nee, alleen om sportschool of werk zou ik daar wonenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is Rotterdam leuk om te wonen?
Geschiedenisles, doei !quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als het kwartje van kok je dwarszit...
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen, koos ik voor jou
er gebeurde overal wel wat joh. Overdreven gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee joh, daarom.. media en alles.. Ik bezorgde er post met de auto en iedereen had altijd wel een vriendelijk praatje.
O, jij woont ook in Roffa...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik woon zelf in een van de leukere wijken, veel groen en open, vlakbij bos en hertenkamp
maar rotterdam is kut, echt kut
Echt heel kutquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik woon zelf in een van de leukere wijken, veel groen en open, vlakbij bos en hertenkamp
maar rotterdam is kut, echt kut
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou hemel en aarde bewegen om 5 minuten bij je te mogen zijn
Well this is awkwardquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef Chloroform het volgende:
Grapje, zou echt helemaal uit elkaar getrokken willen worden door rico
Nou ja, het is wel bruisend qua uitgaansgebeuren heb ik het idee. Maar goed, ik ga toch nooit uitquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
nee, alleen om sportschool of werk zou ik daar wonen
wel leuk als je hijab fetish hebt, 3 jaar stijve lul haha ja tog
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef Chloroform het volgende:
Grapje, zou echt helemaal uit elkaar getrokken willen worden door rico
Nice hoorquote:
Nu ga ja 24 jaar eerder dood.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja joh, mijn werkgebied is botlek/ europoort
Dimmen, biljartbal.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahahahahaha ouwe dwerg
dan had ik al dood moeten zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ga ja 24 jaar eerder dood.
Heb ik net berekend.
Echt he zoskquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je doet wel echt lullig tegen hem, nu moet je hem neuken.
quote:
nederland is zo klein dat het echt niets uit maakt waar je uit wilt gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel bruisend qua uitgaansgebeuren heb ik het idee. Maar goed, ik ga toch nooit uit
ja weet niet welke tijd dit is hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOE bestaat het.. teveel zalm
uhu, hahaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt viesmoest je ook onthoofden enzo?
Voor ik hier antwoord op geef en ik iemand onbedoeld beledig: Ben je echt Fin en zo ja, hoe weet je dan zoveel van de landen in die regio?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zelfde
[..]
3 jaar expat rotterdam, nu bijna 2 jaar voorburg
zelfs rotterdam sloopt mijn verbande havermout accent er niet uit
Als dat de maatstaf is dan zijn er nog 26 wachtenden voor hemquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je doet wel echt lullig tegen hem, nu moet je hem neuken.
27quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als dat de maatstaf is dan zijn er nog 26 wachtenden voor hem
Gelijk hartjesicoon allesquote:
Die 's wel mooi ja. Je hebt ze ook formaat kleiner en dan kun je die onder die grote schuiven. Vet leukquote:
Auto is wel handig en het was geen klachtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:27 schreef Faeroer het volgende:
[..]
nederland is zo klein dat het echt niets uit maakt waar je uit wilt gaan
probeer finland, moet je drie uur met de trein naar de volgende stad welke toch leeg is
niet zo klagen
Oké Noėllequote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die 's wel mooi ja. Je hebt ze ook formaat kleiner en dan kun je die onder die grote schuiven. Vet leuk
jwzquote:
Alsof er hier 26 zijn die beter zijn dan ikquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Braddie bovenaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik jat zequote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:29 schreef HRC2020 het volgende:
Waar hebben jullie meubels vandaan
Alles wat leuk is is meteen teringduur
Klopt welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:29 schreef HRC2020 het volgende:
Dat zeg ik toch niet gvdquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:29 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alsof er hier 26 zijn die beter zijn dan ik
veel dingen hebben wij laten maken door een bevriende meubelmaker, dieheeft een atelier en doet er som 8 maanden over om iets af te krijgenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:29 schreef HRC2020 het volgende:
wat bedoel je veel weten? algemene kennis haha ja tog?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:27 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Voor ik hier antwoord op geef en ik iemand onbedoeld beledig: Ben je echt Fin en zo ja, hoe weet je dan zoveel van de landen in die regio?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar leuke gast wel
idiote vegan, heeft met volkert van der graaf in een pand gewoond
zeer?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
veel dingen hebben wij laten maken door een bevriende meubelmaker, dieheeft een atelier en doet er som 8 maanden over om iets af te krijgen
maar leuke gast wel
idiote vegan, heeft met volkert van der graaf in een pand gewoond
ja lekker auto'en, komt eland op je auto met de kracht van drie paarden en dan gemalen havermout door een rietje eten als prins handicap zekerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Auto is wel handig en het was geen klacht
nee, was ooit collega van me, maar al lang niet meer... leuke vent wel, is vegan, eet alleen vlees als ie het zelf heeft gejaagdquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als braddie ergens zijn D heeft ingestoken dan hoeft het van mij niet meer. Zelfs geen chloro
Zyzz, mad cunt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker broer
[ afbeelding ]
Training with the Gods
mwah, liever Marko Savolainen streefje zetten. hij is mijn waterkoningquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zeker broer
[ afbeelding ]
Training with the Gods
1 sauna in Thailand die de wereld veranderde. Ik kan het nog altijd niet bevatten, maar beluister altijd zijn speeches vlak voor het fitnessen. We are all gonna make it brah'squote:
wij haalden altijd een hoop bij kringloop op jouw leeftijd en bij mensen die naar het bejaardenhuis gingen. Ons servies is nog steeds uit die tijd, super ouderwets, met de hand afwassenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:33 schreef Crack_ het volgende:
Meubels zijn ook gewoon duur. Heb hier wel wat tweedehands maar alsnogheb teakhouten tafel, betaal je tweedehands ook gewoon 250 voor
Hm ja klopt welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zitvlak ziet er op die foto wel hard uit
zelfs lampen zelfgemaaktquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gedeelte wel ja. Niks leukers dan dat
Ja Den Haagistan, daar is dat inderdaad wel algemene kennis te noemen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:30 schreef Faeroer het volgende:
[..]
wat bedoel je veel weten? algemene kennis haha ja tog?
Als je zo licht als een veertje bent dan is alles hardquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zitvlak ziet er op die foto wel hard uit
gedoe man, glas blazen, wolfram draaien, inert gas erin... baasquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfs lampen zelfgemaakt![]()
Tenminste iets unieks
Ja maaaar mag ik wel even zeggen ik woonde al op mezelf voordat ik appartement ging en heb voor dit appartement wel echt gespaardquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wij haalden altijd een hoop bij kringloop op jouw leeftijd en bij mensen die naar het bejaardenhuis gingen. Ons servies is nog steeds uit die tijd, super ouderwets, met de hand afwassen
smerige insinuatie naar je penorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je zo licht als een veertje bent dan is alles hard
juist niet lijkt me?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je zo licht als een veertje bent dan is alles hard
Door hem ben ik trance gaan luisterenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
1 sauna in Thailand die de wereld veranderde. Ik kan het nog altijd niet bevatten, maar beluister altijd zijn speeches vlak voor het fitnessen. We are all gonna make it brah's
armaturen dan bijdehandjequote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gedoe man, glas blazen, wolfram draaien, inert gas erin... baas
oh, banken bij ikea moet je echt echt testenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
smerige insinuatie naar je penor
ah ok... nou ja wij waren gewoon pauper... alles goedkoop... en ach zo leef ik nog wel hoor, geef niet snel veel geld uit en doe lang met de dingen die ik hebquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maaaar mag ik wel even zeggen ik woonde al op mezelf voordat ik appartement ging en heb voor dit appartement wel echt gespaard. Ik wilde het perse mooi
Ik ben na 6 jaar in dit huis wel weer toe aan wat grote verbouwingen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok... nou ja wij waren gewoon pauper... alles goedkoop... en ach zo leef ik nog wel hoor, geef niet snel veel geld uit en doe lang met de dingen die ik heb
ze worden ook snel lelijkquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, banken bij ikea moet je echt echt testen
Ik wilde bij die ene bank die je net postte al zeggen dat het typisch Ikea bank leek en die zitten vaak echt niet
heb beschermingsdrang bij crackquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Er ontgaat jou ziek weinig vriend
hehe, toen ik uit huis ging ook alles pauper hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah ok... nou ja wij waren gewoon pauper... alles goedkoop... en ach zo leef ik nog wel hoor, geef niet snel veel geld uit en doe lang met de dingen die ik heb
jij doet zeker einde eid maandag?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:34 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Ja Den Haagistan, daar is dat inderdaad wel algemene kennis te noemen.
oh dat weet ik niet, wel fijn dat je die hoezen hebt.. Dat dan weer welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze worden ook snel lelijk
Goede banken voor niet te veel geld en veel keuze? Zitmaxx
ik ben na 1 maand verhuisd zijn wel bijna klaarquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben na 6 jaar in dit huis wel weer toe aan wat grote verbouwingen.
Netjes. Ik was ook vrij snel maar ik hou van klussen en verandering. Dure hobby wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben na 1 maand verhuisd zijn wel bijna klaar
Emilie Nerengquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:38 schreef JamesHustle het volgende:
Faeroer zijn er in Finland veel Voe-achtige meisjes?
ben aan het bieden op huizen, wil hier weg... heb mijn tweede huis eindelijk (na 7 jaar) verkocht in januari en wil iets nieuws dus tot die tijd niets hier, behalve onderhoudquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben na 6 jaar in dit huis wel weer toe aan wat grote verbouwingen.
Zijn broer die leeft van zijn fame. Fucking loser dat hij er is, maar 1 van mijn favoriete nummers heb ik ook van hem. Ziek vaak geluisterd, maar luister het nog steeds vaak en verveeld nooitquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:36 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Door hem ben ik trance gaan luisteren. Jammer dat die beta nu zijn plaats probeert in te nemen.
niets mis mee tochquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:39 schreef HRC2020 het volgende:
Ik heb mijn huidige meubels ook al sinds ik 10 jaar geleden uit huis ging
Hoezo wil je weg dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben aan het bieden op huizen, wil hier weg... heb mijn tweede huis eindelijk (na 7 jaar) verkocht in januari en wil iets nieuws dus tot die tijd niets hier, behalve onderhoud
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:38 schreef JamesHustle het volgende:
Faeroer zijn er in Finland veel Voe-achtige meisjes?
jups, ik heb alleen de eettafel die ik of ga maken of mooie vinden maar wil een grote en die zijn duurquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes. Ik was ook vrij snel maar ik hou van klussen en verandering. Dure hobby wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |