Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe Rusland en China de crypto gaan reguleren (of niet).quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn dit getallen die haalbaar zouden kunnen zijn of is dit verhaal vooral gebakken lucht?
Ik heb namelijk ook een beetje last van dat FOMOquote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk helemaal aan hoe Rusland en China de crypto gaan reguleren (of niet).
Dan moet je óf actie ondernemen, óf niet miepen en gewoon de 'MO' daar van doen. Niemand gaat jou hier in detail uitleggen waarom je het wel of niet moet doen, zeker niet daar dat deels een persoonlijke (financiele) afweging is. De markt is onwijs volatiel momenteel. Dus je kan een leuke klapper maken, maar ook een leuke klapper omlaag (zie de koersen van gisteren even bv.). Zeker als je nu instapt heb je een groot gedeelte van de explosieve groei al gemist. En of er nóg veel meer groei komt of het straks als een vlag op een strontschuit in elkaar zakt kan niemand écht voorspellen. Er zit zeker 'leven' in bepaalde coins, en de technologie. Maar er zijn ook vele onzekere factoren waardoor je nóóit kan zeggen of iets wel of geen 'succes' wordt. En dan zou je zelfs technologisch succes nog los van financieel succes kunnen zien.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb namelijk ook een beetje last van dat FOMO![]()
Gvd zeg.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zijn dit getallen die haalbaar zouden kunnen zijn of is dit verhaal vooral gebakken lucht?
nuquote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef hmmmz het volgende:
Wanneer kan ik het beste instappen met ETH?
Geen idee, klinkt wel goedquote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef hmmmz het volgende:
Gisteren of vandaag. Niet morgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef hmmmz het volgende:
Als ie heel laag staat.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:50 schreef hmmmz het volgende:
Blijft gissen, aankopen worden of op onderbuikgevoel gedaan of op TA (of beiden).quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:59 schreef hmmmz het volgende:
Ik wil gewoon een paar honderd euro aan ETH hebben en dan een tijd wachten. Alleen zoek ik het juiste instapmoment.
Nu. Stap in, sla ze op in je wallet, kijk over 2 jaar nog een keer.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:59 schreef hmmmz het volgende:
Ik wil gewoon een paar honderd euro aan ETH hebben en dan een tijd wachten. Alleen zoek ik het juiste instapmoment.
thanks! dat is interessant!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 12:04 schreef smiths het volgende:
[..]
Blijft gissen, aankopen worden of op onderbuikgevoel gedaan of op TA (of beiden).
TA: GC / [SC] Cryptocurrencies #510 Ether wordt maar niet beter..
TA komt niet altijd uit (in crypto), maar wellicht was je zoekende naar zo een plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |