armaturen dan bijdehandjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gedoe man, glas blazen, wolfram draaien, inert gas erin... baas
oh, banken bij ikea moet je echt echt testenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
smerige insinuatie naar je penor
ah ok... nou ja wij waren gewoon pauper... alles goedkoop... en ach zo leef ik nog wel hoor, geef niet snel veel geld uit en doe lang met de dingen die ik hebquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maaaar mag ik wel even zeggen ik woonde al op mezelf voordat ik appartement ging en heb voor dit appartement wel echt gespaard. Ik wilde het perse mooi
Ik ben na 6 jaar in dit huis wel weer toe aan wat grote verbouwingen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok... nou ja wij waren gewoon pauper... alles goedkoop... en ach zo leef ik nog wel hoor, geef niet snel veel geld uit en doe lang met de dingen die ik heb
ze worden ook snel lelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, banken bij ikea moet je echt echt testen
Ik wilde bij die ene bank die je net postte al zeggen dat het typisch Ikea bank leek en die zitten vaak echt niet
heb beschermingsdrang bij crackquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er ontgaat jou ziek weinig vriend
hehe, toen ik uit huis ging ook alles pauper hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok... nou ja wij waren gewoon pauper... alles goedkoop... en ach zo leef ik nog wel hoor, geef niet snel veel geld uit en doe lang met de dingen die ik heb
jij doet zeker einde eid maandag?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:34 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ja Den Haagistan, daar is dat inderdaad wel algemene kennis te noemen.
oh dat weet ik niet, wel fijn dat je die hoezen hebt.. Dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze worden ook snel lelijk
Goede banken voor niet te veel geld en veel keuze? Zitmaxx
ik ben na 1 maand verhuisd zijn wel bijna klaarquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben na 6 jaar in dit huis wel weer toe aan wat grote verbouwingen.
Netjes. Ik was ook vrij snel maar ik hou van klussen en verandering. Dure hobby wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben na 1 maand verhuisd zijn wel bijna klaar
Emilie Nerengquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:38 schreef JamesHustle het volgende:
Faeroer zijn er in Finland veel Voe-achtige meisjes?
ben aan het bieden op huizen, wil hier weg... heb mijn tweede huis eindelijk (na 7 jaar) verkocht in januari en wil iets nieuws dus tot die tijd niets hier, behalve onderhoudquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben na 6 jaar in dit huis wel weer toe aan wat grote verbouwingen.
Zijn broer die leeft van zijn fame. Fucking loser dat hij er is, maar 1 van mijn favoriete nummers heb ik ook van hem. Ziek vaak geluisterd, maar luister het nog steeds vaak en verveeld nooitquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Door hem ben ik trance gaan luisteren. Jammer dat die beta nu zijn plaats probeert in te nemen.
niets mis mee tochquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:39 schreef HRC2020 het volgende:
Ik heb mijn huidige meubels ook al sinds ik 10 jaar geleden uit huis ging
Hoezo wil je weg dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben aan het bieden op huizen, wil hier weg... heb mijn tweede huis eindelijk (na 7 jaar) verkocht in januari en wil iets nieuws dus tot die tijd niets hier, behalve onderhoud
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:38 schreef JamesHustle het volgende:
Faeroer zijn er in Finland veel Voe-achtige meisjes?
jups, ik heb alleen de eettafel die ik of ga maken of mooie vinden maar wil een grote en die zijn duurquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes. Ik was ook vrij snel maar ik hou van klussen en verandering. Dure hobby wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |