Jaquote:
JAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij is het me gelukt
Is dat heel veel sci-fi of valt het mee? Anders zet ik hem misschien op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:03 schreef Greys het volgende:
Ik kwam per ongeluk 'Touch' tegen op Netflix. Waanzinnig toffe serie vind ik dat met Kiefer Sutherland als vader van een zoontje met speciale ga es met ingewikkelde nummers enzo. Nou ja de serie is iig een stuk toffer dan mijn beschrijving
The Broadway church nog niet gevonden?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat heel veel sci-fi of valt het mee? Anders zet ik hem misschien op mijn lijstje.
Wat ik jammer vind, ik zie op Netflix 1001 goeie spannende series. Maar een goeie drama serie of comedy heb ik nog niet.
Ik hou zelf helemáál niet van sci-fi (op ET naquote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat heel veel sci-fi of valt het mee? Anders zet ik hem misschien op mijn lijstje.
Wat ik jammer vind, ik zie op Netflix 1001 goeie spannende series. Maar een goeie drama serie of comedy heb ik nog niet.
Nope. Klopt de titel echt helemaal? Of is mijn Google kapotquote:
Zo ben ik eindelijk eindelijk eindelijk weer bij met Game of Thrones. Ik kan sinds kort HBO ontvangen, dus heb even zitten marathon kijken met mooie HD kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:04 schreef Momo... het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van Breaking Bad gezien. Eindelijk helemaal afgemaakt, prachtige serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben er weer een beetje
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:54 schreef grazz het volgende:
Eng topic dit![]()
![]()
Nu moet ik gaan delen wat ik eet, met wie ik ruzie maak, hoe vaak ik schijt op een dag, naar welke tvprogramma's ik kijk en of m'n haar nog een beetje in model zit
Je gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben er weer een beetje
![]()
![]()
![]()
Mogguh!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
OPA! Zo aanstekelijk hehe.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij is het me gelukt
Oeh! Spannend! Enig idee hoe laat op de dag ongeveer?quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:44 schreef Nexum het volgende:
Vandaag krijg ik m'n examenuitslag....
Ik zit 'm te stressen hier...
Welk examen?quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:44 schreef Nexum het volgende:
Vandaag krijg ik m'n examenuitslag....
Ik zit 'm te stressen hier...
Middelbare-school examenquote:
Tussen 13:30 en 14:30 worden de gezakten en de mensen met een herkansing gebeldquote:Op woensdag 14 juni 2017 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh! Spannend! Enig idee hoe laat op de dag ongeveer?
Ik ga heel hard duimen voor je. Sterkte met het wachten!
ik ga ook voor je duimenquote:Op woensdag 14 juni 2017 09:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
Tussen 13:30 en 14:30 worden de gezakten en de mensen met een herkansing gebeld
Vanaf 14:45 worden de geslaagden gebeld.
Nou maar hopen dat ik pas na 14:45 word gebeld.![]()
Heb je zelf het idee/gevoel dat het er echt om hangt of denk je stiekem dat het wel goed zit (maar dan nog is het stressen natuurlijk!)quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
Good luck!quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dat en dat!quote:Op woensdag 14 juni 2017 10:48 schreef ijs_beer het volgende:
Spannend Nexum, ik duim voor je!
Ik had eigenlijk wel het idee dat je al ouder was.
Spannend! Van het positieve uitgaan!quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
quote:
MET ALLEEN MAAR 7ENSquote:Op woensdag 14 juni 2017 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
YASSSSSSSS!
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Շնորհավորում եմ:!!quote:
shnorhakalut’yun!!!!!quote:Op woensdag 14 juni 2017 15:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Շնորհավորում եմ:!!
Als het goed is is dat de Armeense variant van gefeliciteerd, vond ik wel passend voor je als Armenië liefhebber.
Waarom ga je na het HBO nog vier jaar HAVO doen ik niet snap?quote:Op woensdag 14 juni 2017 15:07 schreef Nexum het volgende:
[..]
MET ALLEEN MAAR 7ENS
EN 8EN
EN NU MAG IK NAAR DE HAVO
NOG 2 JAAR HAVO EN DAN KAN IK NAAR T HBO
EN DAN NOG 4 JAAR HAVO
EN DAN BEN IK VAN DIE KUT SCHOOL AF
JOEPIEEEE
oeps dat moest 4 jaar hbo zijn foutjequote:Op woensdag 14 juni 2017 15:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom ga je na het HBO nog vier jaar HAVO doen ik niet snap?
Wat goed!quote:Op woensdag 14 juni 2017 15:07 schreef Nexum het volgende:
[..]
MET ALLEEN MAAR 7ENS
EN 8EN
EN NU MAG IK NAAR DE HAVO
NOG 2 JAAR HAVO EN DAN KAN IK NAAR T HBO
EN DAN NOG 4 JAAR HBO
EN DAN BEN IK VAN DIE KUT SCHOOL AF
JOEPIEEEE
Het brouwsel is aan het afkoelenquote:Op woensdag 14 juni 2017 16:45 schreef ijs_beer het volgende:
Greys, meuren je planten nu al naar knoflook?
Goffer wat een gemiste kans dat ik die niet gebruikte.quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Yesss!
Gefeliciteerd!!!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het brouwsel is aan het afkoelen
Buiten. Dat bedacht ik wat laat.![]()
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 14 juni 2017 17:58 schreef Nexum het volgende:
Kennen jullie Marija Magdelena nog? Croatia 1999!!!
Dat is het lied dat ik al de hele dag loop te zingen![]()
MARIJA MAGDALENAAAAAAAA
OOOOOOOO OOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOHHHHH
Zijn zoveel meisjes in de trein als je goed kijkt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb voor de verandering eens een boek uit de kast gepakt vandaag. En zoals gebruikelijk (voor mijn doen) het ook in één keer uitgelezen. Voor wie het nog niet gelezen heeft, "Het meisje in de trein." is echt een aanrader!
Alle rottige stukjes afgeknipt en toen alle blaadjes ingespoten!quote:Op woensdag 14 juni 2017 17:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Ik twijfelde gisteren serieus om dat als tip er bij te zetten, maar ik dacht dat je dat wel zou bedenken.
![]()
Hopelijk werkt het goed!
Ik kijk normaal gesproken niet echt naar meisjes in de trein.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zijn zoveel meisjes in de trein als je goed kijkt.
Ohja, Esf.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kijk normaal gesproken niet echt naar meisjes in de trein.
Ja, da's best een werkje inderdaad. Maar als je er straks van kan eten was het het zeker waard.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle rottige stukjes afgeknipt en toen alle blaadjes ingespoten!
Nog best een klusje om dat ook ónder elk blad te krijgen.
Ik zag zwarte beestjesquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, da's best een werkje inderdaad. Maar als je er straks van kan eten was het het zeker waard.
Zul je zien dat pissebedden van knoflook houden ofzo.quote:
Dan kill ik ze met fire!quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zul je zien dat pissebedden van knoflook houden ofzo.
moeilijke vraagquote:Op donderdag 15 juni 2017 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kill ik ze met fire!
Nee die waren het niet, die herken ik wel. Dat zijn die klootzakken die hun middelvingers (alle veertien tegelijk) naar me opsteken tijdens hun aardbeienbuffet.![]()
Na hoeveel jaar geven bessenstruiken eigenlijk bessen? Jaar of twee?
Goed boek, 2e boek van de schrijfster is ook goed.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb voor de verandering eens een boek uit de kast gepakt vandaag. En zoals gebruikelijk (voor mijn doen) het ook in één keer uitgelezen. Voor wie het nog niet gelezen heeft, "Het meisje in de trein." is echt een aanrader!
En dat ze het dan ook echt doen?quote:Op donderdag 15 juni 2017 08:54 schreef ijs_beer het volgende:
Op facebook kun je nu ook gifjes toevoegen aan reacties.![]()
Dat wordt mooi.
Wat gebeurt er als je eroverheen gaat? Bij mij wordt het dan alleen iets langzamer.quote:Op donderdag 15 juni 2017 09:02 schreef Nexum het volgende:
Stroomstoring in de gehele stad... zit nu op mn 4G maar m'n databundel bereikt straks z'n limiet en ik wil er niet overheen 😭
Ja jij heb geluk, ik krijg extra kostenquote:Op donderdag 15 juni 2017 09:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je eroverheen gaat? Bij mij wordt het dan alleen iets langzamer.
En je moet maar denken, je had ook in ene lift vast kunnen zitten nu.
Duurt tot half twaalf ongeveer las ik net.
Oh dat is minder dan inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2017 10:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja jij heb geluk, ik krijg extra kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |