broer, wij hebben hier een opa van 60 rondlopen volledig shredded die aan wedstrijden doet. je hebt geen excuus. je lichaam is al aan het afbreken, waarom niet goed voor zorgen? je oestrogeen battle is al hard aan de gang, en je gewrichten zijn al goed op weg richting opdroging, laat staan je test spiegel. wil je zielig mannetje worden dan, nee tog?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik eet gewoon goed, en gezond, ga niet eten om dik te worden gekkie... ben 41 zou ik nu nog moeten doen aan spieropbouw? ben allang blij dat ik geen buik heb die over mijn garnaal hangt
ben al een zielig mannetjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broer, wij hebben hier een opa van 60 rondloppen volledig shredded die aan wedstrijden doet. je hebt geen excuus. je lichaam is al aan het afbreken, waarom niet goed voor zorgen? je oestrogeen battle is al hard aan de gang, en je gewrichten zijn al goed op weg richting opdroging, laat staan je test spiegel. wil je zielig mannetje worden dan, nee tog?
El Chapoquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
broer, wij hebben hier een opa van 60 rondlopen volledig shredded die aan wedstrijden doet. je hebt geen excuus. je lichaam is al aan het afbreken, waarom niet goed voor zorgen? je oestrogeen battle is al hard aan de gang, en je gewrichten zijn al goed op weg richting opdroging, laat staan je test spiegel. wil je zielig mannetje worden dan, nee tog?
Iedereen op FOK! toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben al een zielig mannetje
niet op netflixquote:
Wil je niet dat alle vrouwen een slakkenspoor achterlaten als je hen voorbij loopt?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben al een zielig mannetje
is kots ook een soort slakkenspoor?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wil je niet dat alle vrouwen een slakkenspoor achterlaten als je hen voorbij loopt?
Wat heb je er dan nog aan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:23 schreef Dimachaerus het volgende:
als later 40-50 ben ga ik denk wel roiden
ik denk het wel, maar soms vergis ik me... ik zag hans en had echt hele voorstellingen, bleek toch een knappe manquote:
fotoquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik denk het wel, maar soms vergis ik me... ik zag hans en had echt hele voorstellingen, bleek toch een knappe man de tering... zou gay worden voor hem...
Is ie daarom nu weg?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik denk het wel, maar soms vergis ik me... ik zag hans en had echt hele voorstellingen, bleek toch een knappe mande tering... zou gay worden voor hem...
en dames ook hier, dan denk je jaren , dikke lelijke paden dan
blijkt dat je je vergist en is het gewoon een knap iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |