Klopt, maar snap niet dat dan de voorwaarden van 100 dagen zo laat....quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:14 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens vraagt Zalando hier zelf natuurlijk wel een beetje om. Waarom in godsnaam nog 100 dagen retouren? Nergens voor nodig. Je krijgt pakketje binnen, past het, past het niet, terug in de doos en de volgende dag even langs een postNL punt. dat hoeft geen 100 dagen te duren
Die voorwaarden gelden toch alleen voor ongedragen en ongewassen kleding neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:15 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Klopt, maar snap niet dat Zalando dan de voorwaarden van 100 dagen zo laat....
ja klopt, maar Zalando dat allemaal stuk voor stuk controleren door eraan te ruiken bij binnenkomst?quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die voorwaarden gelden toch alleen voor ongedragen en ongewassen kleding neem ik aan?
Ik ga er vanuit dat er gewoon kaartjes aan de kleding zit, ze met kaartje dragen is triest, maar met kaartje wassen gaat niet lukken, dus dan moet je al zo'n kaartjes-apparaat tot je beschikking hebben, dan ben je behoorlijk bewust de boel aan het bedonderen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:14 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens vraagt Zalando hier zelf natuurlijk wel een beetje om. Waarom in godsnaam nog 100 dagen retouren? Nergens voor nodig. Je krijgt pakketje binnen, past het, past het niet, terug in de doos en de volgende dag even langs een postNL punt. dat hoeft geen 100 dagen te duren
Dat doen ze dus niet, ken namelijk iemand die die pakketjes doet controleren. Ze controleren hoogstens op vlekken. Geur enz niet, want stel iemand rookt in huis dan kan je niet klant onvals betichten van dragen. Schade aan imago Zalando enz.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ja klopt, maar Zalando dat allemaal stuk voor stuk controleren door eraan te ruiken bij binnenkomst?
Nou het zal niet mogen, maar waarschijnlijk gebeurt het op zo'n wijze dat Zalando niet merkt dat het gedragen is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als zalando hun geld retourneert zal het wel mogen.
Waarschijnlijk wordt deze groep opgeheven door de groep mensen die vergeten hun miskopen retour te sturen.
Dat is een stukje service, dat zij die service verlenen betekent niet dat je het een reden is daar misbruik van te maken.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:15 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Klopt, maar snap niet dat Zalando dan de voorwaarden van 100 dagen zo laat....
Die kaartjes zitten vaak gewoon met een simpel touwtje of speld vast, nooit met zo'n plastic ding volgens mij.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat er gewoon kaartjes aan de kleding zit, ze met kaartje dragen is triest, maar met kaartje wassen gaat niet lukken, dus dan moet je al zo'n kaartjes-apparaat tot je beschikking hebben, dan ben je behoorlijk bewust de boel aan het bedonderen.
Rare aanname. Of Zalando heeft niet gesignaleerd dat het kledingstuk gedragen is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als zalando hun geld retourneert zal het wel mogen.
precies!quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die kaartjes zitten vaak gewoon met een simpel touwtje of spel vast, nooit met zo'n plastic ding volgens mij.
Ja leuk, maar wat wil je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:19 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Dat doen ze dus niet, ken namelijk iemand die die pakketjes doet controleren. Ze controleren hoogstens op vlekken. Geur enz niet, want stel iemand rookt in huis dan kan je niet klant onvals betichten van dragen. Schade aan imago Zalando enz.
Ik verbaas me er dus over dat het gewoon kan. Soms kan een mens zich nog verbazen over dingen des levens.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wat wil je nou eigenlijk?
Het mag niet, voldoet niet aan de voorwaarden en het is te asociaal voor woorden.
Nou nee, het kan niet, het is de boel besodemieterenquote:Op dinsdag 27 december 2016 10:23 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er dus over dat het gewoon kan. Soms kan een mens zich nog verbazen over dingen des levens.
Ik kan ook door rood rijden, of 140km/h waar ik 100 mag. Mag het? Nee. Kom ik er mee weg? 99 van de 100 keer waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:23 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ik verbaas me er dus over dat het gewoon kan. Soms kan een mens zich nog verbazen over dingen des levens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |