Oh sorry.quote:
Wat ben je lyrisch. Nee, het was niet mijn eerste, ja, ik volg de VS al langer dan vandaag, nee, ik denk niet dat Clinton een godsgeschenk is, nee het boeit me niet of republikeinen of democraten aan de macht zijn want ik woon niet in de VS.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh sorry.blijkbaar bestaan er echte achterlijke mensen die niet doorhebben dat beiden partijen dezelfde tactieken toepassen
Laat me raden... dit was je eerste hearing?
Stropop redenatie en false equivalence.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oh sorry.blijkbaar bestaan er echte achterlijke mensen die niet doorhebben dat beiden partijen dezelfde tactieken toepassen
Laat me raden... dit was je eerste hearing?
Wat is er volgens jou dan aan het handje? Let wel, onbewezen complottheorieën horen in BNW.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat ben je lyrisch. Nee, het was niet mijn eerste, ja, ik volg de VS al langer dan vandaag, nee, ik denk niet dat Clinton een godsgeschenk is, nee het boeit me niet of republikeinen of democraten aan de macht zijn want ik woon niet in de VS.
Maar als je dit ziet, en oprecht gelooft dat er niets aan het handje is, dan valt er weinig te bespreken verder.
Yups. En misselijkmakend.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:41 schreef grrrrg het volgende:
Omg! Die kabinetsmeeting! Kim Jong Un materiaal gewoon.
Ik ben moe, maar wil je niet het idee geven dat ik je onderduik, want god knows dat je dat zal denken als iemand je belerende vragen niet direct beantwoordt. Dus ik zal morgen antwoorden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan aan het handje? Let wel, onbewezen complottheorieën horen in BNW.
Leuk om met deze termen te komen zonder ze te onderbouwen. Top!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Stropop redenatie en false equivalence.
Al die onbewezen complottheorieën zijn allemaal waar met een gouden straaltje eromheen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:43 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan aan het handje? Let wel, onbewezen complottheorieën horen in BNW.
twitter:StephenKing twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 17:15:33Trump has blocked me from reading his tweets. I may have to kill myself. reageer retweet
twitter:jk_rowling twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 17:17:00I still have access. I'll DM them to you. https://t.co/MhibEYDBTg reageer retweet
Verwijs je nu naar fake nieuws?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:47 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Al die onbewezen complottheorieën zijn allemaal waar met een gouden straaltje eromheen.
Uitloggen en je kan het lezen. Reageren kan echter niet door de block.quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:00 schreef Kijkertje het volgende:
twitter:StephenKing twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 17:15:33Trump has blocked me from reading his tweets. I may have to kill myself. reageer retweet
twitter:jk_rowling twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 17:17:00I still have access. I'll DM them to you. https://t.co/MhibEYDBTg reageer retweet
Trump blocked Stephen King on Twitter — but J.K. Rowling came to the rescuequote:Op woensdag 14 juni 2017 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uitloggen en je kan het lezen. Reageren kan echter niet door de block.
Ik heb geen Twitter-account en ik kan het lezen...
Overigens snap ik dat King sarcastisch is
quote:Despite his dramatic initial tweet, King was quick to note that he wasn't actually despondent. For many, in fact, being blocked by Trump -- a phenomenon that has inspired a trending hashtag -- is something of a mark of pride. Among left-leaning Twitter critics who make a point to respond directly to many of Trump's tweets, some consider being blocked as a sign of success: Their words were getting through, and their messages effectively bothered the president, or at least someone monitoring his account.
Dank, maar ik weet vd blocktrend etcquote:Op woensdag 14 juni 2017 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump blocked Stephen King on Twitter — but J.K. Rowling came to the rescue
[..]
Niet te narcistisch doen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2017 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, maar ik weet vd blocktrend etc
Het was niet sarcastisch of erger bedoeld (wel gewoon letterlijk zoals het er staat). En zeker mag het hier gepost worden en is aanvullende info ook prima.quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:46 schreef TruusHenk het volgende:
[..]
Niet te narcistisch doen hoor, zulke replies die info toevogen zijn ook interessant voor lurkers.
quote:If the former F.B.I. director James Comey’s testimony to the Senate Intelligence Committee is to be believed, one of the driving factors that led Donald Trump to fire Comey was the F.B.I. chief’s reluctance to publicly state that the President was not a subject of the Russia investigation. But is he now? While the Justice Department and Robert Mueller, the special counsel, have not commented on whether they are investigating Trump, several former federal prosecutors told me that if he’s not yet, he soon will be—or at least should be.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The irony in all of this is that Trump’s actions may very likely have caused him to personally come under investigation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It’s probably not a matter of if Trump will be personally investigated; it’s a matter of when. “There is no doubt in my mind that Mueller will investigate that,” a former federal prosecutor who served in the Obama Administration said. “Trump claims total vindication, and the thing that he was claiming vindication about was that he was not the target of a criminal investigation. But now he is—or imminently will be.”“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
De meeste mensen hebben daar kennis van maar dat was ook niet de insteek van de tweetsquote:Op woensdag 14 juni 2017 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was niet sarcastisch of erger bedoeld (wel gewoon letterlijk zoals het er staat). En zeker mag het hier gepost worden en is aanvullende info ook prima.
Ik geef alleen even aan dat de tweets sowieso leesbaar zijn en dat ik kennis heb vh fenomeen "blocks door Trump (admin) op Twitter![]()
Dat weet ik ook (vandaar de opmerking over sarcasme).quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben daar kennis van maar dat was ook niet de insteek van de tweets
Wat ze willen bewijzen valt niet te bewijzen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:31 schreef Refragmental het volgende:
Het is alsof de republikeinen dezelfde debiele truckjes toepassen als dat de democraten doen wanneer er een democraat wordt verhoord.
Hey wacht eens even... ik zie een patroon!
Zijn jullie nou daadwerkelijk zo achterlijk dat jullie dit niet verwacht hadden... sterker nog, geloven jullie dat alleen de republikeinen dit doen?
Deze hearings, waar soms wel juweeltjes van vragen tussen zitten, zijn vaak niets anders dan virtue signaling en grandstanding. Niks anders dan een poppenkast. En afhankelijk van de ondervraagde persoon roeptoetert de andere partij altijd "zie je nou wel hoe debiel ze zich gedragen" ondertussen helemaal vergeten of negeren dat hun eigen partij exact hetzelfde doet in omgekeerde situaties.
Alas, er lijkt dus weer niks uit een hearing te zijn gekomen... al werd mij verzekerd dat Trump dit keer toch echt wel in paniek was
Hier maak je al de denkfout door te stellen dat ze iets (wat dan?) willen bewijzen. Er is gehackt en daar wordt onderzoek naar gedaan. Dat Trump en co het hacken nooit serieus hebben genomen en het onderzoek daarnaar het liefst zagen verdwijnen wekt een schijn van verdenking van collusie. Het onderzoek loopt nog en niemand weet er het fijne van. Niemand weet dus ook of er tijdens dat onderzoek (reële) verdenkingen zijn gerezen tav Trump's campagneteam.quote:Op woensdag 14 juni 2017 01:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Wat ze willen bewijzen valt niet te bewijzen.
Niet seniel denk ik. Wel een beperkt denkraam, narcistisch, rancuneus, obsessief en gewend zijn zin te krijgen. Karaktertrekjes die door zijn rijkdom alleen maar gecultiveerd zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2017 02:10 schreef Tijger_m het volgende:
Ik begin mij nu toch gewoon serieus af te vragen of Trump niet seniel is, blijkbaar heeft hij tegen Republikeinse senatoren de Health care bill waar hij zo trots op was nu "mean" genoemd.
Het zou een hoop rare uitspraken verklaren.
Als Obama daar had gezeten was het een toonbeeld van eensgezindheid geweest. Heerlijk die zure druiven. Wen er maar aan, Trump gaat door tot 2020 en als de economie goed gaat, it's the economy stupid gaat ie vrolijk verder naar 2024. Dan is Ivanka goed geschoold en mag van mij het glazen plafond brekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |