Alles kits, Appelmans?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb nog liever ketchupdan Bart, en dat zegt toch wat.
Nee.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 21:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Howdy Ketchup. Wij hebben gisteren ruzie gemaakt staat mij bij (vaag). Weet jij nog waar dat over ging?
Klep dicht vuile relnicht.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Jahoor.quote:
Zal ie leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 21:58 schreef Rezania het volgende:
Even de CTO van DSM toegevoegd op LinkedIn.![]()
Volgens mij is LinkedIn het enige 'sociale medium' waarbij ook de higher ups het zelf nog doen.quote:
Haha, check mijn swag dan.quote:
Voorbij zien komen, maar het leek mij niets.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:01 schreef remlof het volgende:
Ik kijk War Machine (2017) - IMDb - zowaar best een grappige film over de oorlog in Afghanistan.
Staat op Netflix.
Oh, dat is wel gaaf. Sowieso wel chill mocht ik ooit solliciteren bij DSM lijkt me.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is LinkedIn het enige 'sociale medium' waarbij ook de higher ups het zelf nog doen.
Om wat te doen?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Neuh, volgens mij accepteren die gasten gewoon iedereen. Heeft zeker 500+ connecties?quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, check mijn swag dan.
Nee, even serieus, is dat zo uitzonderlijk dan?
Yup, wel het plan.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Tem, kom je ook in julie op de laatste polmeet ever ooit?
Jij zegt het Bart, jij zegt het.quote:Op zaterdag 17 juni 2017 22:05 schreef Bart2002 het volgende:
Mensen die elkaar eigenlijk niet mogen. En toch met elkaar moeten communiceren. Dat is op zich iets wat heel lang vol te houden valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |