Nee, met als gevolg dat 't wel eens voorkomt dat je je eten wel hebt maar vervolgens geen zitplaats kunt vinden. Indien je wel een zitplaats hebt gevonden is dat vaker wel dan niet met andere wildvreemde mensen aan dezelfde tafel.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eh wacht, ze brengen het niet naar je tafel?
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had er een foto van op facebook maar denk dat ik ergens heb besloten me daar toch te veel voor te schamen en toen verwijderd
oefquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom hier en krijg een kopstoot tegen je enkel!!!
Sowiesoquote:
Hotel Carter staat vlakbij Times Square en is redelijk goedkoop, alleen staat heel slecht aangeschreven dat welquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hotel op een beetje leuke plek is stervensduur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal naar de kloteeee, helemaal naar de kloteee![]()
Baby darling doll face honey
kipquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:09 schreef Zosk het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ik ga eten, heb nog steeds geen boodschappen gedaan. Al langer dan twee weken nu. :s
Nee, beter nog.. ga live op fb.quote:
Laten we het hopenquote:
Ja, oke bolliequote:
Lijkt me niet de bedoelingquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, beter nog.. ga live op fb.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:10 schreef Crack_ het volgende:
Oh heb m wel, foto van mislukte visHahaha, nou dat valt wel mee toch? Het is in ieder geval geen visgehaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal naar de kloteeee, helemaal naar de kloteee
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh
Ben niet zo heel bekend in Rijswijk, wel ooit sushi wezen eten, maar ik vond de bediening niet echt heel vriendelijk
Jammer!quote:
gvdquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:09 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Nee, met als gevolg dat 't wel eens voorkomt dat je je eten wel hebt maar vervolgens geen zitplaats kunt vinden. Indien je wel een zitplaats hebt gevonden is dat vaker wel dan niet met andere wildvreemde mensen aan dezelfde tafel.
echt he, lopen er een miljard rond, zou niet gelukt zijn met slecht voerquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denken dat je voedselvergiftiging krijgt van Chinees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |