ja slim om daarbij te drinkenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vraag een arts om maagbeschermers
ik had ze ook, kkduur
of tramadol oid... is ook fijn
met een biertje
nice ik verwacht wel 1 gedichtje dan in mijn foboquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ken Lot pas net, maar ik hou ook van Lot.
Ben nu een romantische gedichtenbundel aan het schrijven.
Ik hou van iedereen, dus zeker ook van jou cachicachaquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het Etto. Tenminste nog een user die van me mag.
"Lot ik denk aan je in de keukenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
de halve userbase mocht toch van jouquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het Etto. Tenminste nog een user die van me mag.
lot zat op de potquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lot zat op de pot
Ik neukte lot en 9 maanden later kraamgenot
Tschuss
damn ...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lot zat op de pot
Tschuss
zo puur met nep haarquote:
jongen, als je een doosje krijgt met fel gele stickers of oranjequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja slim om daarbij te drinken
maar wel leuk effect wss ja
sow jij hebt wel talent hequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lot zat op de pot
Tschuss
Kijk dit bedoel ik nou Etto. En als ik dan wat terug zeg dan krijg ik de hele kliek over mij heen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
de halve userbase mocht toch van jou
dank voor de tip, zal het onthoudenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jongen, als je een doosje krijgt met fel gele stickers of oranje
met "NIET INNEMEN MET ALCOHOL"
geloof me, doe het
dat ben je toch gewe.... ach laat ook maarquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou Etto. En als ik dan wat terug zeg dan krijg ik de hele kliek over mij heen.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou Etto. En als ik dan wat terug zeg dan krijg ik de hele kliek over mij heen.
Ché en de kapitalistenpuree?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
pro tip ditquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jongen, als je een doosje krijgt met fel gele stickers of oranje
met "NIET INNEMEN MET ALCOHOL"
H
geloof me, doe het
ken je piet paaltjens?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Neen, kameraden, en mag ik erbij vermelden dat het algeheel niveau wederom abject, infaam en deplorabel is..
Ik dacht meer aan:
Op een stille plek,
in een bos vol stervende bomen,
kroop ik op laatste kracht,
richting die laatste bron,
die de rot in mijn ziel,
voorgoed zou kunnen helen...
Lot... Mijn lot was Lot.
Ett. v. B.
sowquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Neen, kameraden, en mag ik erbij vermelden dat het algeheel niveau wederom abject, infaam en deplorabel is..
Ik dacht meer aan:
Op een stille plek,
in een bos vol stervende bomen,
kroop ik op laatste kracht,
richting die laatste bron,
die de rot in mijn ziel,
voorgoed zou kunnen helen...
Lot... Mijn lot was Lot.
Ett. v. B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |