quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wil je niet dat alle vrouwen een slakkenspoor achterlaten als je hen voorbij loopt?
quote:
Heb je mij nog niet gezien.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar soms vergis ik me... ik zag hans en had echt hele voorstellingen, bleek toch een knappe mande tering... zou gay worden voor hem...
en dames ook hier, dan denk je jaren , dikke lelijke paden dan
blijkt dat je je vergist en is het gewoon een knap iemand
https://www.instagram.com/p/BONFIi2jm_H/quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:23 schreef Dimachaerus het volgende:
als later 40-50 ben ga ik denk wel roiden
Bedankt voor het complimentquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar soms vergis ik me... ik zag hans en had echt hele voorstellingen, bleek toch een knappe mande tering... zou gay worden voor hem...
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:24 schreef Okurr het volgende:
[..]
im the king of the trapppp el chapo jr
tuuk welquote:
Ik doe dat ook niet, na die foto op 450quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ja
ik maak ook nooit meer grapjes over dat je dik en lelijk bent toch
bijna nooit
Echt? Wowquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee van jou, denk een kamper type, met gelhaar en tats
nee geen tats, hij is waarschijnlijk bang voor de pijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee van jou, denk een kamper type, met gelhaar en tats
Ik heb een week niet meer durven slapenquote:
ik nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh boeit me niet, iedereen heeft mijn kop wel gezien hier, is geen geheim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |