RIP, iets van 16 jaar bondskanselier geweest toch?twitter:DABNOS twitterde op vrijdag 16-06-2017 om 17:19:55Helmut #Kohl overleden, 87 jaar oud.#Duitsland https://t.co/cgAflQxI9m reageer retweet
Zonder hem was Angela Merkel nu gewoon ergens Stasichef ipv Bondskanselier.quote:
Volgens mij van 1982 tot maar liefst 1998 bondskanselier geweest. De man van de as Duitsland (toen nog West-Duitsland)-Frankrijk, samen met Mitterand. En idd de man onder wiens leiding de Duitse hereniging werd ingezet.quote:
Dat is wel groots.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij van 1982 tot maar liefst 1998 bondskanselier geweest. De man van de as Duitsland (toen nog West-Duitsland)-Frankrijk, samen met Mitterand. En idd de man onder wiens leiding de Duitse hereniging werd in gezet.
Dat was Helmut Schmidt, volgens mij en die is al dood, paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:36 schreef vaduz het volgende:
Is hij nog best oud geworden ondanks het vele roken.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was Helmut Schmidt, volgens mij en die is al dood, paar jaar geleden.
Kohl rookte toch dikwijls van die dikke pijpen ?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was Helmut Schmidt, volgens mij en die is al dood, paar jaar geleden.
Dat was Helmut Schmidt, dat was een kettingroker totdat ie op 97 jarige leeftijd overleed.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:36 schreef vaduz het volgende:
Is hij nog best oud geworden ondanks het vele roken.
Staat me niets van bij.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Kohl rookte toch dikwijls van die dikke pijpen ?
quote:
Kennelijk dus idd, maar staat mij niet bij dus.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn opa deed dat ook destijds, dacht als jochie ik oud ben ga ik ook pijpen roken
Mensen die pijp roken: dat zie je tegenwoordig niet meer.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn opa deed dat ook destijds, dacht als jochie ik oud ben ga ik ook pijpen
Onnozele tokkiereactie.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:33 schreef myShizzle het volgende:
Aww zo saaaaaad dit. Ik zit echt te janken en ben zoooo emotioneel nu. Pas 87 jaar. Veel te vroeg gestorven. Bla bla bla et cetera.
twitter:JeroenAkkermans twitterde op vrijdag 16-06-2017 om 18:11:00Afdeling anekdote: Ik probeerde Kohl eens een vraag te stellen.Geen antwoord. Een assistent legde uit: U had zijn doctorstitel niet genoemd reageer retweet
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij hoeft in elk geval niet meer aan te zien hoe Duitsland domme keuze na domme keuze maakt.
Dit soort kansloze argumenten ook echtquote:
Nog zo'n steekhoudend en inhoudelijk argument.quote:
Kansloze mod ben je ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nog zo'n steekhoudend en inhoudelijk argument.
Volgens je moeder niet.quote:
Misschien als jij eens verder komt dan zeiken over mods, moderatie en smileys posten. Eng he, afwijkende meningen?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je na belachelijke uitspraken nu ook nog in dit herdenkingstopic lopen baggeren?
Ik zou alleen Lubbers niet echt aanduiden met Grote Leider toch. Of wel?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:12 schreef Hexagon het volgende:
Van de grote jaren 80 leiders is eigenlijk alleen Lubbers nog over nu
Als ze naar rechtsextremisme neigen wel ja. En gevaarlijk bovendien.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Misschien als jij eens verder komt dan zeiken over mods, moderatie en smileys posten. Eng he, afwijkende meningen?
Vanuit ons gezien was hij natuurlijk wel beeldbepalend.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zou alleen Lubbers niet echt aanduiden met Grote Leider toch. Of wel?
Maar ze zijn wel allemaal dood. Mitterand, Thatcher, Kohl, Reagan.
Alleen Gorbatsjow leeft nog. Ongeveer 86 of zo.
Ja, akkoord, dat is wel zo idd.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vanuit ons gezien was hij natuurlijk wel beeldbepalend.
Maar is, dacht ik ook, erg ziek, dus zou me niet verbazen dat-ie eerdaags ook wegvalt.quote:Was Gorbatschov trouwens vergeten
Hoe de vliegende fuck is het zeggen dat ik vind dat Duitsland domme keuzes maakt extreem rechts?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ze naar rechtsextremisme neigen wel ja. En gevaarlijk bovendien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |