quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maar ik heb al een hele leuke UI
quote:
nooquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, lig nog fors openmaar gelukkig 29e de rest
De Russische, Amerikaanse en Britse boots konden er wat vanquote:
Hallo Ettoquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik klik op geen enkele link hier, ik vertrouw NIEMAND
Hoi dp, Mortaxx, WCH en de rest, hoe gaat het met jullie allemaal?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja hoi remqo wat leuk dat je de rest ook begroet
Hay ettoquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben een beetje paranoia geloof ik...
Laten we opnieuw beginnen...
Hey LOT!!!!!!!!!!!!!!!!!
maakt het uit, ben toch al kk lelijk, brandwondje hier of daar maakt het alleen maar interessantquote:
nu hoeft het niet meerquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoi dp, Mortaxx, WCH en de rest, hoe gaat het met jullie allemaal?
Die van WH komt in de buurt en de plaatjes van Wise .. al zijn dat geen ui'squote:Op woensdag 21 juni 2017 22:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nah.. geef toe, geschifter kom je ze niet tegen
Er stond er een poosje terug eentje in usquote:
maar de mijne is de top, thxquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die van WH komt in de buurt en de plaatjes van Wise .. al zijn dat geen ui's
welk haar?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef xcachet het volgende:
M'n haar droogt wel lekker snel met dit weer.
mortaxx is bang voor meisjesquote:
Dan niet hoor!quote:
Zin om je kopf kaal te scheren.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, wat puberaal weer dit... Jammer.
Vraag maagbeschermers aan je HAquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maandenlang koppijn... ik leef gewoon op ibuprofen man..
Kan toch niet goed zijn voor de maag...
vraag een arts om maagbeschermersquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
nee dat is het ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er stond er een poosje terug eentje in us
ja slim om daarbij te drinkenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vraag een arts om maagbeschermers
ik had ze ook, kkduur
of tramadol oid... is ook fijn
met een biertje
nice ik verwacht wel 1 gedichtje dan in mijn foboquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ken Lot pas net, maar ik hou ook van Lot.
Ben nu een romantische gedichtenbundel aan het schrijven.
Ik hou van iedereen, dus zeker ook van jou cachicachaquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het Etto. Tenminste nog een user die van me mag.
"Lot ik denk aan je in de keukenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
de halve userbase mocht toch van jouquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het Etto. Tenminste nog een user die van me mag.
lot zat op de potquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lot zat op de pot
Ik neukte lot en 9 maanden later kraamgenot
Tschuss
damn ...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lot zat op de pot
Tschuss
zo puur met nep haarquote:
jongen, als je een doosje krijgt met fel gele stickers of oranjequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja slim om daarbij te drinken
maar wel leuk effect wss ja
sow jij hebt wel talent hequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lot zat op de pot
Tschuss
Kijk dit bedoel ik nou Etto. En als ik dan wat terug zeg dan krijg ik de hele kliek over mij heen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
de halve userbase mocht toch van jou
dank voor de tip, zal het onthoudenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jongen, als je een doosje krijgt met fel gele stickers of oranje
met "NIET INNEMEN MET ALCOHOL"
geloof me, doe het
dat ben je toch gewe.... ach laat ook maarquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou Etto. En als ik dan wat terug zeg dan krijg ik de hele kliek over mij heen.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou Etto. En als ik dan wat terug zeg dan krijg ik de hele kliek over mij heen.
Ché en de kapitalistenpuree?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
pro tip ditquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jongen, als je een doosje krijgt met fel gele stickers of oranje
met "NIET INNEMEN MET ALCOHOL"
H
geloof me, doe het
ken je piet paaltjens?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Neen, kameraden, en mag ik erbij vermelden dat het algeheel niveau wederom abject, infaam en deplorabel is..
Ik dacht meer aan:
Op een stille plek,
in een bos vol stervende bomen,
kroop ik op laatste kracht,
richting die laatste bron,
die de rot in mijn ziel,
voorgoed zou kunnen helen...
Lot... Mijn lot was Lot.
Ett. v. B.
sowquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Neen, kameraden, en mag ik erbij vermelden dat het algeheel niveau wederom abject, infaam en deplorabel is..
Ik dacht meer aan:
Op een stille plek,
die de rot in mijn ziel,
Lot... Mijn lot was Lot.
Ett. v. B.
Niks van aantrekken... Ik negeer gewoon users die hier constant zitten te kloten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
awhquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik dacht meer aan:
Op een stille plek,
die de rot in mijn ziel,
Lot... Mijn lot was Lot.
Ett. v. B.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
awhIk zal je morgen een ereplaatsje in mijn fobo geven.
van het zweetquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:49 schreef deadprez het volgende:
lot drijft ongetwijfeld van haar stoel nu
quote:
Poh scheelt niet veel gelukkig zit ik op een stoffenbankquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:49 schreef deadprez het volgende:
lot drijft ongetwijfeld van haar stoel nu
stinken dat ding morgenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Poh scheelt niet veel gelukkig zit ik op een stoffenbank
he bah dat wordt een vlekquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Poh scheelt niet veel gelukkig zit ik op een stoffenbank
Ben jij nog zo laat wakker tegenwoordigquote:
kom beetje tempoquote:
grapjequote:
Dp, laten we samen blowenquote:
sws maatquote:
nee bedanktquote:
ga dokter danquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar even heel aux serieux... ik heb dus sinds november tot nu CONSTANT zeurende pijn in m'n kop en ik begin het AARDIG BEU TE WORDEN...
Sinds hij op de bank mag slapen wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben jij nog zo laat wakker tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |