nee, alleen om sportschool of werk zou ik daar wonenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is Rotterdam leuk om te wonen?
Geschiedenisles, doei !quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als het kwartje van kok je dwarszit...
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen, koos ik voor jou
er gebeurde overal wel wat joh. Overdreven gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee joh, daarom.. media en alles.. Ik bezorgde er post met de auto en iedereen had altijd wel een vriendelijk praatje.
O, jij woont ook in Roffa...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik woon zelf in een van de leukere wijken, veel groen en open, vlakbij bos en hertenkamp
maar rotterdam is kut, echt kut
Echt heel kutquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik woon zelf in een van de leukere wijken, veel groen en open, vlakbij bos en hertenkamp
maar rotterdam is kut, echt kut
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:24 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou hemel en aarde bewegen om 5 minuten bij je te mogen zijn
Well this is awkwardquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef Chloroform het volgende:
Grapje, zou echt helemaal uit elkaar getrokken willen worden door rico
Nou ja, het is wel bruisend qua uitgaansgebeuren heb ik het idee. Maar goed, ik ga toch nooit uitquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
nee, alleen om sportschool of werk zou ik daar wonen
wel leuk als je hijab fetish hebt, 3 jaar stijve lul haha ja tog
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef Chloroform het volgende:
Grapje, zou echt helemaal uit elkaar getrokken willen worden door rico
Nice hoorquote:
Nu ga ja 24 jaar eerder dood.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja joh, mijn werkgebied is botlek/ europoort
Dimmen, biljartbal.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahahahahaha ouwe dwerg
dan had ik al dood moeten zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ga ja 24 jaar eerder dood.
Heb ik net berekend.
Echt he zoskquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je doet wel echt lullig tegen hem, nu moet je hem neuken.
quote:
nederland is zo klein dat het echt niets uit maakt waar je uit wilt gaanquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel bruisend qua uitgaansgebeuren heb ik het idee. Maar goed, ik ga toch nooit uit
ja weet niet welke tijd dit is hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOE bestaat het.. teveel zalm
uhu, hahaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt viesmoest je ook onthoofden enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |