Als je een glazen bol hebt wel ja, dan zou ik ook gelijk 20x margin traden.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:01 schreef TourOfData het volgende:
Instappen in BTC? Ik zie het nog wel terugbouncen naar 2300 euro.
En dan weer verkopen. Is gratis geld toch?
2300? hij gaat wel weer naar 3K hoor, gaat alleen ff overheen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:01 schreef TourOfData het volgende:
Instappen in BTC? Ik zie het nog wel terugbouncen naar 2300 euro.
En dan weer verkopen. Is gratis geld toch?
Klopt, maar zo'n 3 netto maand salarissen cashen is wel aantrekkelijk als alles in elkaar zakt.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zou het zonde vinden om nu uit te cashen, dan cash je in het dal.
Vriend van me heeft ook een panicsell gedaan vanmiddag. Je moet veerkracht hebben tegen dit soort dagen
Care om 3 maandsalarissen. Gewoon 30 jaar laten staan en dan een huis cashen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Klopt, maar zo'n 3 netto maand salarissen cashen is wel aantrekkelijk als alles in elkaar zakt.
Mijn vriendin kreeg net trouwens een antwoord op een Poloniex support ticket van 21 mei, iets wat al lang opgelost is. Maar wel grappig dat de Poloniex support dus wel echt bestaat
Ja ik weet niet voor hoeveel je gekocht hebt en belangrijker nog; of je je inleg er al uit hebt. Ik zou het persoonlijk niet doen maar je moet het zelf weten natuurlijkquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Klopt, maar zo'n 3 netto maand salarissen cashen is wel aantrekkelijk als alles in elkaar zakt.
Mijn vriendin kreeg net trouwens een antwoord op een Poloniex support ticket van 21 mei, iets wat al lang opgelost is. Maar wel grappig dat de Poloniex support dus wel echt bestaat
Leg even uit? Hij zet een order van 2255BTC in QRL tekoop?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:08 schreef Toto69 het volgende:
Hahahhahahah wtfffff 2255 btc sell wall bij qrl
Ohja op zich valt het wel mee hoor, veel ETH gekocht onder de 200 usd en zelfs nog rond de 70 begin mei. Nu heb ik zo'n 46.5 Eth.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja ik weet niet voor hoeveel je gekocht hebt en belangrijker nog; of je je inleg er al uit hebt. Ik zou het persoonlijk niet doen maar je moet het zelf weten natuurlijk
Mooi mooi, mooi mooi.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:11 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ohja op zich valt het wel mee hoor, veel ETH gekocht onder de 200 usd en zelfs nog rond de 70 begin mei. Nu heb ik zo'n 46.5 Eth.
Ik heb er nog wel vertrouwen in, de grootste achilleshiel is momenteel denk ik de zwakke performance van grote exchanges als kraken, coinbase en poloniex.
webcam van je voorhoofd.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:00 schreef Zith het volgende:
Dit was nog niet het einde mijn boys. Iedereen zat nog steeeds af te wachten tot het weer " vanzelfsprekend" ging stijgen. Het is pas een echte correctie als het zweet aan de voorhoofd staat.
Je snapt er niks van. Bitcoin gaat 3K niet halen voor 1 augustus.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
2300? hij gaat wel weer naar 3K hoor, gaat alleen ff overheen.
Jaquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Leg even uit? Hij zet een order van 2255BTC in QRL tekoop?
Ik denk dat BTC nog wel een keer de 3k gaat aantikken voor 1 augustus., om nou te zeggen dat ik er helemaal niks van snap vind ik een beetje denigrerend. Maargoed, whatever floats your boat.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:12 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Je snapt er niks van. Bitcoin gaat 3K niet halen voor 1 augustus.
Omdat exchanges nog met invalide BIP148 coins zitten, waardoor je BTC op Kraken/Poloniex/etc na 1 augustus waardeloos is. Daardoor koopt niemand in. Na 1 augustus stap ik met een bedrag van 6 cijfers in BTC BIP148 als deze de longest chain heeft, die gaat dan naar 5K.
Ik snap het idee niet echt goed van zo'n sellwall, wellicht om zelf meer te kopen en daarmee de prijs dus constant te houden voorlopig?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:21 schreef Toto69 het volgende:
QRL kan leuk worden als die dikke mofo whale met zn 2250 btc straks een buywalletje plaatst
quote:A large investor might be trying to move the market.
Sell walls create an impression of a strong supply. This makes some people, unwilling to wait for the wall to break down, pitch their sales offers below the wall. By moving the wall closer to the current bid again, a large investor might be able to move the market to a small extent and then buy at a lower price. The investor's goal is to move the market, not to actually sell his supply at that price, so when the price gets too close, such walls often disappear or move to a higher price. Especially, if you see the same amount popping up at different prices, there is probably someone trying to move the market without actually fulfilling orders or bids.
Another type of sell wall is composed of many combined sales offers at certain landmark prices, e.g. $600. These usually don't move around.
Ik hoop het! Lijkt me dat ie boven de dollar blijft iig.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:21 schreef Toto69 het volgende:
QRL kan leuk worden als die dikke mofo whale met zn 2250 btc straks een buywalletje plaatst
whut?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
Is dat die standaard die de oplichters van Bitcoin Unlimited aan het pushen zijn?
Die gast speelt idd gewoon een spelletje en probeert de weakhands te laten panicsellemquote:Op donderdag 15 juni 2017 23:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik snap het idee niet echt goed van zo'n sellwall, wellicht om zelf meer te kopen en daarmee de prijs dus constant te houden voorlopig?
edit;
Ah ja
[..]
ik denk dat ik die al uitgecashed had toen die op 2500 stond.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:29 schreef Toto69 het volgende:
Als ik 2250 btc had zou ik ook mensen gaan trollen, gewoon omdat het kan
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik denk dat ik die al uitgecashed had toen die op 2500 stond.
Toevallig van de week een interview over zitten kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |