abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171701305
* Fer speelt even de webcare

quote:
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn elke dag tot 23.59 uur `s avonds bereikbaar via telefoon, mail, Twitter en Facebook

Niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 3 werkdagen heb je antwoord.
Coolblue B.V.
T.a.v. Kay Dieke
Antwoordnummer 5515
3000 VB, Rotterdam

Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR PlatformExterne pagina.
.
pi_171701435
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
Whaaaat???? No money?
pi_171701454
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:21 schreef Johnny-V het volgende:
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
2 zijn doa. Maar 2 op de 11 is inderdaad nog problematisch.
pi_171701469
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:21 schreef Johnny-V het volgende:
Moet zeggen dat ik vier op de elf dingen terugsturen ook wel veel vind. Kan me voorstellen dat je daar als winkel geen zin in hebt.
Waarvan 2 kapot.
pi_171701484
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:22 schreef vaduz het volgende:

[..]

2 zijn doa. Maar 2 op de 11 is inderdaad nog problematisch.
Twee op de elf dingen die kapot waren bij ontvangst. Kan natuurlijk. Maar als bedrijf zou ik dat, zeker gezien het totale aantal retouren, wel opvallend vinden.
Whaaaat???? No money?
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 23:27:08 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_171701566
Wat had je besteld? Een smartphone soms?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_171701575
Meer mensen dit bij andere webshops wel eens meegemaakt? Ik vind het te bizar voor woorden.
pi_171701590
Wat is dit nou weer voor vaag iets joh. Waarom zou je met een onzin verhaal coolblue proberen zwart te maken? Denk je nou echt dat mensen hier in trappen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Armani XL op 15-06-2017 07:14:49 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171701593
quote:
99s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:27 schreef Karina het volgende:
Wat had je besteld? Een smartphone soms?
Als laatste een screenprotector die ik gewoon heb gehouden.
pi_171701600
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef delano.888 het volgende:
Wat is dit nou weer voor vraag iets joh. Waarom zou je met een onzin verhaal coolblue proberen zwart te maken? Denk je nou echt dat mensen hier in trappen?
Vraag iets?

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 15-06-2017 07:15:07 ]
  Moderator woensdag 14 juni 2017 @ 23:28:41 #36
9859 crew  Karina
Woman
pi_171701605
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Als laatste een screenprotector die ik gewoon heb gehouden.
Mmmm OK.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_171701641
quote:
99s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef Karina het volgende:

[..]

Mmmm OK.
Ja, ze willen me blijkbaar niet meer als klant.
  woensdag 14 juni 2017 @ 23:31:48 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_171701686
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:30 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ja, ze willen me blijkbaar niet meer als klant.
Wat was er steeds stuk dan?
pi_171701688
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:27 schreef radeloosje1987 het volgende:
Meer mensen dit bij andere webshops wel eens meegemaakt? Ik vind het te bizar voor woorden.
Waarom bizar?
Ze hebben gewoon wat criteria opgesteld voor 'lastige' klanten waar ze liever geen zaken mee willen doen en jij blijkt daaraan te voldoen.
Dat betekent niet dat jij een fraudeur bent of je retourrecht misbruikt maar zij hebben wel het recht om te bepalen met wie ze wel en geen zaken willen doen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_171701706
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat was er steeds stuk dan?
1 keer oplader telefoon, 2de keer koffiezetapparaat.
pi_171701740
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:31 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Waarom bizar?
Ze hebben gewoon wat criteria opgesteld voor 'lastige' klanten waar ze liever geen zaken mee willen doen en jij blijkt daaraan te voldoen.
Dat betekent niet dat jij een fraudeur bent of je retourrecht misbruikt maar zij hebben wel het recht om te bepalen met wie ze wel en geen zaken willen doen.
Klopt. Reclame is het natuurlijk niet.
pi_171701919
Weet je zeker dat niet een phishing mail is?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_171701937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:40 schreef Captain_Ghost het volgende:
Weet je zeker dat niet een phishing mail is?
Nee, is het niet. Al gebeld namelijk.
pi_171701948
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat was er steeds stuk dan?
GC / Wat als je artikelen blijft terug sturen retour webshop
pi_171701950
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:41 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Nee, is het niet. Al gebeld namelijk.
Wat zeiden zij?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_171702024
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:42 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Wat zeiden zij?
Heb ik al gepost.
pi_171702160
quote:
Ah, dat verklaart het:

quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:52 schreef radeloosje1987 het volgende:
Zomaar een vraagje wat me te binnen schiet op 2de paasdag.

Bij de Bol's van deze wereld, stel je blijft maar gebruik maken bij alle artikelen die je besteld met het retour recht. Wat zou er dan uiteindelijk gebeuren?
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:54 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Ok.
Handig om te weten als je een nieuwe smartphone even nodig hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 14:22 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Just to inform. Mijn smartphone moet op reparatie, daarom.
TS is een beetje heel erg tokkie.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_171702196
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:51 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ah, dat verklaart het:

[..]

[..]

[..]

TS is een beetje heel erg tokkie.
:Y
pi_171702236
De zaken gaan niet zo goed daar dan.
pi_171702255
quote:
3s.gif Op woensdag 14 juni 2017 23:54 schreef Stien_Struis het volgende:
De zaken gaan niet zo goed daar dan.
Als iemand bij mijn webshop gratis smartphones gaat "lenen" ga ik hem ook heel snel blokkeren hoor..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')