Jap. Die heeft lekker goedkoop kunnen kopen en zn vriendjes ook. Van 45k naar 65k in no time.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:46 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Zal dat met die whale te maken hebben? Hij geeft het op denk ik.
Nog maar eens whalen haha, naar 0.001! Gas geven.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jap. Die heeft lekker goedkoop kunnen kopen en zn vriendjes ook. Van 45k naar 65k in no time.
Dat kan gunstig zijn voor de prijzen van de 3 extra.quote:BTC: 0.0000 / XMR: 0.0000 /
ETH: 0.0000 / ZEC: 0.0000
Nou daar zeg je wat, maar dat is wel waar BTC z'n waarde vandaan haalt, uit die markets. Want anoniem.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:06 schreef SugeLucky het volgende:
Als iedereen voortaan z'n drugs in ETH gaat aanschaffen, kan het niet lang duren voor de grens van $1000 gepasseerd gaat worden.
Alphabay!!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:03 schreef EggsTC het volgende:
Ook darkweb markets zijn uitgebreid nu;
[..]
Dat kan gunstig zijn voor de prijzen van de 3 extra.
Ja, voor de mensen die sneller drugs willen aanschaffen is ETH een uitkomst.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat, maar dat is wel waar BTC z'n waarde vandaan haalt, uit die markets. Want anoniem.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:13 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, voor de mensen die sneller drugs willen aanschaffen is ETH een uitkomst.
De dikke bankier, die met zijn luie reet nog ff een flesje wijn opetrekt, en voor z'n plasmescherm (quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:06 schreef SugeLucky het volgende:
Als iedereen voortaan z'n drugs in ETH gaat aanschaffen, kan het niet lang duren voor de grens van $1000 gepasseerd gaat worden.
Drugs n Sex n Rock&Roll:quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat, maar dat is wel waar BTC z'n waarde vandaan haalt, uit die markets. Want anoniem.
Holden voor het lieve vaderland Ed.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
De dikke bankier, die met zijn luie reet nog ff een flesje wijn opetrekt, en voor z'n plasmescherm () zijn wijfie nog even roept: Euhh, die Bitcoin en wat ik vandaag hoorde over Euter..nog wat: Best interessant, maar vroeger...(en zelfs deze categorie wordt geinteresseerd).
![]()
Zwartmaken van Bitcoin gaat niet meer lukken op de klassieke manier met ETH zoals ("Druggs"). Voor een "nieuwe" crypto en de toenemende weerstand in de zakelijke wereld tegen "Mr Trump" zou Ethereum en serieuze crypto-projecten het binnen een jaar weleens goed kunnen gaan doen.
Wederom mijn 50 satoshis...
Ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is aan al die verschillende cryptocurrencies.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
De dikke bankier, die met zijn luie reet nog ff een flesje wijn opetrekt, en voor z'n plasmescherm () zijn wijfie nog even roept: Euhh, die Bitcoin en wat ik vandaag hoorde over Euter..nog wat: Best interessant, maar vroeger...(en zelfs deze categorie wordt geinteresseerd).
![]()
Zwartmaken van Bitcoin gaat niet meer lukken op de klassieke manier met ETH zoals ("Druggs"). Voor een "nieuwe" crypto en de toenemende weerstand in de zakelijke wereld tegen "Mr Trump" zou Ethereum en serieuze crypto-projecten het binnen een jaar weleens goed kunnen gaan doen.
Wederom mijn 50 satoshis...
Liefde voor de VOC-gedachtequote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:29 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Holden voor het lieve vaderland Ed.
Zozo, grote man.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:42 schreef TourOfData het volgende:
Kraken.
Welke amateur heeft de codebase gebouwd.
Ik heb een buy order voor 50 BTC instaan, limiet is 2250 euro. Toch wordt de order niet uitgevoerd, still 'untouched'.
Highroller, jeweettoch.quote:
Eigenwijs holden gaat hopelijk nog veel meer vruchten afleveren, je expertise wordt door mij iig zeer gewaardeerd op het forum!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:41 schreef edcetera het volgende:
[..]
Liefde voor de VOC-gedachte![]()
![]()
Lekker eigenwijs werpt na 5 jaar hard werken in mijn bedrijf, waar ik nu voor werk nu ook z'n vruchten af pas sinds de afgelopen 2 jaar
Holden voor je eigen pensioen en de toekomst van je eigen vaderland en de mensen wakker maken (zag in mijn email in de afgelopen maanden 2x een bericht van mijn NL bank: Uw rente is verlaagd (van 0,5 naar 0,1 of zoietsquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:29 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Holden voor het lieve vaderland Ed.
quote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:04 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Eigenwijs holden gaat hopelijk nog veel meer vruchten afleveren, je expertise wordt door mij iig zeer gewaardeerd op het forum!
Operatie: geef Ed zn personal VOC schip.
Creatieve Ed!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:25 schreef edcetera het volgende:
[..]Ik ben helaas geen crypto-expert (dat laat ik aan ander mensen hier over).
Geen schip (cm on 21 eeuw), maar als we een ICO kunnen starten om geld te verzamelen voor een vliegtuig en FOK!Air kunnen starten voor iedereen, die waves (of moeten we toch voor WINGS gaan
) bezit om ze naar conferences/expos/meetups te vliegen en dat een gedeelte van het promo-budget van het hele waves gaat worden:
Waves heeft een PR probleem, waarom het niet de aandacht krijgt, die het verdient (en bv een DGB het beter doet).
Gekke Ed?
En potentiele lurkers / mede-posters, die zoeken in een investering.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:39 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Creatieve Ed!
Nouja, altijd wel interessant om meningen te lezen.
Denk dat er maar een groepje Fokkers op moet staan om hier de benodigde aandacht aan te besteden dunkt mij!
FokAir met Wings lijkt me een goed plan.
Goed idee zeg ik..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
En potentiele lurkers / mede-posters, die zoeken in een investering.
Het klinkt misschien als een grap (en misschien is mijn voorstel ook zoiets, MAAR met serieuze bedoelingen):
Een ICO starten via FOK! via dit topic is toch geen slecht voorstel: Ik vertrouw mensen hier sneller dan een of andere ICO, waar er zoveel van zijn en kijk hoeveel er aan investeringen worden binnengehaald:
Concreet: Wij zijn direkt en zakelijk als Nederlanders: Ik zie hier met de ervaring, die hier "rondloopt" een project in de toekomst starten: Welk project, hoe, wat:
Laten we iets gaan doen: Ideeen en we stemmen?
Wie weet wat de toekomst brengen mag, maar het is algemeen bekend dat FOK het forum van NL is dus ja, ik zie er ook wel wat in eigenlijk, ICO's zijn echt booming business als ik sommige voorbij zie komen, ongelofelijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
En potentiele lurkers / mede-posters, die zoeken in een investering.
Het klinkt misschien als een grap (en misschien is mijn voorstel ook zoiets, MAAR met serieuze bedoelingen):
Een ICO starten via FOK! via dit topic is toch geen slecht voorstel: Ik vertrouw mensen hier sneller dan een of andere ICO, waar er zoveel van zijn en kijk hoeveel er aan investeringen worden binnengehaald:
Concreet: Wij zijn direkt en zakelijk als Nederlanders: Ik zie hier met de ervaring, die hier "rondloopt" een project in de toekomst starten: Welk project, hoe, wat:
Laten we iets gaan doen: Ideeen en we stemmen?
Daarom beginnen met ideeen verzamelen en dan hier stemmen/bespreken: Je moet wel starten met een goed idee en dat van dat FOK!Air, was maar een voorbeeld.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 02:11 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Wie weet wat de toekomst brengen mag, maar het is algemeen bekend dat FOK het forum van NL is dus ja, ik zie er ook wel wat in eigenlijk, ICO's zijn echt booming business als ik sommige voorbij zie komen, ongelofelijk.![]()
Als er eens een conceptje uitgewerkt kan worden dan wil ik zeke wel van de partij zijn!
Wisten we het maar!quote:Op vrijdag 16 juni 2017 02:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Even een... hypothetische vraag![]()
Stel je zou de hardware hebben om met een redelijk gangetje crypto te kunnen minen, wat zou dan een goede crypto zijn om nu/nabije toekomst mee te beginnen? Ga je dan voor nieuwe coins of ga je mee met bestaande coins zoals BTC of ETH?
Het zijn niet alleen Coins vosssje, lees je eens in op bijvoorbeeld ethereum of waves. Het zijn platformen die wat kunnen, way beyond bitcoin (wat voornamelijk gebouwd is puur om geld over te maken). De blockchain gaat véél verder dan alleen geld kunnen overmaken.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is aan al die verschillende cryptocurrencies.
Er zijn er ik weet niet hoeveel. Lekker belangrijk. Waarom is de ene wel wat waard en de ander totaal niets terwijl dat op papier eigenlijk gewoon hetzelfde is alleen dan met een andere naam.
Het is gewoon gokken tot en met of iets wat waard gaat worden of niet. Elke debiel kan een coin lanceren lijkt het wel. Wat is de toegevoegde waarde?
Ik vraag me af hoe QRL kan garanderen dat ze resistant zijn tegen attacks van quantum computers, want dat is wat het impliceert. Hebben ze zelf een futuristisch quantumsysteem?quote:
vind de whitepaper nog al technisch dus ik weet t ook niequote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe QRL kan garanderen dat ze resistant zijn tegen attacks van quantum computers, want dat is wat het impliceert. Hebben ze zelf een futuristisch quantumsysteem?
/nog-niet-ingelezen-verder![]()
Welke van de 100 markets gaat het nu over?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:03 schreef EggsTC het volgende:
Ook darkweb markets zijn uitgebreid nu;
[..]
Dat kan gunstig zijn voor de prijzen van de 3 extra.
Als je er (nog) weinig kaas van hebt gegeten, doe dan aub niet zulke uitspraken.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat de toegevoegde waarde is aan al die verschillende cryptocurrencies.
Er zijn er ik weet niet hoeveel. Lekker belangrijk. Waarom is de ene wel wat waard en de ander totaal niets terwijl dat op papier eigenlijk gewoon hetzelfde is alleen dan met een andere naam.
Het is gewoon gokken tot en met of iets wat waard gaat worden of niet. Elke debiel kan een coin lanceren lijkt het wel. Wat is de toegevoegde waarde?
De groten, voegen coins toe. (top3)quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Welke van de 100 markets gaat het nu over?
ETH krijgt zijn correctie ook nog wel hoor.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:21 schreef niggeplease het volgende:
nog maar 7.5 miljard voordat ETH BTC overneemt als de grootste, de Flippening!!
Daar was wat mis mee.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:49 schreef Cyanide- het volgende:
Is Jaxx nou een prima wallet of was er iets mee? Was toch laatst een wallet die er vandoor was met de coins?
https://vxlabs.com/2017/0(...)allet-backup-phrase/quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:49 schreef Cyanide- het volgende:
Is Jaxx nou een prima wallet of was er iets mee? Was toch laatst een wallet die er vandoor was met de coins?
De correctie is nog niet afgelopen. Te veel mensen die zonder zorgen aan het wachten waren tot het weer ging stijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 09:21 schreef niggeplease het volgende:
nog maar 7.5 miljard voordat ETH BTC overneemt als de grootste, de Flippening!!
Electrum is lekker old school.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:01 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Hij wordt nog in de OP aangeradenWat is dan een goede BTC wallet?
Jep, je moet het meer als een soort aandeel zien dan als een betaalmiddel.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 08:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen Coins vosssje, lees je eens in op bijvoorbeeld ethereum of waves. Het zijn platformen die wat kunnen, way beyond bitcoin (wat voornamelijk gebouwd is puur om geld over te maken). De blockchain gaat véél verder dan alleen geld kunnen overmaken.
Dat. De eerste dag wilde ik ook met ETH betalen, maar uiteindelijk mijn heil gezocht met BTC. Dus probleem is er nog steeds..quote:Op vrijdag 16 juni 2017 02:49 schreef .Davout het volgende:
Kleine update over Wagerr: Ik probeerde maar even opnieuw coins te kopen als test. Nu met BTC in plaats van ETH. Deze transactie kwam wel door en staat meteen in m'n account (die andere nog steeds niet). Waarschijnlijk is er dus wat mis met hun ETH paygate in de back-end. Beetje jammer.
https://medium.com/@bobby(...)in-2020-bc9c84961025quote:How to beat FOMO: What are Bitcoin & Ethereum worth in 2020?
6/13/17 Edit: updated with feedback from a few Redditors
It's been a big year for cryptocurrencies, with the total market cap for crypto jumping 6x since January 1st - from $18B to over $111B as of June 13th.
The FOMO (fear of missing out) is real. New money is entering the market at a staggering rate - to the degree that many exchanges have had problems on-boarding and verifying their new customers to keep up with demand.
These new investors are coming in droves after hearing about sky-high returns from a friend or friend's friend or a friend of a friend's friend.
Once they've gotten through the verification process on Coinbase or Gemini or Kraken, they execute their first market order and the rush of the cryptocraze washes over them. To the MOON!
Then price drops by 10%, our new investor freaks out, convinces themselves that they're hardly ever right, that ETH or BTC is going to $0 and that they should just cut their losses. They panic sell, adding fuel to the micro-bear run and the price continues to drop. Whew, that was close. Got out just in time.
A short time later, they see that the price is not only retracing back toward their entry price, soon they'll realize that it will exceed it. They just bought high and sold low. They leave the market.
Recent moments of FOMO in BTC & ETH trading
We've seen this play out a number of times this year, and as an investor myself, I too get concerned when I see the price of ETH & BTC begin a FOMO trend. I've seen the value of my portfolio drop by 20-50% in hours.
However, in order to counteract FOMO and any knee-jerk panic selling reaction I might have, I've done two things:
First, I've taken my coins off of the exchanges. This prevents me from having my finger on the trigger and selling in any sell-off or panic. I suggest you do the same, even if only for the security of storing your coins in a wallet to which you alone own the private key.
Second, I've quantified what I think Ether and Bitcoin will be worth in 2020. This personal thesis keeps me confident of the longer term state of crypto and in my investment. I'm not here to day trade, I'm here for the long term -- and this helps me weather the storms. I'm not even saying I'm right, but it changes my long term perspective and makes be a more patient investor.
I think Bitcoin and Ethereum will share a $4.5 trillion market cap by 2020.
Uh ok, whoa partner, how did you arrive there? Here's my simple explanation:
Sizing the world economy
The nominal GDP of the world economy (as of 2016) is $78 trillion. By 2020 the IMF estimates the nGDP will be $91 trillion:
http://www.imf.org/extern(...)OEMDC/ADVEC/WEOWORLD
Ask yourself, in three years, do you think that 5% of the world's GDP could be stored and exchanged using blockchain technology?
Me too -- for many reasons: The Enterprise Ethereum Alliance; the massive investment that world banks are making in blockchain technology; the interest in digitizing the currencies of countries like Russia, China and others; the leveling of global political power; because it's cheap, faster and more secure than current financial technologies.
Ok, assumption granted. Now some math. If 5% of the world's GDP in 2020 is housed on the prevailing blockchains, then the value of crypto will be ~$4.55 trillion.
If ETH/BTC are the anointed blockchains, what are the value of those networks?
For simplicity and bi-partisanship, let's assume that BTC & ETH are equally dominant, each with 25% of the total market size of crypto, with the remaining 50% distributed across hundreds of other coins, perhaps private bank and treasury networks.
This means that BTC and ETH would each represent 25% of that $4.55 trillion, or $1.1375T each.
How much could one Bitcoin be worth?
In 2020, there will be ~18,375,000 BTC in circulation. $1,137,500,000,000 divided by 18,375,000 = $61,900 per coin, ~+2,200% from today.
How much could one Ether be worth?
This is a little harder to calculate due to the somewhat unknown supply of Ether in the future, how Proof-of-Stake might change new Ether issuance, and the impact that the Ice Age will have on time between new ETH issuance.
The original 2014 issuance model, stated a projection of ~162M ETH in circulation in 2020, however /u/manly_ pointed out that Vitalik has said it would be closer to 100M, so for our rough math we'll use 100M ETH.
$1,137,500,000,000 divided by 100,000,000 = $11,375 per coin, ~+4,000% from today.
Ok, what if BTC and ETH are much more dominant than a combined 50% of crypto?
If BTC and ETH represent 33% of the total market opportunity each, then each would have a total value of $1.502 trillion.
BTC would be worth $81,742 ~+2,900% from today.
ETH would be worth $15,020 ~+5,300% from today.
Again, this is just an apples to apples comparison, it doesn't take into account market speculations, dividends from Proof-of-Stake or incentives from new BIPs or EIPs, or other external forces that could factor in.
So, if 5% of nGDP by 2020 is achieved, the question becomes which could be the dominant coin?
I don't know the answer to that. However, I do believe that there is room in the sandbox for not only BTC and ETH, but others as well. If I had to choose, I think ETH is not only at parity to BTC in it's ability to store and transmit value, but is also the underpinning for additional value-add networks to be built on top of it, in any industry. This might tip the scales in ETH's favor, but I do not believe this is a winner take all, zero sum game. What's good for BTC is good for ETH, what's good for ETH is good for BTC.
What's good? Adoption.
In conclusion
Don't FOMO your coins, the long term implications of blockchain technology are bigger than any one company, bigger than any one market segment. Keep your eye on the long term and hold your investment through short-term dips.
I'm not saying my projections are correct either, I simply want to put into world how I foresee the value of ETH/BTC, where I get my justification for holding long-term, and how I am at peace during FOMO or any other market volatility.
Edit: some readers pointed out a mistake in my math. I actually did the calculations based on 5% of the current GDP and not 2020's. I've corrected the mistake.
dat zeg ik ook niet. ETH kan BTC voorbij gaan in een dalende trend.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:10 schreef Zith het volgende:
[..]
De correctie is nog niet afgelopen. Te veel mensen die zonder zorgen aan het wachten waren tot het weer ging stijgen.
Een linkje naar het blog voldoet ookquote:Op vrijdag 16 juni 2017 10:17 schreef Leonos het volgende:
[..]
https://medium.com/@bobby(...)in-2020-bc9c84961025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |