En idd, kafjes tam makenquote:
Duindorp/Transvaal?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doen!
Ik woon in het beste deel van Den Haag, al zeg ik het zelf.
prrr prrr prrrquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En idd, kafjes tam makenIedereen vindt het nu fijn om geaaid te worden
overeem toen ie nog lekker dik was en deels trainde bij fahrenheit, kreeg bijna homo gevoel maar kon nog bedwingenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
1 van de beste heavy weights ooit. Gozer is echt bruut. Bijna 2 meter en 115 kilo, alleen maar spier
Ik zou zelf niet in het Centrum willen wonen.. veel te druk. Verder Schilderswijk/Spoorwijk/ Moerwijk/ Transvaal/ Groent en Fruitbuurt en vast nog wel meer.quote:
Ja, wilde ik srs net zeggen, dat was pas echt een monsterquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:19 schreef Faeroer het volgende:
[..]
overeem toen ie nog lekker dik was en deels trainde bij fahrenheit, kreeg bijna homo gevoel maar kon nog bedwingen
Duindorp is echt zo erg niet hoorquote:
Tajik.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:17 schreef Faeroer het volgende:
[..]
en dit noemt zich afghaan
kan echt niet
moekmoekmoekmoekquote:
Valt idd wel mee. De media maakt het graag erger.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Duindorp is echt zo erg niet hoor
Eens.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet in het Centrum willen wonen.. veel te druk. Verder Schilderswijk/Spoorwijk/ Moerwijk/ Transvaal/ Groent en Fruitbuurt en vast nog wel meer.
Dit is niet ricoquote:
hoe oud was jij ookalweerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en teveel Kok.. iets met een kwartje ..
allistar is mijn oude buurjongenquote:
Niet? 26 augustus gaat het grootste gevecht ooit plaatsvindenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh dat interesseert mij echt geen ene reet.
Je hebt nu nieuwbouw achter die portiekwijken, dat is echt wel heel mooi geworden.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt idd wel mee. De media maakt het graag erger.
alliatar overeem broertje van valentijnquote:
zal best ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet? 26 augustus gaat het grootste gevecht ooit plaatsvinden
Geen idee, hoezo?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoe oud was jij ookalweer
Ja dat welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja zodra ik begin te praten nog sexier bedoel je natuurlijk
zelfdequote:
3 jaar expat rotterdam, nu bijna 2 jaar voorburgquote:
Als ik moest kiezen, koos ik voor jouquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij hebt je favorieten en ik die van mij
een van mijn beste vrienden, notabene een Surinamer woonde in het oude Duindorp. Nergens last van.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt nu nieuwbouw achter die portiekwijken, dat is echt wel heel mooi geworden.
Daar zou ik wel willen wonen. Boeiend dat het dan Duindorp is. Lekker dicht bij het strand.
Is Rotterdam leuk om te wonen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
zelfde
[..]
3 jaar expat rotterdam, nu bijna 2 jaar voorburg
zelfs rotterdam sloopt mijn verbande havermout accent er niet uit
Nee joh, daarom.. media en alles.. Ik bezorgde er post met de auto en iedereen had altijd wel een vriendelijk praatje.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
een van mijn beste vrienden, notabene een Surinamer woonde in het oude Duindorp. Nergens last van.
ik woon zelf in een van de leukere wijken, veel groen en open, vlakbij bos en hertenkampquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is Rotterdam leuk om te wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |