FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Coolblue retour teveel?!
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 22:47
Kreeg net dit mailtje van Coolblue, schik me te pleuris.


Hallo Alwaysonhold,

We zien dat je de laatstse 12 maanden in je gebruikersaccount meer dan 3 bestellingen geretourneerd hebt.

Natuurlijk is het geen enkel probleem om spullen terug te sturen, maar aangezien we dit een buitensporige hoeveelheid retour meldingen vinden, zijn we genoodzaakt je account te blokkeren.

Voor meer info bel onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Coolblue.

Ik heb 4 dingen van 11 artikelen router gemeld waarvan 2 doa. Iemand al eens meegemaakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door radeloosje1987 op 14-06-2017 22:55:51 ]
#ANONIEMwoensdag 14 juni 2017 @ 22:50
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:47 schreef radeloosje1987 het volgende:
Ik heb 4 dingen van 11 artikelen router gemeld waarvan 2 doa. Iemand al eens meegemaakt?
Wat zij de webcare toen je dit vertelde?

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 22:50:30 ]
pfefferkatzewoensdag 14 juni 2017 @ 22:51
anders neem je contact met ze op en geef je aan dat de helft van je retourmeldingen producten waren die de status DoA hadden.

zomaar een wild idee van me.
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 22:53
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat zij de webcare toen je dit vertelde?
Nog niks. Ga ik snel doen. Mailtje heb ik pas.
#ANONIEMwoensdag 14 juni 2017 @ 22:54
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:53 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nog niks. Ga ik snel doen. Mailtje heb ik pas.
Ok, tot dan is er maar 1 advies: niet radeloos worden
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 22:56
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:54 schreef MCH het volgende:

[..]

Ok, tot dan is er maar 1 advies: niet radeloos worden
Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.
xaban06woensdag 14 juni 2017 @ 23:00
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:56 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2017 13:59 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Geeft maar weer eens hoe goed bedrijven als Coolblue bezig zijn. Alleen maar positieve ervaringen mee.
Hihi
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:02
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]


[..]

Hihi
Kan snel omslaan ja.
pfefferkatzewoensdag 14 juni 2017 @ 23:02
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:56 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.
Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?

Mailtje kan nep zijn.
#ANONIEMwoensdag 14 juni 2017 @ 23:03
Wel lekker tegenstrijdig om te zeggen dat retourneren geen enkel probleem is om vervolgens gelijk je account te blokkeren. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2017 23:03:16 ]
pfefferkatzewoensdag 14 juni 2017 @ 23:04
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Silven het volgende:
Wel lekker tegenstrijdig om te zeggen dat retourneren geen enkel probleem is om vervolgens gelijk je account te blokkeren. :')
ja of ts is zo iemand die een nieuwe spelcomputer koopt, zijn defecte in de doos stopt en het "DoA" retourneert.
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:06
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:02 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?

Mailtje kan nep zijn.
Ja, account is geblokkeerd.
Krolliewoensdag 14 juni 2017 @ 23:06
quote:
7s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:02 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?

Mailtje kan nep zijn.
Dit. Ik zou dit eerst even checken als je dat nog niet hebt gedaan.
Krolliewoensdag 14 juni 2017 @ 23:06
Doa?
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:06
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Silven het volgende:
Wel lekker tegenstrijdig om te zeggen dat retourneren geen enkel probleem is om vervolgens gelijk je account te blokkeren. :')
Dit. Wel balen, was altijd wel tevreden met CB.
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:07
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:06 schreef Krollie het volgende:
Doa?
Dead on arrival.

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 15-06-2017 07:12:16 ]
xaban06woensdag 14 juni 2017 @ 23:07
Klantenservice van CB is tot 23:59 geopend. Ik zou gewoon even contact opnemen.
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:08
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:07 schreef xaban06 het volgende:
Klantenservice van CB is tot 23:59 geopend. Ik zou gewoon even contact opnemen.
Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.
#ANONIEMwoensdag 14 juni 2017 @ 23:08
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.
Stuur gewoon dit topic door.
#ANONIEMwoensdag 14 juni 2017 @ 23:10
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.
Nieuw account maken werkt niet?

Ik had ooit bij de FRS aangegeven dat ik een gekochte bluray niet werkend kreeg, dag later had ik een nieuwe en de oude mocht ik houden/ nooit gehoord om hem retour te sturen
Chinlesswoensdag 14 juni 2017 @ 23:10
TS dit klinkt als laster naar CB toe.
devlinmrwoensdag 14 juni 2017 @ 23:11
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:07 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Death on arrival.
Dat is wel heel luguber... Dead on arrival is de juiste term
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:11
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:10 schreef Chinless het volgende:
TS dit klinkt als laster naar CB toe.
Wat? Hoezo dat nu weer?
Ferwoensdag 14 juni 2017 @ 23:14
Gewoon bellen, zal wel de software zijn.
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:14
Nou gebeld net, leuke telefoniste wist me te melden dat ze in hun adressen bestand de mensen aan het naderen zijn die de afgelopen tijd buitensporig veel hadden terug gestuurd.

En daar hoor ik dus schijnbaar ook bij. Mijn account zou over 3 maanden weer gedeblokkeerd worden en dan hielden ze mijn account in de gaten als die weer actief wordt. Uitgelegd van de doa de 2 die ik had gehad, had ze geen boodschap aan.
Ferwoensdag 14 juni 2017 @ 23:16
* Fer speelt even de webcare

quote:
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke dag tot 23.59 uur `s avonds bereikbaar via telefoon, mail, Twitter en Facebook

Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.
Coolblue B.V.
T.a.v. Kay Dieke
Antwoordnummer 5515
3000 VB, Rotterdam

Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR PlatformExterne pagina.
Johnny-Vwoensdag 14 juni 2017 @ 23:21
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
vaduzwoensdag 14 juni 2017 @ 23:22
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:21 schreef Johnny-V het volgende:
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
2 zijn doa. Maar 2 op de 11 is inderdaad nog problematisch.
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:23
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:21 schreef Johnny-V het volgende:
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
Waarvan 2 kapot.
Johnny-Vwoensdag 14 juni 2017 @ 23:24
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:22 schreef vaduz het volgende:

[..]

2 zijn doa. Maar 2 op de 11 is inderdaad nog problematisch.
Twee op de elf dingen die kapot waren bij ontvangst. Kan natuurlijk. Maar als bedrijf zou ik dat, zeker gezien het totale aantal retouren, wel opvallend vinden.
Karinawoensdag 14 juni 2017 @ 23:27
Wat had je besteld? Een smartphone soms?
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:27
Meer mensen dit bij andere webshops wel eens meegemaakt? Ik vind het te bizar voor woorden.
DX11woensdag 14 juni 2017 @ 23:28
Wat is dit nou weer voor vaag iets joh. Waarom zou je met een onzin verhaal coolblue proberen zwart te maken? Denk je nou echt dat mensen hier in trappen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Armani XL op 15-06-2017 07:14:49 ]
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:28
quote:
99s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:27 schreef Karina het volgende:
Wat had je besteld? Een smartphone soms?
Als laatste een screenprotector die ik gewoon heb gehouden.
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:28
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef delano.888 het volgende:
Wat is dit nou weer voor vraag iets joh. Waarom zou je met een onzin verhaal coolblue proberen zwart te maken? Denk je nou echt dat mensen hier in trappen?
Vraag iets?

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 15-06-2017 07:15:07 ]
Karinawoensdag 14 juni 2017 @ 23:28
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Als laatste een screenprotector die ik gewoon heb gehouden.
Mmmm OK.
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:30
quote:
99s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmmm OK.
Ja, ze willen me blijkbaar niet meer als klant.
Boca_Ratonwoensdag 14 juni 2017 @ 23:31
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:30 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ja, ze willen me blijkbaar niet meer als klant.
Wat was er steeds stuk dan?
jeroen25woensdag 14 juni 2017 @ 23:31
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:27 schreef radeloosje1987 het volgende:
Meer mensen dit bij andere webshops wel eens meegemaakt? Ik vind het te bizar voor woorden.
Waarom bizar?
Ze hebben gewoon wat criteria opgesteld voor 'lastige' klanten waar ze liever geen zaken mee willen doen en jij blijkt daaraan te voldoen.
Dat betekent niet dat jij een fraudeur bent of je retourrecht misbruikt maar zij hebben wel het recht om te bepalen met wie ze wel en geen zaken willen doen.
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:32
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat was er steeds stuk dan?
1 keer oplader telefoon, 2de keer koffiezetapparaat.
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:33
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:31 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Waarom bizar?
Ze hebben gewoon wat criteria opgesteld voor 'lastige' klanten waar ze liever geen zaken mee willen doen en jij blijkt daaraan te voldoen.
Dat betekent niet dat jij een fraudeur bent of je retourrecht misbruikt maar zij hebben wel het recht om te bepalen met wie ze wel en geen zaken willen doen.
Klopt. Reclame is het natuurlijk niet.
Captain_Ghostwoensdag 14 juni 2017 @ 23:40
Weet je zeker dat niet een phishing mail is?
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:41
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:40 schreef Captain_Ghost het volgende:
Weet je zeker dat niet een phishing mail is?
Nee, is het niet. Al gebeld namelijk.
praadjewoensdag 14 juni 2017 @ 23:42
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat was er steeds stuk dan?
GC / Wat als je artikelen blijft terug sturen retour webshop
Captain_Ghostwoensdag 14 juni 2017 @ 23:42
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:41 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nee, is het niet. Al gebeld namelijk.
Wat zeiden zij?
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:45
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:42 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Wat zeiden zij?
Heb ik al gepost.
DX11woensdag 14 juni 2017 @ 23:51
quote:
Ah, dat verklaart het:

quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:52 schreef radeloosje1987 het volgende:
Zomaar een vraagje wat me te binnen schiet op 2de paasdag.

Bij de Bol's van deze wereld, stel je blijft maar gebruik maken bij alle artikelen die je besteld met het retour recht. Wat zou er dan uiteindelijk gebeuren?
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:54 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ok.
Handig om te weten als je een nieuwe smartphone even nodig hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:22 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Just to inform. Mijn smartphone moet op reparatie, daarom.
TS is een beetje heel erg tokkie.
praadjewoensdag 14 juni 2017 @ 23:53
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:51 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het:

[..]

[..]

[..]

TS is een beetje heel erg tokkie.
:Y
#ANONIEMwoensdag 14 juni 2017 @ 23:54
De zaken gaan niet zo goed daar dan.
DX11woensdag 14 juni 2017 @ 23:55
quote:
3s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
De zaken gaan niet zo goed daar dan.
Als iemand bij mijn webshop gratis smartphones gaat "lenen" ga ik hem ook heel snel blokkeren hoor..
#ANONIEMwoensdag 14 juni 2017 @ 23:57
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:55 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Als iemand bij mijn webshop gratis smartphones gaat "lenen" ga ik hem ook heel snel blokkeren hoor..
Blokkeren mag.
OMGitsSanderwoensdag 14 juni 2017 @ 23:57
quote:
Haha! Goed gespot o|O
radeloosje1987woensdag 14 juni 2017 @ 23:58
quote:
3s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
De zaken gaan niet zo goed daar dan.
Las laatst nog dat ze miljard winst verwachten dit jaar.
Ferdonderdag 15 juni 2017 @ 00:02
Misschien de manier waarop je het terugstuurde? Beschadigd, incompleet, doos stuk.
radeloosje1987donderdag 15 juni 2017 @ 00:04
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:02 schreef Fer het volgende:
Misschien de manier waarop je het terugstuurde? Beschadigd, incompleet, doos stuk.
Keurig compleet alles en altijd volledig geld terug gekregen.
Roces18donderdag 15 juni 2017 @ 00:12
Ik heb het ook een keer gehad bij Amazon. Omdat alles elke keer kapot aankwam was mijn retourrating 99* hahahahaaha mongolen post
Leandradonderdag 15 juni 2017 @ 00:12
Mwah, ik begrijp ze bij Coolblue wel....

WGR / Retour recht boeken
WGR / Kleren terug sturen die gedragen zijn
GC / Wat als je artikelen blijft terug sturen retour webshop
Leandradonderdag 15 juni 2017 @ 00:13
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:29 schreef delano.888 het volgende:
Maar ff serieus. Willen mensen je geloven zal je toch minimaal een screenshot moeten sturen van de mail.
In dit geval geloof ik het zo ook wel.
radeloosje1987donderdag 15 juni 2017 @ 00:16
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:12 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb het ook een keer gehad bij Amazon. Omdat alles elke keer kapot aankwam was mijn retourrating 99* hahahahaaha mongolen post
En toen?
praadjedonderdag 15 juni 2017 @ 00:16
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dit geval geloof ik het zo ook wel.
Ik ook :r . Profiteurs noem ik zulke mensen ook wel.
vaduzdonderdag 15 juni 2017 @ 00:16
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dit geval geloof ik het zo ook wel.
Dat ze de TS hebben geblokkeerd of dat de aantallen uit de OP overeenkomen met de werkelijkheid en dat die 2 gevallen daadwerkelijk DOA waren?
radeloosje1987donderdag 15 juni 2017 @ 00:18
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:16 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik ook :r . Profiteurs noem ik zulke mensen ook wel.
Waar profiteer ik dan van? Die 2 artikelen die me niet bevielen in een jaar tijd?
Leandradonderdag 15 juni 2017 @ 00:19
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:16 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat ze de TS hebben geblokkeerd of dat de aantallen uit de OP overeenkomen met de werkelijkheid en dat die 2 gevallen daadwerkelijk DOA waren?
Dat ze deze TS geblokkeerd hebben.
hugecoolldonderdag 15 juni 2017 @ 00:21
bea334ace81a421986de225db4cd6bc8.png
zie het over bol.com ook staan
DX11donderdag 15 juni 2017 @ 00:23
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ze deze TS geblokkeerd hebben.
Misschien is het een goed idee om deze TS hier ook te blokkeren, aangezien hij zo anderen mogelijk aanspoort dingen te doen die niet zo gewaardeerd worden door de webshops. Zijn andere 2 topics over boek / kleding heb je tenslotte ook gesloten ;)
vaduzdonderdag 15 juni 2017 @ 00:25
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien is het een goed idee om deze TS hier ook te blokkeren, aangezien hij zo anderen mogelijk aanspoort dingen te doen die niet zo gewaardeerd worden door de webshops. Zijn andere 2 topics over boek / kleding heb je tenslotte ook gesloten ;)
want fok! is een slaaf van de webshops?
DX11donderdag 15 juni 2017 @ 00:28
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:25 schreef vaduz het volgende:

[..]

want fok! is een slaaf van de webshops?
TS maakt misbruik van de goedheid van webshops door bijvoorbeeld een smartphone te "lenen" voor korte tijd. Ik vind dat dat niet iets is wat toegelaten hoeft te worden.
radeloosje1987donderdag 15 juni 2017 @ 00:29
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:21 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
zie het over bol.com ook staan
Veel bedrijven doen het dus.
hugecoolldonderdag 15 juni 2017 @ 00:30
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:29 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Veel bedrijven doen het dus.
Da's niet direct veel he :T
radeloosje1987donderdag 15 juni 2017 @ 00:31
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:30 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Da's niet direct veel he :T
Wel grote speler.
vaduzdonderdag 15 juni 2017 @ 00:31
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:28 schreef delano.888 het volgende:

[..]

TS maakt misbruik van de goedheid van webshops door bijvoorbeeld een smartphone te "lenen" voor korte tijd. Ik vind dat dat niet iets is wat toegelaten hoeft te worden.
Aan de webshops om maatregelen te nemen. TS doet niets strafbaars dus dit kan gewoon op fok! besproken worden. Dat sommige mensen daar commentaar op hebben, is goed te begrijpen en ook daarvoor is er ruimte om dat op fok! te plaatsen.
Quellerdonderdag 15 juni 2017 @ 00:34
quote:
En als een commentaar niet bevalt, dan begint TS over de beheersing van de Nederlandse taal van de schrijver.

Ik krijg hier toch een beetje rode vlekken van. Jammer dat er niet gewoon een land is waar je sommige mensen heen kunt sturen om het eigen land weer wat mooier te maken.
radeloosje1987donderdag 15 juni 2017 @ 00:40
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:34 schreef Queller het volgende:

[..]

En als een commentaar niet bevalt, dan begint TS over de beheersing van de Nederlandse taal van de schrijver.

Ik krijg hier toch een beetje rode vlekken van. Jammer dat er niet gewoon een land is waar je sommige mensen heen kunt sturen om het eigen land weer wat mooier te maken.
Het gaat om 2 retouren, kijk nu wat je schrijft. Hahaha.
DX11donderdag 15 juni 2017 @ 00:42
Begin er nu ook aan te twijfelen of TS niet gewoon pakketjes jat:

WGR / Track en trace afgeleverd, niet ontvangen
radeloosje1987donderdag 15 juni 2017 @ 00:45
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:42 schreef delano.888 het volgende:
Begin er nu ook aan te twijfelen of TS niet gewoon pakketjes jat:

WGR / Track en trace afgeleverd, niet ontvangen
Fijn, me iets van beschuldigen. Dankje.
DX11donderdag 15 juni 2017 @ 00:46
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:45 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Fijn, me iets van beschuldigen. Dankje.
Vind je het gek met jouw historie van gedragen kleding terug willen sturen naar zalando en mobieltjes willen gebruiken tijdens een reparatie om het vervolgens terug te sturen. Je weet zelf ook wel dat je gewoon webshops naait aan alle kanten.
Leandradonderdag 15 juni 2017 @ 00:50
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Misschien is het een goed idee om deze TS hier ook te blokkeren, aangezien hij zo anderen mogelijk aanspoort dingen te doen die niet zo gewaardeerd worden door de webshops. Zijn andere 2 topics over boek / kleding heb je tenslotte ook gesloten ;)
Ten eerste gaan mods niet over bans, ten tweede ben ik al maanden geen mod meer, dus ik ga er iig niet over ;)
Quellerdonderdag 15 juni 2017 @ 00:57
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:48 schreef radeloosje1987 het volgende:
En nu nog de ,,,, vinden.
Zie, daar ga je weer. En het is nou niet dat je zelf het Nederlands zo bijzonder goed beheerst :{

quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:45 schreef radeloosje1987 het volgende:
Fijn, me iets van beschuldigen. Dankje.
Ik bedoel maar...
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:40 schreef radeloosje1987 het volgende:
Het gaat om 2 retouren, kijk nu wat je schrijft. Hahaha.
Ja, ha ha. Als het niet zo droevig was, dan kon ik er ook om lachen. Maar wees gerust: ik weet prima wat ik schrijf. En voor het geval je eraan twijfelt: ik meen het ook nog eens bloedserieus. Ik heb je PoHi er nog eens even op nageslagen, en je komt op me over als een misselijk mens.
Leandradonderdag 15 juni 2017 @ 01:00
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:51 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Bedoelde een slotje, en had niet door dat je geen mod weer was :)
:D kan gebeuren ;)
probeerdonderdag 15 juni 2017 @ 02:57
Holy shit TS. Kan je misschien ook gewoon normaal reageren en niet zo ontzettend overtrokken doen?
bijdehanddonderdag 15 juni 2017 @ 06:40
ik denk dat je op de zwarte lijst terecht bent gekomen na het terugsturen van een gebruikte telefoon
Yozzzdonderdag 15 juni 2017 @ 06:50
Haha, op Tweakers zijn het nog 3 retouren van 7 bestellingen, waarvan 1 DoA. :')
radeloosje1987donderdag 15 juni 2017 @ 06:59
quote:
99s.gif Op donderdag 15 juni 2017 06:40 schreef bijdehand het volgende:
ik denk dat je op de zwarte lijst terecht bent gekomen na het terugsturen van een gebruikte telefoon
Kon de telefoniste niet specifiek zeggen.
BadderAapjedonderdag 15 juni 2017 @ 07:17
Als ik je historie zie, is dit wel volkomen terecht.
Armani XLdonderdag 15 juni 2017 @ 07:20
Ik verzin later nog wel een goede sluitpost.
Armani XLdonderdag 15 juni 2017 @ 07:27
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 00:31 schreef vaduz het volgende:

[..]

Aan de webshops om maatregelen te nemen. TS doet niets strafbaars dus dit kan gewoon op fok! besproken worden. Dat sommige mensen daar commentaar op hebben, is goed te begrijpen en ook daarvoor is er ruimte om dat op fok! te plaatsen.
Maar dit gaat (was) een gigantisch bash-topic worden waar niet tegenop de modereren valt. En dat is iets wat we niet in WGR willen. Vandaar toch een slotje.