quote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Associaal het volgende:
Uitlezen en opsturen. Krijg je je geld terug dan is het mooi meegenomen.
de meeste mensen zijn geen kneuzen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]Maar dit is dan toch een trucje wat veel mensen doen lijkt me, te opzichtig
![]()
![]()
Je ziet iets over het hoofd: de meeste mensen zijn fatsoenlijk opgevoed.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef radeloosje1987 het volgende:
Maar dit is dan toch een trucje wat veel mensen doen lijkt me, te opzichtig
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:41 schreef Coritchando het volgende:
[..]
de meeste mensen zijn geen kneuzen.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:41 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je ziet iets over het hoofd: de meeste mensen zijn fatsoenlijk opgevoed.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:41 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je ziet iets over het hoofd: de meeste mensen zijn fatsoenlijk opgevoed.
Is een gloednieuw boek.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:44 schreef Anton91 het volgende:
Als je dit zou willen doen neem je toch gewoon een bibliotheekpas? Of hebben ze daar je favoriete boek: 50 Shades of gray niet?
Boek kan je uitlezen, broek met draagsporen krijg je echt niet fatsoenlijk terug gestuurd en is iets heel anders. Je vergelijking slaat nergens op. maakt het retour recht recht voor boeken 30 dagen. Kiezen hun voor, kan ook gewoon 2 weken zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:05 schreef GS-Raw het volgende:
Ja je kan ook (dure) kleding een paar dagen dragen, kaartjes er weer aan nieten en terugsturen. Wel erg kansloos natuurlijk maar het kan... Logica hierachter is dat het merendeel van de burgers (godzijdank) niet zo pauper is om dit te doen.
In 2 dagen kun je een boek ook uitlezen. De vergelijking is mijns inziens prima, in beide gevallen gaat het om misbruik maken van een retourregeling. Bedrijven zullen wel incalculeren dat een deel van hun clientèle uit paupers bestaat.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:12 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Boek kan je uitlezen, broek met draagsporen krijg je echt niet fatsoenlijk terug gestuurd en is iets heel anders. Je vergelijking slaat nergens op. maakt het retour recht recht voor boeken 30 dagen. Kiezen hun voor, kan ook gewoon 2 weken zijn.
Kan het geld hard gebruiken dus dit soort dingen zijn meegenomen. Toch 18 euro kunnen besparen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:04 schreef Quir het volgende:
Je wil een boek voor de verkoopprijs of niet, dus je koopt het of niet.
Jij krijgt na een paar dagen draagsporen? Het zal je verbazen hoeveel mensen er zijn die jurkjes, colberts terugsturen terwijl ze een dag of meerdere dagen zijn gedragen. Dat dit doet is vanwege coulance, mede doordat boeken etc. vaak als kado worden weggegeven.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:12 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Boek kan je uitlezen, broek met draagsporen krijg je echt niet fatsoenlijk terug gestuurd en is iets heel anders. Je vergelijking slaat nergens op. maakt het retour recht recht voor boeken 30 dagen. Kiezen hun voor, kan ook gewoon 2 weken zijn.
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:15 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Kan het geld hard gebruiken dus dit soort dingen zijn meegenomen. Toch 18 euro kunnen besparen.
er zijn wel betere manieren om geld te besparen hoor... en trouwens 1x boek terug sturen kan... 2de keer ook nog wel, maar na 3x gaat ] daar echt wel vragen over stellen (of geen boeken meer verkopen aan je).quote:Op maandag 6 juni 2016 20:15 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Kan het geld hard gebruiken dus dit soort dingen zijn meegenomen. Toch 18 euro kunnen besparen.
Doe je het op naam van een vriend zetten. Zo gepiept.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:18 schreef Chinless het volgende:
[..]
er zijn wel betere manieren om geld te besparen hoor... en trouwens 1x boek terug sturen kan... 2de keer ook nog wel, maar na 3x gaat daar echt wel vragen over stellen (of geen boeken meer verkopen aan je).
Pff wat een moeite, wat hier al eerder is gezegd huur dat boek dan gewoon bij de bibliotheek.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:19 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Doe je het op naam van een vriend zetten. Zo gepiept.
Er zijn ook veel mensen die kleding bestellen voor een avondje uit, en dit hierna terugsturen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]Maar dit is dan toch een trucje wat veel mensen doen lijkt me, te opzichtig
![]()
![]()
Wel fijn dat je eerlijk toegeeft een pauper te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:15 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Serieus? Zou ik weer niet doen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er zijn ook veel mensen die kleding bestellen voor een avondje uit, en dit hierna terugsturen.
Volgens mij kom jij wat laat achter een trucje wat al jarenlang bekend is.
Eerder slim. Lees eigenlijk nooit een boek. En deze stond al lang op mijn leeslijst.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wel fijn dat je eerlijk toegeeft een pauper te zijn.
Nouja, het men zou het kunnen beschouwen als een parasieten actie.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:39 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Eerder slim. Lees eigenlijk nooit een boek. En deze stond al lang op mijn leeslijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |