Geen idee.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij accepteren die gasten gewoon iedereen. Heeft zeker 500+ connecties?
Dat is meer iets voor de hommels. Kom jij ook? Tijd niet gezien, laatste keer zijn we dacht ik bij die Thai gaan eten?quote:
Ja, volgens mij ook en dat is al best een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor de hommels. Kom jij ook? Tijd niet gezien, laatste keer zijn we dacht ik bij die Thai gaan eten?
Zeker waar.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Medicijnen waarbij je niet mag drinken/autorijden/etc en toch gewoon een glaasje wijn nemen heeft best een hilarisch effect, Ik gok zomaar dat ik het niet laat ga maken vandaag.
Ik heb je daar in dat ziekenhuisbed zien liggen. Daarom maak ik me daar vooralsnog geen zorgen over.quote:
Dit is meer andersom. Heb 1 wijntje op en het voelt alsof ik al anderhalve fles op heb.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeker waar.Met Ritalin kon ik gelijk twee keer zo veel op en had ik een twee keer zo kutte kater. Genieten was dat.
Ook dat is genieten.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit is meer andersom. Heb 1 wijntje op en het voelt alsof ik al anderhalve fles op heb.
7286 delen as we speak. 2.193.086 berichten. Voorwaar geen geringe prestatie.quote:
Mag ik je beledigen nu je geen admin meer bent?quote:
Is bij mij precies andersom.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dit is meer andersom. Heb 1 wijntje op en het voelt alsof ik al anderhalve fles op heb.
Dat mocht ook toen ik wel admin was. Dus als dat je blij maakt, moet je het vooral niet laten.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mag ik je beledigen nu je geen admin meer bent?
Haha pannekoek.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat mocht ook toen ik wel admin was. Dus als dat je blij maakt, moet je het vooral niet laten.
Niet de Grieken maat de Duitse banken bedoel je waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 20:27 schreef Leandra het volgende:
Hoeveel miljoenmiljard hebben de Grieken net weer gekregen?
GS vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:16 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik zal er mee moeten leren leven dat Euribob nu opperbevelhebber van het Pol-caféleger is.
Dan had GS eerder zijn dictatoriale krachten moeten gebruiken.quote:
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wat ben ik toch eigenlijk een makkelijke vent. Ik vind gewoon iedereen wel oké.
Waarvoor hulde.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:21 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wat ben ik toch eigenlijk een makkelijke vent. Ik vind gewoon iedereen wel oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |