Wat zij de webcare toen je dit vertelde?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:47 schreef radeloosje1987 het volgende:
Ik heb 4 dingen van 11 artikelen router gemeld waarvan 2 doa. Iemand al eens meegemaakt?
Nog niks. Ga ik snel doen. Mailtje heb ik pas.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat zij de webcare toen je dit vertelde?
Ok, tot dan is er maar 1 advies: niet radeloos wordenquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:53 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Nog niks. Ga ik snel doen. Mailtje heb ik pas.
Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, tot dan is er maar 1 advies: niet radeloos worden
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:56 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.
Hihiquote:Op donderdag 8 juni 2017 13:59 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Geeft maar weer eens hoe goed bedrijven als Coolblue bezig zijn. Alleen maar positieve ervaringen mee.
Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:56 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Ze gaan me toch verliezen als klant zo. Wat een naar mailtje.
ja of ts is zo iemand die een nieuwe spelcomputer koopt, zijn defecte in de doos stopt en het "DoA" retourneert.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Silven het volgende:
Wel lekker tegenstrijdig om te zeggen dat retourneren geen enkel probleem is om vervolgens gelijk je account te blokkeren.
Ja, account is geblokkeerd.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:02 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?
Mailtje kan nep zijn.
Dit. Ik zou dit eerst even checken als je dat nog niet hebt gedaan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:02 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Je account is wel daadwerkelijk geblokkeerd? Als je zelf surft naar www.coolblue.nl en probeert in te loggen krijg je een melding?
Mailtje kan nep zijn.
Dit. Wel balen, was altijd wel tevreden met CB.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Silven het volgende:
Wel lekker tegenstrijdig om te zeggen dat retourneren geen enkel probleem is om vervolgens gelijk je account te blokkeren.
Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:07 schreef xaban06 het volgende:
Klantenservice van CB is tot 23:59 geopend. Ik zou gewoon even contact opnemen.
Stuur gewoon dit topic door.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.
Nieuw account maken werkt niet?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:08 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Nu aan het wachten. Ben aan het bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |