Dit is nieuws. Doei.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:49 schreef Handleiding het volgende:
BNW / Dode bij woongroep die leeft van licht.
religie en geloof door elkaar halenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:07 schreef Hiddendoe het volgende:
Het religie-gen komt er toch weer uit, vroeger of later.
Mensen kunnen blijkbaar niet echt zonder geloof in irrationele zaken.
quote:
Ik denk de aanblik van hun anorexialijvenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:21 schreef nixxx het volgende:
Zonder die filmpjes te kijken kan ik me al helemaal inbeelden hoe die mensen moeten klinken.... krijg er gewoon spontaan rillingen van.. of zou dat de geest van Jeanette zijn?
Ach, dat soort volk ruimt zichzelf op. Natuurlijke selectie.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een dwazen...
Ze zien er op die recente foto's alle vier al overleden uit. Mar het gaat dus om het zusje van sekteleidster Leonoor. Had eigenlljk die andere verwacht met die donkere haren, Martha.
Tja, eigen keus om in o'n leefgroep te gaan wonen, zou je zeggen. Al is de overleden Jeanette misschien niets eens toerekeningsvatbaar en al onder curatele gezet van haar leidster-sekteleider-kind van het licht-zus Leonoor.
Ze eten niets want dan voelen ze zich beter, hadden in 2014 al een project van 3 dagen niet eten. Waren ook benieuwd naar de onderlinge gevoelens tijdens dat projectquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vraag me wel af hoe zoiets gaat.
Je zit dus met zijn allen rond de tafel en eentje dient het eten op.
Hoe zou dat gaan? Wordt er per persoon met een zaklamp in de mond geschenen/geschijnd?
Waar smaakt het naar? Kan je dan teveel eten? Moet je erbij drinken? Zo ja, wat drink je dan? Het licht van theelichtjes?
Ja, hun huis heeft ook van die vrolijke kleuren.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:46 schreef Karina het volgende:
Ze hebben iig wel vrolijke kleren aan.
Toen ik het filmpje wilde bekijken op youtube kwam daarom waarschijnlijk ook als suggestie eronder 'het pipo de clownlied'
Wrs overleden aan overdosis vitamine D en hieruit voortvloeiende verkalking.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:27 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik vraag me wel af hoe zoiets gaat.
Je zit dus met zijn allen rond de tafel en eentje dient het eten op.
Hoe zou dat gaan? Wordt er per persoon met een zaklamp in de mond geschenen/geschijnd?
Waar smaakt het naar? Kan je dan teveel eten? Moet je erbij drinken? Zo ja, wat drink je dan? Het licht van theelichtjes?
Bijzondere ontmoetingen met vlinders, op 3:43 flikkeren zelfs de bomen/struiken er spontaan door om.quote:
Volgens mij is zij nog geen 50...quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:55 schreef tong80 het volgende:
Dinges van 93 is overleden en toen kwam er een batapapa vlinder in de tuin.
Kwam voorbij in het filmpje als tekst.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij is zij nog geen 50...
Das was de oom van Marthe.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwam voorbij in het filmpje als tekst.
Ondanks dat ze leven van licht hebben ze maar weinig kleur.quote:
Dit is een filmpje van Jiskefet, toch?quote:
Elke ziekte kan haar fataal geweest zijn, naar een dokter gaan stond niet in hun leefregels.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Lievevrouwenbedstro uit de tuin, tja, dat wil nog wel een grote hoeveelheden coumarine bevatten, kan inwendige bloedingen veroorzaken...
Vermoed dat er volgende week nog wat extra leden bijkomen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:53 schreef DrMabuse het volgende:
Hoe vreselijk debiel moet je wel niet zijn....
Religie en geloof hebben niet altijd dezelfde betekenis. Daarnaast is vroeger of later een taalfout, namelijk het Anglicisme. Dit komt van het Engelse sooner or later en moet vroeg of laat zijn in het Nederlands.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:07 schreef Hiddendoe het volgende:
Het religie-gen komt er toch weer uit, vroeger of later.
Mensen kunnen blijkbaar niet echt zonder geloof in irrationele zaken.
Ik heb junks op straat gezien die er beter uitzagen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:33 schreef Eightyone het volgende:
Woongroep Contact & Muziek, voor al uw feesten en partijen.
[ afbeelding ]
Ik kende 30 Minuten niet, maar het klopt precies jaquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meer aan een aflevering van "30 Minuten"...
Man, man, man... wat een club...
Your moment of zen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
En deze woongroep heeft dus een ANBI-status. Een van Algemeen Nut Beogende Instelling. Laat dat even op je inwerken.
Er zijn altijd een minimum van 300.000 werklozen in NL natuurlijk. Uit die hoeveelheid zullen er best wat gekkies zijn. Ik begin met zoeken bij Ruigoord.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En zijn best veel van die woongemeenschappen.
Leven en laten leven, is het motto.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn altijd een minimum van 300.000 werklozen in NL natuurlijk. Uit die hoeveelheid zullen er best wat gekkies zijn. Ik begin met zoeken bij Ruigoord.
Dat.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Leven en laten leven, is het motto.
Zolang er geen doden vallen is het imo prima, risico van het vak.
Ja dit, zolang die muziek van ze maar binnenkamers blijft....quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat.
Jij geen last van mij, ik geen last van jou.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja dit, zolang die muziek van ze maar binnenkamers blijft....
Dat valt tegen. Iets van 80% van de benodigde energie wordt gebruikt om het lichaam in stand te houden en maar 20% voor inspanning. De mens is een zeer zuinige machine wat dat betreft.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:05 schreef Twiitch het volgende:
Als je de hele dag geen flikker uitvoert kun je overleven met verrassend weinig eten ja.
Die samenzang is wel bijzonder. Daar kan de gemiddelde Nederlandse B-artiest nog heel wat van leren.quote:
Tsja Nederland he. Misschien nog eens proberen in een land op de evenaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ondanks dat ze leven van licht hebben ze maar weinig kleur.
Zonlicht is door het menselijk lichaam niet om te zetten in bruikbare energie. Dat lukt alleen een zonnepaneel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja Nederland he. Misschien nog eens proberen in een land op de evenaar.
Dat zeg ik toch? Een (normaal) mens kan weken zonder eten, als je maar genoeg water drinkt. Dan ga je er wel uitzien als een doorgewinterde meth verslaafde maar ja, je moet wat overhebben voor spirituele verlichting/hersenbeschadiging.quote:Op woensdag 14 juni 2017 05:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat valt tegen. Iets van 80% van de benodigde energie wordt gebruikt om het lichaam in stand te houden en maar 20% voor inspanning. De mens is een zeer zuinige machine wat dat betreft.
Je kan het beter hen vertellen dan mijquote:Op woensdag 14 juni 2017 08:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zonlicht is door het menselijk lichaam niet om te zetten in bruikbare energie. Dat lukt alleen een zonnepaneel.. Als deze mensen niet eten dan vallen ze ongeveer 1 kilo af per 5 dagen. In het licht of in het donker, dat doet er niet toe. Het hangt dan van de vetreserve en van de spiermassa af hoe lang men dat volhoudt.
https://www.startpagina.n(...)5/leven-eten-drinken
Ik wilde even aangeven dat het verschil qua verbruik tussen nietsdoen en inspanning niet echt groot is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Een (normaal) mens kan weken zonder eten, als je maar genoeg water drinkt. Dan ga je er wel uitzien als een doorgewinterde meth verslaafde maar ja, je moet wat overhebben voor spirituele verlichting/hersenbeschadiging.
Mweh, die 20% kan toch het verschil zijn tussen het wel/niet uitvallen van een vitaal orgaan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 08:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik wilde even aangeven dat het verschil qua verbruik tussen nietsdoen en inspanning niet echt groot is.
Wat kun je met zo'n ANBI-status?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
En deze woongroep heeft dus een ANBI-status. Een van Algemeen Nut Beogende Instelling. Laat dat even op je inwerken.
Duurt niet zo lang meer, ze zíjn al bijna in staat van ontbinding.quote:Op woensdag 14 juni 2017 15:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Geld incasseren.
Ernstig dit.Snel ontbinden die hap.
Wel allemaal vrolijke kleurtjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:33 schreef Eightyone het volgende:
Woongroep Contact & Muziek, voor al uw feesten en partijen.
[ afbeelding ]
Nee, ze is niet dood gegaan, ze is overgegaan naar een andere wereld.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben iemand dood laten gaan en zoals typisch voor dit soort mensen hebben ze het alleen over zichzelf
lekker negatief weer kerel, ze hebben gewoon nog contact met haar hoor terwijl ze in de andere wereld isquote:Op woensdag 14 juni 2017 23:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben iemand dood laten gaan en zoals typisch voor dit soort mensen hebben ze het alleen over zichzelf
.....en misschien krijgt ze in die andere wereld wel gewoon eten.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
lekker negatief weer kerel, ze hebben gewoon nog contact met haar hoor terwijl ze in de andere wereld is
Niet dat ik het nou zo relevant vind, maar toch. Om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen.quote:Op donderdag 15 juni 2017 00:00 schreef Ali_boo het volgende:
''Overigens stond Jeannette vroeger op de lijst van de CPN en GroenLinks. Is dus een post- communistisch clubje.''
Een random youtube comment![]()
Heeft iemand een achternaam?Wil het zelf opzoeken om te zien of het waar is
Als je had gekeken wie die trieste filmpjes op youtube heeft gezet zie je staan: Leonoor van Beuzekom.quote:Op donderdag 15 juni 2017 00:00 schreef Ali_boo het volgende:
''Overigens stond Jeannette vroeger op de lijst van de CPN en GroenLinks. Is dus een post- communistisch clubje.''
Een random youtube comment![]()
Heeft iemand een achternaam?Wil het zelf opzoeken om te zien of het waar is
Nou vind de overeenkomsten wel sterk hoorquote:Op donderdag 15 juni 2017 00:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet dat ik het nou zo relevant vind, maar toch. Om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen.
Het zou dan om deze jeanette van beuzekom moeten gaan. In de video vanaf 27.35
Dat is in ieder geval de Jeanette van Beuzekom van de CPN. Of dat dezelfde is durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk het wel.
http://www.euscreen.eu/it(...)42789F4C15458B44D5A5
Tjezus wat een mooi artikel. Hoewel zij een dwaalleer aanhangen heb ik wel respect voor die mensen. Structureel anders moet het vinden ze. En dan doe je zoiets.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:50 schreef Ryan3 het volgende:
Uitgebreider artikel uit VK:
http://www.volkskrant.nl/(...)538b75a25d15d99ef017
Het is aanmatigend m.i. om hen "gekken" te noemen. Nuance is gewenst.quote:Op zondag 18 juni 2017 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit soort gekken kom je trouwens genoeg op BNW en TRU tegen
Idioten?quote:Op zondag 18 juni 2017 18:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is aanmatigend m.i. om hen "gekken" te noemen. Nuance is gewenst.
Tja weet je. Ik ga hier nog serieus op in ook. Doe er je voordeel mee. Maar het is zo makkelijk om alles wat je niet bevalt en niet uitkomt weg te zetten als idioten.quote:
Die tweede zin is een misverstand. Een mens gebruikt 80% van de energiebehoefte om het lichaam in stand te houden. Het verbaast me dat haast niemand deze basics weet.quote:Op zondag 18 juni 2017 18:56 schreef raptorix het volgende:
Niets bijzonders aan, ze drinken wel degelijk calorie rijke vloeistoffen en kennelijk dus soms ook eten. Als je hele dag alleen maar mediteert en zit verbruik je ook niet zoveel en teer je ook mar beperkt in. Ik denk dat iemand van 80 kilo, die 500 calorieën per dag tot zich neemt gerust 5 jaar vooruit kan.
quote:Op zondag 18 juni 2017 18:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is aanmatigend m.i. om hen "gekken" te noemen. Nuance is gewenst.
Buurman Piet... Wat doet u nu???quote:
Ik moet erg lachen om je grappige opmerkingquote:
Dat is best fijn als je de ijsbeer kunt laten lachen. Niet verkeerd i.i.g.quote:Op zondag 18 juni 2017 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moet erg lachen om je grappige opmerking
Interessant stuk. Wat een mensen.quote:Op zondag 18 juni 2017 21:41 schreef Bart2002 het volgende:
Ik heb het artikel (met dank aan Ryan) nog eens helemaal doorgelezen. Wat een prachtig stuk. En uiteraard zat daar weer een commerciële drive achter. Aanrader om te lezen.
http://www.volkskrant.nl/(...)538b75a25d15d99ef017
[ afbeelding ]
Ja, dan ben ik zeker blij dat Erik geen fanatieke moslim is tegengekomen... weet je wat? Alle veroordeelde radicalen verplicht een jaar aan de lichtvoeding bij Leonoor!quote:
Deze therapie maakt een einde aan de honger in de wereld. Linksom of rechtsom...quote:Op maandag 19 juni 2017 12:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik zeker blij dat Erik geen fanatieke moslim is tegengekomen... weet je wat? Alle veroordeelde radicalen verplicht een jaar aan de lichtvoeding bij Leonoor!
Ik vind dat altijd een beetje makkelijk. M.i. een vorm van "lui" denken. Het Volkskrantstuk biedt gelukkig meer nuance dan dat.quote:Op maandag 19 juni 2017 22:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
En de winnaar van de Darwin-trofee 2017 is....
Het meerstemmige klinkt dan -eerlijk is eerlijk- erg goed en eentje lijkt boventoon te gebruiken.quote:
Lampionfruit een een kaarsplankjequote:
ja kijk..quote:Op dinsdag 20 juni 2017 22:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lampionfruit een een kaarsplankje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |