Vind je het gek met jouw historie van gedragen kleding terug willen sturen naar zalando en mobieltjes willen gebruiken tijdens een reparatie om het vervolgens terug te sturen. Je weet zelf ook wel dat je gewoon webshops naait aan alle kanten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 00:45 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Fijn, me iets van beschuldigen. Dankje.
Ten eerste gaan mods niet over bans, ten tweede ben ik al maanden geen mod meer, dus ik ga er iig niet overquote:Op donderdag 15 juni 2017 00:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Misschien is het een goed idee om deze TS hier ook te blokkeren, aangezien hij zo anderen mogelijk aanspoort dingen te doen die niet zo gewaardeerd worden door de webshops. Zijn andere 2 topics over boek / kleding heb je tenslotte ook gesloten
Zie, daar ga je weer. En het is nou niet dat je zelf het Nederlands zo bijzonder goed beheerstquote:
Ik bedoel maar...quote:Op donderdag 15 juni 2017 00:45 schreef radeloosje1987 het volgende:
Fijn, me iets van beschuldigen. Dankje.
Ja, ha ha. Als het niet zo droevig was, dan kon ik er ook om lachen. Maar wees gerust: ik weet prima wat ik schrijf. En voor het geval je eraan twijfelt: ik meen het ook nog eens bloedserieus. Ik heb je PoHi er nog eens even op nageslagen, en je komt op me over als een misselijk mens.quote:Op donderdag 15 juni 2017 00:40 schreef radeloosje1987 het volgende:
Het gaat om 2 retouren, kijk nu wat je schrijft. Hahaha.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 00:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bedoelde een slotje, en had niet door dat je geen mod weer was
Kon de telefoniste niet specifiek zeggen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 06:40 schreef bijdehand het volgende:
ik denk dat je op de zwarte lijst terecht bent gekomen na het terugsturen van een gebruikte telefoon
Maar dit gaat (was) een gigantisch bash-topic worden waar niet tegenop de modereren valt. En dat is iets wat we niet in WGR willen. Vandaar toch een slotje.quote:Op donderdag 15 juni 2017 00:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Aan de webshops om maatregelen te nemen. TS doet niets strafbaars dus dit kan gewoon op fok! besproken worden. Dat sommige mensen daar commentaar op hebben, is goed te begrijpen en ook daarvoor is er ruimte om dat op fok! te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |