ach ja, altijd wel iets dus ben gewendquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh dat is klote, nee ik heb echt goud... wonden genezen goed, lek als een wijf nog, maar ok...
waarom winny?? echt homo oralquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je ooit tren/winny/test hebt staan hit me up
ECHT HEquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, altijd wel iets dus ben gewend
Aah beter mja je kakelt hier ook als een wijf
welke oxy?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga mijn Oxy en Trama maar aan DP verpatsen, heb 3 volle doosjes staan
Bloedquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh dat is klote, nee ik heb echt goud... wonden genezen goed, lek als een wijf nog, maar ok...
Jongen, ze hebben mijn perineum helemaal weggebrand, mijn dijbenen heingen als flappenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ach ja, altijd wel iets dus ben gewend
Aah beter mja je kakelt hier ook als een wijf
Dbol is leuk als je wilt gaan voor de braddie lookquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
waarom winny?? echt homo oral
dat vreet je gewrichten op
dbol voor echte water gainz
Noem namen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goede films op Pathé thuis zeg.
ja lijkt e wel zo fijnquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen, ze hebben mijn perineum helemaal weggebrand, mijn dijbenen heingen als flappen
ik keek met een spiegel toen ik thuiskwam
leet wel een mislukte kut
was echt scary
nu is het wel netjes... mooi dichtgegroeid... golvend als een brandwond, maar dicht
smelt?quote:
Ik ga checkenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goede films op Pathé thuis zeg.
27 juli gaan ze mijn oksels doenquote:
Welke kleur wil jequote:
Love this storyquote:Op zaterdag 24 juni 2017 20:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jongen, ze hebben mijn perineum helemaal weggebrand, mijn dijbenen heingen als flappen
ik keek met een spiegel toen ik thuiskwam
leet wel een mislukte kut
was echt scary
nu is het wel netjes... mooi dichtgegroeid... golvend als een brandwond, maar dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |