Niks van aantrekken... Ik negeer gewoon users die hier constant zitten te kloten.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou Etto. En als ik dan wat terug zeg dan krijg ik de hele kliek over mij heen.
awhquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Neen, kameraden, en mag ik erbij vermelden dat het algeheel niveau wederom abject, infaam en deplorabel is..
Ik dacht meer aan:
Op een stille plek,
in een bos vol stervende bomen,
kroop ik op laatste kracht,
richting die laatste bron,
die de rot in mijn ziel,
voorgoed zou kunnen helen...
Lot... Mijn lot was Lot.
Ett. v. B.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
awhIk zal je morgen een ereplaatsje in mijn fobo geven.
van het zweetquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:49 schreef deadprez het volgende:
lot drijft ongetwijfeld van haar stoel nu
quote:
Poh scheelt niet veel gelukkig zit ik op een stoffenbankquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:49 schreef deadprez het volgende:
lot drijft ongetwijfeld van haar stoel nu
stinken dat ding morgenquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Poh scheelt niet veel gelukkig zit ik op een stoffenbank
he bah dat wordt een vlekquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Poh scheelt niet veel gelukkig zit ik op een stoffenbank
Ben jij nog zo laat wakker tegenwoordigquote:
kom beetje tempoquote:
grapjequote:
Dp, laten we samen blowenquote:
sws maatquote:
nee bedanktquote:
ga dokter danquote:Op woensdag 21 juni 2017 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar even heel aux serieux... ik heb dus sinds november tot nu CONSTANT zeurende pijn in m'n kop en ik begin het AARDIG BEU TE WORDEN...
Sinds hij op de bank mag slapen wel.quote:Op woensdag 21 juni 2017 22:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben jij nog zo laat wakker tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |