin ging door merg- en been
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |