Nee, ben er wel veel te vinden en had plannen om er naartoe te verhuizen. Alhoewel ik dan liever naar Voorburg zou gaan dan Den Haag zelf.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agga, ik ben de buurvrouw van Crack_ en Haags.
Kom je dan ook daarvandaan ?
Weet ik nietquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar is die chemie tussen jullie gebleven
Voorburg is volquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:15 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Nee, ben er wel veel te vinden en had plannen om er naartoe te verhuizen. Alhoewel ik dan liever naar Voorburg zou gaan dan Den Haag zelf.
Doen!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:15 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Nee, ben er wel veel te vinden en had plannen om er naartoe te verhuizen. Alhoewel ik dan liever naar Voorburg zou gaan dan Den Haag zelf.
Heb bedwantsen overgehouden van mijn laatste bezoek aan een hotel in NYquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hotel Carter staat vlakbij Times Square en is redelijk goedkoop, alleen staat heel slecht aangeschreven dat wel
Ja, en teveel Kok.. iets met een kwartje ..quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb ooit een kabinet meegemaakt
Ik blijf lekker thuis met de gordijnen dichtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond en morgen feest in het goeie ahwe Zuidahparruk
1 van de beste heavy weights ooit. Gozer is echt bruut. Bijna 2 meter en 115 kilo, alleen maar spierquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf lekker thuis met de gordijnen dicht
Den Haag is te doen, echter bepaalde wijken zou ik mijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:15 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
oh okayquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
1 van de beste heavy weights ooit. Gozer is echt bruut. Bijna 2 meter en 115 kilo, alleen maar spier
cavenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf lekker thuis met de gordijnen dicht
quote:
quote:
welke wijken?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag is te doen, echter bepaalde wijken zou ik mijden![]()
Voorburg is ook leuk
Zelfs dan nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |