RIP, iets van 16 jaar bondskanselier geweest toch?twitter:DABNOS twitterde op vrijdag 16-06-2017 om 17:19:55Helmut #Kohl overleden, 87 jaar oud.#Duitsland https://t.co/cgAflQxI9m reageer retweet
Zonder hem was Angela Merkel nu gewoon ergens Stasichef ipv Bondskanselier.quote:
Volgens mij van 1982 tot maar liefst 1998 bondskanselier geweest. De man van de as Duitsland (toen nog West-Duitsland)-Frankrijk, samen met Mitterand. En idd de man onder wiens leiding de Duitse hereniging werd ingezet.quote:
Dat is wel groots.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij van 1982 tot maar liefst 1998 bondskanselier geweest. De man van de as Duitsland (toen nog West-Duitsland)-Frankrijk, samen met Mitterand. En idd de man onder wiens leiding de Duitse hereniging werd in gezet.
Dat was Helmut Schmidt, volgens mij en die is al dood, paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:36 schreef vaduz het volgende:
Is hij nog best oud geworden ondanks het vele roken.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was Helmut Schmidt, volgens mij en die is al dood, paar jaar geleden.
Kohl rookte toch dikwijls van die dikke pijpen ?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat was Helmut Schmidt, volgens mij en die is al dood, paar jaar geleden.
Dat was Helmut Schmidt, dat was een kettingroker totdat ie op 97 jarige leeftijd overleed.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:36 schreef vaduz het volgende:
Is hij nog best oud geworden ondanks het vele roken.
Staat me niets van bij.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Kohl rookte toch dikwijls van die dikke pijpen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |