En wat als jij anders geen les mag geven, is het dan nog onzin?quote:Op maandag 12 juni 2017 23:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik geef die kinderen liever les dan dat ik met zulke onzin bezig ben.
Ze moeten voor de ceremonie gewoon een kwartier eerder op school komen. Als ze niet komen, moeten ze een uur nablijven. En dan mag jij op ze letten terwijl je zit te FOK!ken.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik geef die kinderen liever les dan dat ik met zulke onzin bezig ben.
Keurige advertentie toch?quote:Op maandag 12 juni 2017 23:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schaamteloos dit.
Zoveel eisen en plichten voor onbetaald werk, dat is het punt denk ik.quote:
Pakhuis de Zwijger, met hun linkse praatjes.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schaamteloos dit.
En het feit dat het om een stageplaats gaat maar ze nergens zeggen wat ze je gaan leren. Je moet volwaardig meedraaien en bent veel zelfstandig bezig.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoveel eisen en plichten voor onbetaald werk, dat is het punt denk ik.
Werkervaring is niks waard?quote:Op maandag 12 juni 2017 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval helder. Als je hierop reageert dan weet je van tevoren waar je aan begint.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je nog betaald om werkervaring op te doen, nu moet je 2 masters en drie jaar werkervaring hebben om onbetaald werkervaring op te mogen doen.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werkervaring is niks waard?
Niet een ieder beschikt over een kruiwagen en al helemaal geentje die perfect rolt.
Nul begeleiding =/= onderwijs. Het zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En het feit dat het om een stageplaats gaat maar ze nergens zeggen wat ze je gaan leren. Je moet volwaardig meedraaien en bent veel zelfstandig bezig.
Tja vroeger was er ook nog de gulden, en die wil jij ook niet meer toch, dus kom op niet janken het is niet anders, roeien met de spanen die men heeft.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je nog betaald om werkervaring op te doen, nu moet je 2 masters en drie jaar werkervaring hebben om onbetaald werkervaring op te mogen doen.
Dan noemen we het geen stage maar vrijwilligerswerk. Klaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nul begeleiding =/= onderwijs. Het zou verboden moeten worden.
Wat een kutargument.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja vroeger was er ook nog de gulden, en die wil jij ook niet meer toch, dus kom op niet janken het is niet anders, roeien met de spanen die men heeft.
Ligt er voor een groot deel aan wat voor studie je doet, binnen de informatica krijg je ook niet super veel voor een stage maar 400-500 euro vergoeding per maand is wel gebruikelijk.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je nog betaald om werkervaring op te doen, nu moet je 2 masters en drie jaar werkervaring hebben om onbetaald werkervaring op te mogen doen.
En dan wil niemand het meer. Surprise surprise. Weer zo'n typisch bedrijf die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten door misbruik te maken van stageplekken. Waarschijnlijk nog een hippe startup ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan noemen we het geen stage maar vrijwilligerswerk. Klaar.
Ja, want het is zo erg om het beter dan vroeger te willen hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet achterom kijken anders verander je in een zoutpilaar is die beter?
De lieden die het nu wel willen omdat het een andere naam heeft zijn even geschift.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan wil niemand het meer. Surprise surprise. Weer zo'n typisch bedrijf die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten door misbruik te maken van stageplekken. Waarschijnlijk nog een hippe startup ook.Typisch.
Ik moet betalen om 50 punten stage te lopen bij een onderzoeksgroep.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ligt er voor een groot deel aan wat voor studie je doet, binnen de informatica krijg je ook niet super veel voor een stage maar 400-500 euro vergoeding per maand is wel gebruikelijk.
Ik vermoed dat ze alleen gebruik maken van de middelen die hun aangereikt worden maken, en waar ligt de fout dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan wil niemand het meer. Surprise surprise. Weer zo'n typisch bedrijf die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten door misbruik te maken van stageplekken. Waarschijnlijk nog een hippe startup ook.Typisch.
Ah dat is wel zuur ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet betalen om 50 punten stage te lopen bij een onderzoeksgroep.
Ik zeg niet dat die beter is of was wat ik beweer jij haalt vroeger aan nou dat doe ik dan ook kan ook het middenbeleid nemen wat er toen was!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want het is zo erg om het beter dan vroeger te willen hebben.En nee, de gulden is niet beter dan de euro, dus daar gaat je argument.
Het is natuurlijk ook behoorlijk duur, want we krijgen ook dure stoffen en apparatuur en zo, met goeie begeleiding. Maar wat mij dwars zit is dat het verplicht bij een onderzoeksgroep van de universiteit moet terwijl ik hun ook collegegeld moet betalen. Als ik nou keuze had. Misschien had ik dan stage bij een bedrijf kunnen doen.quote:
Nee, dat heet een scheve vergelijking John. Ook wel een drogredenatie genoemd.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat die beter is of was wat ik beweer jij haalt vroeger aan nou dat doe ik dan ook kan ook het middenbeleid nemen wat er toen was!
Het is Pakhuis de Zwijger. Die leven blijkbaar van subsidie (en stagiaires die eigenlijk geen stage lopen).quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
"Onafhankelijk platform voor inspiratie, creatie en innovatie in de stad."quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is Pakhuis de Zwijger. Die leven blijkbaar van subsidie (en stagiaires die eigenlijk geen stage lopen).
Zo noem jij hem omdat het je toevallig zo uitkomen doet, nogmaals i love it!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat heet een scheve vergelijking John. Ook wel een drogredenatie genoemd.
Goed verhaal. Neem vooral nog een biertje.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:08 schreef john2406 het volgende:
Wie met vuur spelen doet kan zijn handjes branden, de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet, i love it wen things come around.
Er is geen hem in het verhaal.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zo noem jij hem omdat het je toevallig zo uitkomen doet, nogmaals i love it!
Ojee. Jij was juist voorstander van een deal zoals met Turkije, dat heb je meermaals tegen mij verteld. Wat vind je er van dat GL het juist daarop stuk heeft laten lopen? Want dat is toch wat het geval, laten we de feiten niet gaan verdraaien... Zelfs D66 zat, afgaande op de berichten, op één lijn met CDA en VVD.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens op een onderwerp waar ons kabinet amper invloed op,zal hebben. Dat zou namelijk in Europees verband moeten gebeuren, als het ooit aan de orde komt.
Maar voor CDA en VVD een mooi excuus om GL aan de kant te schuiven, natuurlijk.
Niks inhoudelijks meer te melden?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed verhaal. Neem vooral nog een biertje.
Aangezien ik je zinnen amper kan volgen, nee, niet echt. Alsof ik met een muur sta te argumenten. Een dronken muur wel te verstaan.quote:
Dat zeg ik, linkse club.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is Pakhuis de Zwijger. Die leven blijkbaar van subsidie (en stagiaires die eigenlijk geen stage lopen).
scheve vergelijking is bij mij een hem het is geen het of een zij.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat heet een scheve vergelijking John. Ook wel een drogredenatie genoemd.
Hopelijk is er niemand die zijn zelfrespect zodanig verloren is dat hij/zij er op in gaat.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schaamteloos dit.
Zeker geen stage in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's gewoon een voltijd volledige baan.
Geloof mij eentje is er altijd als niet meerdere.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hopelijk is er niemand die zijn zelfrespect zodanig verloren is dat hij/zij er op in gaat.
Denk het ook, John.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Geloof mij eentje is er altijd als niet meerdere.
Anders zouden dit soort dingen immers niet meer bestaan toch?quote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 01:15 schreef LelijKnap het volgende:
Hey, even een vraagje uit interesse; kan je vanuit de gevangenis iemand voor het gerecht slepen?
Je snapt niks/geen drol van Oost Europa. Dankzij deze dwang gaan die zelfs zelfs liever economische anschluss bij Rusland zoeken.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, het alternatief voor Oost-Europa is weer onder Russische invloed komen. En dat willen ze echt niet.
Dit gaat weer veel boze mensen opleveren.quote:Koning Filip breekt vasten bij moslimfamilie in Evergem
9 tot 5 ken je niet.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schaamteloos dit.
En dat voor een stage.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 06:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
9 tot 5 ken je niet.Dat is een gevaarlijke glijdende schaal.
9 tot 5 is dan ook een vrij achterhaald concept. Tevens de belangrijkste oorzaak van het fileprobleem.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 06:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
9 tot 5 ken je niet.Dat is een gevaarlijke glijdende schaal.
met autonome auto';s is file probleem verleden tijdquote:Op dinsdag 13 juni 2017 07:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
9 tot 5 is dan ook een vrij achterhaald concept. Tevens de belangrijkste oorzaak van het fileprobleem.
Nou, als ze daar eigenlijk 10 tot 4 mee bedoelen heb ik niets gezegd. Maar dat zal wel niet. Vroeg beginnen en pas naar huis als het werk "af" is. De boodschap is w.s.: we vragen extra uurtjes. Gratis was dat al.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 07:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
9 tot 5 is dan ook een vrij achterhaald concept. Tevens de belangrijkste oorzaak van het fileprobleem.
Ik ben gestopt met Airbnb's boeken. Nu ik wat heb gezien en gelezen over wat voor een terreur het op kan leveren doe ik het niet meer en ga ik weer gewoon naar hotels. Dit bewijst maar eens wat voor ernstige vormen het aan kan nemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou, als ze daar eigenlijk 10 tot 4 mee bedoelen heb ik niets gezegd. Maar dat zal wel niet. Vroeg beginnen en pas naar huis als het werk "af" is. De boodschap is w.s.: we vragen extra uurtjes. Gratis was dat al.
Deze zag ik voorbijkomen. Past ook goed in de "nieuwe onbeschaamdheid":
[ afbeelding ]
Dat is dan ook een troll. Zit geen investeerder maar een marketeer achter, sowieso wordt er binnen die buurt nauwelijks iets te koop aangeboden:quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou, als ze daar eigenlijk 10 tot 4 mee bedoelen heb ik niets gezegd. Maar dat zal wel niet. Vroeg beginnen en pas naar huis als het werk "af" is. De boodschap is w.s.: we vragen extra uurtjes. Gratis was dat al.
Deze zag ik voorbijkomen. Past ook goed in de "nieuwe onbeschaamdheid":
[ afbeelding ]
Was wel lachen, linksdraaiend Amsterdam heel even over de zeik, totdat ze door hadden dat ze bij de neus genomen werden.quote:De site van het bedrijf staat pas sinds 5 juni online en is voorzien van weinig informatie. Volgens Van Beneden wacht het bedrijf totdat het genoeg huizen heeft opgekocht voordat ze deze informatie uitbreiden. De eigenaar van de site lijkt echter ook iemand te zijn die in de reclamewereld actief is.
Ja, wel heel erg typisch. Ben benieuwd wat hun grote held Lodewijk Asscher hier van vindt.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pakhuis de Zwijger, met hun linkse praatjes.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, wel heel erg typisch. Ben benieuwd wat hun grote held Lodewijk Asscher hier van vindt.
twitter:LodewijkA twitterde op maandag 12-06-2017 om 16:22:03@sheilasitalsing Bij deze verzoek aan "stagiaires" die eigenlijk gewoon werken om inspectie te tippen. Kan via webs… https://t.co/pnkV5HQI01 reageer retweet
twitter:LodewijkA twitterde op maandag 12-06-2017 om 16:20:08@sheilasitalsing inspectie SZW kijkt hoe het uitgevoerd wordt, niet naar advertentietekst. Stagiaire die ervaart da… https://t.co/rGyFL46O32 reageer retweet
twitter:LodewijkA twitterde op maandag 12-06-2017 om 16:17:37@sheilasitalsing Tekst is zonneklaar geen stage. Bij stage moet het gaan om leren en dit gaat over werken. Maar: wa… https://t.co/iMRfGcavO9 reageer retweet
Oh, pijnlijk. Het zou om heel erg veel redenen heel erg ironisch zijn als Pakhuis de Zwijger nu SZW op haar dak krijgt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]twitter:LodewijkA twitterde op maandag 12-06-2017 om 16:22:03@sheilasitalsing Bij deze verzoek aan "stagiaires" die eigenlijk gewoon werken om inspectie te tippen. Kan via webs… https://t.co/pnkV5HQI01 reageer retweet
twitter:LodewijkA twitterde op maandag 12-06-2017 om 16:20:08@sheilasitalsing inspectie SZW kijkt hoe het uitgevoerd wordt, niet naar advertentietekst. Stagiaire die ervaart da… https://t.co/rGyFL46O32 reageer retweet
twitter:LodewijkA twitterde op maandag 12-06-2017 om 16:17:37@sheilasitalsing Tekst is zonneklaar geen stage. Bij stage moet het gaan om leren en dit gaat over werken. Maar: wa… https://t.co/iMRfGcavO9 reageer retweet
Ondertussen woonachtig zijn in Amsterdam en een absurd hoge huur betalen.. je moet het maar willen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De lieden die het nu wel willen omdat het een andere naam heeft zijn even geschift.
Jaar in Amsterdam gewoond. Kutdorp met teveel toeristen. Toen al.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ondertussen woonachtig zijn in Amsterdam en een absurd hoge huur betalen.. je moet het maar willen.
Maar goed, het is wel in Amsterdam. En daar gebeurt het.
quote:En 50Plus-voorman Krol wil een onderzoek naar een "evenwichtkabinet", dat steunt op 75 zetels. Hij doelt daarmee op een coalitie van VVD, CDA, D66 en 50Plus.
quote:
Hulde.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met Airbnb's boeken. Nu ik wat heb gezien en gelezen over wat voor een terreur het op kan leveren doe ik het niet meer en ga ik weer gewoon naar hotels. Dit bewijst maar eens wat voor ernstige vormen het aan kan nemen.
'Graag een tweet of fb share.'quote:Op maandag 12 juni 2017 23:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Wat schaamteloos dit.
Ja maar, ouderen verdienen respect en alle rechten!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vraag me ook af hoe hij zijn onderhandelingspositie inschat. 50PLUS is bijna compleet nutteloos in deze combinatie.
Evenveel restecp als jij.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja maar, ouderen verdienen respect en alle rechten!
Maar wel het standpunt dat de AOW naar 65 moet, opgeven in een NOS formatieblog.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je erbij? Ik ben een millennial. Mijn enige recht is belasting betalen voor de financiering van de AOW en werken tot mijn honderdste.quote:
Het vervelende van millennial zijn is dat je ook belasting moet betalen voor de financiering van de oude dag van je ZZP'ende leeftijdsgenoten die te beroerd zijn om iets van hun hongerloon in te leggen voor hun eigen pensioen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je erbij? Ik ben een millennial. Mijn enige recht is belasting betalen voor de financiering van de AOW en werken tot mijn honderdste.
65 jaar op Mars he. Aardse jaren zijn achterhaald.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:05 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar wel het standpunt dat de AOW naar 65 moet, opgeven in een NOS formatieblog.
Ik word gewoon aan alle kanten genaaid. Genot.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het vervelende van millennial zijn is dat je ook belasting moet betalen voor de financiering van de oude dag van je ZZP'ende leeftijdsgenoten die te beroerd zijn om iets van hun hongerloon in te leggen voor hun eigen pensioen.
Volgens D66 verdienen ze een spuitjequote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rond je 50ste zijn alle babyboomers wel verdwenen. Dan is alles weer netjes verdeeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee joh, hoe kom je erbij? Ik ben een millennial. Mijn enige recht is belasting betalen voor de financiering van de AOW en werken tot mijn honderdste.
Ze kunnen als freelance fotograaf met een pretstudie wel heel mooie foto's maken van hoe je aan alle kanten genaaid wordt. Dat is ook wat waard, beweren ze zelf.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik word gewoon aan alle kanten genaaid. Genot.
Tegen die tijd krijgt iedere gezin gemiddeld -1 kind. De vergrijzing zal doorzetten.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:11 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Rond je 50ste zijn alle babyboomers wel verdwenen. Dan is alles weer netjes verdeeld.
Althans, netjes als in willekeurig.
En vrijwel geen inkomstenbelasting betalen zoals wij laatst lazen..quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het vervelende van millennial zijn is dat je ook belasting moet betalen voor de financiering van de oude dag van je ZZP'ende leeftijdsgenoten die te beroerd zijn om iets van hun hongerloon in te leggen voor hun eigen pensioen.
En als je geluk hebt tegen de hoofdprijs een huis overnemen van een babyboomer om vervolgens de waarde te zien kelderen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is geen gelijkheid he. Je mag mensen niet discrimineren obv inkomen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:13 schreef Rezania het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom de AOW niet inkomensafhankelijk is.
Waarom keldert de waarde?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
En als je geluk hebt tegen de hoofdprijs een huis overnemen van een babyboomer om vervolgens de waarde te zien kelderen.
Ik ga wel in een tentje wonen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
En als je geluk hebt tegen de hoofdprijs een huis overnemen van een babyboomer om vervolgens de waarde te zien kelderen.
Waar moeten die rijke dames hun parelketting-collectie dan van uitbreiden? Dat gun je ze toch wel?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:13 schreef Rezania het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom de AOW niet inkomensafhankelijk is.
Straks zijn alle babyboomers dood en heeft niemand meer het geld om een rijtjeshuis van 8 ton te kopen.quote:
Alleen omdat ze altijd gewerkt hebben! Oh, wacht.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar moeten die rijke dames hun parelketting-collectie dan van uitbreiden? Dat gun je ze toch wel?
Ik heb mijn huis gekocht van een dode babyboomer. Voelt toch een beetje als wraak.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat wordt verholpen door de aanwas van migranten.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks zijn alle babyboomers dood en heeft niemand meer het geld om een rijtjeshuis van 8 ton te kopen.
Afbouw van de hypotheekrenteaftrek, economisch matige omstandigheden o.a.quote:
Die komen met een dikke bankrekening aanzetten?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat wordt verholpen door de aanwas van migranten.
Die allemaal de bijstand ingaan of op zijn best laagbetaald werk doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat wordt verholpen door de aanwas van migranten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |