quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:30 schreef remlof het volgende:
VNL gaat zichzelf opheffen.
Daaaag Roos, Van Klaveren en Bontes
Hehe.quote:
Uh? Dat hebben ze weken geleden toch al gedaan?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:30 schreef remlof het volgende:
Toch maar weer POL mod worden dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik zal er mee moeten leren leven dat Euribob nu opperbevelhebber van het Pol-caféleger is.
Altijd weer over die poppetjes. Nooit werkelijke interesse in waar deze mensen voor staan en de problemen die zij moeten oplossen. Ik vind dat werkelijk van een zeer laag niveau gelijk aan Story en Prive lezers. Het is van een zeer lage standaard. Trek je dat aan.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:30 schreef remlof het volgende:
Nee, Roos was ermee gekapt. De club bestond nog.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uh? Dat hebben ze weken geleden toch al gedaan?
Euri, POL-God.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik leer je de kneepjes van het vak wel.
Je kan hem teruglezen in je notes.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:51 schreef Bart2002 het volgende:
Dat was een hele goede post. Daar krijg je nog weleens spijt van Bob.
Hehe. Trieste constatering.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb nog liever ketchupdan Bart, en dat zegt toch wat.
Uhhhhhhh....say what now?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
Ik lees net dat basisschoolleraren wel mogen staken, maar dat ze wel de kinderen op moeten vangen. Goed verhaal.
Boeit me allemaal niet. Ik ben van mening dat ik hier alles kan zeggen zolang de wetten gerespecteerd worden.quote:
Las gisteren een verhaal van wat basisschoolleraren die dan een uurtje gingen staken, maar ook plannen bedachten om de kinderen dan op te vangen voor dat uurtje zodat de ouders er geen last van zouden hebben en de kinderen tóch nog pedagogisch verantwoord bezig zouden zijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
Ik lees net dat basisschoolleraren wel mogen staken, maar dat ze wel de kinderen op moeten vangen. Goed verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |