SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Awww succes ermee livelinkquote:Op maandag 19 juni 2017 18:47 schreef livelink het volgende:
Alvast bedankt, Knokkels. Ik moet even gaan helpen met huiswerk. Leuk joh, kinderen. Doe je je middelbare school gewoon weer even dunnetjes over. En ik vond school niet leuk
quote:Op maandag 19 juni 2017 18:47 schreef livelink het volgende:
Alvast bedankt, Knokkels. Ik moet even gaan helpen met huiswerk. Leuk joh, kinderen. Doe je je middelbare school gewoon weer even dunnetjes over. En ik vond school niet leuk
quote:Op maandag 19 juni 2017 18:49 schreef chufi het volgende:
Gewoon een avondvullend programma op de maandag.. Ongehoord
Het is mogelijkquote:Op maandag 19 juni 2017 18:49 schreef chufi het volgende:
Gewoon een avondvullend programma op de maandag.. Ongehoord
quote:Op maandag 19 juni 2017 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Anders zal het zeker ongehoord blijven.
Subtielquote:Op maandag 19 juni 2017 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Anders zal het zeker ongehoord blijven.
als je je eten niet binnen 4 minuten op tefle hebt, mis je hem nog.quote:Op maandag 19 juni 2017 18:56 schreef tailfox het volgende:
ow knokkels draait ik maak eten klaar ren luister mee
nog 30 secondenquote:Op maandag 19 juni 2017 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je je eten niet binnen 4 minuten op tefle hebt, mis je hem nog.
ik was buiten bezig maarruh.... bedanktquote:
quote:
quote:
losse pols.quote:Op maandag 19 juni 2017 19:20 schreef just me het volgende:
dit klinkt behoorlijk anders dan het vorige nummer
ik ga ondertussen ook met de losse pols bezig hier thuis maar ik luister welquote:
He bah!quote:Op maandag 19 juni 2017 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga ondertussen ook met de losse pols bezig hier thuis maar ik luister wel
Jij ook, bah!quote:
quote:
over bah gesproken, hoe erg is de geur in je vuilnisbak met deze hittequote:
aan een gebruikelijke geur kun je wennen.quote:Op maandag 19 juni 2017 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
over bah gesproken, hoe erg is de geur in je vuilnisbak met deze hitte
Prima. Ben in de papierbak gaan zittenquote:Op maandag 19 juni 2017 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
over bah gesproken, hoe erg is de geur in je vuilnisbak met deze hitte
Die leven die leven zonder stressquote:Op maandag 19 juni 2017 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met dit weer kun je beter geen agressieve neger muziek draaien.
quote:Op maandag 19 juni 2017 19:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Prima. Ben in de papierbak gaan zitten
Hell yeahquote:
quote:
zal m zo ns aanknallen, eerst ff een rondje lopen buitenquote:Op maandag 19 juni 2017 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu afkoeling met de bietjes van Paro en straks trance-piratie bij mij...
quote:Op maandag 19 juni 2017 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu afkoeling met de bietjes van Paro en straks trance-piratie bij mij...
Yow!quote:Op maandag 19 juni 2017 20:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
zal m zo ns aanknallen, eerst ff een rondje lopen buiten
quote:
quote:
die trance piraat zal vast ergens richting engeland zijn gevarenquote:
quote:Op maandag 19 juni 2017 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
Luisteraar meld zich![]()
Lekkere deuntjes voor tijdens de studie uurtjes
quote:
Ha, DerRabbitquote:Op maandag 19 juni 2017 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
Luisteraar meld zich![]()
Lekkere deuntjes voor tijdens de studie uurtjes
Knokkelsquote:
quote:Op maandag 19 juni 2017 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Knokkels![]()
Lang niet meer gelurkt/gepost hier
het is vreselijkquote:Op maandag 19 juni 2017 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Balkondeur nu open en al 3 graden kwijt.
Nog maar 31,9 graden nu...
dayumnquote:Op maandag 19 juni 2017 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai wat ik vind dat bij de situatie past.quote:Op maandag 19 juni 2017 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Paro, je hebt me verrast met je bietjes.
Dank!
ik vind die 24,1 hier al niet te doenquote:Op maandag 19 juni 2017 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Jij proeft zoet en sappig...quote:Op maandag 19 juni 2017 21:04 schreef livelink het volgende:
En nu probeer je ons meteen onder hypnose te brengen?
quote:
quote:Sleep
Deep sleep
When I snap my finger you'll all be eating a juicy pear
A lemon
hahahaha
Nee he, dalukniequote:
Ik bedoelde die basdreunen die jij produceertquote:
Ow...quote:Op maandag 19 juni 2017 21:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik bedoelde die basdreunen die jij produceert
Is een Arabisch toetje, suikerfeest en zo...quote:Op maandag 19 juni 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat een aparte uitspraak van desert......
Een toetje roos, zo spreekt ze het uit.
Dat ligt aan jouquote:Op maandag 19 juni 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Verandert het volume nou steeds of ligt dat aan mij?
Nee, je hoort het goed, VDJ loopt wat te kloten met de normalizing...quote:Op maandag 19 juni 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Verandert het volume nou steeds of ligt dat aan mij?
Aargh, meteen morgen gehoortest aanvragenquote:
Klopt, maar dan nog, tis en blijft goed mikkenquote:Op maandag 19 juni 2017 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk, tenzij je langzaam acheruit rijdt en je deur opent...
Ach, maakt niet uit hoe je wegdraait. Die deur is toch al te ver gescharnierd. Enige wat je kan doen is de deur zo heel mogelijk houden voor schadebeperking.quote:
Je kunt natuurlijk idd wat paaltjes slopen.. Maar de oorzaak dat je er zo bent gekomen is natuurlijk interessanterquote:Op maandag 19 juni 2017 21:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit hoe je wegdraait. Die deur is toch al te ver gescharnierd. Enige wat je kan doen is de deur zo heel mogelijk houden voor schadebeperking.
Eens kijken of je de volgende ook nog kent...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:00 schreef Sfeermaker het volgende:
deze had ik lang niet meer gehoord, heerlijk nummertje
Persoonlijk hoeft het voor mij niet, omdat het vaak dezelfde melodieën zijn, maar voor de afwisseling prima...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:01 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer dit. Ik vind het toch altijd wel fijn als er ook gezongen wordt.
damn, ja deze ken ik, maar hoe heet-ie ook alweer?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of je de volgende ook nog kent...
Dit nummerquote:
quote:Op maandag 19 juni 2017 22:05 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
damn, ja deze ken ik, maar hoe heet-ie ook alweer?
quote:Op maandag 19 juni 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]System F - Dance Valley Theme 2001
Alweer 16 jaar oud...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:05 schreef knokkels het volgende:
Ik ben nog maar een jaar of 5 op zoek naar de titel
Ik weet het. 5 jaar geleden had ik ook een harddiskcrashquote:
Moanerquote:Op maandag 19 juni 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Hier zit toch wel een beetje de sequencer van Moaner van Underworld in verwerkt...
* knokkels approves this onequote:Op maandag 19 juni 2017 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Perfecto Allstarz - Reach Up (Papa's Got A Brand New Pig Bag) (Indian Summer Remix)
ik was even weg om te kijken of mijn zonnebril op Concordia lag, maar nee, dan maar hopen op mijn donderdagmiddag school.quote:
Ai, da's vervelend met dit weer...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik was even weg om te kijken of mijn zonnebril op Concordia lag, maar nee, dan maar hopen op mijn donderdagmiddag school.
Ik hoop dat die bril in school ligt. Minder gevaarlijke klim.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik was even weg om te kijken of mijn zonnebril op Concordia lag, maar nee, dan maar hopen op mijn donderdagmiddag school.
Ik heb er gelukkig nog her en der wat liggenquote:
zonnebrilquote:Op maandag 19 juni 2017 22:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoop dat die bril in school ligt. Minder gevaarlijke klim.
Tenzij je van de trap af lazert
Beter!quote:Op maandag 19 juni 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nog her en der wat liggen
Dan nog is het lastig om de zonnebril op je school weg te halen. Blijft een gevaarlijke klimquote:Op maandag 19 juni 2017 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
zonnebril![]()
leesbrilen liggen hier ook overal, zelfs in mijn bed, naast de afstandsbediening
hoeveel graden is het nu bij jou ?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter!
Je kunt er nooit genoeg hebben...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |