Tjeerd Bauders.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:33 schreef GSbrder het volgende:
Ideale naam voor een FvDPVV-stemmer: Tjeerd.
Het klinkt mij als een integere Fries in de oren.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:33 schreef GSbrder het volgende:
Ideale naam voor een FvDPVV-stemmer: Tjeerd.
Toch gek dat ze niet in Nijmegen meedoen.quote:
Die plaatsen.. Schitterend. De PVV weet ze echt uit te zoeken.quote:
Dat stuk met Arnhem geven ze gewoon aan Duitsland.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch gek dat ze niet in Nijmegen meedoen.
In die contreien moet men daar toch voor in de rij staan, zou je denken. Het zal wel stuk lopen op geschiktheid.quote:
Ze verkochten slechte stuff?quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lissabon was mooi. Leuke sfeer geven de straten. Maar die drugsverkopertjes zijn rete irritant. Moeten ze wat aan doen.
Daar ben ik over een maandje. Dat wordt drugsboefjes stompen..quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lissabon was mooi. Leuke sfeer geven de straten. Maar die drugsverkopertjes zijn rete irritant. Moeten ze wat aan doen.
Je moet ze zelf drugs gaan aanbieden, worden ze heel lijp van.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daar ben ik over een maandje. Dat wordt drugsboefjes stompen..
geen drugs nodigquote:
Leugens. Lissabon is het d66 paradijs waar dankzij de sort of legalisering van drugs alle problemen en overlast is verdwenen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ja allemaal vragen ze je of je een aansteker hebt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Krijg je een mes tussen je ribben omdat je in 'hun wijk' komt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je moet ze zelf drugs gaan aanbieden, worden ze heel lijp van.
Ik zal ze gunstig krediet aanbieden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je moet ze zelf drugs gaan aanbieden, worden ze heel lijp van.
Echter wel goede restaurants gevonden. Eten en drinken kost geen drol. De ceviche maken ze prima.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Leugens. Lissabon is het d66 paradijs waar dankzij de sort of legalisering van drugs alle problemen en overlast is verdwenen.
Het is het paradijs op aarde. Alles wat dat tegenspreekt kan niet serieus genomen worden.
10% is meer dan redelijkquote:Op woensdag 14 juni 2017 19:58 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zal ze gunstig krediet aanbieden.
Beter wel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En Klaver is bezig aan een historische fout zo te lezen. (Ja ik loop wat achter).
Gaat pvda het gewoon doen en blijft de dijs lekker minister
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
En Klaver is bezig aan een historische fout zo te lezen. (Ja ik loop wat achter).
Gaat pvda het gewoon doen en blijft de dijs lekker minister
Fake news.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:35 schreef Jip141 het volgende:
Opvallend hoe anti-GroenLinks de meeste media zijn.
Op Radio 1 hoorde ik vanmiddag commentaar in de trant van "als ze volwassen willen worden moeten ze zich toch eerst laten ontmaagden" doelende op regeringsdeelname.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:35 schreef Jip141 het volgende:
Ze hadden gewoon erg gehoopt op een regering met GL. Dus de teleurstelling is gigantisch.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:35 schreef Jip141 het volgende:
Hoezo? Is een rode stad.quote:Op woensdag 14 juni 2017 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch gek dat ze niet in Nijmegen meedoen.
True en Elsevier is gewoon Elsevier.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon erg gehoopt op een regering met GL. Dus de teleurstelling is gigantisch.
Bovendien gaat dat allemaal via Brussel, het ging alleen maar om het standpunt van Nederland in de Europese Commissie.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:41 schreef Disana het volgende:
Ze hadden best wat water bij de wijn kunnen doen voor hun eigen burgers, want er wordt al met man en macht naar ideeën voor een goede opvang in de regio gezocht.
Kijk aan. Ik begrijp prima dat ze mensen willen redden, maar wij hebben een regering nodig en daar had GL mijns inziens wel wat meer aan bij kunnen dragen dan zo'n halsstarrige houding.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Bovendien gaat dat allemaal via Brussel, het ging alleen maar om het standpunt van Nederland in de Europese Commissie.
Dat vind ik ook, erg onvolwassen gedrag. Zo worden ze nooit een serieuze politieke partij.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk aan. Ik begrijp prima dat ze mensen willen redden, maar wij hebben een regering nodig en daar had GL mijns inziens wel wat meer aan bij kunnen dragen dan zo'n halsstarrige houding.
Het valt me gewoon tegen dat ze ons belang niet voorop hadden staan terwijl ze de kans hadden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, erg onvolwassen gedrag. Zo worden ze nooit een serieuze politieke partij.
Een PvdA-scenario is ook wel angstaanjagend.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het valt me gewoon tegen dat ze ons belang niet voorop hadden staan terwijl ze de kans hadden.
Want je moet er niet aan denken dat de Dijs minister van Financiën blijft?quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een PvdA-scenario is ook wel angstaanjagend.
Dat zou niet best zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2017 20:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een PvdA-scenario is ook wel angstaanjagend.
PvdA-scenario als in decimering van aantal stemmen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Want je moet er niet aan denken dat de Dijs minister van Financiën blijft?
Dat gaat GL nu ook gebeuren als Rutte III succesvol is en veel klimaatmaatregelen neemt. En dat laatste gaan ze sowieso doen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
PvdA-scenario als in decimering van aantal stemmen.
Nice, waar ga je wat nieuws kopen? Hier of over de plas?quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:11 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, weertje weer, mensen
Mooi dagje gehad hier, getekend voor een nieuw huisje, life is good
Welke babyboomer heb jij berooft dat je een huis kunt kopen?quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:11 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, weertje weer, mensen
Mooi dagje gehad hier, getekend voor een nieuw huisje, life is good
Maasland, 202m2 woonruimte, bijna 400m2 grondoppervlak.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Nice, waar ga je wat nieuws kopen? Hier of over de plas?
Gadver. Lekker tussen de refo's.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maasland, 202m2 woonruimte, bijna 400m2 grondoppervlak.
Bescheiden dus.
Nice, mijn oma komt uit Maasland. Wel ff wat anders dan Rotterdam maar wel lekker rustig.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bescheiden dus.
Wij zitten in een klein nieuwbouw plan (20 huizen) tussen Maasland en Schipluiden bij de Gaag(?)quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Nice, mijn oma komt uit Maasland. Wel ff wat anders dan Rotterdam maar wel lekker rustig.Beetje bij de boonervliet en alles.
Wtf, dat is bijna 10 keer zoveel als mijn vriend heeft.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bescheiden dus.
Tja...ik KAN hier iets naars over zeggen maar ik ben in een veel te goed humeurquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf, dat is bijna 10 keer zoveel als mijn vriend heeft.
Ohja, westgaag enzo. In de buurt van de Lickebaertshoeve. Dat was vroeger wel een aardig restaurant. Al 100 jaar niet geweest hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij zitten in een klein nieuwbouw plan (20 huizen) tussen Maasland en Schipluiden bij de Gaag(?)
Ja, 1965 is eigenlijk de grens hè, lastige dit keer, nou vooruit, je bent geen babyboomer.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik val er net binnen of buiten met mijn 52
Kijk maar uit, anders vraag ik mijn vader van bijna 76 of hij je hier even komt trollen.quote:
Lickebaert is ongeveer 800 meter verderop richtig Schipluidenquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ohja, westgaag enzo. In de buurt van de Lickebaertshoeve. Dat was vroeger wel een aardig restaurant. Al 100 jaar niet geweest hoor.
Mijn vrouw is net 40 gewordenquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, 1965 is eigenlijk de grens hè, lastige dit keer, nou vooruit, je bent geen babyboomer.
Je vrouw is niet ouder dan jij mag ik hopen?
Leuk, veel geweest in die omgeving vroeger. Heerlijk rustig en tikje oubollig.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lickebaert is ongeveer 800 meter verderop richtig Schipluiden
Het lijkt nog steeds een restaurant te zijn maar het heeft iets van een concept geloof ik.
Nog steeds geen bizar verhaal van GL. Snap dat ze daar in deze tijd van angst en woede voor afgebrand worden maar vind het prima principes.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:29 schreef Jip141 het volgende:
Dit zegt Jesse
"Uiteindelijk werden de gesprekken afgebroken omdat u principieel niet kon instemmen met het voorgenomen Europese immigratiebeleid: afspraken maken met Afrikaanse landen dat zij asielzoekers terugnemen. Maar regeren is toch onmogelijk als niemand van z'n principes wil afwijken?
'We zijn enorm tegemoetkomend geweest. Wij willen heel graag afspraken maken met landen in Afrika. 90 procent van de mensen die nu vanuit Afrika in bootjes de oversteek wagen, zijn economische migranten. Die horen hier niet en willen ook wij terugsturen. De buitengrenzen van Europa moeten veel strenger bewaakt. Het onderscheid kan veel scherper gemaakt tussen enerzijds economische migranten en anderzijds politieke vluchtelingen en mensen die om oorlogsgeweld vluchten.
'Daar kun je afspraken over maken met andere landen. Dat ze hun eigen mensen weer terugnemen. Dat is ook de enige manier om in Europa het draagvlak voor het asielbeleid overeind te houden. Maar er is wel een ondergrens. Die ligt voor ons bij het recht op asiel voor mensen die vluchten voor oorlog en geweld. Wij gaan niet mee in die focus op minder, minder, minder vluchtelingen."
Matige reden eigenlijk. Het gaat dus meer over het idee van asiel, dan over de praktijk van asiel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:29 schreef Jip141 het volgende:
Dit zegt Jesse
"Uiteindelijk werden de gesprekken afgebroken omdat u principieel niet kon instemmen met het voorgenomen Europese immigratiebeleid: afspraken maken met Afrikaanse landen dat zij asielzoekers terugnemen. Maar regeren is toch onmogelijk als niemand van z'n principes wil afwijken?
'We zijn enorm tegemoetkomend geweest. Wij willen heel graag afspraken maken met landen in Afrika. 90 procent van de mensen die nu vanuit Afrika in bootjes de oversteek wagen, zijn economische migranten. Die horen hier niet en willen ook wij terugsturen. De buitengrenzen van Europa moeten veel strenger bewaakt. Het onderscheid kan veel scherper gemaakt tussen enerzijds economische migranten en anderzijds politieke vluchtelingen en mensen die om oorlogsgeweld vluchten.
'Daar kun je afspraken over maken met andere landen. Dat ze hun eigen mensen weer terugnemen. Dat is ook de enige manier om in Europa het draagvlak voor het asielbeleid overeind te houden. Maar er is wel een ondergrens. Die ligt voor ons bij het recht op asiel voor mensen die vluchten voor oorlog en geweld. Wij gaan niet mee in die focus op minder, minder, minder vluchtelingen."
Nog sneller FOK!ken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
En het werd vandaag nog mooier, er wordt glasvezel aangelegd
Dat heb ik zelfs in Rotterdam niet
Yep, fysiek iig wel, mijn vrouw werkt hartje stad en blijft daar werken dus het blijft onze stad maar ja, in Rotterdam dit soort ruimte, rust en niewbouw krijgen is compleet onmogelijk of kost 7 cijfers voor de komma.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Leuk, veel geweest in die omgeving vroeger. Heerlijk rustig en tikje oubollig.
Dus je gaat weg uit Rotjeknor?
Zeker dat laatste stuk is toch prima te verdedigen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog steeds geen bizar verhaal van GL. Snap dat ze daar in deze tijd van angst en woede voor afgebrand worden maar vind het prima principes.
Ik snap het wel. Als ik het geld had zou ik hetzelfde doen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja...ik KAN hier iets naars over zeggen maar ik ben in een veel te goed humeur
Ja, het is belachelijk voor 2 volwassenen zonder kinderen maar goed, wij willen ruimte zowel binnen als buiten en een rustige woonomgeving binnen een half uur van Rotterdam.
Ik zag net het filmpje van mijn opa's laatste verjaardag (1992), ik was 25, had een baby van 3 maanden en daar waar ik altijd het gevoel heb dat mijn jongste precies mijn man op die leeftijd is, had ik ineens eenquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja..je bent zo oud als je ze voelt, he?
Het zou ook van de zotte zijn als ze het niet zouden doen, ze moeten alles aanleggen, dan ben je flink in de war als je glasvezel niet gelijk meepakt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:33 schreef Tijger_m het volgende:
En het werd vandaag nog mooier, er wordt glasvezel aangelegd
Dat heb ik zelfs in Rotterdam niet
Is over het algemeen bij bouwplannetjes van enige omvang ook wel redelijk gebruikelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ook van de zotte zijn als ze het niet zouden doen, ze moeten alles aanleggen, dan ben je flink in de war als je glasvezel niet gelijk meepakt.
Logica is nog steeds wel eens ver te zoeken op dit gebied, het gaat natuurlijk om maar 20 huizen, maar ja, het inderdaad wel iets wat je verwacht.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou ook van de zotte zijn als ze het niet zouden doen, ze moeten alles aanleggen, dan ben je flink in de war als je glasvezel niet gelijk meepakt.
Snap ik, wij gaan misschien uiteindelijk ook wel weg al ga ik de stad dan denk teveel missen. Maar misschien nog iets meer naar de buitenkant Hillegersberg of Schiebroek. Of echt helemaal weg maar dan wordt het gelijk een andere provincie. Zie wel over een paar jaar, nu nog veel te druk voor dat soort dingenquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, fysiek iig wel, mijn vrouw werkt hartje stad en blijft daar werken dus het blijft onze stad maar ja, in Rotterdam dit soort ruimte, rust en niewbouw krijgen is compleet onmogelijk of kost 7 cijfers voor de komma.
86quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja..je bent zo oud als je ze voelt, he?
quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Snap ik, wij gaan misschien uiteindelijk ook wel weg al ga ik de stad dan denk teveel missen. Maar misschien nog iets meer naar de buitenkant Hillegersberg of Schiebroek. Of echt helemaal weg maar dan wordt het gelijk een andere provincie. Zie wel over een paar jaar, nu nog veel te druk voor dat soort dingen
Met 3 kinderen kan ik me daar wel wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Snap ik, wij gaan misschien uiteindelijk ook wel weg al ga ik de stad dan denk teveel missen. Maar misschien nog iets meer naar de buitenkant Hillegersberg of Schiebroek. Of echt helemaal weg maar dan wordt het gelijk een andere provincie. Zie wel over een paar jaar, nu nog veel te druk voor dat soort dingen
Die villa is onhaalbaar voor een simpele man als ik, maar een losse deal voor zo'n chill dakterras zie ik wel zitten.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah joh, kan jij mijn huis kopen voor een veel te hoge prijs.
"90 procent van de mensen die nu vanuit Afrika in bootjes de oversteek wagen, zijn economische migranten. Die horen hier niet en willen ook wij terugsturen."quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nog steeds geen bizar verhaal van GL. Snap dat ze daar in deze tijd van angst en woede voor afgebrand worden maar vind het prima principes.
Wordt je toch gewoon Tem's au pair?quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die villa is onhaalbaar voor een simpele man als ik, maar een losse deal voor zo'n chill dakterras zie ik wel zitten.
Welnee, straks als je ergens carrière aan het maken bent woon je toch in Amsterdam met die musical nicht.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die villa is onhaalbaar voor een simpele man als ik, maar een losse deal voor zo'n chill dakterras zie ik wel zitten.
Maar hij wil toch heel Afrika hierheen halen, wist O.a. GSBrdr ons onlangs nog te vertellen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
"90 procent van de mensen die nu vanuit Afrika in bootjes de oversteek wagen, zijn economische migranten. Die horen hier niet en willen ook wij terugsturen."
-Jesse Klaver
Je wordtquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wordt je toch gewoon Tem's au pair?
Volgens mij allemaal part of the image.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:53 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Mi gado, hij heeft echt een bakfiets.
Tem naar de Achterhoek. Gerenoveerd boerderijtje aan de rand van een groot dorp. Bakfiets én zitmaaierquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij doet veel moeite om het gehele stereotype te laten kloppen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:53 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sluit het niet uit, maar zie oprecht op tegen de gedachte. Eerst maar eens kijken wat er de komende maanden allemaal gebeurt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Welnee, straks als je ergens carrière aan het maken bent woon je toch in Amsterdam met die musical nicht.
Is toch niet heel raar met twee ukken? Mijn moeders fiets is wel eens omgedonderd met een kind voor en een kind achter... dan is een bakfiets veiliger lijkt mij.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:53 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er al dingen concreet aan het worden?quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar zie oprecht op tegen de gedachte. Eerst maar eens kijken wat er de komende maanden allemaal gebeurt.
Bakfietsen zijn het tuig van de richel. Nog erger dan scooters.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is toch niet heel raar met twee ukken? Mijn moeders fiets is wel eens omgedonderd met een kind voor en een kind achter... dan is een bakfiets veiliger lijkt mij.
Ik heb wel eens een bakfiets (zonder kinderen) om zien waaien bij de Jumbo.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is toch niet heel raar met twee ukken? Mijn moeders fiets is wel eens omgedonderd met een kind voor en een kind achter... dan is een bakfiets veiliger lijkt mij.
Helemaal van die grote electrische bakfietsen waar iets van 8 kindjes inkunnen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bakfietsen zijn het tuig van de richel. Nog erger dan scooters.
Voor andere weggebruikers misschien, maar het lijkt mij wel ideaal om je jonge kinderen (met schooltasjes) in te vervoeren.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
En zo is het. Jihadisme komt net een stapje lager dan bakfietserisme.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een elektrische?quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:53 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, van die dagopvang taxi'squote:Op woensdag 14 juni 2017 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Helemaal van die grote electrische bakfietsen waar iets van 8 kindjes inkunnen.
Is het ook.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Voor andere weggebruikers misschien, maar het lijkt mij wel ideaal om je jonge kinderen (met schooltasjes) in te vervoeren.
Hele interview klinkt zeer redelijk http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=freequote:Op woensdag 14 juni 2017 21:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeker dat laatste stuk is toch prima te verdedigen.
quote:Uiteindelijk gaat het in een formatie om de vraag: maak je het beleid een beetje minder erg of een beetje beter? Het dreigde het eerste te worden.'
Ik heb dit inmiddels zo vaak in NWS gelezen, dat het wel waar moet zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar hij wil toch heel Afrika hierheen halen, wist O.a. GSBrdr ons onlangs nog te vertellen.
Uiteraardquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb dit inmiddels zo vaak in NWS gelezen, dat het wel waar moet zijn.
Oh het zal ook vast wel eens fout gaan met een bakfiets. Maar de kans lijkt mij kleiner.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een bakfiets (zonder kinderen) om zien waaien bij de Jumbo.
Daar kom ik niet. Maar ook hier in POL lijkt het onderhand de algemene gedachtequote:Op woensdag 14 juni 2017 21:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb dit inmiddels zo vaak in NWS gelezen, dat het wel waar moet zijn.
Een beetje moederfiets heeft tegenwoordig een dubbele standaard en de mogelijkheid het stuur vast te zetten, dat scheelt al een stuk.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Een Leopard 2A6 is vast ook veilig, maar daar wil je huismoeders ook niet in laten rijden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:54 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag zo'n kerel in zo'n ding fietsen, en dan met een stuk of vijf honden op die fiets. Bazenfiets.quote:
Bij de school van Soneal staan ze gewoon op de rij, ze nemen minimaal 2 parkeerplaatsen inquote:Op woensdag 14 juni 2017 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom heb je geen foto gemaaktquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag zo'n kerel in zo'n ding fietsen, en dan met een stuk of vijf honden op die fiets. Bazenfiets.
Ik neem aan dat ze momenteel onder fietsen vallen? Ze zijn best breed op het fietspad.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Voor de overzichtelijkheid in de wegenverkeerswet lijkt het me een goed idee dat we van bakfietsen ook een aparte categorie maken. Na auto's, motoren, bromfietsen, scooters, invalidenvoertuigen, elektrische fietsen, fietsen, paard-en-wagens, trams en speulende kinders.
Met eigen voorrangsregels uiteraard.
Het zijn fietsen inderdaad.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze momenteel onder fietsen vallen? Ze zijn best breed op het fietspad.
Nee, ik leefde me even in bij GroenLinks.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Want je moet er niet aan denken dat de Dijs minister van Financiën blijft?
En een zelfstandige keuringsinstantie die toeziet op de veiligheid van nieuwe exemplaren die op de markt komen. Deze instantie bepaalt ook of iets een bakfiets is of een gewone fiets met een bak. Ik zou dat grijze gebied vooral heel groot houden zodat er veel onnodige regels bij komen kijken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Voor de overzichtelijkheid in de wegenverkeerswet lijkt het me een goed idee dat we van bakfietsen ook een aparte categorie maken. Na auto's, motoren, bromfietsen, scooters, invalidenvoertuigen, elektrische fietsen, fietsen, paard-en-wagens, trams en speulende kinders.
Ja, zal wel een hondenuitlaatservice hebben of zo. Zat ook zo'n "verlicht" exemplaar op de fiets, zeg maar. Mocht ik binnenkort de kans weer eens krijgen, dan maak ik een foto voor jequote:Op woensdag 14 juni 2017 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, lijkt me een prachtig gezicht met die honden.
En daarna nog een keer voor elektrische bakfietsen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En een zelfstandige keuringsinstantie die toeziet op de veiligheid van nieuwe exemplaren die op de markt komen. Deze instantie bepaalt ook of iets een bakfiets is of een gewone fiets met een bak. Ik zou dat grijze gebied vooral heel groot houden zodat er veel onnodige regels bij komen kijken.
Afgesproken!quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, zal wel een hondenuitlaatservice hebben of zo. Zat ook zo'n "verlicht" exemplaar op de fiets, zeg maar. Mocht ik binnenkort de kans weer eens krijgen, dan maak ik een foto voor je
Natuurlijk niet. We hebben ambtenaren genoeg die daar heel erg goed in zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal lastig worden een andere categorie te verzinnen.
Ja, even veilig inhalen als je zelf naast je eigen kind fietst is er niet bij.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze momenteel onder fietsen vallen? Ze zijn best breed op het fietspad.
Beetje de hippe moeder-variant van al die scooters voor het Luzac.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de school van Soneal staan ze gewoon op de rij, ze nemen minimaal 2 parkeerplaatsen in
Die hele rij dan hè
Komt ook steeds meer met zo'n kist op het stuur.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:09 schreef Janneke141 het volgende:
En vergeet de pizzafietsen, sushifietsen en dönerfietsen niet.
Dat zijn toch allemaal van die kutbrommertjes?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:09 schreef Janneke141 het volgende:
En vergeet de pizzafietsen, sushifietsen en dönerfietsen niet.
Steeds meer ook op de fiets. Kunnen ze goedkopere want jongere jochies aannemen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal van die kutbrommertjes?
Ah, nog minder per uur hoeven betalen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Steeds meer ook op de fiets. Kunnen ze goedkopere want jongere jochies aannemen.
Ben nog de patatfriets vergeten trouwens.
55 euro aftikken voor het niet hebben van verlichting.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:11 schreef Euribob het volgende:
Verdomme gewoon een normale fiets met een bagagedrager, trappers en op het stuur alleen een bel. Zo moeilijk is het allemaal niet mensen.
Ik heb ook een mand voorop.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:11 schreef Euribob het volgende:
Verdomme gewoon een normale fiets met een bagagedrager, trappers en op het stuur alleen een bel. Zo moeilijk is het allemaal niet mensen.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
55 euro aftikken voor het niet hebben van verlichting.
Pas weer na september, als de zon enkele maanden achter de horizon verdwijnt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
55 euro aftikken voor het niet hebben van verlichting.
Hier hebben ze een hele berg fietsen. Zo kunnen ze ook < 16 aannemen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn toch allemaal van die kutbrommertjes?
Ik heb ze hier nog niet gezien trouwens.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier hebben ze een hele berg fietsen. Zo kunnen ze ook < 16 aannemen.
Mja, ik woon dan ook in Fietsstad #1. Zelfs de Koning heeft hier gisteren een rondje gefietst. Sterker nog: ze hebben zelfs Bruls op een fiets kunnen hijsen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ze hier nog niet gezien trouwens.
https://www.velo-city2017.com/quote:
Gister? Ik dacht vanmiddag.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mja, ik woon dan ook in Fietsstad #1. Zelfs de Koning heeft hier gisteren een rondje gefietst. Sterker nog: ze hebben zelfs Bruls op een fiets kunnen hijsen.
Ik zag gisteren iets bij omroep Gelderland.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mja, ik woon dan ook in Fietsstad #1. Zelfs de Koning heeft hier gisteren een rondje gefietst. Sterker nog: ze hebben zelfs Bruls op een fiets kunnen hijsen.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, zag vanmiddag allemaal van die borden staan over een Mass Bike nogwattes, en nam aan dat dat daarmee samenhing.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gisteren.
http://www.gelderlander.n(...)-velo-city~a0241099/
Gelukkig heeft hij handschoentjes aan. Anders zou hij niet vooruitkomen.quote:
Leuke foto van Wim-Lex.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is z'n broer.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je goedkeuring van erik om dit te plaatsen?
Ik zag vandaag een gezinnetje in een Canta. Dat was ook een bijzonder schouwspel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gelukkig is hij gaan fietsen, dat was ooit wel anders.
[ afbeelding ]
Dat zijn wel oersterke fietsen trouwens.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willie wel met zo'n rek voor een krat bier voorop.
Fietsfilevrij. Ja, heel gek als je dat ding een half uur afsluit om er met al die hotemetoten overheen te kunnen fietsen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:25 schreef Leandra het volgende:
Op de foto bij deze tweet was t fietspad wel heel oranje:
https://twitter.com/koninklijkhuis/status/874584092922269696
Ik laatst een kerel van een jaar of twintig die blijkbaar motorpech had met zijn Canta en die lopend met de stuur in zijn hand over de rotonde moest duwenquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een gezinnetje in een Canta. Dat was ook een bijzonder schouwspel.
Ja, dan wil het wel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fietsfilevrij. Ja, heel gek als je dat ding een half uur afsluit om er met al die hotemetoten overheen te kunnen fietsen.
Twintigers in een Canta, dat moeten wel safespace-huilies worden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik laatst een kerel van een jaar of twintig die blijkbaar motorpech had met zijn Canta en die lopend met de stuur in zijn hand over de rotonde moest duwen
Dat is een Batavus toch?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zijn wel oersterke fietsen trouwens.
Dat is een bullbar zodat je lekker door kunt fietsen, ook als het druk is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:22 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willie wel met zo'n rek voor een krat bier voorop.
Ik zag het in Schubbekutteveen ook regelmatig, maar dan 16-jarigen, die slaan de echte brommer over en doen net alsof ze al een auto hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Twintigers in een Canta, dat moeten wel safespace-huilies worden.
Nee joh, alle politieke leiders staan zo in de coulissen voordat ze een praatje maken met stemvee.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, die hele Jesse is zo nep als ze maar komen. Honderdmiljoen imagoconsultants eromheen.
Nee. Ik zoek überhaupt nog nergens naar. Eerst maar eens een contract tekenen en afstuderen en een beetje m'n plek gevonden hebben in de nieuwe baan die er dan hopelijk is en dan zien we wel verder.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn er al dingen concreet aan het worden?
Wat een treurnis. Vrijwel elk zelfstandig naamwoord in bovenstaande zin.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag het in Schubbekutteveen ook regelmatig, maar dan 16-jarigen, die slaan de echte brommer over en doen net alsof ze al een auto hebben.
Goed plan. Gewoon rustig aan doen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Ik zoek überhaupt nog nergens naar. Eerst maar eens een contract tekenen en afstuderen en een beetje m'n plek gevonden hebben in de nieuwe baan die er dan hopelijk is en dan zien we wel verder.
Wat een gedoetje. Gewoon gaan met die banaan, Kaas.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Ik zoek überhaupt nog nergens naar. Eerst maar eens een contract tekenen en afstuderen en een beetje m'n plek gevonden hebben in de nieuwe baan die er dan hopelijk is en dan zien we wel verder.
En laten er ook semi-per ongeluk een foto van maken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee joh, alle politieke leiders staan zo in de coulissen voordat ze een praatje maken met stemvee.
[ afbeelding ]
Gewoon per wet vastleggen dat bakfietsmoeders altijd als laatste de bocht om moeten.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:02 schreef Janneke141 het volgende:
Wat deed Baudet in Nimma?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En het probleem is?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:36 schreef Leandra het volgende:
Mooi is dit, ik wil banbeleid typen, maakt m'n telefoon daar wanbeleid van![]()
Valt nog mee dat je niet zegt "als eerste het hoekje om"...quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon per wet vastleggen dat bakfietsmoeders altijd als laatste de bocht om moeten.
Hij had z'n oordopjes in en was afgeleid.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En laten er ook semi-per ongeluk een foto van maken.
Zijn Latijn ophalen, we zijn immers een oude Romeinse stad hiero.quote:
Ze gaan trouwens mooie en betaalbare woningen aan het Waalfront bouwen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn Latijn ophalen, we zijn immers een oude Romeinse stad hiero.
Gewoon toevoegen aan het woordenboek.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk geen, het is duidelijk een very smart phone
Voor een docent is dat niet betaalbaar. Voor twee trouwens ook nauwelijks.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze gaan trouwens mooie en betaalbare woningen aan het Waalfront bouwen.
>170 m2 en 350k, niet gek.
Mwah, als ouder kan ik me er nog wel wat bij voorstellen ook, zo'n brommertje moet toch opgevoerd worden, anders rij je voor lul, dus dan zou zo'n ding best een veilig alternatief kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een treurnis. Vrijwel elk zelfstandig naamwoord in bovenstaande zin.
Dacht dat een docent vo tot 4400 bruto ging.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor een docent is dat niet betaalbaar. Voor twee trouwens ook nauwelijks.
Dat wel, ja, predictive text for the winquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk geen, het is duidelijk een very smart phone
Knettergek! 2 duizend euro per vierkante meter! Dat zijn 530 zakken aardappelen van 5 kilo!quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
>165 m2 en 350k, niet gek.
Die krengen gaan toch maar 40?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als ouder kan ik me er nog wel wat bij voorstellen ook, zo'n brommertje moet toch opgevoerd worden, anders rij je voor lul, dus dan zou zo'n ding best een veilig alternatief kunnen zijn.
Geen geld.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Knettergek! 2 duizend euro per vierkante meter! Dat zijn 530 zakken aardappelen van 5 kilo!
LB iets minder, hogere schalen wat meer. Maar daar kom je als vmbo-docent niet zo heel snel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dacht dat een docent vo tot 4400 bruto ging.
Twee keer dat is meer dan voldoende.
En dan nog zonder recht op eventuele delfstoffen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Knettergek! 2 duizend euro per vierkante meter! Dat zijn 530 zakken aardappelen van 5 kilo!
Ik zou willen dat ik een huis van dat formaat in de Randstad kon kopen voor 350k.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
LB iets minder, hogere schalen wat meer. Maar daar kom je als vmbo-docent niet zo heel snel.
Maar goed, ik wil meer doen dan alleen wonen. Als ik het dubbele verdiende weet ik nog steeds niet of ik 350000 aan een huis zou uitgeven.
Natuurlijk wel. Omhoog met die prijzen.quote:
45 toch?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die krengen gaan toch maar 40?
Die duw ik telkens naar de kant.
En dat inderdaad, als hoogstens leeneigenaar.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:46 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En dan nog zonder recht op eventuele delfstoffen.
Doe mij maar een huis zonder bakstenen, is wat moderner.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Omhoog met die prijzen.
Hoe meer je stapel bakstenen waard is, hoe meer je uitgeeft.
Staal? Beton?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doe mij maar een huis zonder bakstenen, is wat moderner.
Werkt hier totaal niet, die bakstenen kan ik geen aardappel voor kopen, en die crisis kan terug komen dus leg maar iets aan de kant!quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ons huis is volgens de BAG viewer dat aantal m2 en dat doe ik voor dat bedrag idd niet wegquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik een huis van dat formaat in de Randstad kon kopen voor 350k.
Vrees dat ik dichter bij de 4-5 ton kwijt zal zijn.
Die mogen maar 30km in de bebouwde kom, niet dat zich er iemand aan houden doet hoor!quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die krengen gaan toch maar 40?
Die duw ik telkens naar de kant.
Als je iets opzij zet, krijg je vanzelf de overheid achter je aan die wilt dat je het spaargeld opsnoept voordat je in aanmerking komt voor een uitkering. Dus in tijden van crisis moet je juist geen liquide middelen hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werkt hier totaal niet, die bakstenen kan ik geen aardappel voor kopen, en die crisis kan terug komen dus leg maar iets aan de kant!
Hoe krommer je ligt, 's avonds in bed. Afdragen en afdragen en je maar afvragen; wanneer is het nou van mij?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nice. Modernisme blijft mooi, ondanks de postmodernistische trend van nu.quote:
Tja? Ik heb ze dan ook niet!quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je iets opzij zet, krijg je vanzelf de overheid achter je aan die wilt dat je het spaargeld opsnoept voordat je in aanmerking komt voor een uitkering. Dus in tijden van crisis moet je juist geen liquide middelen hebben.
Nooit.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe krommer je ligt, 's avonds in bed. Afdragen en afdragen en je maar afvragen; wanneer is het nou van mij?
Huiswaarde wordt gewoon meegerekend hoor. De max is 50.000. en volgens mij valt daar in mijn omgeving niet eens een schuur van te kopen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je iets opzij zet, krijg je vanzelf de overheid achter je aan die wilt dat je het spaargeld opsnoept voordat je in aanmerking komt voor een uitkering. Dus in tijden van crisis moet je juist geen liquide middelen hebben.
Yup, mijn zwager is fietsenmaker en vertelde dat zo'n fiets redelijk onverwoestbaar is. Voor de rest ziet het er niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een Batavus toch?
https://www.fietsonline.c(...)damesfiets-2017.html
Daarom zal een volgende crisis meer pijn doen als iedereen verplicht heeft afgelost.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Huiswaarde wordt gewoon meegerekend hoor. Volgens mij is de max 50.000. en volgens mij valt daar in mijn omgeving niet eens een schuur van te kopen.
Koopje.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
>165 m2 en 350k, niet gek.
Eigendom is een zinloos begrip in dezen. Er is enkel de kwestie van waardebehoud en het verzilveren.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe krommer je ligt, 's avonds in bed. Afdragen en afdragen en je maar afvragen; wanneer is het nou van mij?
Ik volg je vanavond voor geen meter maar dat ligt aan mij. Lange dag achter de rug.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom zal een volgende crisis meer pijn doen als iedereen verplicht heeft afgelost.
Een gewone stadsfiets die een halve mille kost mag ook best wel stevig zijnquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, mijn zwager is fietsenmaker en vertelde dat zo'n fiets redelijk onverwoestbaar is. Voor de rest ziet het er niet uit natuurlijk.
De hoop op waardebehoud.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eigendom is een zinloos begrip in dezen. Er is enkel de kwestie van waardebehoud en het verzilveren.
Vanaf dit jaar lost iedereen af, doordat je alleen op een annuitaire hypotheek renteaftrek krijgt. Als je over 10 jaar dan 1/5e tot 1/4e hebt afgelost van je hypotheek, heb je dus een overwaarde. Breekt dan de pleuris uit, dan mag je eerst het afbetaalde deel van je huis opsnoepen voordat je in aanmerking komt voor een uitkering. Oftewel; minder uitkeringen, meer gedoe.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:54 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik volg je vanavond voor geen meter maar dat ligt aan mij. Lange dag achter de rug.
Nah, een daktarras vind ik heel belangrijk. Een huis met puntdak valt dus waarschijnlijk af.quote:
Even voor de duidelijkheid; iedereen die vanaf dit jaar een hypotheek afsluit? Maar waarom heb je op 1/5e dan dus al overwaarde? En waarom mag je snoepen van iets wat je uitgegeven hebt? Omdat ze er vanuit gaan dat je in zo een situatie je huis niet kwijt zal kunnen?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar lost iedereen af, doordat je alleen op een annuitaire hypotheek renteaftrek krijgt. Als je over 10 jaar dan 1/5e tot 1/4e hebt afgelost van je hypotheek, heb je dus een overwaarde. Breekt dan de pleuris uit, dan mag je eerst het afbetaalde deel van je huis opsnoepen voordat je in aanmerking komt voor een uitkering. Oftewel; minder uitkeringen, meer gedoe.
Voor 4 ton mag je het hebben.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nah, een daktarras vind ik heel belangrijk. Een huis met puntdak valt dus waarschijnlijk af.Nog een uitgangspunt is dat ik vanuit de zon onder wil zien kunnen gaan. Dus gesitueerd op het westen.
Zou het nog tien jaar duren tot het volgende einde van de wereld op Wall Street? Als de marktgoden geen offers van Trump krijgen kan dat wel vroeger.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar lost iedereen af, doordat je alleen op een annuitaire hypotheek renteaftrek krijgt. Als je over 10 jaar dan 1/5e tot 1/4e hebt afgelost van je hypotheek, heb je dus een overwaarde. Breekt dan de pleuris uit, dan mag je eerst het afbetaalde deel van je huis opsnoepen voordat je in aanmerking komt voor een uitkering. Oftewel; minder uitkeringen, meer gedoe.
Kunnen ze ook gewoon leveren:quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nah, een daktarras vind ik heel belangrijk. Een huis met puntdak valt dus waarschijnlijk af.Nog een uitgangspunt is dat ik vanuit de zon onder wil zien kunnen gaan. Dus gesitueerd op het westen.
Zonsopgang vind ik leuker.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Iedereen die de afgelopen paar jaar een huis heeft gekocht, sinds 2013, heeft te maken met die regels voor de HRA. Als je van een hypotheek (op max 100% LTV) afsluit, dan koop je dus een huis van 400k met een financiering van 400k (of verdere overwaarde). De kosten koper e.d. moet je zelf betalen. Als je na 10 jaar ca. 1/5e hebt afgelost, dan heb je 80k afbetaald. Dit is dan je overwaarde. Aangezien je max 50.100 mag hebben, kom je niet in aanmerking voor de bijstand.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; iedereen die vanaf dit jaar een hypotheek afsluit? Maar waarom heb je op 1/5e dan dus al overwaarde? En waarom mag je snoepen van iets wat je uitgegeven hebt? Omdat ze er vanuit gaan dat je in zo een situatie je huis niet kwijt zal kunnen?
Wellicht sneller, als de Goden van Goldman het willen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zou het nog tien jaar duren tot het volgende einde van de wereld op Wall Street? Als de marktgoden geen offers van Trump krijgen kan dat wel vroeger.
Een dakterras hoeft niet echt van mij, zeker niet als ik een beetje tuin heb.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Voor een uitkering mag je niet teveel bezit hebben he, en overwaarde is bezit. Min of meer.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid; iedereen die vanaf dit jaar een hypotheek afsluit? Maar waarom heb je op 1/5e dan dus al overwaarde? En waarom mag je snoepen van iets wat je uitgegeven hebt? Omdat ze er vanuit gaan dat je in zo een situatie je huis niet kwijt zal kunnen?
Virtueel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:06 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Voor een uitkering mag je niet teveel bezit hebben he, en overwaarde is bezit. Min of meer.
Toegegeven, de grote en hoge ruimte binnen spreekt mij wel aan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kunnen ze ook gewoon leveren:
https://www.huf-haus.com/(...)-with-flat-roof.html
Meh, mooie, echt gemetselde baksteen blijft toch mooier voor mijquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Toegegeven, de grote en hoge ruimte binnen spreekt mij wel aan.Het ontwerp aan de buitenkant mag van mij echter wel wat strakker en minimalistischer wil ik het écht mooi vinden.
Maar jij hebt ook een vriendin, en op termijn vast ook kleine GS'jes.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een dakterras hoeft niet echt van mij, zeker niet als ik een beetje tuin heb.
Zandbakje kan prima op het dakterras.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een vriendin, en op termijn vast ook kleine GS'jes.
Heb je niet altijd haast 's ochtends? Ik zou geen tijd hebben om er van te genieten.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zonsopgang vind ik leuker.
Hier zit je op 6000 per m2.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niets, alleen was men toen niet verplicht tot afbetalen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:10 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snapte de term overwaarde in dezen niet. (Slaat mi ook nergens op, tenzij je het dus betrekt op het minimum vd bijstand; dan is 30k de 'overwaarde'). Maar wat is het verschil dan met mensen met een (deels afbetaalde) hypotheek van voor 2013?
Ik niet maar in deze tijd van het jaar gaat de zon toch wat te vroeg op om daarvan te genietenquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb je niet altijd haast 's ochtends? Ik zou geen tijd hebben om er van te genieten.
Jij niet op termijn kleine Kowloons?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook een vriendin, en op termijn vast ook kleine GS'jes.
Wij hebben net gekocht voor ruwweg 2600 per m2, da's een "landhuis" (makelaar speak) van 202 m2 met een kleine 400 m2 grond met vrij uitzicht over de weilanden tussen Den Haag en Rotterdam ruwweg.quote:
Een groot deel voor 2013 heeft aflossingsvrije hypotheken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:10 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snapte de term overwaarde in dezen niet. (Slaat mi ook nergens op, tenzij je het dus betrekt op het minimum vd bijstand; dan is 30k de 'overwaarde'). Maar wat is het verschil dan met mensen met een (deels afbetaalde) hypotheek van voor 2013?
Was dit gisteravond of zo? Hoe laat begint het btw, is nu reclame. Of is Jinek ook verschoven voor die De Leeuw?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:51 schreef remlof het volgende:
Whahaha, wat een sneue jankneus is die Baudet bij Jinek
Maar dan zit je wel in de weilanden tussen Den Haag en Rotterdam.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij hebben net gekocht voor ruwweg 2600 per m2, da's een "landhuis" van 202 m2 met een kleine 400 m2 grond met vrij uitzicht over de weilanden tussen Den Haag en Rotterdam ruwweg.
En die mag je nog vrolijk meenemen heb ik vernomen mits voor 2013 gesloten, kwam mij heel leuk uitquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een groot deel voor 2013 heeft aflossingsvrije hypotheken.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets, alleen was men toen niet verplicht tot afbetalen.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een groot deel voor 2013 heeft aflossingsvrije hypotheken.
Wel lekker zonnetje hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een dakterras hoeft niet echt van mij, zeker niet als ik een beetje tuin heb.
Ja, mooi toch? Schone lucht, groen uitzicht, geen PC Hooft traktors die af en aan rijdenquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel in de weilanden tussen Den Haag en Rotterdam.
Emsterdem. 020.quote:
Denk het niet. Ik zie mij niet een duurzame relatie starten.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij niet op termijn kleine Kowloons?
Wie is verantwoordelijk geweest voor dit wanstaltige gedrocht dat mijn doordeweekse avondje TV verpest? Zou die ondertussen al ontslagen zijn?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
Gvd nu komt Paul de leeuw er inderdaad op. Tv weer uit.
Luchtkwaliteit is wel een dingetje ja.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, mooi toch? Schone lucht, groen uitzicht, geen PC Hooft traktors die af en aan rijden
Ik dacht dat je op zingende homo's viel?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
Irritant inderdaad. Heel mijn dagschema in de war zo.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:15 schreef Kaas- het volgende:
Geen idee. Ik woon er nog wel 10 jaar.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zou die stad dan onderhand niet vol zitten met potentiële geluksmiljonairs?
Klinkt als in the middle of nowhere.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wij hebben net gekocht voor ruwweg 2600 per m2, da's een "landhuis" (makelaar speak) van 202 m2 met een kleine 400 m2 grond met vrij uitzicht over de weilanden tussen Den Haag en Rotterdam ruwweg.
Voor jou is alles wat geen 020 is the middle of nowhere, natuurlijkquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klinkt als in the middle of nowhere.
Maar heb je recent gekocht of zat je er al voor de explosie?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee. Ik woon er nog wel 10 jaar.
Ervoor, maar ga over jaartje kijken voor wat nieuws. Dus dan ben ik de sigaar.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar heb je recent gekocht of zat je er al voor de explosie?
Heb je zon septictank?quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor jou is alles wat geen 020 is the middle of nowhere, natuurlijk
Dat is wel een beetje ruk in stad. Verkopen is nu leuk maar kopen weer niet.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ervoor, maar ga over jaartje kijken voor wat nieuws. Dus dan ben ik de sigaar.
Auw... en uitwijken heeft ook geen zin gezien de omgeving overspoelt raakt met vluchtende A'dammers. Las gisteren nog dat er 20.000. mensen een huis in Haarlem zoeken terwijl er maar 400 beschikbaar zijn. Onder de 200.000. euro vind je slechts één huis, de rest zijn allemaal (mini-)appartementen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ervoor, maar ga over jaartje kijken voor wat nieuws. Dus dan ben ik de sigaar.
Wel een lekker moment als je de stad uit wil richting Haarlem ofzo. Alhoewel dat nu ook erg duur aan het worden is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje ruk in stad. Verkopen is nu leuk maar kopen weer niet.
Ja, zie post boven je. Ken mensen daar die de waarde van hun huis in één jaar met 20% hebben zien stijgen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel een lekker moment als je de stad uit wil richting Haarlem ofzo. Alhoewel dat nu ook erg duur aan het worden is.
Allemaal niets aan de hand op de woningmarkt zegt GS dan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel een lekker moment als je de stad uit wil richting Haarlem ofzo. Alhoewel dat nu ook erg duur aan het worden is.
GSbrderquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:29 schreef LelijKnap het volgende:
Sinds wanneer neem jij GeenStijl serieus?
Heel gezond.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Allemaal niets aan de hand op de woningmarkt zegt GS dan.
Wat een kutprogramma is dat zeg.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was dit gisteravond of zo? Hoe laat begint het btw, is nu reclame. Of is Jinek ook verschoven voor die De Leeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |