abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 juni 2017 @ 13:43:40 #26
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_171750217
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:42 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mollen ze wel je huis en gaan allemaal van die teringpubers beetje in je tuin pissen en op je bed rommelen.
Gewoon goed opsluiten in het kolenhok.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 13:43:43 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171750218
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik loop er alleen hier tegenaan, maar herken het ook, zonder eigen inmenging, in andere delen van het forum. Je zet 'terecht' wel leuk tussen aanhalingstekens, maar daarin ligt juist de crux; het wordt als terecht gezien vanwege hetgeen ik in de vorige post aan Tem uitlegde. Ik werd bv op voorhand, op basis van mijn posts (gedeelde overtuigingen) buiten de sc, op een bepaalde manier 'neergezet'. Zo is het balletje (met mijn reacties daarop) komen te rollen. Ik heb hier nog nooit iemand uitgescholden, beledigd of onheus bejegent zonder dat daar het e.e.a. aan voorafging.
Je zet jezelf zo neer, en niet alleen hier, nagenoeg overal op het forum.
Vervelend voor je dat we je op basis van je posts forumbreed niet moeten, maar dat je hier vervolgens uitgekotst wordt komt vooral door je posts hier.

Het staat trouwens niet tussen aanhalingstekens, maar tussen haakjes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 13:43:59 #28
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171750221
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:42 schreef Tem het volgende:

[..]

En vervolgens gaan users klagen dat mods niets doen of weet ik veel wat. Die denken namelijk dat het een soort werknemers zijn met allemaal verplichtingen ipv dat die users misschien zelf eens gaan nadenken dat ze het zelf ook niet zo hoeven te laten escaleren. Ik vind dat geeis dan vaak maar een beetje matig, die mensen doen ook hun best.
Weet ik, maar het feit dat bijna ieder nieuwswaardig of inhoudelijk topic uiteindelijk gekaapt wordt door dezelfde horde sprinkhanen met hun bijbehorende reflexen, gifjes en oneliners sloopt uiteindelijk wel je forum.

Disclaimer: ik beweer nergens dat ik zelf vrijuit ga.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171750226
Als je een lul bent mogen mensen je niet, zo vreemd is dat niet. Bijvoorbeeld Bart gisteren, logisch dat mensen hem hier uitkotsen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 13:44:25 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171750230
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:42 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mollen ze wel je huis en gaan allemaal van die teringpubers beetje in je tuin pissen en op je bed rommelen.
Dat doen ze een keer, de keer daarna haal ik iemand in huis als oppas.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171750236
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik loop er alleen hier tegenaan, maar herken het ook, zonder eigen inmenging, in andere delen van het forum. Je zet 'terecht' wel leuk tussen aanhalingstekens, maar daarin ligt juist de crux; het wordt als terecht gezien vanwege hetgeen ik in de vorige post aan Tem uitlegde. Ik werd bv op voorhand, op basis van mijn posts (gedeelde overtuigingen) buiten de sc, op een bepaalde manier 'neergezet'. Zo is het balletje (met mijn reacties daarop) komen te rollen. Ik heb hier nog nooit iemand uitgescholden, beledigd of onheus bejegent zonder dat daar het e.e.a. aan voorafging.
pi_171750247
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:44 schreef Kaas- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is altijd de schuld van anderen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171750254
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Weet ik, maar het feit dat bijna ieder nieuwswaardig of inhoudelijk topic uiteindelijk gekaapt wordt door dezelfde horde sprinkhanen met hun bijbehorende reflexen, gifjes en oneliners sloopt uiteindelijk wel je forum.

Disclaimer: ik beweer nergens dat ik zelf vrijuit ga.
Klopt en die mogen wat mij betreft er ook flink lang af want het zijn vaak dezelfde baggeraars. Maar je ziet in het FB topic wanneer iemand eens een langere ban krijgt er gelijk een heel jankverhaal komt. Elke user vindt dat hij/zij gelijk heeft.
pi_171750260
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het is altijd de schuld van anderen.
Terwijl we allemaal weten dat het de schuld van Jesse Klaver is.
pi_171750268
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:35 schreef Tem het volgende:

[..]

Denk dat je dan beter kan zorgen dat het forum interessanter wordt voor users die geen behoefte hebben aan een SC. Lijkt mij niet het probleem van een sc-groep, naja die kunnen wel overheersend zijn maar dat is dan aan de mods om daar buiten de SC gewoon strak tegen op te treden.
Neem dat recente voorbeeld hoe Kaas- eigenhandig een reeks op slot kreeg. Daarover werd hier, door vrienden van de mods, nog even gelachen, met een sneer of twee jegens Kaas-. Haha, die relnicht toch weer. Grapje moet kunnen, die user komt wel weer terug.'

Maar goed; 'interessanter maken...', hoe?
pi_171750274
quote:
8s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Terwijl we allemaal weten dat het de schuld van Jesse Klaver is.
En de bakfietsende grachtengordelelite!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 13:48:16 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171750290
quote:
8s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Terwijl we allemaal weten dat het de schuld van Jesse Klaver is.
En dat uiteraard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 13:49:00 #38
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171750299
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat uiteraard.
Dat heeft Asscher toch maar mooi voor elkaar. Het is niet meer automatisch de schuld van de PvdA.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171750308
Wat er in een SC aan bagger voorbij komt boeit me niet zo, maar in de serieuze topics zou het ook wel prettig zijn om een beetje moderatie zoals op Tweakers te hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171750309
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je zet jezelf zo neer, en niet alleen hier, nagenoeg overal op het forum.
Vervelend voor je dat we je op basis van je posts forumbreed niet moeten, maar dat je hier vervolgens uitgekotst wordt komt vooral door je posts hier.

Het staat trouwens niet tussen aanhalingstekens, maar tussen haakjes.
Je begrijpt dat je de dynamiek bewijst door er 'we je niet moeten' van te maken? Ongetwijfeld niet.
pi_171750349
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Neem dat recente voorbeeld hoe Kaas- eigenhandig een reeks op slot kreeg. Daarover werd hier, door vrienden van de mods, nog even gelachen, met een sneer of twee jegens Kaas-. Haha, die relnicht toch weer. Grapje moet kunnen, die user komt wel weer terug.'

Maar goed; 'interessanter maken...', hoe?
Dat is lastig omdat zoals ik eerder zei je er als moderator er strak op moet zitten om alle offtopic en bagger weg te halen en dat is lastig met vrijwilligers. In de ideale situatie is crew redelijk onzichtbaar en wordt het forum gemaakt door de users.
pi_171750494
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:52 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat is lastig omdat zoals ik eerder zei je er als moderator er strak op moet zitten om alle offtopic en bagger weg te halen en dat is lastig met vrijwilligers. In de ideale situatie is crew redelijk onzichtbaar en wordt het forum gemaakt door de users.
Het is lastig met vrijwilligers, maar niet onmogelijk toch? Een volledig neutraal modteam willen is een irreëel streven, maar dat betekent niet dat je het niet kan proberen te balanceren met nieuwe, (nu dan nog) onafhankelijkere, mods.
pi_171750557
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:47 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Neem dat recente voorbeeld hoe Kaas- eigenhandig een reeks op slot kreeg. Daarover werd hier, door vrienden van de mods, nog even gelachen, met een sneer of twee jegens Kaas-. Haha, die relnicht toch weer. Grapje moet kunnen, die user komt wel weer terug.'

Maar goed; 'interessanter maken...', hoe?
Ja dat was inderdaad niet zo aardig van mij en had ik niet moeten doen. Irritant gebbetje was het. Maar daarmee kan je niet goedpraten dat je hier zelf constant zo'n vervelende teringmongool bent waar niemand op zit te wachten. Geen greintje zelfreflectie op de wijze zoals Japie dat ook had.
pi_171750576
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het is altijd de schuld van anderen.
Let wel even op. Het was Leandra die algemene beschrijving van fenomenen hier op mijn persoon betrok. Dat is hét voorbeeld van de schuld bij de ander (LK) leggen. In plaats van daar op te reageren met zulke grappige opmerkingen en gifjes, bewaren jullie ze voor mijn reactie op de aantijgingen van Leandra.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 14:13:28 #45
165633 eriksd
The grand facade...
pi_171750625
Ohjee, de steuntrekker zoekt ruzie :{
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_171750650
LK :')
Ja doei.
pi_171750676
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
Ohjee, de steuntrekker zoekt ruzie :{
Nee, dit is dus ook weer zo'n typische weergave van hoe het zit. Ik lag nog in bed toen mij woorden in de mond gelegd werden. Dat ik er op in ga leid natuurlijk weer vanzelfsprekend tot het punt dat eriksd langskomt om mijn bijstandssituatie te benadrukken.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 14:18:04 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171750703
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:49 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat heeft Asscher toch maar mooi voor elkaar. Het is niet meer automatisch de schuld van de PvdA.
Ja, goed gespeeld door Lodewijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 14:19:12 #49
165633 eriksd
The grand facade...
pi_171750719
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 14:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, dit is dus ook weer zo'n typische weergave van hoe het zit. Ik lag nog in bed toen mij woorden in de mond gelegd werden. Dat ik er op in ga leid natuurlijk weer vanzelfsprekend tot het punt dat eriksd langskomt om mijn bijstandssituatie te benadrukken.
Uiteraard. Je loopt ermee te koop en neemt anderen de maat. Daarnaast walg ik van jonge mensen met een uitkering als ze kennelijk prima kunnen werken. Kan dat niet genoeg benadrukken.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_171750729
Genoeg over LK.

Het EP heeft blijkbaar net gestemd om het Parijs Akkoord juridisch bindend te maken. Chille zet wel. Alleen de nationale parlementen moeten het ook nog bekrachtigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')