Zin om je kopf kaal te scheren.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, wat puberaal weer dit... Jammer.
Vraag maagbeschermers aan je HAquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maandenlang koppijn... ik leef gewoon op ibuprofen man..
Kan toch niet goed zijn voor de maag...
vraag een arts om maagbeschermersquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
nee dat is het ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er stond er een poosje terug eentje in us
ja slim om daarbij te drinkenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vraag een arts om maagbeschermers
ik had ze ook, kkduur
of tramadol oid... is ook fijn
met een biertje
nice ik verwacht wel 1 gedichtje dan in mijn foboquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ken Lot pas net, maar ik hou ook van Lot.
Ben nu een romantische gedichtenbundel aan het schrijven.
Ik hou van iedereen, dus zeker ook van jou cachicachaquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het Etto. Tenminste nog een user die van me mag.
"Lot ik denk aan je in de keukenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
de halve userbase mocht toch van jouquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het Etto. Tenminste nog een user die van me mag.
lot zat op de potquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lot zat op de pot
Ik neukte lot en 9 maanden later kraamgenot
Tschuss
damn ...quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lot zat op de pot
Tschuss
zo puur met nep haarquote:
jongen, als je een doosje krijgt met fel gele stickers of oranjequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja slim om daarbij te drinken
maar wel leuk effect wss ja
sow jij hebt wel talent hequote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lot zat op de pot
Tschuss
Kijk dit bedoel ik nou Etto. En als ik dan wat terug zeg dan krijg ik de hele kliek over mij heen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
de halve userbase mocht toch van jou
dank voor de tip, zal het onthoudenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jongen, als je een doosje krijgt met fel gele stickers of oranje
met "NIET INNEMEN MET ALCOHOL"
geloof me, doe het
dat ben je toch gewe.... ach laat ook maarquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou Etto. En als ik dan wat terug zeg dan krijg ik de hele kliek over mij heen.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou Etto. En als ik dan wat terug zeg dan krijg ik de hele kliek over mij heen.
Ché en de kapitalistenpuree?quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |