abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171723357
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Litebit
Bitmymoney
Bitonic
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Litecoin
Dash
Stratis
Trust (WeTrust)
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.

pi_171723412
Hopelijk snel 0.001 met QRL Toto. :)
pi_171723420
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:44 schreef Dutchpassion het volgende:
Hopelijk snel 0.001 met QRL Toto. :)
Kijk hem gaan nu :D
pi_171723459
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Kijk hem gaan nu :D
Zal dat met die whale te maken hebben? Hij geeft het op denk ik. :P
pi_171723481
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:46 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Zal dat met die whale te maken hebben? Hij geeft het op denk ik. :P
Jap. Die heeft lekker goedkoop kunnen kopen en zn vriendjes ook. Van 45k naar 65k in no time.
pi_171723543
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:47 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jap. Die heeft lekker goedkoop kunnen kopen en zn vriendjes ook. Van 45k naar 65k in no time.
Nog maar eens whalen haha, naar 0.001! Gas geven. :D
  donderdag 15 juni 2017 @ 23:51:11 #7
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_171723598
Ik las een tweet van Zrcoin dat de tokens gecreeërd zijn? Hebben we ze al?
Spatieboos
pi_171723870
Ook darkweb markets zijn uitgebreid nu;

quote:
BTC: 0.0000 / XMR: 0.0000 /
ETH: 0.0000 / ZEC: 0.0000
Dat kan gunstig zijn voor de prijzen van de 3 extra.
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:06:22 #9
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171723921
Als iedereen voortaan z'n drugs in ETH gaat aanschaffen, kan het niet lang duren voor de grens van $1000 gepasseerd gaat worden.
pi_171723931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:06 schreef SugeLucky het volgende:
Als iedereen voortaan z'n drugs in ETH gaat aanschaffen, kan het niet lang duren voor de grens van $1000 gepasseerd gaat worden.
Nou daar zeg je wat, maar dat is wel waar BTC z'n waarde vandaan haalt, uit die markets. Want anoniem.
Lambo of Rekt
pi_171723961
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alphabay!! *O*
pi_171723964
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:08 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Alphabay!! *O*
Ye.
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:13:17 #13
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171724035
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nou daar zeg je wat, maar dat is wel waar BTC z'n waarde vandaan haalt, uit die markets. Want anoniem.
Ja, voor de mensen die sneller drugs willen aanschaffen is ETH een uitkomst.
pi_171724044
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:13 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja, voor de mensen die sneller drugs willen aanschaffen is ETH een uitkomst.
:+
Lambo of Rekt
pi_171724062
Dat Onecoin is piramidespel toch?
blablablabla
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:26:57 #16
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171724270
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:06 schreef SugeLucky het volgende:
De dikke bankier, die met zijn luie reet nog ff een flesje wijn opetrekt, en voor z'n plasmescherm ( :P ) zijn wijfie nog even roept: Euhh, die Bitcoin en wat ik vandaag hoorde over Euter..nog wat: Best interessant, maar vroeger...(en zelfs deze categorie wordt geinteresseerd).

;)

Zwartmaken van Bitcoin gaat niet meer lukken op de klassieke manier met ETH zoals ("Druggs" :D ). Voor een "nieuwe" crypto en de toenemende weerstand in de zakelijke wereld tegen "Mr Trump" zou Ethereum en serieuze crypto-projecten het binnen een jaar weleens goed kunnen gaan doen.

Wederom mijn 50 satoshis...
The best firms advertise the least...
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:29:33 #17
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171724309
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Drugs n Sex n Rock&Roll:

De Betamax/VHS/V2000 battle gewonnen door te focusen op de sex industrie. Know your facts ;)
pi_171724312
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:26 schreef edcetera het volgende:

[..]

De dikke bankier, die met zijn luie reet nog ff een flesje wijn opetrekt, en voor z'n plasmescherm ( :P ) zijn wijfie nog even roept: Euhh, die Bitcoin en wat ik vandaag hoorde over Euter..nog wat: Best interessant, maar vroeger...(en zelfs deze categorie wordt geinteresseerd).

;)

Zwartmaken van Bitcoin gaat niet meer lukken op de klassieke manier met ETH zoals ("Druggs" :D ). Voor een "nieuwe" crypto en de toenemende weerstand in de zakelijke wereld tegen "Mr Trump" zou Ethereum en serieuze crypto-projecten het binnen een jaar weleens goed kunnen gaan doen.

Holden voor het lieve vaderland Ed. :P
pi_171724376
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:26 schreef edcetera het volgende:

[..]

;)

Ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is aan al die verschillende cryptocurrencies.

Er zijn er ik weet niet hoeveel. Lekker belangrijk. Waarom is de ene wel wat waard en de ander totaal niets terwijl dat op papier eigenlijk gewoon hetzelfde is alleen dan met een andere naam.

Het is gewoon gokken tot en met of iets wat waard gaat worden of niet. Elke debiel kan een coin lanceren lijkt het wel. Wat is de toegevoegde waarde?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171724523
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:14 schreef Elan het volgende:
100% ja. Ver van weg blijven.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:41:21 #21
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171724529
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:29 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Liefde voor de VOC-gedachte :P *O*

Lekker eigenwijs werpt na 5 jaar hard werken in mijn bedrijf, waar ik nu voor werk nu ook z'n vruchten af pas sinds de afgelopen 2 jaar :P

[ Bericht 3% gewijzigd door edcetera op 16-06-2017 00:59:24 ]
pi_171724789
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 23:42 schreef TourOfData het volgende:
Kraken :r.

Welke amateur heeft de codebase gebouwd.

Ik heb een buy order voor 50 BTC instaan, limiet is 2250 euro. Toch wordt de order niet uitgevoerd, still 'untouched'.
Zozo, grote man.
pi_171724822
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Zozo, grote man.
Highroller, jeweettoch. _O_
pi_171724830
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:41 schreef edcetera het volgende:

[..]

Liefde voor de VOC-gedachte :P *O*

Lekker eigenwijs werpt na 5 jaar hard werken in mijn bedrijf, waar ik nu voor werk nu ook z'n vruchten af pas sinds de afgelopen 2 jaar :P

Eigenwijs holden gaat hopelijk nog veel meer vruchten afleveren, je expertise wordt door mij iig zeer gewaardeerd op het forum! :)

Operatie: geef Ed zn personal VOC schip. :s)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 01:10:50 #25
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171724904
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:29 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Holden voor je eigen pensioen en de toekomst van je eigen vaderland en de mensen wakker maken (zag in mijn email in de afgelopen maanden 2x een bericht van mijn NL bank: Uw rente is verlaagd (van 0,5 naar 0,1 of zoiets :? ).
  vrijdag 16 juni 2017 @ 01:11:38 #26
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171724915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:14 schreef Elan het volgende:
Yep. Ik ben daar ooit over aangesproken door de butler van de PSV business club :')
  vrijdag 16 juni 2017 @ 01:25:57 #27
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171725049
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:04 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Eigenwijs holden gaat hopelijk nog veel meer vruchten afleveren, je expertise wordt door mij iig zeer gewaardeerd op het forum! :)

Operatie: geef Ed zn personal VOC schip. :s)
:{w Ik ben helaas geen crypto-expert (dat laat ik aan ander mensen hier over).

Geen schip (cm on 21 eeuw :? ), maar als we een ICO kunnen starten om geld te verzamelen voor een vliegtuig en FOK!Air kunnen starten voor iedereen, die waves (of moeten we toch voor WINGS gaan :D) bezit om ze naar conferences/expos/meetups te vliegen en dat een gedeelte van het promo-budget van het hele waves project gaat worden:

FOK!Air: Part of the Sky Team Alliance waar Aeroflot onderdeel van is:

https://www.skyteam.com/en

Waves heeft een PR probleem, waarom het niet de aandacht krijgt, die het verdient (en bv een DGB het beter doet).

Gekke Ed?

*Antwoord: Ja, en ik ben er trots op om niet doorsnee te zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door edcetera op 16-06-2017 01:40:44 ]
pi_171725126
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:25 schreef edcetera het volgende:

[..]

:{w Ik ben helaas geen crypto-expert (dat laat ik aan ander mensen hier over).

Geen schip (cm on 21 eeuw :? ), maar als we een ICO kunnen starten om geld te verzamelen voor een vliegtuig en FOK!Air kunnen starten voor iedereen, die waves (of moeten we toch voor WINGS gaan :D) bezit om ze naar conferences/expos/meetups te vliegen en dat een gedeelte van het promo-budget van het hele waves gaat worden:

Waves heeft een PR probleem, waarom het niet de aandacht krijgt, die het verdient (en bv een DGB het beter doet).

Gekke Ed?
Creatieve Ed!
Nouja, altijd wel interessant om meningen te lezen. :)
Denk dat er maar een groepje Fokkers op moet staan om hier de benodigde aandacht aan te besteden dunkt mij! :P
FokAir met Wings lijkt me een goed plan. 8-)
pi_171725161
Litebit zegt tegen mij 'klaar voor uitbetalen'. Maar ik kan er niks mee op dit moment?

Wat betekent dit, en beter nog, wat moet ik doen?
pi_171725166
Na een lange dip lijkt BAT ook weer een stijgende trend te maken
  vrijdag 16 juni 2017 @ 01:54:28 #31
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171725170
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:39 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Creatieve Ed!
Nouja, altijd wel interessant om meningen te lezen. :)
Denk dat er maar een groepje Fokkers op moet staan om hier de benodigde aandacht aan te besteden dunkt mij! :P
FokAir met Wings lijkt me een goed plan. 8-)
En potentiele lurkers / mede-posters, die zoeken in een investering.

Het klinkt misschien als een grap (en misschien is mijn voorstel ook zoiets, MAAR met serieuze bedoelingen):

Een ICO starten via FOK! via dit topic is toch geen slecht voorstel: Ik vertrouw mensen hier sneller dan een of andere ICO, waar er zoveel van zijn en kijk hoeveel er aan investeringen worden binnengehaald:

Concreet: Wij zijn direkt en zakelijk als Nederlanders: Ik zie hier met de ervaring, die hier "rondloopt" een project in de toekomst starten: Welk project, hoe, wat:

Laten we iets gaan doen: Ideeen en we stemmen?
pi_171725191
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:54 schreef edcetera het volgende:

[..]

Het klinkt misschien als een grap (en misschien is mijn voorstel ook zoiets, MAAR met serieuze bedoelingen):

Een ICO starten via FOK! via dit topic is toch geen slecht voorstel: Ik vertrouw mensen hier sneller dan een of andere ICO, waar er zoveel van zijn en kijk hoeveel er aan investeringen worden binnengehaald:

Concreet: Wij zijn direkt en zakelijk als Nederlanders: Ik zie hier met de ervaring, die hier "rondloopt" een project in de toekomst starten: Welk project, hoe, wat:

Goed idee zeg ik..
pi_171725215
quote:

[..]

Wie weet wat de toekomst brengen mag, maar het is algemeen bekend dat FOK het forum van NL is dus ja, ik zie er ook wel wat in eigenlijk, ICO's zijn echt booming business als ik sommige voorbij zie komen, ongelofelijk. :7

Als er eens een conceptje uitgewerkt kan worden dan wil ik zeke wel van de partij zijn!
pi_171725232
QRL gaat wel weer goed! Netjes! *O*
  vrijdag 16 juni 2017 @ 02:18:53 #35
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171725248
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:11 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Wie weet wat de toekomst brengen mag, maar het is algemeen bekend dat FOK het forum van NL is dus ja, ik zie er ook wel wat in eigenlijk, ICO's zijn echt booming business als ik sommige voorbij zie komen, ongelofelijk. :7

Als er eens een conceptje uitgewerkt kan worden dan wil ik zeke wel van de partij zijn!
Daarom beginnen met ideeen verzamelen en dan hier stemmen/bespreken: Je moet wel starten met een goed idee en dat van dat FOK!Air, was maar een voorbeeld.
pi_171725273
Even een... hypothetische vraag :+

Stel je zou de hardware hebben om met een redelijk gangetje crypto te kunnen minen, wat zou dan een goede crypto zijn om nu/nabije toekomst mee te beginnen? Ga je dan voor nieuwe coins of ga je mee met bestaande coins zoals BTC of ETH?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_171725285
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Even een... hypothetische vraag :+

Stel je zou de hardware hebben om met een redelijk gangetje crypto te kunnen minen, wat zou dan een goede crypto zijn om nu/nabije toekomst mee te beginnen? Ga je dan voor nieuwe coins of ga je mee met bestaande coins zoals BTC of ETH?
Wisten we het maar! oO<

Sterke GPU? Ga voor Ether.
Middel? Ga voor ZEC.
pi_171725313
Kleine update over Wagerr: Ik probeerde maar even opnieuw coins te kopen als test. Nu met BTC in plaats van ETH. Deze transactie kwam wel door en staat meteen in m'n account (die andere nog steeds niet). Waarschijnlijk is er dus wat mis met hun ETH paygate in de back-end. Beetje jammer.
pi_171725316
Uiteraard precies op het hoogtepunt van de bulltrap gekocht :')
FML
pi_171726068
Zo, en in een halve dag is het verlies van twee dagen weer bijna helemaal goedgemaakt :Y
pi_171726211
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is aan al die verschillende cryptocurrencies.

Er zijn er ik weet niet hoeveel. Lekker belangrijk. Waarom is de ene wel wat waard en de ander totaal niets terwijl dat op papier eigenlijk gewoon hetzelfde is alleen dan met een andere naam.

Het is gewoon gokken tot en met of iets wat waard gaat worden of niet. Elke debiel kan een coin lanceren lijkt het wel. Wat is de toegevoegde waarde?
Het zijn niet alleen Coins vosssje, lees je eens in op bijvoorbeeld ethereum of waves. Het zijn platformen die wat kunnen, way beyond bitcoin (wat voornamelijk gebouwd is puur om geld over te maken). De blockchain gaat véél verder dan alleen geld kunnen overmaken. :)
Lambo of Rekt
pi_171726301
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:16 schreef Dutchpassion het volgende:
QRL gaat wel weer goed! Netjes! *O*
valt mee.
pi_171726339
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:57 schreef niggeplease het volgende:

[..]

valt mee.
Ik vraag me af hoe QRL kan garanderen dat ze resistant zijn tegen attacks van quantum computers, want dat is wat het impliceert. Hebben ze zelf een futuristisch quantumsysteem? :+

/nog-niet-ingelezen-verder :@
Lambo of Rekt
pi_171726407
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:00 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe QRL kan garanderen dat ze resistant zijn tegen attacks van quantum computers, want dat is wat het impliceert. Hebben ze zelf een futuristisch quantumsysteem? :+

/nog-niet-ingelezen-verder :@
vind de whitepaper nog al technisch dus ik weet t ook nie :{
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:16:36 #45
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171726549
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Welke van de 100 markets gaat het nu over?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171726568
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:33 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als je er (nog) weinig kaas van hebt gegeten, doe dan aub niet zulke uitspraken.
pi_171726578
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:16 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Welke van de 100 markets gaat het nu over?
De groten, voegen coins toe. (top3)

Misschien de anderen ook, daar kijk ik nooit :P
Lambo of Rekt
pi_171726646
nog maar 7.5 miljard voordat ETH BTC overneemt als de grootste, de Flippening!!
pi_171727138
Is Jaxx nou een prima wallet of was er iets mee? Was toch laatst een wallet die er vandoor was met de coins?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:56:48 #50
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171727289
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:21 schreef niggeplease het volgende:
ETH krijgt zijn correctie ook nog wel hoor. ;)
pi_171727355
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:49 schreef Cyanide- het volgende:
Is Jaxx nou een prima wallet of was er iets mee? Was toch laatst een wallet die er vandoor was met de coins?
Daar was wat mis mee.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_171727377
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:00 schreef smiths het volgende:

[..]

Daar was wat mis mee.
Hij wordt nog in de OP aangeraden :P Wat is dan een goede BTC wallet? :9
pi_171727398
quote:
https://vxlabs.com/2017/0(...)allet-backup-phrase/

Geen idee of ze het al gefixt hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juni 2017 @ 10:10:06 #54
230491 Zith
pls tip
pi_171727560
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:21 schreef niggeplease het volgende:
De correctie is nog niet afgelopen. Te veel mensen die zonder zorgen aan het wachten waren tot het weer ging stijgen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:10:07 #55
236839 TimKuik
pi_171727562
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:01 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Hij wordt nog in de OP aangeraden :P Wat is dan een goede BTC wallet? :9
Electrum is lekker old school.
pi_171727657
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen Coins vosssje, lees je eens in op bijvoorbeeld ethereum of waves. Het zijn platformen die wat kunnen, way beyond bitcoin (wat voornamelijk gebouwd is puur om geld over te maken). De blockchain gaat véél verder dan alleen geld kunnen overmaken. :)
Jep, je moet het meer als een soort aandeel zien dan als een betaalmiddel.
pi_171727670
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:49 schreef .Davout het volgende:
Kleine update over Wagerr: Ik probeerde maar even opnieuw coins te kopen als test. Nu met BTC in plaats van ETH. Deze transactie kwam wel door en staat meteen in m'n account (die andere nog steeds niet). Waarschijnlijk is er dus wat mis met hun ETH paygate in de back-end. Beetje jammer.
Dat. De eerste dag wilde ik ook met ETH betalen, maar uiteindelijk mijn heil gezocht met BTC. Dus probleem is er nog steeds..
Demo wallet: https://steemit.com/crypt(...)-released-first-look

Ik neem trouwens aan dat de Waves fans onder ons ook WCT hebben? Verkoop de gratis gekregen WCT niet! Quote me als ik stel dat deze volgend jaar hoger kunnen staan dan Waves zelf.
pi_171727738
quote:
How to beat FOMO: What are Bitcoin & Ethereum worth in 2020?
6/13/17 Edit: updated with feedback from a few Redditors

It's been a big year for cryptocurrencies, with the total market cap for crypto jumping 6x since January 1st - from $18B to over $111B as of June 13th.
The FOMO (fear of missing out) is real. New money is entering the market at a staggering rate - to the degree that many exchanges have had problems on-boarding and verifying their new customers to keep up with demand.
These new investors are coming in droves after hearing about sky-high returns from a friend or friend's friend or a friend of a friend's friend.
Once they've gotten through the verification process on Coinbase or Gemini or Kraken, they execute their first market order and the rush of the cryptocraze washes over them. To the MOON!
Then price drops by 10%, our new investor freaks out, convinces themselves that they're hardly ever right, that ETH or BTC is going to $0 and that they should just cut their losses. They panic sell, adding fuel to the micro-bear run and the price continues to drop. Whew, that was close. Got out just in time.
A short time later, they see that the price is not only retracing back toward their entry price, soon they'll realize that it will exceed it. They just bought high and sold low. They leave the market.

Recent moments of FOMO in BTC & ETH trading
We've seen this play out a number of times this year, and as an investor myself, I too get concerned when I see the price of ETH & BTC begin a FOMO trend. I've seen the value of my portfolio drop by 20-50% in hours.
However, in order to counteract FOMO and any knee-jerk panic selling reaction I might have, I've done two things:
First, I've taken my coins off of the exchanges. This prevents me from having my finger on the trigger and selling in any sell-off or panic. I suggest you do the same, even if only for the security of storing your coins in a wallet to which you alone own the private key.
Second, I've quantified what I think Ether and Bitcoin will be worth in 2020. This personal thesis keeps me confident of the longer term state of crypto and in my investment. I'm not here to day trade, I'm here for the long term -- and this helps me weather the storms. I'm not even saying I'm right, but it changes my long term perspective and makes be a more patient investor.
I think Bitcoin and Ethereum will share a $4.5 trillion market cap by 2020.
Uh ok, whoa partner, how did you arrive there? Here's my simple explanation:
Sizing the world economy
The nominal GDP of the world economy (as of 2016) is $78 trillion. By 2020 the IMF estimates the nGDP will be $91 trillion:

http://www.imf.org/extern(...)OEMDC/ADVEC/WEOWORLD
Ask yourself, in three years, do you think that 5% of the world's GDP could be stored and exchanged using blockchain technology?
Me too -- for many reasons: The Enterprise Ethereum Alliance; the massive investment that world banks are making in blockchain technology; the interest in digitizing the currencies of countries like Russia, China and others; the leveling of global political power; because it's cheap, faster and more secure than current financial technologies.
Ok, assumption granted. Now some math. If 5% of the world's GDP in 2020 is housed on the prevailing blockchains, then the value of crypto will be ~$4.55 trillion.
If ETH/BTC are the anointed blockchains, what are the value of those networks?
For simplicity and bi-partisanship, let's assume that BTC & ETH are equally dominant, each with 25% of the total market size of crypto, with the remaining 50% distributed across hundreds of other coins, perhaps private bank and treasury networks.

This means that BTC and ETH would each represent 25% of that $4.55 trillion, or $1.1375T each.
How much could one Bitcoin be worth?
In 2020, there will be ~18,375,000 BTC in circulation. $1,137,500,000,000 divided by 18,375,000 = $61,900 per coin, ~+2,200% from today.
How much could one Ether be worth?
This is a little harder to calculate due to the somewhat unknown supply of Ether in the future, how Proof-of-Stake might change new Ether issuance, and the impact that the Ice Age will have on time between new ETH issuance.
The original 2014 issuance model, stated a projection of ~162M ETH in circulation in 2020, however /u/manly_ pointed out that Vitalik has said it would be closer to 100M, so for our rough math we'll use 100M ETH.
$1,137,500,000,000 divided by 100,000,000 = $11,375 per coin, ~+4,000% from today.
Ok, what if BTC and ETH are much more dominant than a combined 50% of crypto?
If BTC and ETH represent 33% of the total market opportunity each, then each would have a total value of $1.502 trillion.
BTC would be worth $81,742 ~+2,900% from today.
ETH would be worth $15,020 ~+5,300% from today.
Again, this is just an apples to apples comparison, it doesn't take into account market speculations, dividends from Proof-of-Stake or incentives from new BIPs or EIPs, or other external forces that could factor in.
So, if 5% of nGDP by 2020 is achieved, the question becomes which could be the dominant coin?
I don't know the answer to that. However, I do believe that there is room in the sandbox for not only BTC and ETH, but others as well. If I had to choose, I think ETH is not only at parity to BTC in it's ability to store and transmit value, but is also the underpinning for additional value-add networks to be built on top of it, in any industry. This might tip the scales in ETH's favor, but I do not believe this is a winner take all, zero sum game. What's good for BTC is good for ETH, what's good for ETH is good for BTC.
What's good? Adoption.
In conclusion
Don't FOMO your coins, the long term implications of blockchain technology are bigger than any one company, bigger than any one market segment. Keep your eye on the long term and hold your investment through short-term dips.
I'm not saying my projections are correct either, I simply want to put into world how I foresee the value of ETH/BTC, where I get my justification for holding long-term, and how I am at peace during FOMO or any other market volatility.
Edit: some readers pointed out a mistake in my math. I actually did the calculations based on 5% of the current GDP and not 2020's. I've corrected the mistake.
https://medium.com/@bobby(...)in-2020-bc9c84961025

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2017 10:18:06 ]
pi_171727740
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:10 schreef Zith het volgende:

[..]

De correctie is nog niet afgelopen. Te veel mensen die zonder zorgen aan het wachten waren tot het weer ging stijgen.
dat zeg ik ook niet. ETH kan BTC voorbij gaan in een dalende trend.
pi_171727881
quote:
Een linkje naar het blog voldoet ook ;) Dit gaat niemand lezen op deze manier.
[P]otverdorie
pi_171727892
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Als je er (nog) weinig kaas van hebt gegeten, doe dan aub niet zulke uitspraken.
Dan leg mij als leek eens uit wat globaal dan het verschil is tussen al die crypto's? Het zijn er zoveel dat ik me afvraag of er uberhaupt wel zoveel verschillen te bedenken zijn.
pi_171727930
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dan leg mij als leek eens uit wat globaal dan het verschil is tussen al die crypto's? Het zijn er zoveel dat ik me afvraag of er uberhaupt wel zoveel verschillen te bedenken zijn.
Als je over de top 20 coins leest zie je dat er nog al wat verschillen zijn. Maar een groot deel van de 800 coins voegen idd nix toe.
pi_171727996
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:25 schreef Geralt het volgende:

[..]

De top 2 is al compleet verschillend. Begin anders daar eens mee.
Ethereum en bitcoin. Google ze en zoek de verschillen. De nummer drie, Ripple is al helemaal een ander verhaal dan die twee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2017 10:31:38 ]
pi_171728083
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

De top 2 is al compleet verschillend. Begin anders daar eens mee.
Ethereum en bitcoin. Google ze en zoek de verschillen. De nummer drie, Ripple is al helemaal een ander verhaal dan die twee.
Kan je even reageren op deze post:
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:27 schreef niggeplease het volgende:
Maar een groot deel van de 800 coins voegen idd nix toe.
pi_171728171
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Kan je even reageren op deze post:

[..]

Een groot deel van de FOK!users voegen ook weinig toe, ga jij daar ook over klagen en schreeuwen dat FOK!users nutteloos zijn? Natuurlijk zijn er ook een hoop kutprojecten. Maar dat is in elke branche, van patatzaken tot kledingwinkels en van webshops tot stripclubs.

Dus ja, er zijn waarschijnlijk meer projecten die gaan falen dan projecten die echt waarde hebben, maar noem eens een branche waar dat niet het geval is?
pi_171728229
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Een groot deel van de FOK!users voegen ook weinig toe, ga jij daar ook over klagen en schreeuwen dat FOK!users nutteloos zijn? Natuurlijk zijn er ook een hoop kutprojecten. Maar dat is in elke branche, van patatzaken tot kledingwinkels en van webshops tot stripclubs.

Dus ja, er zijn waarschijnlijk meer projecten die gaan falen dan projecten die echt waarde hebben, maar noem eens een branche waar dat niet het geval is?
Nouja dat was eigenlijk precies wat ik bedoelde. Bij een paar grote zullen hendig verschillen zitten, maar het gros is meer van hetzelfde met een andere naam krijg ik het idee. En dat wordt dus bevestigd.

Hoe moet je dan van te voren weten of iets wat is of niet? Een Wibra is niets en een McDonalds ook niet, maar hoe moet je dat van die crypto's allemaal weten.

Daar is als leek toch niet doorheen te komen door al die informatie? :)
pi_171728283
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nouja dat was eigenlijk precies wat ik bedoelde. Bij een paar grote zullen hendig verschillen zitten, maar het gros is meer van hetzelfde met een andere naam krijg ik het idee. En dat wordt dus bevestigd.

Hoe moet je dan van te voren weten of iets wat is of niet? Een Wibra is niets en een McDonalds ook niet, maar hoe moet je dat van die crypto's allemaal weten.

Genoeg youtube filmpjes waar het allemaal uitgelegd wordt.
pi_171728305
quote:
Jaxx heeft security issues, maar alleen indien je gehackt wordt of andere mensen toegang hebben tot je PC. Dus het is "redelijk" veilig als je zeker weet dat jij de enige bent die op die PC komt.
Lambo of Rekt
pi_171728316
quote:

[..]

Uh jawel, je moet alleen even lezen.

En dat ligt inderdaad niet gelijk voor je klaar, daar moet je wat voor doen.
pi_171728344
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:45 schreef Typisch het volgende:
Uh jawel, je moet alleen even lezen.

Ah, even, dat klinkt niet als heel veel.
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:45 schreef Typisch het volgende:
En dat ligt inderdaad niet gelijk voor je klaar, daar moet je wat voor doen.
Zeg het maar. Wat moet ik doen. Ja even lezen, maar wat dan precies?
pi_171728352
quote:

[..]

Daarom lees je je in in het project wat ze voeren, wie het team is en wat ze voor ogen hebben. Roadmaps, forecasts, alles. De achtergrond is belangrijk om te weten, als jij gelooft in een project dan investeer je erin, zoniet dan niet :) NIemand gaat random coins investeren, dan kan je je geld net zo goed blind op een nummer zetten bij roulette.

quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

^

:P
Lambo of Rekt
pi_171728367
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:47 schreef EggsTC het volgende:
dan kan je je geld net zo goed blind op een nummer zetten bij roulette.
Nouja dat gevoel krijg ik er altijd een beetje bij.
pi_171728383
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja, als je zomaar geld erin gooit is dat zo ja. Als je de projecten goed begrijpt is het wat minder "gokken" maar gewoon investeren op ideeen.
Lambo of Rekt
pi_171728397
quote:

[..]

[..]

vrijdag 16 juni 2017 @ 10:49:04 #75
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171728410
2 dagen geleden guldens besteld via computer programma , duurt dat zo lang voor dat het saldo erbij staat? eerste keer namelijk
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:49:55 #76
236839 TimKuik
pi_171728431
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zie het als investeren in een bedrijf dat net de beurs op komt. Niet alle investeringen zullen zijn inleg terug betalen maar er zijn bedrijven die erg goed zullen presteren. Je zal er wel onderzoek voor moeten doen.
pi_171728464
quote:

[..]

[..]

Jij doet echt net alsof wij jou hier moeten overtuigen. Rare manier van informatie vergaren.

https://bitcointalk.org/

Check anders hier eens en bekijk de verschillende projecten eens goed. Pak er maar gewoon een paar en ga lezen.
pi_171728473
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, als je zomaar geld erin gooit is dat zo ja. Als je de projecten goed begrijpt is het wat minder "gokken" maar gewoon investeren op ideeen.
Ja maar die ideeën zeggen een leek geen klap he. :+
pi_171728482
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, je houdt je nu van de domme vosssje :9
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:52:31 #80
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171728488
quote:

[..]

yup
pi_171728524
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, je houdt je nu van de domme vosssje :9
Nee hoor.
https://www.ethereum.org/ether

Als ik dat lees dan snap ik er maar weinig van.

Bv dit:
quote:
Ether is to be treated as "crypto-fuel", a token whose purpose is to pay for computation, and is not intended to be used as or considered a currency, asset, share or anything else.
Dat is toch JUIST wat men er mee doet?
pi_171728573
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee hoor.

Bv dit:

[..]

Nee, het gaat om smartcontracts.

Lambo of Rekt
pi_171728611
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:34 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Zoooo, stresskippetjes een leuke dag gehad? :P

Update:
ETH heeft goed geluisterd...is gaan corrigeren waar ik het verwachtte.Is uit de uptrend gebroken aan de onderzijde en keurig volgens het boekje tot 50% Fibonacci gecorrigeerd voor een eerste tussenstop. Ik verwacht nu eiglk een hertest van die uptrend (dus dat rode lijntje) en dan waarschijnlijk weer naar beneden....richting het blauwe vakje.
Indicatoren zoals RSI, Stoch, MACD hinten ook naar eerst wat up.
[ afbeelding ]

BTC vind ik wat lastiger in te schatten.
De hierboven genoemde 1600 had ik gister al over gezegd dat het 1e target 2100 zou worden en afhankelijk daarvan nog verder down of toch verder omhoog.
Op onderstaande grafiek is mooi te zien dat de uptrend nog steeds intact is, prachtige bounce op die rode lijn waarbij het target van 2100 ook gehaald werd.
Ik denk dat het nu even afwachten is voordat ik wat zinnigs kan zeggen over het verdere verloop. Breken we naar de onderzijde uit, dan is 1600-1700 wel haalbaar. Gaat BTC herstellen en weer omhoog dan beginnen we nu aan een 5e leg waarbij de eerder genoemde 3300 weer in beeld komt en misschien wel iets verder (blauwe vak wederom).
Kijk ik naar de agenda, dan is die hard fork ook nog niet echt actueel en dat zou mijn vermoeden van eerst nog wat omhoog versterken....
[ afbeelding ]
En over welke tijdspanne gaat je voorspelling van eth? Ben benieuwd, dan kan ik er rekening mee houden :)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:03:10 #84
324708 Fok-now
The only one
pi_171728676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:49 schreef Thezappa het volgende:
2 dagen geleden guldens besteld via computer programma , duurt dat zo lang voor dat het saldo erbij staat? eerste keer namelijk
Via computer programma? Via de wallet bedoel je?
Voor vragen over Gulden kun je je het best even melden in de chat van Gulden via: https://gulden.com/#join
Post in Cryptocurrencies sinds #1
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:04:07 #85
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171728695
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:03 schreef Fok-now het volgende:

[..]

Via computer programma? Via de wallet bedoel je?
Voor vragen over Gulden kun je je het best even melden in de chat van Gulden via: https://gulden.com/#join
ja wallet op de computer
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:11:38 #86
324708 Fok-now
The only one
pi_171728837
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:04 schreef Thezappa het volgende:

[..]

ja wallet op de computer
Gewoon ff vragen in de slack chat ;)
pi_171728849
reverse H&S patroon in btc. m00n
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:12:31 #88
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171728851
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:11 schreef Fok-now het volgende:

[..]

Gewoon ff vragen in de slack chat ;)
ga ik doen thanx
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:16:45 #89
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_171728943
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:49 schreef Thezappa het volgende:
Nee, althans tijdje terug niet. Was zo gepiept. Is je wallet wel gesynct?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:22:19 #90
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171729059
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee, althans tijdje terug niet. Was zo gepiept. Is je wallet wel gesynct?
miss domme vraag , maar waar sync je hem en met wat?
pi_171729108
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:22 schreef Thezappa het volgende:

[..]

Doettie automatisch als het goed is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:25:29 #92
324708 Fok-now
The only one
pi_171729116
quote:

[..]

Dan zie je linksonder wat staan. Bijv. blokken laden of geen brok van blokken beschikbaar.
Syncen gaat normaal automatisch, kan soms wel ff duren.
pi_171729132
quote:

[..]

Onderin staat een balkje met synchroniseren, dat duurt wel een uurtje of wat vaak. Als die voltooid is zie je je saldo.
blablablabla
pi_171729149
Al krijg ik mijn Gulden wallet niet gesynchroniseerd met de app. Hij scant de QR wel maar vervolgens gebeurt er niks.
blablablabla
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:28:36 #95
236839 TimKuik
pi_171729174
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:27 schreef Elan het volgende:
Al krijg ik mijn Gulden wallet niet gesynchroniseerd met de app. Hij scant de QR wel maar vervolgens gebeurt er niks.
https://guldencommunity.slack.com/
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:29:16 #96
324708 Fok-now
The only one
pi_171729187
Je kunt overigens altijd ff je ontvangstadres checken in de blockchain (https://blockchain.gulden.com/) om te zien wat je saldo is :)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:29:19 #97
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171729189
thanx , zie idd het balkje lopen , en zal de eerste keer ff duren.
  Moderator vrijdag 16 juni 2017 @ 11:33:18 #98
42184 crew  DaMart
pi_171729266
BAT gaat ook lekker omhoog ineens *O*.
pi_171729429
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:33 schreef DaMart het volgende:
BAT gaat ook lekker omhoog ineens *O*.
Bijna uit de min

( :') )
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:44:19 #100
369251 Geralt
of Rivia
pi_171729506
quote:
Zijn dit getallen die haalbaar zouden kunnen zijn of is dit verhaal vooral gebakken lucht? :@
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:46:07 #101
236839 TimKuik
pi_171729554
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:44 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zijn dit getallen die haalbaar zouden kunnen zijn of is dit verhaal vooral gebakken lucht? :@
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe Rusland en China de crypto gaan reguleren (of niet).
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:46:39 #102
369251 Geralt
of Rivia
pi_171729568
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:46 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe Rusland en China de crypto gaan reguleren (of niet).
Ik heb namelijk ook een beetje last van dat FOMO :@ ;(
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:47:03 #103
369251 Geralt
of Rivia
pi_171729582
En tegelijkertijd geen duizenden euro's over om erin te pompen :+
pi_171729622
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik heb namelijk ook een beetje last van dat FOMO :@ ;(
Dan moet je óf actie ondernemen, óf niet miepen en gewoon de 'MO' daar van doen. Niemand gaat jou hier in detail uitleggen waarom je het wel of niet moet doen, zeker niet daar dat deels een persoonlijke (financiele) afweging is. De markt is onwijs volatiel momenteel. Dus je kan een leuke klapper maken, maar ook een leuke klapper omlaag (zie de koersen van gisteren even bv.). Zeker als je nu instapt heb je een groot gedeelte van de explosieve groei al gemist. En of er nóg veel meer groei komt of het straks als een vlag op een strontschuit in elkaar zakt kan niemand écht voorspellen. Er zit zeker 'leven' in bepaalde coins, en de technologie. Maar er zijn ook vele onzekere factoren waardoor je nóóit kan zeggen of iets wel of geen 'succes' wordt. En dan zou je zelfs technologisch succes nog los van financieel succes kunnen zien.
pi_171729634
quote:

[..]

Gvd zeg.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:50:07 #106
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171729654
Wanneer kan ik het beste instappen met ETH?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_171729663
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef hmmmz het volgende:
nu
pi_171729681
quote:

[..]

Geen idee, klinkt wel goed :P
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:51:44 #109
236839 TimKuik
pi_171729696
quote:
2 jaar geleden.
pi_171729708
quote:
Gisteren of vandaag. Niet morgen.
[P]otverdorie
pi_171729713
quote:
Als ie heel laag staat.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:52:59 #112
460536 niggeplease
niggeplease
pi_171729729
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:52 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Als ie heel laag staat.
thnx
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:53:18 #113
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171729740
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

nu
hoe weet je dat?
pi_171729748
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:53 schreef hmmmz het volgende:

[..]

hoe weet je dat?
Loop je nu te trollen..of?
[P]otverdorie
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:54:07 #115
460536 niggeplease
niggeplease
pi_171729752
quote:

[..]

hoe weet je dat?
;(
pi_171729792
quote:

[..]

hoe weet je dat?
pi_171729831
Asjeblieft zeg, ik stel soms n00b-vragen, maar dit :')
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:59:37 #118
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171729861
Ik wil gewoon een paar honderd euro aan ETH hebben en dan een tijd wachten. Alleen zoek ik het juiste instapmoment.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:00:05 #119
460536 niggeplease
niggeplease
pi_171729869
moeten zulke vragen niet geband worden? aangezien niemand weet wat de koers gaat doen en wanneer je moet kopen.
pi_171729924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:59 schreef hmmmz het volgende:
Ik wil gewoon een paar honderd euro aan ETH hebben en dan een tijd wachten. Alleen zoek ik het juiste instapmoment.
Blijft gissen, aankopen worden of op onderbuikgevoel gedaan of op TA (of beiden).
TA: GC / [SC] Cryptocurrencies #510 Ether wordt maar niet beter..
TA komt niet altijd uit (in crypto), maar wellicht was je zoekende naar zo een plaatje.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_171729956
Ik ben opzoek naar een link waarin werd omschreven waarom Waves de munt is om aan te bevelen aan je geliefden om op de lange termijn in te investeren. Ik hoop dat iemand hier weet wat ik bedoel :P
pi_171730031
quote:
Nu. Stap in, sla ze op in je wallet, kijk over 2 jaar nog een keer.
pi_171730036
Ach, en terwijl we hier roepen dat sommige munten teveel waard zijn wil Amazon even 9 miljard dollar voor Slack neertellen. Het is gewoon wat de gek ervoor geeft, bij zo'n beetje alles. Hyves/TMG anyone?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:11:35 #124
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171730042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:04 schreef smiths het volgende:

[..]

Blijft gissen, aankopen worden of op onderbuikgevoel gedaan of op TA (of beiden).
TA: GC / [SC] Cryptocurrencies #510 Ether wordt maar niet beter..
TA komt niet altijd uit (in crypto), maar wellicht was je zoekende naar zo een plaatje.
thanks! dat is interessant!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:15:38 #125
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_171730123
Ik ben op zoek naar een munt die minimaal 5000% gaat doen, het liefst voor vanavond nog. Graag ook garantie met het gegeven advies zodat ik zelf geen verlies maak. Ik hou niet van lezen dus enkel een coin naam aub. Anyone?
pi_171730125
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:06 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben opzoek naar een link waarin werd omschreven waarom Waves de munt is om aan te bevelen aan je geliefden om op de lange termijn in te investeren. Ik hoop dat iemand hier weet wat ik bedoel :P
https://www.quora.com/Exc(...)Biggs?share=207357d0

Deze?
pi_171730152
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:15 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Ik ben op zoek naar een munt die minimaal 5000% gaat doen, het liefst voor vanavond nog. Graag ook garantie met het gegeven advies zodat ik zelf geen verlies maak. Ik hou niet van lezen dus enkel een coin naam aub. Anyone?
En doe mij ff een CC'tje want ik ben lui. K thx bai
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:21:05 #129
460536 niggeplease
niggeplease
pi_171730220
quote:
1 vd 800 shitcoins, maakt niet zoveel uit welke.
pi_171730256
quote:
mediterraneancoin
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:23:50 #131
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_171730271
quote:
SysCoin

Morgen 100%
Volgende week 6000%

100% garantie dat dit gaat gebeuren
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:24:29 #132
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171730282
quote:
Daar zoek ik ook naar!
pi_171730304
quote:
Koop dan de komende 10 dagen steeds voor 20 á 30 euro in. Dan doe je het gemiddeld genomen het best. Koop je een paar piekjes, paar dalletjes en wat ertussen zit. Dat is het beste advies wat men je kan geven. Niet uitgaan van TA's als je nog nooit eerder iets met crypto heb gedaan, dan ga je zeer wss nat omdat je de markt niet kan timen op die manier zoals jij het graag ziet.

Zet hem op!
[P]otverdorie
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:29:50 #134
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_171730364
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:25 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Koop dan de komende 10 dagen steeds voor 20 á 30 euro in. Dan doe je het gemiddeld genomen het best. Koop je een paar piekjes, paar dalletjes en wat ertussen zit. Dat is het beste advies wat men je kan geven. Niet uitgaan van TA's als je nog nooit eerder iets met crypto heb gedaan, dan ga je zeer wss nat omdat je de markt niet kan timen op die manier zoals jij het graag ziet.

Zet hem op!
Dank voor dit advies. Kost dat niet (veel) meer aan transactiekosten? Ik zit trouwens op Coinbase. Heb me ook aangemeld bij Kraken maar volgens mij duurt de verification daar momenteel enkele weken.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:30:55 #135
236839 TimKuik
pi_171730384
pi_171730418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:29 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dank voor dit advies. Kost dat niet (veel) meer aan transactiekosten? Ik zit trouwens op Coinbase. Heb me ook aangemeld bij Kraken maar volgens mij duurt de verification daar momenteel enkele weken.
Nah, dat is echt een paar euro die je extra kwijt bent. Daar zou ik het zeker niet voor laten :)
[P]otverdorie
pi_171730432
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:30 schreef TimKuik het volgende:
https://blog.cofound.it/c(...)changes-da57bda96d81

CFI Token trading vanaf maandag ^O^
Cofound.it project crowdsales — such as Musolini ... wat?
pi_171730453
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Cofound.it project crowdsales — such as Musolini ... wat?
Heh?
[P]otverdorie
pi_171730470
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:54 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee hoor.

Bv dit:

[..]

Ik snap die zin ook niet. Zoals ik het begrijp kan je van het netwerk gebruik maken door ether te betalen. Waarom zou je ether dan niet als currency kunnen zien? Currency is toch gewoon iets waarmee je betaalt?
pi_171730621
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik word hier een beetje moe van. Ik kan me herinneren dat je ten tijde van de LTC Segwit activatie ook even kwam vragen wat je met je LTC moest doen, je van ons het advies kreeg om te hodlen (voor de pump was dat nog), en je toen alles verkocht hebt en daarna ging huilen dat je geen goed advies kreeg.

Sorry hoor als ik een beetje lomp overkom maar jij komt toch wel erg lui over. Investeren in crypto's ís ook niet toegankelijk, dat is ook de reden dat het risicovol is. Het kan erg goed gaan, maar met een paar verkeerde beslissingen, of incidenten in de markt kan het ook flink slecht gaan. Het is aan jou zelf, als volwassen kerel (neem ik aan), om je in te verdiepen.

Ik ben ook een keer begonnen, maar ik heb toch echt zelf enorm veel gelezen, onderzoek gedaan, verdiept, etc. Het word je niet op een dienblaadje aangegeven.

Dus voor iedereen die hier dit soort vragen stelt / informatie-eisen heeft / zich bevraagd over de cryptomarkt: als je geen zin/tijd hebt om je er in te verdiepen, maak dan aub niet van dit soort posts. Of blijf gewoon lekker lurken zoals ik ook een tijd gedaan heb voordat ik me weer actief ging verdiepen in crypto's.

En voor de rest:

HODL!
  vrijdag 16 juni 2017 @ 12:44:23 #141
236839 TimKuik
pi_171730635
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:43 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik word hier een beetje moe van. Ik kan me herinneren dat je ten tijde van de LTC Segwit activatie ook even kwam vragen wat je met je LTC moest doen, je van ons het advies kreeg om te hodlen (voor de pump was dat nog), en je toen alles verkocht hebt en daarna ging huilen dat je geen goed advies kreeg.

Sorry hoor als ik een beetje lomp overkom maar jij komt toch wel erg lui over. Investeren in crypto's ís ook niet toegankelijk, dat is ook de reden dat het risicovol is. Het kan erg goed gaan, maar met een paar verkeerde beslissingen, of incidenten in de markt kan het ook flink slecht gaan. Het is aan jou zelf, als volwassen kerel (neem ik aan), om je in te verdiepen.

Ik ben ook een keer begonnen, maar ik heb toch echt zelf enorm veel gelezen, onderzoek gedaan, verdiept, etc. Het word je niet op een dienblaadje aangegeven.

Dus voor iedereen die hier dit soort vragen stelt / informatie-eisen heeft / zich bevraagd over de cryptomarkt: als je geen zin/tijd hebt om je er in te verdiepen, maak dan aub niet van dit soort posts. Of blijf gewoon lekker lurken zoals ik ook een tijd gedaan heb voordat ik me weer actief ging verdiepen in crypto's.

En voor de rest:

HODL!
QFT.
pi_171730720
Krijg net een mailtje van BitFlyer, de grootste Japanse Bitcoin-exchange:

quote:
New Japanese yen and virtual currency withdrawal restrictions
for Quick Deposit customers

We are seeing an increasing number of illegal acts and illicit financial flows related to virtual currency occuring in transactions through financial institutions, such as pseudonymous transactions1.

We are investigating cases of illegal acts and illicit financial flows such as pseudonymous transactions as we continue our efforts to provide an environment that allows everyone to safely trade with confidence. We may ask customers who are involved in, or whom we suspect of being involved in illegal acts or illicit financial flows, regarding their transactions. We may also take other actions, including, but not limited to, closing their account and restricting transactions.

In response, we have introduced the following restrictions on Japanese yen and virtual currency payment/withdrawal via the usage of Quick Deposit. These changes do not affect virtual currency trading.

The following services will have limitations on withdrawable amounts based on (Z) defined below.​

Restricted features and services
・Japanese yen withdrawal
・Payment/withdrawal of virtual currency
・bitWire
・Pay

Calculation of withdrawable amount of Japanese yen and virtual currencies after the use of Quick Deposit

(X) Customer total assets at the time of use of the above restricted services, calculated by:
(Held virtual currency quantity x market value of the relevant virtual currency2 / 1.3) + Japanese yen value held

(Y) Total amount deposited using Quick Deposit from within the past 7 days, at the time of use of the above restricted services

(Z) Possible withdrawal amount, calculated by:
(X) - (Y)

Depending on the circumstances, there may be differences in timing when the restrictions are applied.

1 Pseudonymous transactions are transactions using a fictitious name or the name of another person.
We ask that you strictly manage your login information as is your responsibility as a customer.
We do not allow the use of your login information by any person other than yourself. In addition, if we suspect that someone other than the account registrant is engaged in transactions, we will carry out investigations of customers based on laws and regulations.

2 In the case of BTC: The mid price of Bitcoin from the Bitcoin Market (Buy/Sell Bitcoin)
In the case of ETH: The last traded price from Lightning ETH/BTC x mid price from the Bitcoin Market (Buy/Sell Bitcoin)

We feel these changes will provide a positive contribution to the virtual currency marketplace, and ask for your patience as we continue our efforts to provide an environment that will allow our customers to safely trade with the utmost confidence.

Thank you for your continuous support.
pi_171730736
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:29 schreef hmmmz het volgende:

[..]

CoinBase overweeg ik ook. Of verkoopt 'ie automatisch alles weer na 2 dagen net als Plus500? :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_171730808
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:56 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D :D
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_171730824
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:49 schreef Black-Death het volgende:

[..]

CoinBase overweeg ik ook. Of verkoopt 'ie automatisch alles weer na 2 dagen net als Plus500? :')
Ik zit ook coinbase.
pi_171730847
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:53 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ik zit ook coinbase.
Tevreden?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_171730859
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:36 schreef thenxero het volgende:

[..]

Ik snap die zin ook niet. Zoals ik het begrijp kan je van het netwerk gebruik maken door ether te betalen. Waarom zou je ether dan niet als currency kunnen zien? Currency is toch gewoon iets waarmee je betaalt?
Olie kun je ook ruilen tegen anderen dingen, en hey, je kan er ook in beleggen. Dat is ether in zekere zin.
pi_171730893
Status (SNT) ico opgeschoven?
Lambo of Rekt
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:02:02 #149
236839 TimKuik
pi_171730916
Klopt het dat om CFI te transferen je een fee van 0.04 als minimum hebt?

¤12,- als transfer fee vind ik een beetje hoog... :{
pi_171730964
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:00 schreef EggsTC het volgende:
Status (SNT) ico opgeschoven?
Volgens mij ook.. :?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:09:29 #151
369251 Geralt
of Rivia
pi_171731028
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 12:43 schreef kthxbye het volgende:
en je toen alles verkocht hebt en daarna ging huilen dat je geen goed advies kreeg.
Nee hoor. :)

Er werd geroepen niet verkopen door 1 of 2 mensen, maar pas waarom toen ik het al verkocht had :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')