Dat ligt aan jouquote:Op maandag 19 juni 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Verandert het volume nou steeds of ligt dat aan mij?
Nee, je hoort het goed, VDJ loopt wat te kloten met de normalizing...quote:Op maandag 19 juni 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Verandert het volume nou steeds of ligt dat aan mij?
Aargh, meteen morgen gehoortest aanvragenquote:
Klopt, maar dan nog, tis en blijft goed mikkenquote:Op maandag 19 juni 2017 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna onmogelijk, tenzij je langzaam acheruit rijdt en je deur opent...
Ach, maakt niet uit hoe je wegdraait. Die deur is toch al te ver gescharnierd. Enige wat je kan doen is de deur zo heel mogelijk houden voor schadebeperking.quote:
Je kunt natuurlijk idd wat paaltjes slopen.. Maar de oorzaak dat je er zo bent gekomen is natuurlijk interessanterquote:Op maandag 19 juni 2017 21:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, maakt niet uit hoe je wegdraait. Die deur is toch al te ver gescharnierd. Enige wat je kan doen is de deur zo heel mogelijk houden voor schadebeperking.
Eens kijken of je de volgende ook nog kent...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:00 schreef Sfeermaker het volgende:
deze had ik lang niet meer gehoord, heerlijk nummertje
Persoonlijk hoeft het voor mij niet, omdat het vaak dezelfde melodieën zijn, maar voor de afwisseling prima...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:01 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer dit. Ik vind het toch altijd wel fijn als er ook gezongen wordt.
damn, ja deze ken ik, maar hoe heet-ie ook alweer?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of je de volgende ook nog kent...
Dit nummerquote:
quote:Op maandag 19 juni 2017 22:05 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
damn, ja deze ken ik, maar hoe heet-ie ook alweer?
System F - Dance Valley Theme 2001
quote:Op maandag 19 juni 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]System F - Dance Valley Theme 2001
Alweer 16 jaar oud...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:05 schreef knokkels het volgende:
Ik ben nog maar een jaar of 5 op zoek naar de titel
Ik weet het. 5 jaar geleden had ik ook een harddiskcrashquote:
Moanerquote:Op maandag 19 juni 2017 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Hier zit toch wel een beetje de sequencer van Moaner van Underworld in verwerkt...
* knokkels approves this onequote:Op maandag 19 juni 2017 22:09 schreef MadMaster het volgende:
Perfecto Allstarz - Reach Up (Papa's Got A Brand New Pig Bag) (Indian Summer Remix)
ik was even weg om te kijken of mijn zonnebril op Concordia lag, maar nee, dan maar hopen op mijn donderdagmiddag school.quote:
Ai, da's vervelend met dit weer...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik was even weg om te kijken of mijn zonnebril op Concordia lag, maar nee, dan maar hopen op mijn donderdagmiddag school.
Ik hoop dat die bril in school ligt. Minder gevaarlijke klim.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
ik was even weg om te kijken of mijn zonnebril op Concordia lag, maar nee, dan maar hopen op mijn donderdagmiddag school.
Ik heb er gelukkig nog her en der wat liggenquote:
zonnebrilquote:Op maandag 19 juni 2017 22:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoop dat die bril in school ligt. Minder gevaarlijke klim.
Tenzij je van de trap af lazert
Beter!quote:Op maandag 19 juni 2017 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig nog her en der wat liggen
Dan nog is het lastig om de zonnebril op je school weg te halen. Blijft een gevaarlijke klimquote:Op maandag 19 juni 2017 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
zonnebril![]()
leesbrilen liggen hier ook overal, zelfs in mijn bed, naast de afstandsbediening
hoeveel graden is het nu bij jou ?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter!
Je kunt er nooit genoeg hebben...
quote:
water, veel waterquote:Op maandag 19 juni 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is flink werken...![]()
En drinken...
Slaap ze, graag gedaan!quote:Op maandag 19 juni 2017 22:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken. Dank je wel MadMaster
quote:Op maandag 19 juni 2017 22:31 schreef livelink het volgende:
quote:
Ik ren nu tussendoor wel vaak naar het toilet om te lozen...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:35 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
kan me wel voorstellen met die hitte
slaap lekker livelinkquote:Op maandag 19 juni 2017 22:31 schreef livelink het volgende:
wat is dat dan voor speciaal spul ?quote:Op maandag 19 juni 2017 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Heb er nog maar een half uurtje aan vast geplakt, mijn zwagerkomt na z'n avonddienst rond 23.30 uur nog even langs om yoghurt uit Duitsland op te halen...
Yoghurt met maanzaad, mocca en nog iets.quote:
ik ben nog steeds blij met mijn anti zonnebrand spray uit duitslandquote:Op maandag 19 juni 2017 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yoghurt met maanzaad, mocca en nog iets.
Vorige week meegenomen op bestelling vanuit Duitsland, hebben ze hier niet...
Daar hebben we ook weer een stamp van ingeslagen, perfect spul...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben nog steeds blij met mijn anti zonnebrand spray uit duitsland
nou, zeker wetenquote:Op maandag 19 juni 2017 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hebben we ook weer een stamp van ingeslagen, perfect spul...
Geen vieze handen, geen geplak, niks smeren. Ideaal...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
nou, zeker wetenik ben nog niet verbrand dit jaar
Niet te veel bij nadenken, gewoon bij relaxen...quote:grappig, dit is eigenlijk niet mijn muziek maar ik vind het wel lekker klinken
![]()
jepquote:Op maandag 19 juni 2017 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Niet te veel bij nadenken, gewoon bij relaxen...
interessante combiquote:Op maandag 19 juni 2017 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yoghurt met maanzaad, mocca en nog iets.
Vorige week meegenomen op bestelling vanuit Duitsland, hebben ze hier niet...
ik kende 'm niet in deze remix, maar is best aardigquote:Op maandag 19 juni 2017 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Op verzoek van Sfeermaker:Flutlicht - Icarus (Sanxion7 Remix)
Ik heb er een stuk of 7 versies van, maar weer eens niet standaard gepakt...quote:Op maandag 19 juni 2017 22:50 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik kende 'm niet in deze remix, maar is best aardig
quote:Airscape - Beautiful Tomorrow (Original Mix)
Ronald van Gelderen - Ratio (Original Mix)
Radion6 - A Desert Rose (Mhammed El Alami Remix)
Will Holland - Every Heartbeat (Matt Bukovski Remix)
Air-Diver - Flatliner 2k14
System F - Cry
Ivan Zupan & Enfortro - The Return (Club Mix)
Faithless - We Come One (Wookie Rmx)
Ahmed Romel - Saudade (A & Z Remix)
Rank 1 - It's Up To You (SymSonic) (Extended Mix)
System F - Dance Valley Theme 2001
Perfecto Allstarz - Reach Up (Papa's Got A Brand New Pig Bag) (Indian Summer Remix)
Asteroid Belt - Sweet Melancholy (Manuel Rocca Remix)
Fahrad Mahdavi - Blue Rose (Matt Bukovski Remix)
Primer - Everlast (Dirkie Coetzee Remix)
Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix)
Purple Haze - Adrenaline
B.B.E. - Seven Days And One Week
Flutlicht - Icarus (Sanxion7 Remix)
Underworld - Moaner (Long Version)
quote:
Niiiiiiiiiicequote:
een opname van een liveoptreden is zelfs gaafquote:
Probeer de opname van Bootleg Babies van ze maar eens te zoeken.quote:Op maandag 19 juni 2017 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
een opname van een liveoptreden is zelfs gaaf
Ja, maar ik kan niet meer...quote:Op maandag 19 juni 2017 23:04 schreef just me het volgende:
En neem wat te drinken, je hebt het verdiend
lozen en vullenquote:
Melting gaat zijn naam waarmakenquote:Hittegolf in de maak in Brabant, donderdag mogelijk 36 graden
BRABANT - Er is een grote kans dat Brabant deze week te maken krijgt met een hittegolf. Volgens weerdeskundigen is het daarom nodig om het hitteplan te activeren. De aanhoudende hitte kan deze week voor veel problemen gaan zorgen, met name in Brabant en in Limburg, zo waarschuwt Weerplaza.
en dat ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |