OPA!! toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij is het me gelukt
Wat een gek liedje en optreden is het ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:01 schreef Fred_B het volgende:
Ik was net de vloer aan het aanvegen, en daar had ik als achtergrond het ESF van 2009 opgezet. Deze onbegrepen hit was ik onder meer al weer vergeten
Jaquote:
JAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat heel veel sci-fi of valt het mee? Anders zet ik hem misschien op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:03 schreef Greys het volgende:
Ik kwam per ongeluk 'Touch' tegen op Netflix. Waanzinnig toffe serie vind ik dat met Kiefer Sutherland als vader van een zoontje met speciale ga es met ingewikkelde nummers enzo. Nou ja de serie is iig een stuk toffer dan mijn beschrijving
The Broadway church nog niet gevonden?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat heel veel sci-fi of valt het mee? Anders zet ik hem misschien op mijn lijstje.
Wat ik jammer vind, ik zie op Netflix 1001 goeie spannende series. Maar een goeie drama serie of comedy heb ik nog niet.
Ik hou zelf helemáál niet van sci-fi (op ET naquote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat heel veel sci-fi of valt het mee? Anders zet ik hem misschien op mijn lijstje.
Wat ik jammer vind, ik zie op Netflix 1001 goeie spannende series. Maar een goeie drama serie of comedy heb ik nog niet.
Nope. Klopt de titel echt helemaal? Of is mijn Google kapotquote:
Zo ben ik eindelijk eindelijk eindelijk weer bij met Game of Thrones. Ik kan sinds kort HBO ontvangen, dus heb even zitten marathon kijken met mooie HD kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:04 schreef Momo... het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van Breaking Bad gezien. Eindelijk helemaal afgemaakt, prachtige serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben er weer een beetje
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op woensdag 14 juni 2017 00:54 schreef grazz het volgende:
Eng topic dit![]()
![]()
Nu moet ik gaan delen wat ik eet, met wie ik ruzie maak, hoe vaak ik schijt op een dag, naar welke tvprogramma's ik kijk en of m'n haar nog een beetje in model zit
Je gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben er weer een beetje
![]()
![]()
![]()
Mogguh!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
OPA! Zo aanstekelijk hehe.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh! Spannend! Enig idee hoe laat op de dag ongeveer?quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:44 schreef Nexum het volgende:
Vandaag krijg ik m'n examenuitslag....
Ik zit 'm te stressen hier...
Welk examen?quote:Op woensdag 14 juni 2017 09:44 schreef Nexum het volgende:
Vandaag krijg ik m'n examenuitslag....
Ik zit 'm te stressen hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |