abonnement Unibet Coolblue
pi_171652868
Wat is de blockchain?

Welke tokens zijn er en hoeveel geld gaat er om in deze blockchain technologie?
Coinmarketcap
Coincap

De grote 2: Bitcoin en Ethereum

Wat is Bitcoin?

Wat is Ethereum?

Leuk! Ik wil ook bitcoin of ethereum kopen. Waar doe ik dat?
Coinbase
Litebit
Bitmymoney
Bitonic
BTCdirect

Waar traden jullie die tokens?
Poloniex
Kraken
Bittrex
Yobit

Ik heb nu een hele berg tokens. Welke wallet kan ik het best gebruiken?

Bitcoin:
blockchain.com wallet
Coinbase wallet
Jaxx

Ethereum (en bijbehorende ERC20 tokens):
MyEtherWallet
Jaxx
mist wallet

Hardware wallet:
een wallet van Ledger wordt door iedereen aanbevolen

Ik hoor weleens wat over een ICO. Wat is het en wat heb ik eraan?
Een ICO staat voor een Initial Coin Offering en deze wordt door verschillende bedrijven gebruikt om hun blockchain project te 'funden' met euro's/dollars/BTC/ETH en noem maar op. Op deze manier kan het project zich verder ontwikkelen en krijgen de investeerders (mensen zoals jij en wij) tokens van het desbetreffende project. Deze tokens kun je bewaren in je wallet of traden op een exchange.

Er worden jaarlijks tientallen ICO's georganiseerd en in dit topic lees je er regelmatig wat over. Ook zijn er een aantal websites die deze ICO's bijhouden en inzicht geven in welk project op welk moment een ICO organiseert:
ICO calender
ICO countdown

Welke tokens hebben jullie zelf zoal in bezit?
Bitcoin
Ethereum
Ripple
Litecoin
Dash
Stratis
Trust (WeTrust)
Waves
TKN
MobileGO

(uiteraard heeft iedereen een ander portfolio en is dit dus puur een leidraad van populaire coins in dit topic)

Wat betekenen die termen als mine fees, Litecoin, hard fork, Waves, enzovoort?
Bovenstaande zijn voorbeelden van zowel technische blockchain termen en tokennamen van bepaalde projecten. Dit blockchain wereldje heeft zijn eigen vakjargon en wekelijks komt er wel een nieuwe term of coin bij. Mocht je er niet helemaal uitkomen: er zijn in dit topic genoeg mensen die je even willen helpen om het e.e.a. wat beter te begrijpen.

Ja sorry, nu ik toch bezig ben met vragen stellen. Waar leasen jullie die geliefde Waves tokens?
Het verschilt nog weleens waar je het voordeligst je Waves kunt leasen. In dit overzicht heb je op ieder moment een up-to-date beeld van waar je de best buck voor je Waves krijgt.






[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 14-06-2017 09:37:45 ]
  † In Memoriam † maandag 12 juni 2017 @ 21:39:59 #2
230491 Zith
pls tip
pi_171652912
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:37 schreef edraket31 het volgende:
ETH is een 5-waves correctie aan t voltooien en daalt m.i. nog naar (minimaal) 261-257

Disclaimer: ik zeg niet dat t gebeurt, maar lijkt mij alleszins mogelijk
We gaan het zien! :9
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171652914
Waar Ripple nooit boven de ¤0.30 zal komen
pi_171652929
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:37 schreef thenxero het volgende:

[..]

BTC direct heeft ook voorraadproblemen.

Waardoor zou dit komen? Als de koers heel erg daalt, dan duidt dat er toch op dat er meer verkopers dan kopers zijn? Dus zou er eerder een overschot moeten zijn?

Of ze verkleinen juist hun voorraden om risico te beperken?
Volgens mij proberen ze zo snel mogelijk hun voorraden te dumpen om te voorkomen dat ze een berg coins met verlies moeten verkopen. In een stijgende markt hebben ze vaak wel veel voorraad. LiteBit.eu maakt het helemaal mooi door bij een plotse daling gewoon de boel op slot te gooien :D
pi_171652985
Elke week is er wel een crash, of een ICO die alle verwachtingen overtreft (Basic Attention Token met Google leverde 35 miljoen dollar op vorige week), Bancor gaat daar dik overheen met 150 miljoen deze week. Stratis schiet van 1,80 dollar naar 10 dollar, terwijl Ether met 20 miljard dollar binnen 2 weken omhoog schiet, voor een coin dat uit het niets gecreerd is, en dan komt de hardfork met USAF nog aan terwijl nu alles eruit klapt in een crash ondertussen.

Wat een spektakel, de cryptoland. Popcorns en bitcoins zijn niet meer voorradig bij Bitonic, terwijl de Lambo dealer failliet geraakt is door de geannuleerde orders.
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 21:44:34 #6
257132 crew  Awsom
pi_171653098
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:37 schreef edraket31 het volgende:
ETH is een 5-waves correctie aan t voltooien en daalt m.i. nog naar (minimaal) 261-257

Disclaimer: ik zeg niet dat t gebeurt, maar lijkt mij alleszins mogelijk
Dit weekend zit ie wel weer <260
dan ff inkopen om het over een maand weer te verkopen voor 450

ez money
pi_171653099
SELL 1111!1!1!1!1!!1!1!
U MAD?
pi_171653105
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:41 schreef TourOfData het volgende:
Elke week is er wel een crash, of een ICO die alle verwachtingen overtreft (Basic Attention Token met Google leverde 35 miljoen dollar op vorige week), Bancor gaat daar dik overheen met 150 miljoen deze week. Stratis schiet van 1,80 dollar naar 10 dollar, terwijl Ether met 20 miljard dollar binnen 2 weken omhoog schiet, voor een coin dat uit het niets gecreerd is, en dan komt de hardfork met USAF nog aan terwijl nu alles eruit klapt in een crash ondertussen.

Wat een spektakel, de cryptoland. Popcorns en bitcoins zijn niet meer voorradig bij Bitonic, terwijl de Lambo dealer failliet geraakt is door de geannuleerde orders.
Stop eens met "crash", dit is gewoon een correctie
pi_171653173
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:44 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Stop eens met "crash", dit is gewoon een correctie
als we onder de 2000$ komen zitten we in een bear market, tot die tijd *O*
  maandag 12 juni 2017 @ 21:47:30 #10
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171653208


_O- Crypto in een notendop.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  † In Memoriam † maandag 12 juni 2017 @ 21:48:39 #11
230491 Zith
pls tip
pi_171653260
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:47 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

_O- Crypto in een notendop.
_O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 12 juni 2017 @ 21:48:43 #12
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_171653265
Waarom is alles zo rood vandaag?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_171653303
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:48 schreef corehype het volgende:
Waarom is alles zo rood vandaag?
Cryptos kunnen ook dalen..
pi_171653352
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:48 schreef corehype het volgende:
Waarom is alles zo rood vandaag?
Het groen was op.
  maandag 12 juni 2017 @ 21:51:08 #15
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171653362
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:48 schreef corehype het volgende:
Waarom is alles zo rood vandaag?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171653391
Net even snel op bitonic kunnen kopen voor ¤750, mooi wat bloedrode altjes kopen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_171653549
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:40 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Volgens mij proberen ze zo snel mogelijk hun voorraden te dumpen om te voorkomen dat ze een berg coins met verlies moeten verkopen. In een stijgende markt hebben ze vaak wel veel voorraad. LiteBit.eu maakt het helemaal mooi door bij een plotse daling gewoon de boel op slot te gooien :D
Dat is wel vies van ze.
pi_171653631
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:40 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Volgens mij proberen ze zo snel mogelijk hun voorraden te dumpen om te voorkomen dat ze een berg coins met verlies moeten verkopen. In een stijgende markt hebben ze vaak wel veel voorraad. LiteBit.eu maakt het helemaal mooi door bij een plotse daling gewoon de boel op slot te gooien :D
Nou nee, dat denk ik niet. Ik denk dat de buffers echt leeglopen. Deze diensten verdienen aan marge tussen de exhange en hun "wisselkantoor". Ze moeten het niet primair hebben van koerswinst of -verlies.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2017 22:00:15 ]
pi_171653682
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou nee, dat denk ik niet. Ik denk dat de buffers echt leeglopen.
Dat waag ik te betwijfelen. Bij LiteBit staat wel verdacht vaak "Vanwege onderhoud verkopen wij deze coin niet op dit moment." wanneer een coin hard aan het zakken is. Wel toevallig dat er zo vaak onderhoud is aan een bepaalde coin, want wat voor coin-specifiek onderhoud zou je nou zo vaak kunnen hebben?

Maargoed, hard bewijs heb ik verder ook niet, dus ik laat het maar bij m'n vermoedens.
pi_171653779
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:59 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen. Bij LiteBit staat wel verdacht vaak "Vanwege onderhoud verkopen wij deze coin niet op dit moment." wanneer een coin hard aan het zakken is. Wel toevallig dat er zo vaak onderhoud is aan een bepaalde coin, want wat voor coin-specifiek onderhoud zou je nou zo vaak kunnen hebben?

Maargoed, hard bewijs heb ik verder ook niet, dus ik laat het maar bij m'n vermoedens.
Ik vermoed hetzelfde, maar valt inderdaad niet te bewijzen.

BTC direct zegt nu al een tijd: "Uh oh, het is even niet mogelijk om een order te plaatsen. We zijn bezig om het probleem te verhelpen. Probeer het over enkele minuten nog eens.". :(
pi_171653792
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:59 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat waag ik te betwijfelen. Bij LiteBit staat wel verdacht vaak "Vanwege onderhoud verkopen wij deze coin niet op dit moment." wanneer een coin hard aan het zakken is. Wel toevallig dat er zo vaak onderhoud is aan een bepaalde coin, want wat voor coin-specifiek onderhoud zou je nou zo vaak kunnen hebben?

Maargoed, hard bewijs heb ik verder ook niet, dus ik laat het maar bij m'n vermoedens.
Van Litebit weet ik het niet, maar van tenminste 1 andere cryptohandelaar weet ik dat uitverkocht ook echt uitverkocht is.
pi_171653835
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Van Litebit weet ik het niet, maar van tenminste 1 andere cryptohandelaar weet ik dat uitverkocht ook echt uitverkocht is.
Dat kan kloppen, maar misschien houdt die handelaar bij hoge volatiliteit lagere voorraden aan.
pi_171654111
Waves doet wel een beetje pijn... misschien is het beter om een paar dagen niet panisch om de 30 min te kijken hoe het ervoor staat.. als alles stijgt is het leuk maar nu het een paar dagen inkakt is het toch wel wat frustrerend om je geld te zien verdampen :X
pi_171654113
Mensen, wat is de snelste manier om ethereum te kopen? Kraken zegt dat mijn verificatie 2-3 weken kan gaan duren.

Ik volg de prijs als sinds dat ie 80 was.. Het is de enige cryptocurrency die ik actief volg.
pi_171654199
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:11 schreef Hypest-Dank het volgende:
Mensen, wat is de snelste manier om ethereum te kopen? Kraken zegt dat mijn verificatie 2-3 weken kan gaan duren.

Ik volg de prijs als sinds dat ie 80 was.. Het is de enige cryptocurrency die ik actief volg.
Zelfde probleem hier, als ik het direct op de beurs had kunnen kopen dan was ik al veel eerder ingestapt.

Uiteindelijk heb ik via btcdirect gekocht. Verificatie ging op dezelfde dag. Je betaalt wel een stevige fee voor ETH, zo'n 5% voor aankoop.
pi_171654207
Voor de stresskippen die spreken over een crash:leun eens achterover en kijk naar deze chart. Prachtige uptrend, als die rode lijn gebroken wordt gaan we pas een échte crash krijgen.



Nothing to see here, move on
pi_171654252
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:14 schreef edraket31 het volgende:
Voor de stresskippen die spreken over een crash:leun eens achterover en kijk naar deze chart. Prachtige uptrend, als die rode lijn gebroken wordt gaan we pas een échte crash krijgen.

[ afbeelding ]

Nothing to see here, move on
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:46 schreef niggeplease het volgende:

[..]

als we onder de 2000$ komen zitten we in een bear market, tot die tijd *O*
pi_171654263
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:14 schreef edraket31 het volgende:
Voor de stresskippen die spreken over een crash:leun eens achterover en kijk naar deze chart. Prachtige uptrend, als die rode lijn gebroken wordt gaan we pas een échte crash krijgen.

[ afbeelding ]

Nothing to see here, move on
Ook als de trendlijn doorbroken wordt zou ik het nog geen crash noemen. Misschien bij -30% vanaf de ATH.

edit: oja, -30% klopt wel met jouw lijn :). Had even niet door dat dit de chart van 2017 is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 juni 2017 @ 22:17:04 #29
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171654306
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 12 juni 2017 @ 22:18:40 #30
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171654348
Heb het ook via BTC direct gekocht. Verificatie was binnen het uur geregeld.

Fee is inderdaad wat stevig, maar 2 a 3 weken wachten om het te kunnen aanschaffen kost je waarschijnlijk veel meer.
pi_171654513
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:15 schreef thenxero het volgende:

[..]

Ook als de trendlijn doorbroken wordt zou ik het nog geen crash noemen. Misschien bij -30% vanaf de ATH.

edit: oja, -30% klopt wel met jouw lijn :). Had even niet door dat dit de chart van 2017 is.
Als je het heel strikt bekijkt is het tot aan 1944 nog een hele gewone 50% retracement en een veel voorkomend correctielevel is de 61,8% fibonacci level en die komt pas bij 1694
pi_171654651
Coinbase is wel lang down zeg.
pi_171654742
BTCdirect ook nog steeds down :')
pi_171654770
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:13 schreef thenxero het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier, als ik het direct op de beurs had kunnen kopen dan was ik al veel eerder ingestapt.

Uiteindelijk heb ik via btcdirect gekocht. Verificatie ging op dezelfde dag. Je betaalt wel een stevige fee voor ETH, zo'n 5% voor aankoop.
Thanks voor de tip!

Voelt slecht man, heb een 5-bagger laten mislopen. Had ook al 10+ uren research in eth zitten bij die prijs van $80.

Ik hoop eigenlijk op een korte termijn crash zodat ik goedkoop kan inkopen. Hoe schatten jullie de kansen in dat het nog naar 250 zal droppen? Het zou namelijk ook kunnen dat de grote vloedgolf van btc naar eth gaat beginnen, en ether alleen nog maar meer gaat stijgen.

Market cap is inmiddels alweer 78% als die van bitcoin.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hypest-Dank op 12-06-2017 22:43:11 ]
pi_171655049
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:32 schreef Hypest-Dank het volgende:

[..]

Thanks voor de tip!

Voelt slecht man, heb een 5-bagger laten mislopen. Had ook al 10+ uren research in eth zitten bij die prijs van $80.

Ik hoop eigenlijk op een korte termijn crash zodat ik goedkoop kan inkopen. Hoe schatten jullie de kansen in dat het nog naar 250 zal droppen?

Market cap is inmiddels alweer 78% als die van bitcoin.
Dat weet natuurlijk niemand. Wat je kan doen om het timing risico te verminderen is door je aankoop op te splitsen in een aantal brokken. Dan koop je om de zoveel tijd een brokje. Mocht het nog een stuk omlaag gaan dan kan je later goedkoop inkopen en is je verlies beperkt. Mocht het alleen maar omhoog gaan, dan heb je in ieder geval al wat winst gepakt. Het had dan meer kunnen zijn, maar laat je niet gek maken.

Wat je extra betaalt per transactie is trouwens verwaarloosbaar, ¤1 per keer. Dus daar hoef je het ook niet om te laten.

Wat ik wel zie is dat met de volatiliteit van vandaag, de maandtrend nog intact is. Wat mij betreft is het 50/50 of de 250 of de 400 als eerste wordt aangetikt.
pi_171655138
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:32 schreef Hypest-Dank het volgende:

[..]

Thanks voor de tip!

Voelt slecht man, heb een 5-bagger laten mislopen. Had ook al 10+ uren research in eth zitten bij die prijs van $80.

Ik hoop eigenlijk op een korte termijn crash zodat ik goedkoop kan inkopen. Hoe schatten jullie de kansen in dat het nog naar 250 zal droppen? Het zou namelijk ook kunnen dat de grote vloedgolf van btc naar eth gaat beginnen, en ether alleen nog maar meer gaat stijgen.

Market cap is inmiddels alweer 78% als die van bitcoin.
Dat denk ik ook ja, dat veel mensen hun btc inruilen tegen ETH.
Lambo of Rekt
pi_171655203
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja, dat veel mensen hun btc inruilen tegen ETH.
Het schijnt dat ook veel ICO's in ETH worden uitbetaald, en dat developers alleen het deel cashen van de ETH dat ze nodig hebben, want de waarde stijgt toch alleen maar (vooralsnog). Daardoor stijgt de market cap ontzettend, en dat stuwt de prijs. Met een investering in ETH verdien je dus als het goed is aan ICO's, en wed je dus automatisch op meerdere paarden.

Maar goed, aan de andere kant kan er zomaar paniek uitbreken en dan moet je nog maar bezien wat er over is gebleven.
pi_171655410
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:41 schreef thenxero het volgende:

[..]

Dat weet natuurlijk niemand. Wat je kan doen om het timing risico te verminderen is door je aankoop op te splitsen in een aantal brokken. Dan koop je om de zoveel tijd een brokje. Mocht het nog een stuk omlaag gaan dan kan je later goedkoop inkopen en is je verlies beperkt. Mocht het alleen maar omhoog gaan, dan heb je in ieder geval al wat winst gepakt. Het had dan meer kunnen zijn, maar laat je niet gek maken.

Wat je extra betaalt per transactie is trouwens verwaarloosbaar, ¤1 per keer. Dus daar hoef je het ook niet om te laten.

Wat ik wel zie is dat met de volatiliteit van vandaag, de maandtrend nog intact is. Wat mij betreft is het 50/50 of de 250 of de 400 als eerste wordt aangetikt.
Dollar-cost averaging, ja dat lijkt me wel een goede strategie met deze volatiliteit.

Welke wallet gebruiken jullie? Ik ben opzoek naar een veilige & simpele wallet voor eth
pi_171655426
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:53 schreef Hypest-Dank het volgende:

[..]

Dollar-cost averaging, ja dat lijkt me wel een goede strategie met deze volatiliteit.

Welke wallet gebruiken jullie? Ik ben opzoek naar een veilige & simpele wallet voor eth
MEW
Lambo of Rekt
pi_171655436
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:53 schreef Hypest-Dank het volgende:

[..]

Dollar-cost averaging, ja dat lijkt me wel een goede strategie met deze volatiliteit.

Welke wallet gebruiken jullie? Ik ben opzoek naar een veilige & simpele wallet voor eth
myetherwallet.com, zie ook FAQ van btc direct
pi_171655692
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 22:46 schreef thenxero het volgende:

[..]

Het schijnt dat ook veel ICO's in ETH worden uitbetaald, en dat developers alleen het deel cashen van de ETH dat ze nodig hebben, want de waarde stijgt toch alleen maar (vooralsnog). Daardoor stijgt de market cap ontzettend, en dat stuwt de prijs. Met een investering in ETH verdien je dus als het goed is aan ICO's, en wed je dus automatisch op meerdere paarden.

Maar goed, aan de andere kant kan er zomaar paniek uitbreken en dan moet je nog maar bezien wat er over is gebleven.
Deze ICO's zijn ook gebasseerd op het ethereum netwerk en die coins gebruik je op ethereum based apps (dapps). Ze zijn een intrensiek onderdeel van ethereum. Het is een vorm van crowdfunding voor die ethereum projecten. De kopers verdienen winst als de projecten succesvol zijn.

Ether zelf is niet zozeer een currency maar een manier om te betalen voor het ethereum netwerk. De makers van het ethereum netwerk noemen het de 'benzine' voor het netwerk.

Maar je analyse klopt wel, als je tokens koopt van die apps dan wed je alleen op dat specifieke project. Als je ether koopt leg je een gok op alle ethereum projecten.

Lijst met ethereum ICO's: https://ethplorer.io/top

[ Bericht 2% gewijzigd door Hypest-Dank op 12-06-2017 23:26:12 ]
pi_171656002
Ik heb net 0,15 btc getrade tegen andere coins op poloniex. Nu wil ik graag de -0,15 invullen in de blockfolio app. Maar hoe vind je de exacte koers terug waartegen je verkocht hebt?

Ook 0,04 btc overgemaakt vanuit poloniex naar bittrex. Op poloniex is de tx bevestigd maar op bittrex nog op pending? Tot nu heeft ie 2 bevestigingen: https://blockchain.info/a(...)LmpxQWEoPUi7vWZxuCVB

Is dit normaal? Bij hoeveel bevestigingen is een tx compleet?
  † In Memoriam † maandag 12 juni 2017 @ 23:12:42 #43
230491 Zith
pls tip
pi_171656032
https://www.reddit.com/r/(...)cam_millions_stolen/

FreeWallet.org blijken scammers te zijn :N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171656076
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:11 schreef carebaer het volgende:
Ik heb net 0,15 btc getrade tegen andere coins op poloniex. Nu wil ik graag de -0,15 invullen in de blockfolio app. Maar hoe vind je de exacte koers terug waartegen je verkocht hebt?
Je trade/order history
pi_171656105
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:12 schreef Zith het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)cam_millions_stolen/

FreeWallet.org blijken scammers te zijn :N
22k Ether buitgemaakt, holy shit
https://etherscan.io/addr(...)51377aa35b9be3c785f0

goed verdienen zo :@
pi_171656179
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:14 schreef ratatat het volgende:

[..]

Je trade/order history
Thanks. Ben je verder bekend met bittrex? Ik wil nu al mijn 0,04 btc in waves stoppen. Hoe kun je dit automatisch op max aantal waves zetten zodat je alle btc spendeert? Ik dacht met de knop MAX, maar dat werkt blijkbaar niet. Dan komt er 'infinity' te staan..
pi_171656279
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:15 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

22k Ether buitgemaakt, holy shit
https://etherscan.io/addr(...)51377aa35b9be3c785f0

goed verdienen zo :@
Oh fuck ik zag het, had die Wallet ook voor Eth. Gelukkig heb ik alles verkocht voor waves op tijd.

Staat gewoon het hoogst in de app store 😮
pi_171656284
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:15 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

22k Ether buitgemaakt, holy shit
https://etherscan.io/addr(...)51377aa35b9be3c785f0

goed verdienen zo :@
Een stuk meer dan 22k, je ziet er ook withdrawals van 6k bij.
pi_171656326
Wat een gekloot weer zeg bij Litebit :(
  Moderator maandag 12 juni 2017 @ 23:26:01 #50
257132 crew  Awsom
pi_171656331
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:15 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

22k Ether buitgemaakt, holy shit
https://etherscan.io/addr(...)51377aa35b9be3c785f0

goed verdienen zo :@
_O-
pi_171656406
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:18 schreef carebaer het volgende:

[..]

Thanks. Ben je verder bekend met bittrex? Ik wil nu al mijn 0,04 btc in waves stoppen. Hoe kun je dit automatisch op max aantal waves zetten zodat je alle btc spendeert? Ik dacht met de knop MAX, maar dat werkt blijkbaar niet. Dan komt er 'infinity' te staan..
Max werkt prima, maar je moet dan wel eerst een prijs per wave in btc opgeven.
pi_171656551
Hoog ingezet op Ubiq voor ¤2 per coin.. *O*
pi_171656613
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:23 schreef exelletor het volgende:

[..]

Een stuk meer dan 22k, je ziet er ook withdrawals van 6k bij.
Oh inderdaad ja. :o

Een transactie van 4 uur geleden: 216.79620922 Ether
je zult het maar verliezen :X maarja, je bent ook wel een ei als je dat in zo'n wallet stopt.
pi_171656677
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:29 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Max werkt prima, maar je moet dan wel eerst een prijs per wave in btc opgeven.
Thanks. Helaas is er wel 25 satoshi overgebleven, vreemd. Had liever btc helemaal op 0 gehad. Waar komen de waves nu tevoorschijn in bittrex? In mijn wallet staat sowieso waves niet.

Oh ik had een limit buy. Weet zo even niet wat dat precies is maar mijn order werd even later uitgevoerd.
pi_171656678
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:15 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

22k Ether buitgemaakt, holy shit
https://etherscan.io/addr(...)51377aa35b9be3c785f0

goed verdienen zo :@
Dat is ruim 11 miljoen USD dat gestolen wordt, terwijl Bancor 150 miljoen ophaalt waarvan 20% naar developers gaat.

Als een bank beroofd wordt, zit de politie er direct op. FBI ook. In cryptoland niet, daar mag alles. Ook als er voor $11 miljoen beroofd wordt.
Een ICO moet aan FIAA regels voldoen bij een beursgang of serie A funding. In cryptoland niet.

Alles kan. Het wilde westen.
pi_171656738
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:38 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Dat is ruim 11 miljoen USD dat gestolen wordt, terwijl Bancor 150 miljoen ophaalt waarvan 20% naar developers gaat.

Als een bank beroofd wordt, zit de politie er direct op. FBI ook. In cryptoland niet, daar mag alles. Ook als er voor $11 miljoen beroofd wordt.
Een ICO moet aan FIAA regels voldoen bij een beursgang of serie A funding. In cryptoland niet.

Alles kan. Het wilde westen.
Nouja, dit is natuurlijk gewoon diefstal. Alleen zitten de daders achter tig proxies waardoor ze niet te vangen zijn en zijn cryptocoins in essentie al niet te traceren.
pi_171656743
Daarom nogmaals: heb je de private keys niet in je bezit, dan zijn het ook niet jouw coins.
pi_171656811
Toch maar eens kijken of ik mijn ether in een officiële wallet kan krijgen, als het serieus geld gaat worden. Er zou in principe hetzelfde met myetherwallet kunnen gebeuren lijkt me(?)
pi_171656840
Lisk krabbelt gelukkig weer wat op! :)
Net nog wat ether gekocht op 340 dollar, gaat ook de goeie kant weer op! *O*
pi_171656938
ETH TO THE MOOOOON
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171656968
MobileGo zit in Blockfolio :D
Toch ook weer bijna ¤20k
  maandag 12 juni 2017 @ 23:54:38 #63
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171656986
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:45 schreef thenxero het volgende:
Toch maar eens kijken of ik mijn ether in een officiële wallet kan krijgen, als het serieus geld gaat worden. Er zou in principe hetzelfde met myetherwallet kunnen gebeuren lijkt me(?)
Kan je niet beter een hardware wallet aanschaffen?
pi_171657003
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:54 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Kan je niet beter een hardware wallet aanschaffen?
Zonde van geld.

Mist kan ook prima, private key uitprinten en op stick
pi_171657021
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:53 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo zit in Blockfolio :D
Toch ook weer bijna ¤20k
WoW 😮 En waarvoor gekocht als ik vragen mag ☝
  dinsdag 13 juni 2017 @ 00:02:35 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171657134
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:56 schreef DaRealDeal het volgende:

[..]

WoW 😮 En waarvoor gekocht als ik vragen mag ☝
Crowdsale prijs was tussen de 0,53 en 0,78 per stuk.
pi_171657143
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
Daarom nogmaals: heb je de private keys niet in je bezit, dan zijn het ook niet jouw coins.
Morgen toch maar wat Eth verplaatsen van bittrex naar coldstorage.

Al geloof ik niet dat bittrex de boel zal verneuken, maar altijd goed om even het zekere voor het onzekere te nemen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_171657172
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:45 schreef thenxero het volgende:
Toch maar eens kijken of ik mijn ether in een officiële wallet kan krijgen, als het serieus geld gaat worden. Er zou in principe hetzelfde met myetherwallet kunnen gebeuren lijkt me(?)
Bij myetherwallet kun je de private key opslaan voor zover ik heb gezien, dus dat is veilig
٩๏̯͡๏)۶
pi_171657173
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:53 schreef MaGNeT het volgende:
MobileGo zit in Blockfolio :D
Toch ook weer bijna ¤20k
Beter komtie op Poloniex
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171657211
quote:
2s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:41 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nouja, dit is natuurlijk gewoon diefstal. Alleen zitten de daders achter tig proxies waardoor ze niet te vangen zijn en zijn cryptocoins in essentie al niet te traceren.
Ik ontken nergens dat het diefstal is.

Maar je begrijpt m'n post niet. In cryptoland kan alles, want er gelden geen regels. Net als het Wilde Westen destijds in the States, the new frontier.
pi_171657334
Is er een chat groep ergens?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 juni 2017 @ 00:15:11 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171657336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 00:14 schreef cb2013 het volgende:
Is er een chat groep ergens?
Hier
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171657407
Kwam deze screenshot nog ergens tegen:



Helaas heb ik m'n wallet niet meer. Het leek mij toch al niet interessant.
pi_171657464
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 21:51 schreef Ronaldsen het volgende:
kopen voor ¤750
Echt?
pi_171657702
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 00:27 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Echt?
Niet per stuk, lijkt me zo.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 01:13:22 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171657834
Ga toch maar een hardware wallet aanschaffen, zo'n Ledger. You never know, het bedrag begint toch wel serieus te worden met ETH :P
pi_171657837
Thanks voor het delen over het bericht van free wallet. Succesvol alle Ardor weg verhuisd. Gelijk wat Ardor ingeruild voor NXT gezien de Ignis airdrop volgende maand.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  dinsdag 13 juni 2017 @ 01:17:02 #78
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171657863
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:45 schreef thenxero het volgende:
Toch maar eens kijken of ik mijn ether in een officiële wallet kan krijgen, als het serieus geld gaat worden. Er zou in principe hetzelfde met myetherwallet kunnen gebeuren lijkt me(?)
Ja dat dacht ik dus ook. Maar blijkbaar is dat niet zo.
pi_171657889
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 00:54 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Niet per stuk, lijkt me zo.
Als het klopt is het een verhaal voor een crypto artikel.
pi_171658000
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 00:27 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Echt?
Geen hele btc slimpie ;)
٩๏̯͡๏)۶
pi_171658087
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 01:41 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Geen hele btc slimpie ;)
Leek mij ook niet aangezien dat bitonic al een tijdje uitverkocht was, right?. Hoeveel heb je wel kunnen kopen?

Veder Ethereum heeft zich als eerst hersteld van de correctie. nu 401 dollar

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 02:07:12 ]
pi_171658629
Ik ga dit topic ook maar volgen :)

Ben helaas nog te arm voor bitcoin en ethereum, maar heb wel myriadcoin en digibyte ingekocht :P

Verder ben ik echt nog een beginneling, dus wellicht leer ik hier iets bij.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 04:52:18 #83
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_171658676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 04:11 schreef Highlighter het volgende:
Ik ga dit topic ook maar volgen :)

Ben helaas nog te arm voor bitcoin en ethereum, maar heb wel myriadcoin en digibyte ingekocht :P

Verder ben ik echt nog een beginneling, dus wellicht leer ik hier iets bij.
Je hoeft niet persé een hele bitcoin of ether te kopen he. Bijv 0.1 kan ook
pi_171658711
Iemand al bekend met Belacam? Soort Instagram waar mensen betaald krijgen wanneer hun foto's geliked worden: https://www.reddit.com/r/CryptoCurrency/comments/6gum9z/belacam_an_instagram_competitor_that_is_growing/

Ben zelf nog niet echt overtuigd maar misschien wat om in de gaten te houden.
pi_171658835
Eth nu op radio1 !
pi_171658870
He dus maar wat. Ik ga problemen krijgen met LSK withdrawal op Poloniex? Eerst maar ff 1tje proberen?
pi_171659286
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 02:02 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Leek mij ook niet aangezien dat bitonic al een tijdje uitverkocht was, right?. Hoeveel heb je wel kunnen kopen?

Veder Ethereum heeft zich als eerst hersteld van de correctie. nu 401 dollar
0.32 ongeveer. Als bitonic uitverkocht is, altijd paar keer f5-en en vaak hebben ze dan wel weer een beetje met een beetje geduld.
٩๏̯͡๏)۶
pi_171659859
zit eraan te denken ETC te kopen nu het laag staat.
Heb afgelopen week 200 euro verdiend op ETH laag inkopen.

Heb opzich geluk gehad zo verre.

Heb ook 10 coins in QRL en ZEN gekocht (ZEN wordt nu geholpen door IOHK, waar ik werk)
pi_171660342
blijft lastig, ik wil idd mijn ETH omzetten voordat de bubbel barst.
Geen idee wat ik moet nemen...
pi_171660372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:50 schreef totalvamp het volgende:
blijft lastig, ik wil idd mijn ETH omzetten voordat de bubbel barst.
Geen idee wat ik moet nemen...
Euro's
pi_171660378
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:52 schreef Ketchupcurry het volgende:

[..]

Euro's
heb ik niks aan :P
Heb YEN nodig
pi_171660384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:50 schreef totalvamp het volgende:
blijft lastig, ik wil idd mijn ETH omzetten voordat de bubbel barst.
Geen idee wat ik moet nemen...
Ik zit aan hetzelfde te denken. Het kan allemaal napapegaaien zijn maar ik lees steeds meer over het klappen van de bubbel.
pi_171660411
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:53 schreef Fotolijst het volgende:

[..]

Ik zit aan hetzelfde te denken. Het kan allemaal napapegaaien zijn maar ik lees steeds meer over het klappen van de bubbel.
pi_171660468
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:50 schreef totalvamp het volgende:
blijft lastig, ik wil idd mijn ETH omzetten voordat de bubbel barst.
Geen idee wat ik moet nemen...
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:53 schreef Fotolijst het volgende:

[..]

Ik zit aan hetzelfde te denken. Het kan allemaal napapegaaien zijn maar ik lees steeds meer over het klappen van de bubbel.
Gaan jullie effe lekker de markt timen. :')

Pak een paar projecten, steek daar je ETH/Euro/Yen/Btc in en hold het voor een langere periode.
pi_171660495
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:50 schreef totalvamp het volgende:
blijft lastig, ik wil idd mijn ETH omzetten voordat de bubbel barst.
Geen idee wat ik moet nemen...
Zolang er ICO's zijn is er vraag naar ETH.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171660522
Op Poloniex lijkt de Lisk hot wallet het weer te doen: als het goed is kun je weer deposits en withdrawals doen
pi_171660523
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zolang er ICO's zijn is er vraag naar ETH.
Maar die ETHs worden ook weer verkocht om devs etc te betalen, of als t een scam is om een jacht te kopen.
pi_171660530
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zolang er ICO's zijn is er vraag naar ETH.
Over bubbels gesproken...
  dinsdag 13 juni 2017 @ 10:06:42 #100
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171660585
VitalikButerin twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 09:00:54 1. This is me socially precommitting that I will not be an advisor for future ICO projects. reageer retweet
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_171660657
ik probeer gewoon maar wat :P Het geld wat ik erin heb zitten is gewoon om er mee te spelen xD

met blind geluk 200 euro "verdiend" en hopelijk meer. Het is en blijft altijd een gok.
pi_171660994
24h volume van ether 3 miljard 8)7
pi_171661083
Als ik hier zo die verhalen lees had ik mij toch wat meer moeten verdiepen in die cryptomarkt, had er net als MaGNeT rijk van kunnen worden.. Ken je naam nog van de tijd van het minen en dat is al best een tijdje terug als je er rekening mee houdt dat ik toen zelf met mijn videokaartje 60 BTC heb gemined.. Dat lukt je nu niet meer en zelfs al niet meer een paar maanden laten toen ik weer mee gestopt ben.

Lees hier wel veel over een BTC bubbel / correctie, maar waarom zou dit niet gelden voor ETH? Die gaat nog veel harder?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 juni 2017 @ 10:33:43 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171661086
Ed, ik mis die mooie plaatjes
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171661203
eth naar beneden :(
pi_171661287
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:39 schreef totalvamp het volgende:
eth naar beneden :(
Mooi moment voor BTC-E om er wederom uit te knallen (gister ook al i.v.m. DDOS)... Gelukkig letterlijk 1 minuut ervoor alles in FIAT gegooid.
pi_171661353
ik had daarvoor mijn eth al opgezet gelukkig, maar heb nog ETH wachten op een andere plek die ik snel weg wilde halen (moest wachten op confirmatie en duurt tot vanavond)
pi_171661478
ETH herstelt zich wel
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:18:42 #109
395734 nitraat5
Well Done!
pi_171661975
Hee,

Ik wil een paar ripple gaan aangschaffen. Alleen kan ik geen geschikte site hiervoor vinden. Zijn er een aantal sites waarmee ik via ideal of paypal ripples kan gaan aanschaffen?

Mvg,

N5
pi_171662040
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:39 schreef totalvamp het volgende:
eth naar beneden :(
Gast, ETH staat nog steeds bizar hoog. Wat denk je nou, dat je even instant je inleg kunt verdubbelen in 2 dagen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_171662100
Zit er nog iemand in Bytecoin?
pi_171662134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:18 schreef nitraat5 het volgende:
Hee,

Ik wil een paar ripple gaan aangschaffen. Alleen kan ik geen geschikte site hiervoor vinden. Zijn er een aantal sites waarmee ik via ideal of paypal ripples kan gaan aanschaffen?

Mvg,

N5
Ik zou een account aanmaken op kraken en bittrex. Eenmaal geverifieerd kun je gewoon geld overboeken en is het binnen 24 uur op je account.
pi_171662135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:18 schreef nitraat5 het volgende:
Hee,

Ik wil een paar ripple gaan aangschaffen. Alleen kan ik geen geschikte site hiervoor vinden. Zijn er een aantal sites waarmee ik via ideal of paypal ripples kan gaan aanschaffen?

Mvg,

N5
Litebit
pi_171662153
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:25 schreef metallicelmo het volgende:
Zit er nog iemand in Bytecoin?
Ik mine ze.. Heb er nu 1000..
pi_171662287
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:27 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Ik mine ze.. Heb er nu 1000..
Ik heb er gisteren aardig wat verkocht en gewisseld voor ETH, maar alleen omdat ik al weken geen BCN kan weghalen van Poloniex.. Zit er toch over te denken om ze ergens anders nog even terug te kopen en vast te houden voor langere tijd... Ik heb namelijk altijd de pech dat als ik iets verkoop dat het daarna ineens omhoog schiet....
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:33:57 #116
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_171662336
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:32 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik heb er gisteren aardig wat verkocht en gewisseld voor ETH, maar alleen omdat ik al weken geen BCN kan weghalen van Poloniex.. Zit er toch over te denken om ze ergens anders nog even terug te kopen en vast te houden voor langere tijd... Ik heb namelijk altijd de pech dat als ik iets verkoop dat het daarna ineens omhoog schiet....
Misschien holden ipv daytraden?
pi_171662359
ik vraag me wel af waarom Bytecoin ongeveer even duur is als Dogecoin, terwjil Doge ongeveer de helft minder coins heeft. Is er iets bijzonders aan Bytecoin?
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:37:59 #118
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_171662449
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:34 schreef metallicelmo het volgende:
ik vraag me wel af waarom Bytecoin ongeveer even duur is als Dogecoin, terwjil Doge ongeveer de helft minder coins heeft. Is er iets bijzonders aan Bytecoin?
De toepassing van een coin heeft een stuk meer te maken met de prijs dan de hoeveelheid coins.
pi_171662467
Volume is ook 3 keer zo hoog. 2 appels zijn ook goedkoper dan 2 peren, of andersom.
pi_171662486
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:37 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

De toepassing van een coin heeft een stuk meer te maken met de prijs dan de hoeveelheid coins.
Ja klopt, alleen hoorde ik over deze coin verschillende verhalen waarvan je niet precies weet wat nou wel of niet waar is. Deze coin zou een enorm grote pre-mine hebben gehad bijvoorbeeld.
pi_171662547
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:33 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Misschien holden ipv daytraden?
Ja dat doe ik ook eigenlijk. Ik heb alleen de afgelopen weken alleen maar problemen met Poloniex met het weghalen van coins, er staan er nog steeds een paar vast in withdraw, al een maand.. Nu ook met ETH, ze adviseren 72 uur te wachten en daarna weer aan te kloppen bij support. Ben alleen zelf bang dat die exchange in korte tijd zo groot is geworden dat men het werk gewoon niet meer aan kan daar
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:42:24 #122
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171662557
Wie gaat er aan welke komende ICO's meedoen?

Ik heb 10 ETH te besteden die ik in een paar eth based ICO's wil investeren. Ga denk ik wel met Status en SONM meedoen.

Nog suggesties voor andere interessante projecten?

En een BTC in Tezos, maar nog geen nieuws dusver.

I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171662570
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 04:52 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:

[..]

Je hoeft niet persé een hele bitcoin of ether te kopen he. Bijv 0.1 kan ook
Ooh serieus..

Maar kan je dan nog wel winst maken op zo'n kleine hoeveelheid?
pi_171662571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:42 schreef Sosa het volgende:
Wie gaat er aan welke komende ICO's meedoen?

Ik heb 10 ETH te besteden die ik in een paar eth based ICO's wil investeren. Ga denk ik wel met Status en SONM meedoen.

Nog suggesties voor andere interessante projecten?

En een BTC in Tezos, maar nog geen nieuws dusver.

[ afbeelding ]
Waarom per se ICO?
pi_171662579
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:42 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ooh serieus..

Maar kan je dan nog wel winst maken op zo'n kleine hoeveelheid?
Winst is altijd procentueel.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 11:45:56 #126
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171662638
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:42 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom per se ICO?
omdat dit dusver het meest lucratief is geweest.

Ik heb meegedaan met Ethereum, Lisk, Wings, Iconomi, Waves en dit heeft mij geen windeieren gelegd. Daar kun je niet tegen traden (10 - 100x inleg).

Goed, Tokencard, Taas en Chronobank waren ruk, maar mits lang genoeg holden was je ook hier uit de rode cijfers gekomen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sosa op 13-06-2017 11:55:21 ]
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_171662660
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:43 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Winst is altijd procentueel.
Ik heb zelf de gok genomen om 4 jaar geleden wat kleine wazige coins te kopen. En zelf die coins zijn de laatste tijd weer tot leven gekomen lijkt het wel. Zo kom je met een beetje geluk ook ineens aan een leuke winst.. Achteraf gezien had ik daar zwaar op moeten inzetten maarja dan volg je toch je verstand en stop je er niet meer dan 100 euro in ofzo
pi_171662694
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:46 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik heb zelf de gok genomen om 4 jaar geleden wat kleine wazige coins te kopen. En zelf die coins zijn de laatste tijd weer tot leven gekomen lijkt het wel. Zo kom je met een beetje geluk ook ineens aan een leuke winst.. Achteraf gezien had ik daar zwaar op moeten inzetten maarja dan volg je toch je verstand en stop je er niet meer dan 100 euro in ofzo
Achteraf is mooi wonen, bijvoorbeeld in Appelscha. Iedereen in dit topic heeft zijn eigen verhaal met: "als ik dat had gedaan of had ik dat maar gehouden".
  dinsdag 13 juni 2017 @ 12:20:21 #129
395734 nitraat5
Well Done!
pi_171663371
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:26 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ik zou een account aanmaken op kraken en bittrex. Eenmaal geverifieerd kun je gewoon geld overboeken en is het binnen 24 uur op je account.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:26 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Litebit
Thnx.

Zijn er hier ook traders die coins vasthouden voor een lange tijd? (>1jaar)
pi_171663796
Jazeker ik heb nog ergens feathercoins op een account staan inmiddels 3-4 jaar ofzo.
Ben alleen alle gegevens kwijt en weet niet eens meer hoeveel en voor welke waarde toen.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 12:43:57 #131
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171663834
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:42 schreef kovenant het volgende:
Jazeker ik heb nog ergens feathercoins op een account staan inmiddels 3-4 jaar ofzo.
Ben alleen alle gegevens kwijt en weet niet eens meer hoeveel en voor welke waarde toen.
Dat telt niet volgens mij :D :P
pi_171663842
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:20 schreef nitraat5 het volgende:
...
Zijn er hier ook traders die coins vasthouden voor een lange tijd? (>1jaar)
Zeker, Ik heb jaren mijn LTC van $43 vastgehouden :')

Waves en Lisk heb ik vanaf de ICO, Eth van niet lang daarna. Vooralsnog wordt mijn Blockfolio harder meer waard van holden dan van traden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 12:47:39 ]
  dinsdag 13 juni 2017 @ 12:45:52 #133
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_171663897
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:42 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ooh serieus..

Maar kan je dan nog wel winst maken op zo'n kleine hoeveelheid?
Tuurlijk zoals ColeJ schrijft winst is procentueel. Of je nou 100 euro btc hebt of 100 euro aan een coin die 2 cent per stuk is, als ze 10% stijgen heb je 110 euro. De prijs per coin heeft daar niet mee te maken. Investeer in een coin waarin je potentie ziet, de prijs per stuk staat er los van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:41 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook eigenlijk. Ik heb alleen de afgelopen weken alleen maar problemen met Poloniex met het weghalen van coins, er staan er nog steeds een paar vast in withdraw, al een maand.. Nu ook met ETH, ze adviseren 72 uur te wachten en daarna weer aan te kloppen bij support. Ben alleen zelf bang dat die exchange in korte tijd zo groot is geworden dat men het werk gewoon niet meer aan kan daar
Dat is volgens mij ook wat er gaande is. Heb zelf niks meer op poloniex vanwege dat soort problemen. Meeste in eigen wallets en goedkope restjes op Bittrex.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 12:56:56 #134
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171664205
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:42 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ooh serieus..

Maar kan je dan nog wel winst maken op zo'n kleine hoeveelheid?
Ja uiteraard, de vraag is alleen of je wel geld in moet zetten als de winst zo klein is.
Als je niet veel kan missen, zou ik het geld lekker op je bankrekening laten staan.
pi_171664587
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:45 schreef Sosa het volgende:

[..]

omdat dit dusver het meest lucratief is geweest.

Ik heb meegedaan met Ethereum, Lisk, Wings, Iconomi, Waves en dit heeft mij geen windeieren gelegd. Daar kun je niet tegen traden (10 - 100x inleg).

Goed, Tokencard, Taas en Chronobank waren ruk, maar mits lang genoeg holden was je ook hier uit de rode cijfers gekomen.
Heb jij je Wings nog of allemaal verkocht? Ik heb zelf nog 9K Wings over ik ga ze wel holden project heeft zeker potentie.
pi_171664597
Ik krijg bij blockfolio een melding over status token.

Iemand zich hier al in verdiept?
pi_171664623
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:42 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ooh serieus..

Maar kan je dan nog wel winst maken op zo'n kleine hoeveelheid?
Ik ben drie maanden geleden begonnen met ¤20,-, en daarna ¤50,- en ¤100,- per maand om te kijken hoe het werkt. Heb mazzel gehad met de ETH en heb nu ¤1100 winst op ¤320 inzet en voorzichtig vanaf de spaarrekening nu af en toe wat aan het investeren.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_171664826
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:10 schreef MaximumRush het volgende:
Ik krijg bij blockfolio een melding over status token.

Iemand zich hier al in verdiept?
Ja, als je erop drukt, krijg je de optie deze te deleten ;)
pi_171665402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 12:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat telt niet volgens mij :D :P
tuurlijk niet :D
mijn Eigen schuld geweest ook nog eens, en lig er total niet wakker van.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 13:38:05 #140
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_171665444
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 13:10 schreef fukforce het volgende:

[..]

Heb jij je Wings nog of allemaal verkocht? Ik heb zelf nog 9K Wings over ik ga ze wel holden project heeft zeker potentie.
zelfde, heb ook nog 9K Wings over.

Maar laten we eerlijk zijn, ze zijn 100x over de kop gegaan. Ik wou dat ik ze allemaal op 1.10$ verkocht had.

Laten we even afwachten wat hoe de bancor voorspelling (en de hieraan verbonden 250K aan eth) uitpakt. Dit was toch wel een beetje de vuurdoop.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:07:14 #141
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_171666175


_O-
pi_171666300
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:07 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Hier ging iets mis.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171666306
Overigens mag Verge wel eens wat gaan doen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171666370
MobileGO gaat op Bittrex komen vandaag.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 14:17:37 #145
42184 crew  DaMart
pi_171666407
DGB ook weer omhoog *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:18:42 #146
155616 Proximo
For god, king & country
pi_171666437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:17 schreef DaMart het volgende:
DGB ook weer omhoog *O*.
Bijna uit het rood op DGB, nu lisk nog :+
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_171666516
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:07 schreef Mender het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<Error>
<Code>AccessDenied</Code>
<Message>Request has expired</Message>
<Expires>2017-06-13T12:07:05Z</Expires>
<ServerTime>2017-06-13T12:21:00Z</ServerTime>
<RequestId>B5C918AAC25D0572</RequestId>
<HostId>
tmjt/Lcu86P7BNiWchCx/9hp8X3UC11xr4fuSAE3CWqWZr6/smGMVXYEZSx6XIJNPF4fVyZOTS0=
</HostId>
</Error>
pi_171666538
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:18 schreef Proximo het volgende:

[..]

Bijna uit het rood op DGB, nu lisk nog :+
Exactly! Same here!
  dinsdag 13 juni 2017 @ 14:29:32 #149
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_171666718
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

pi_171667117
In hoeverre kan het een probleem zijn dat die ETH blockchain zo snel groeit? Er komt een moment dat de nodes misschien wel te weinig schijfruimte hebben als ze niet goed uitkijken, dan loopt het ETH netwerk vast of niet
pi_171667124
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:29 schreef Mender het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb hardop gelachen :) :)
pi_171667485
Dus...

Ik transfer BTC van bittrex naar m'n waves wallet. Volgens Bittrex is de transactie completed, volgens Waves komt er niks binnen.

Als ik in de Waves client op deposit klik dan komt er ook een ander adres tevoorschijn als het adres van de waves wallet.

Iemand enig idee?
pi_171667497
Waar kan ik het beste ETH kopen, en wat is de beste exchange nu?
pi_171667684
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef iteejer het volgende:
Waar kan ik het beste ETH kopen, en wat is de beste exchange nu?
:')
pi_171667906
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef iteejer het volgende:
Waar kan ik het beste ETH kopen, en wat is de beste exchange nu?
Someone missed the boat :+
pi_171667912
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef Roellie80 het volgende:
Dus...

Ik transfer BTC van bittrex naar m'n waves wallet. Volgens Bittrex is de transactie completed, volgens Waves komt er niks binnen.

Als ik in de Waves client op deposit klik dan komt er ook een ander adres tevoorschijn als het adres van de waves wallet.

Iemand enig idee?
Heb je de BTC naar een Waves adres gestuurd of een BTC adres?
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:16:45 #157
155616 Proximo
For god, king & country
pi_171668015
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je de BTC naar een Waves adres gestuurd of een BTC adres?
Als ik het goed lees het eerste
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_171668056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:16 schreef Proximo het volgende:

[..]

Als ik het goed lees het eerste
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef Roellie80 het volgende:
Dus...

Ik transfer BTC van bittrex naar m'n waves wallet. Volgens Bittrex is de transactie completed, volgens Waves komt er niks binnen.

Als ik in de Waves client op deposit klik dan komt er ook een ander adres tevoorschijn als het adres van de waves wallet.

Iemand enig idee?
Dan zouden ze moeten bouncen, tenzij er een identiek BTC adres bestaat. Volgens mij horen BTC niet naar een niet bestaand adres gestuurd te kunnen worden.

Voor de duidelijkheid:
Je adres van Waves kan geen BTC ontvagen. Wel andere tokens zoals MobileGO bijvoorbeeld.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:23:03 #159
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171668159
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:13 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Someone missed the boat :+
Er zit nog steeds een behoorlijke rek in vermoed ik zo.
pi_171668344
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:23 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Er zit nog steeds een behoorlijke rek in vermoed ik zo.
Absoluut :-) .. Vandaag stond hij weer even op 320 dollar volgens mij .. Dat had een ideaal moment geweest om weer ff in te stappen :D
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:37:23 #161
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_171668434
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:32 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Absoluut :-) .. Vandaag stond hij weer even op 320 dollar volgens mij .. Dat had een ideaal moment geweest om weer ff in te stappen :D
Ethereum kopen

0.01 beschikbaar :{
pi_171668475
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:37 schreef Knal_Erwt het volgende:

[..]

Ethereum kopen

0.01 beschikbaar :{
Waar? Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden ..
pi_171668583
De FEE bij LiteBit is wel hoog zeg.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:46:06 #164
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171668625
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
MobileGO gaat op Bittrex komen vandaag.
Hoe laat?
pi_171668687
Waar bewaren jullie eigenlijk (voor degene die het hebben) hun DOGE. Ik heb het momenteel nog in een app op mijn mobiel staan maar wil daar eigenlijk vanaf.

Transferren naar litebit kost weer zoveel fee helaas
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:50:29 #166
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171668722
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:49 schreef Xeor het volgende:
Waar bewaren jullie eigenlijk (voor degene die het hebben) hun DOGE. Ik heb het momenteel nog in een app op mijn mobiel staan maar wil daar eigenlijk vanaf.

Transferren naar litebit kost weer zoveel fee helaas
Jaxx ondersteund DOGE toch?
Of wil je perse een hardware wallet oid.
pi_171668841
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jaxx ondersteund DOGE toch?
Of wil je perse een hardware wallet oid.
Liefst een online wallet zonder al te veel poespas.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:56:28 #168
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171668858
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jaxx ondersteund DOGE toch?
Of wil je perse een hardware wallet oid.
Ik zou Jaxx niet meer gebruiken na het nieuws van gisteren denk ik.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 15:57:45 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171668894
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:56 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik zou Jaxx niet meer gebruiken na het nieuws van gisteren denk ik.
Welk nieuws?
pi_171668900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Welk nieuws?
freewallet theft

https://www.reddit.com/r/(...)cam_millions_stolen/
  dinsdag 13 juni 2017 @ 16:00:05 #171
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171668956
quote:
Volgens mij is een paper wallet nog het veiligst :)
pi_171669014
Tsja het blijft natuurlijk ook gewoon lucratief. Als je die dingen van iemand steelt dan is de pak kans ook nihil. Lijkt me best grappig om aangifte te doen bij het lokale politiebureau. Dag mevrouw, mijn Ethereums zijn gestolen en daar wil ik graag aangifte van doen..... Je wat..... ?
  dinsdag 13 juni 2017 @ 16:13:38 #174
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171669258
Uiteindelijk is niks veilig dan.
pi_171669348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:46 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik heb zelf de gok genomen om 4 jaar geleden wat kleine wazige coins te kopen. En zelf die coins zijn de laatste tijd weer tot leven gekomen lijkt het wel. Zo kom je met een beetje geluk ook ineens aan een leuke winst.. Achteraf gezien had ik daar zwaar op moeten inzetten maarja dan volg je toch je verstand en stop je er niet meer dan 100 euro in ofzo
MOON coin is hier een goed voorbeeld van.
pi_171669513
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je de BTC naar een Waves adres gestuurd of een BTC adres?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:16 schreef Proximo het volgende:

[..]

Als ik het goed lees het eerste
Het is opgelost. Het duurde gewoon even voor het binnenkwam :)
pi_171669617
Iemand zich vandaag nog aan $POT gewaagd? :D
pi_171669641
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:33 schreef Ralphmeister het volgende:
Als ik hier zo die verhalen lees had ik mij toch wat meer moeten verdiepen in die cryptomarkt, had er net als MaGNeT rijk van kunnen worden.. Ken je naam nog van de tijd van het minen en dat is al best een tijdje terug als je er rekening mee houdt dat ik toen zelf met mijn videokaartje 60 BTC heb gemined.. Dat lukt je nu niet meer en zelfs al niet meer een paar maanden laten toen ik weer mee gestopt ben.

Lees hier wel veel over een BTC bubbel / correctie, maar waarom zou dit niet gelden voor ETH? Die gaat nog veel harder?
60 bitcoin was in de gpu tijd al heel erg veel. Weet je zeker dat het er 60 waren?
  dinsdag 13 juni 2017 @ 16:42:14 #179
324708 Fok-now
The only one
pi_171669910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:44 schreef metallicelmo het volgende:
In hoeverre kan het een probleem zijn dat die ETH blockchain zo snel groeit? Er komt een moment dat de nodes misschien wel te weinig schijfruimte hebben als ze niet goed uitkijken, dan loopt het ETH netwerk vast of niet
En dan gaan we over naar ETC of LISK :D
Post in Cryptocurrencies sinds #1
pi_171670005
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:29 schreef Mender het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hey, mijn broertje past wel in dit plaatje.
pi_171670057
Eth, FOMO, poor me! Maar zoals vermeldt hier; er zit nog genoeg rek in! :)
pi_171670094
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef iteejer het volgende:
Waar kan ik het beste ETH kopen, en wat is de beste exchange nu?
Hey, ik weet het niet meer zeker maar was jij juist niet die gast die jaren geleden bitcoin een ponzi noemde en het topic wou sluiten?

Anyway je bent hier meer dan welkom! Beste is op de grote exchanges, maar lekker makkelijk met iDeal is Bitonic aan te raden (helaas nu op dit moment uitverkocht). In de OP staat nog een paar goede betrouwbare keuzes.
pi_171670149
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:30 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

60 bitcoin was in de gpu tijd al heel erg veel. Weet je zeker dat het er 60 waren?
Jep, sowieso weet ik wat ik nog heb en heb nog een hele rits mailtjes van Bitonic verkopen.



Had nooit moeten verkopen ;) maar toen danste ik een rondje om de tafel voor die prijs.

Minede ook wel met drie videokaarten die ik er toen speciaal voor had gekocht.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 16:53:17 #184
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171670188
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 15:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoe laat?
"Afternoon PST", dat zou dus na 22:00 CET zijn.

http://www.newsbtc.com/20(...)uccessful-crowdsale/
The best firms advertise the least...
pi_171670518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:51 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Jep, sowieso weet ik wat ik nog heb en heb nog een hele rits mailtjes van Bitonic verkopen.

[ afbeelding ]

Had nooit moeten verkopen ;) maar toen danste ik een rondje om de tafel voor die prijs.

Minede ook wel met drie videokaarten die ik er toen speciaal voor had gekocht.
Achteraf is het altijd makkelijk te zeggen, had ik maar niet verkocht. Ik weet nog dat de koers ineens naar 8 dollar liep, tijdje daarna 44 dollar. En toen De koers sprong naar 266 op mt.gox, je moet sterk in je schoenen staan dan niet te verkopen.

Als ik had gehouden wat ik toen had was ik in de top 100 de rijkste Nederlanders wellicht.. ;(
pi_171670605
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 16:53 schreef edcetera het volgende:

[..]

"Afternoon PST", dat zou dus na 22:00 CET zijn.

http://www.newsbtc.com/20(...)uccessful-crowdsale/
Lekker, ben benieuwd!
[P]otverdorie
pi_171670664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:08 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Lekker, ben benieuwd!
I will be there
pi_171670670
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:05 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Achteraf is het altijd makkelijk te zeggen, had ik maar niet verkocht. Ik weet nog dat de koers ineens naar 8 dollar liep, tijdje daarna 44 dollar. En toen De koers sprong naar 266 op mt.gox, je moet sterk in je schoenen staan dan niet te verkopen.

Als ik had gehouden wat ik toen had was ik in de top 100 de rijkste Nederlanders wellicht.. ;(
Denk dat de meesten dat inderdaad zouden doen, inclusief mezelf. Zou je het dit x anders doen met hetgeen wat je nu in je coin portefeuille hebt? Lastig lastig! :P
pi_171670803
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:11 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Denk dat de meesten dat inderdaad zouden doen, inclusief mezelf. Zou je het dit x anders doen met hetgeen wat je nu in je coin portefeuille hebt? Lastig lastig! :P
Het zelfde probleem heb ik nu. Inmiddels met ik bijna een echte Vulcan qua emoties, maar nu ethereum koers oploopt zegt je emotie sell sell sell. Maar logica zegt zeker nog even vasthouden en voorzicht een langzame exit regisseren.


Checking coinmarketcap...
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 17:24:17 #190
42184 crew  DaMart
pi_171670923
Zo, met succes alle coins van Polo naar Bittrex verhuisd. Lisk ging nog vrij snel. Alleen heeft Polo 0.2 Lisk als transactiekosten gehouden in plaats van de 0.1 Lisk die ik bij het geven van de opdracht te zien kreeg...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_171670949
In dollars is mijn portfolio wel naar beneden, maar qua btc gaat hij gewoon netjes gestaag omhoog nog steeds.
pi_171670984
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:17 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Het zelfde probleem heb ik nu. Inmiddels met ik bijna een echte Vulcan qua emoties, maar nu ethereum koers oploopt zegt je emotie sell sell sell. Maar logica zegt zeker nog even vasthouden en voorzicht een langzame exit regisseren.

[ afbeelding ]
Checking coinmarketcap...
Ben sinds gister pas ingestapt rond de 0.15 btc (ETH). :P Groot deel van mn stratis en lisk opgegeven, dus was ook ff zuur vanochtend, maar trekt altijd wel bij. Ga ze nog wel even vasthouden tot en met Augustus, al lees ik ook een hoop over een bubbel. Maar dan alsnog, begin dit jaar had ik dus echt niet gedacht dat ie zo snel zou stijgen! :)
pi_171671023
Btw die mobile GO, hoge verwachtingen van, thanks voor het doorgeven edcetera!
  dinsdag 13 juni 2017 @ 17:43:55 #194
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171671340
Jahoor, niewe altcoin en dan met 1.7 miljard binnenkomen op de 6e plek op coinmarket :')
  dinsdag 13 juni 2017 @ 17:47:01 #195
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_171671422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
Jahoor, niewe altcoin en dan met 1.7 miljard binnenkomen op de 6e plek op coinmarket :')
Ach, komt omdat er nog teveel per coin betaald wordt. Nieuwe coins zouden pas na een paar weken gelist moeten worden op CoinMarketCap IMO.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 17:54:11 #196
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171671559
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:25 schreef Typisch het volgende:
In dollars is mijn portfolio wel naar beneden, maar qua btc gaat hij gewoon netjes gestaag omhoog nog steeds.
Ik heb meer vertrouwen in een constante stijging van BTC dus ik kijk vooral naar de waarde van mijn blockfolio in BTC. En die is vandaag inderdaad mooi aan het stijgen vandaag. Werd eens tijd!
pi_171671623
ik heb nog van die Butterfly Labs dingen gehad, van die vierkante USB ASICS. Toch nog wat mee kunnen minen destijds maar tegen de tijd dat ik ze binnen kreeg waren ze al weer verouderd :')
pi_171671635
Ik kondig hier maar alvast mijn faal trade aan, ik ga morgen 2k eur in eth stoppen. Van de 80 BTC die ik ooit had is nog maar 0,4 over (en dit is nu net zoveel waard als de 70 die ik ooit verkocht heb op Mt. Gox). Ik zie het maar als een belegging en ga er een tijdje op zitten.

Waar kan je tegenwoordig het makkelijkst en met zo min mogelijk transactiekosten kopen? Liefst ideal oid.
pi_171671650
is er een plek waar wordt bijgehouden wanneer nieuwe coins lanceren en wat hun functie etc is? dat mis ik nog een beetje. Ik wil eigenlijk graag zo vroeg mogelijk instappen en hier en daar kleine bedragen investeren.
pi_171671783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:58 schreef metallicelmo het volgende:
is er een plek waar wordt bijgehouden wanneer nieuwe coins lanceren en wat hun functie etc is? dat mis ik nog een beetje. Ik wil eigenlijk graag zo vroeg mogelijk instappen en hier en daar kleine bedragen investeren.
https://tokenmarket.net/ico-calendar
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 juni 2017 @ 18:05:30 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171671787
DGB :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171671843
quote:
cool, thanks!
pi_171672230
deze is wel interessant eigenlijk https://tokenmarket.net/blockchain/counterparty/assets/nvo/
het filmpje dat er bij zit
pi_171672697
Alles is weer groen.

Gaan we weer doorstomen of komt straks de echte crash?
pi_171672719
Mensen,

Wat verwachten jullie van de 'status token'

Ik ben beniewd hoe ik het kan kopen?

Heb momenteel alleen een wallet op ether.li maar moet mijn ethers daar keer vanaf halen en overplaatsen op myetherwallet.com alleen dat lukt mij dan weer niet.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 18:45:54 #206
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171672792
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:41 schreef Xrenity het volgende:
Alles is weer groen.

Gaan we weer doorstomen of komt straks de echte crash?
Ik wacht even af wat de volgende topictitel gaat worden van dit topic, aan de hand van dat verkoop ik wel of niet.
pi_171672842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:41 schreef Xrenity het volgende:
Alles is weer groen.

Gaan we weer doorstomen of komt straks de echte crash?
Gaat doorstomen.

https://trends.google.com(...)day%203-m&q=Ethereum
pi_171673571
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb op dit moment bij Polo een issue met een deposit die niet wordt verwerkt omdat de Lisk hot wallet niet bijgewerkt wordt
Op Bittrex heb ik dan weer een issue met een withdrawal met een txid dat op de blockchain niet te vinden is
Nou, het heeft wat moeite gekost, maar zowel de Lisk op Polo als de Ethereum op Bittrex zijn weer losgeweekt. Dat was toch even zweten, want bij elkaar een BTC of 10.

Overigens niets dan lof over de support bij Bittrex. Die communiceren goed. Poloniex heeft helemaal geen antwoord gegeven op mijn ticket.
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 19:35:43 #209
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171673971
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:05 schreef Nattekat het volgende:
DGB :D
gaat goed he.

en nu edrocket erover heen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171674003
Ik zie dat Waves de Niggercoin heeft delisted, wat op zich goed is.

Maar dat betekent wel dat Waves geen gedecentraliseerde exchange maar een centraal bestuurd orgaan is?
pi_171674230
Strikt genomen kunnen ze een token in de client gewoon blacklisten. Daarmee kan ie op de blockchain nog steeds bestaan.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 19:45:46 #212
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_171674252
Net m'n ETH naar m'n trezor overgemaakt die vandaag binnen gekomen is. Voelt toch wat safer.
pi_171674462
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 18:05 schreef Nattekat het volgende:
DGB :D
Verge :D
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 19:55:16 #214
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171674525
Rise gaat ook weer lekker
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171674732
Het is weer Cryptomania...
pi_171674779
ALLES GROEN
pi_171674801
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:55 schreef Oscar. het volgende:
Rise gaat ook weer lekker
Alles gaat lekker. Mijn portfolio +40% na die crash :')
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 20:17:25 #218
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171675215
Nxt is ook super
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171675240
Wat is het verschil tussen Waves en Bitshares?

Beiden zijn platforms voor gedecentraliseerde exchanges.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:18:48 #220
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_171675260
Ark en Lisk hebben er ook weer zin in.
pi_171675309
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:36 schreef TourOfData het volgende:
Ik zie dat Waves de Niggercoin heeft delisted, wat op zich goed is.

Maar dat betekent wel dat Waves geen gedecentraliseerde exchange maar een centraal bestuurd orgaan is?
ik hou niet van een centraal bestuur die op zich zelf beslissingen neemt.
Daarbij is Niggercoin door een Neger uit de Hood geactiveerd/bedacht.

Als we het over de zelfde coin hebben is het inmiddels al een oude coin, dacht dat hij al uitgestorven was.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 20:39:42 ]
pi_171675447
Lekker, in USD is mn portfolio nog niet echt veel opgeschoten, maar in BTC wel :Y +20% sinds gisterenochtend.
pi_171675543
Nog geen MGO op Buttrex :(
[P]otverdorie
pi_171675622
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:29 schreef NatteBever het volgende:
Nog geen MGO op Buttrex :(
Ik zat er ook op te wachten! :(
pi_171675649
Gisteren stil blijven zitten en het loont. Ik denk er over om nog wat extra uit te cashen om mijn maandlasten te verlichten (bijstorten spaarhypotheek). Het is aanlokkelijk om te blijven zitten in crypto, maar als ik nu 5% uitcash kan ik maximaal bijstorten. Dan maar een paar weken later miljonair 🤑
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_171675713
Als het maar 5% is, maar het wel zo een groot effect is op hypotheek zou ik er niet eens over na hoeven denken.
pi_171675773
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:32 schreef Dutchpassion het volgende:

[..]

Ik zat er ook op te wachten! :(
Om 22:00 volgens Vic Green
pi_171675893
Nou ja, ik had al eerder deze maand 20% laten uitbetalen en wat ik toen overhield is nu bijna keer anderhalf gegaan. Met andere woorden: ik heb nu die 20% afgelost en twee keer terugverdiend in een paar weken. Dat is dus 140% waarde vanaf dat moment (80% portfolio x anderhalf + 20% uitgecasht). Als ik was blijven zitten had ik 150% (anderhalf keer 100%) gehad. Concreet gesproken heeft dat aflossen me 10% portfolio gekost en lagere maandlasten opgeleverd. Of maak ik nu een rekenfout?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_171675938
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

ik hou niet van een centraal bestuur die op zich zelf beslissingen neemt.
Daarbij is Niggercoin door een Neger uit de Hood geactiveerd/bedacht.

Als we het over de zelfde coin hebben is het inmiddels al een oude coin, dacht dat hij al uitgestorven was.
Nee, het is een nieuwe token op Waves platform, genaamd NIGGER.

Zo kon je 500 niggers kopen voor een klein bedrag in Waves/BTC. Ook al is het racistisch, het feit dat het delisted is door Waves, betekent dat er al een centraal bestuur erachter zit. Wat is dan het verschil met Centrale Banken?
pi_171676057
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:44 schreef TourOfData het volgende:

[..]

Nee, het is een nieuwe token op Waves platform, genaamd NIGGER.

Zo kon je 500 niggers kopen voor een klein bedrag in Waves/BTC. Ook al is het racistisch, het feit dat het delisted is door Waves, betekent dat er al een centraal bestuur erachter zit. Wat is dan het verschil met Centrale Banken?
Snap heel goed dat de ontwikkelaars dit delisten. Dit was puur rascisme.
[P]otverdorie
pi_171676089
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:49 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Snap heel goed dat de ontwikkelaars dit delisten. Dit was puur rascisme.
Maar waar check je dan de grens?

Ik vind dat ze er gewoon een functie voor moeten maken. En niet moeten censureren. Dat doe je namelijk niet op een niet gereguleerd platform.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:52:12 #232
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171676147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:49 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Snap heel goed dat de ontwikkelaars dit delisten. Dit was puur rascisme.
Hoe oneens iedereen het ermee is en hoe fout het ook is ik vind dat je het niet kan maken alsje een open platform aanbied.

Nu is het dit, wat is de volgende.
pi_171676148
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar waar check je dan de grens?

Ik vind dat ze er gewoon een functie voor moeten maken. En niet moeten censureren. Dat doe je namelijk niet op een niet gereguleerd platform.
Oh geen idee. Maar voordat het hele platform ten onder gaat aan dit soort kutcoins die slechte PR opleveren moeten ze wel ingrijpen.
[P]otverdorie
pi_171676173
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoe oneens iedereen het ermee is en hoe fout het ook is ik vind dat je het niet kan maken alsje een open platform aanbied.
Kan wel.
Maar dan dmv een filter, dus een functie.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 20:54:39 #235
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171676215
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kan wel.
Maar dan dmv een filter, dus een functie.
Klopt, dat zou een betere oplossing zijn.
Een woordfilter is zo ingesteld.
pi_171676333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:38 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Om 22:00 volgens Vic Green
Thanks!
pi_171676613
Ik wil beginnen met crypto. Heb de OP gelezen maar waar kan ik mij het beste aanmelden als ik verschillende Crypto wil kopen?
En welke wallet kan ik dan het beste gebruiken?
Bittrex lijkt mij een goede alles in 1 of niet?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_171676688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:54 schreef Repeating het volgende:

[..]

Ik heb meer vertrouwen in een constante stijging van BTC dus ik kijk vooral naar de waarde van mijn blockfolio in BTC. En die is vandaag inderdaad mooi aan het stijgen vandaag. Werd eens tijd!
Kun je in blockfolio app ook je portfolio uitdrukken in btc ipv dollars/euro's?

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 19:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou, het heeft wat moeite gekost, maar zowel de Lisk op Polo als de Ethereum op Bittrex zijn weer losgeweekt. Dat was toch even zweten, want bij elkaar een BTC of 10.

Overigens niets dan lof over de support bij Bittrex. Die communiceren goed. Poloniex heeft helemaal geen antwoord gegeven op mijn ticket.
Ik heb anders nu al meer dan een week een mail gestuurd naar support over het verkeerd invullen van mijn geboortedatum. Tot op heden nog geen antwoord.

Ook heb ik gegevens voor enchanced verification ingeleverd, maar kan op de site de status er niet van zien. Ook geen mail over ontvangen. Als ik in het menu op enhanced verification klik staat dat ik gewoon weer mijn id moet uploaden..
pi_171676755
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:12 schreef carebaer het volgende:

[..]

KUn je in blockfolio app ook je portfolio uitdrukken in btc ipv dollars/euro's?
Even op het totaal portfoliobedrag in dollars tikken.
pi_171676862
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:42 schreef recursief het volgende:
Nou ja, ik had al eerder deze maand 20% laten uitbetalen en wat ik toen overhield is nu bijna keer anderhalf gegaan. Met andere woorden: ik heb nu die 20% afgelost en twee keer terugverdiend in een paar weken. Dat is dus 140% waarde vanaf dat moment (80% portfolio x anderhalf + 20% uitgecasht). Als ik was blijven zitten had ik 150% (anderhalf keer 100%) gehad. Concreet gesproken heeft dat aflossen me 10% portfolio gekost en lagere maandlasten opgeleverd. Of maak ik nu een rekenfout?
Is dat belangrijk?
Met winst verlaag je je hypotheek lasten, well done!!!

Lasten verlagen is nooit een rekenfout, dat is verstandig uitstappen op een moment dat je het waard vindt.
Achteraf waren we miljardair maar je hebt nu nuttig gebruik gemaakt van je winst. Highfive waardig.
pi_171676925
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:42 schreef recursief het volgende:
Nou ja, ik had al eerder deze maand 20% laten uitbetalen en wat ik toen overhield is nu bijna keer anderhalf gegaan. Met andere woorden: ik heb nu die 20% afgelost en twee keer terugverdiend in een paar weken. Dat is dus 140% waarde vanaf dat moment (80% portfolio x anderhalf + 20% uitgecasht). Als ik was blijven zitten had ik 150% (anderhalf keer 100%) gehad. Concreet gesproken heeft dat aflossen me 10% portfolio gekost en lagere maandlasten opgeleverd. Of maak ik nu een rekenfout?
Jezelf belonen met een lekker flesje is geen overbodige luxe! Well done! :)
pi_171676982
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:12 schreef carebaer het volgende:

[..]

Kun je in blockfolio app ook je portfolio uitdrukken in btc ipv dollars/euro's?

[..]

Ik heb anders nu al meer dan een week een mail gestuurd naar support over het verkeerd invullen van mijn geboortedatum. Tot op heden nog geen antwoord.

Ook heb ik gegevens voor enchanced verification ingeleverd, maar kan op de site de status er niet van zien. Ook geen mail over ontvangen. Als ik in het menu op enhanced verification klik staat dat ik gewoon weer mijn id moet uploaden..
Bittrex supporttip: even aanmelden voor de Bittrex Slack. In het customer-support kanaal kun je vragen of iemand naar je ticket (even het nummer noemen) wil kijken. De Bittrex medewerkers daar heten allemaal bittrex-{voornaam}. Grote kans dat ze je dan helpen of je ticket hogere prioriteit geven. En: vriendelijk blijven helpt!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 21:24:41 ]
pi_171676996
Ik twijfel ook heel erg. Uitcashen of niet.

Wij hebben een bankspaarhypotheek met 5.25% (!) rente.

Wat we kunnen doen is bijstorten, vanaf dat moment ieder jaar dus 5.25% rente erover vangen. Door extra storten ben je dus eerder klaar met aflossen.

Aan de andere kant, over 2-3 jaar willen we misschien verhuizen en hebben het geld dan hard nodig om te kunnen financieren.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:28:13 #244
155616 Proximo
For god, king & country
pi_171677043
Verge ^O^ op 99 satoshi ingekocht :P
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:28:31 #245
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171677047
Mensen die hier nu met dit groen weer +40 procent maken zitten allemaal in coins met een laag volume neem ik aan? Ik ben al blij met 5 procent...
pi_171677097
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:25 schreef xaban06 het volgende:
Ik twijfel ook heel erg. Uitcashen of niet.

Wij hebben een bankspaarhypotheek met 5.25% (!) rente.

Wat we kunnen doen is bijstorten, vanaf dat moment ieder jaar dus 5.25% rente erover vangen. Door extra storten ben je dus eerder klaar met aflossen.
Nee, door extra storten gaan je maandlasten omlaag. Je bent net zo snel klaar met aflossen.
quote:
Aan de andere kant, over 2-3 jaar willen we misschien verhuizen en hebben het geld dan hard nodig om te kunnen financieren.
Je spaarpot is tegen die tijd ook hoger geworden als je nu extra inlegt. Daar los je als je verhuist mee af waardoor je overwaarde groter wordt. Die moet je dan weliswaar in je nieuwe woning steken maar daardoor heb je wel minder hypotheek nodig en dus lagere maandlasten. Tel daar de lagere maandlasten die je nu al kan hebben door je extra inleg maar bij op. Kortom: beide opties leveren financieel wat op.
pi_171677145
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:28 schreef Repeating het volgende:
Mensen die hier nu met dit groen weer +40 procent maken zitten allemaal in coins met een laag volume neem ik aan? Ik ben al blij met 5 procent...
Die percentages zijn ook wel tov de correctie van gisteren. Als je een dag verder teruggaat dan zal het wel meevallen.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:33:58 #248
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171677155
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoe oneens iedereen het ermee is en hoe fout het ook is ik vind dat je het niet kan maken alsje een open platform aanbied.

Nu is het dit, wat is de volgende.
Je hebt een goed punt: Als de naam van een coin teveel mensen tegen het zere been schopt, dan wordt die coin vanzelf genegeerd, dus niet succesvol (hoogstens voor een bepaalde groep).

Las vandaag ook zo'n discussie over Belacam of daar ook accounts verwijderd moeten worden om geen aantrekkelijk teenager/selfie pornsite te worden zoals Instagram, waar in het geval van Belacam het nog aantrekkelijker is om er geld mee te verdienen.

Het internet is wereldwijd te bereiken en overal bestaan andere regels. Censureren werkt niet, want iedereen is er verantwoordelijk voor om zich aan de wetten van z'n eigen land te houden.

Je zou hoogstens aan "private groups" kunnen werken, waar diverse blockchain-protocollen ook een mogelijkheid tot bieden.

Het feit, dat als er 1 tiet geplaatst wordt, dit verwijderd wordt op platforms als Facebook lokale reli-groepen dit willen, is gewoon het compleet negeren een open samenleving.
The best firms advertise the least...
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:34:19 #249
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_171677165
Sjeuzus, 2 jaar geleden een beetje Dogecoins en Bitcoins op offline wallets gegooid.
Nu raak ik geinteresseerd in MobileGo maar kan dat niet op Kraken krijgen, dus een account op Bittrex gemaakt. Mijn Dogecoins probeer ik nu van offline naar online Bittrex te krijgen en dan om te zetten in MobileGo.

Ik ben aardig digibeet dus het zal mij benieuwen, waarschijnlijk heb ik in het verhaaltje hierboven al wat doms gezegt dus excuus alvast... :')
pi_171677201
MobileGo is geplaatst! *O*
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:38:57 #252
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171677262
Is er nog tijd om BTC van Polo over te plaatsen naar Bittrex en zo'n snoepje te kopen?
pi_171677267
Bid is nu een halve BTC/MGO _O-
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:40:31 #254
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171677293
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:39 schreef Cyanide- het volgende:
Bid is nu een halve BTC/MGO _O-
GNO all over again. :Y)
pi_171677304
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:36 schreef Dutchpassion het volgende:
MobileGo is geplaatst! *O*
Buy! Buy! Buy!

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 21:41:31 ]
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:41:30 #256
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_171677316
Godver, mn waves client crasht telkens. Nog meer mensen last van?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_171677342
niemand verkoopt MGO _O-
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:42:58 #258
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171677355
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:42 schreef Cyanide- het volgende:
niemand verkoopt MGO _O-
Wallet is nog niet open ;)
Adress klopte ook niet eerder toen die wel open was.
pi_171677358
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:42 schreef Cyanide- het volgende:
niemand verkoopt MGO _O-
Wallet maintenance...kan dus nog niet
[P]otverdorie
pi_171677372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:43 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Wallet maintenance...kan dus nog niet
Ahhh, wat doen al die debiele bids er dan? :@
pi_171677389
Deposits komen niet door. Boven in beeld staat ook 'Wallet Maintenance'.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:44:13 #262
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171677392
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:43 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ahhh, wat doen al die debiele bids er dan? :@
Die zien graag hun geld verdwijnen als er een paar MGO op staat.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:44:21 #263
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171677395
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:43 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ahhh, wat doen al die debiele bids er dan? :@
Ons lekker maken. ~:)

Ontopic: geen idee.
pi_171677417
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:43 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ahhh, wat doen al die debiele bids er dan? :@
Miniplukjes MGO om de openingsprijs op te drijven. Zo gast dat altijd als een beetje coin op een exchange komt.
pi_171677460
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Miniplukjes MGO om de openingsprijs op te drijven. Zo gast dat altijd als een beetje coin op een exchange komt.
Maar serieus, die bovenste zooi :X



[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2017 21:47:31 ]
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:46:58 #266
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171677468
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:28 schreef Repeating het volgende:
Mensen die hier nu met dit groen weer +40 procent maken zitten allemaal in coins met een laag volume neem ik aan? Ik ben al blij met 5 procent...
Het is maar vanaf welk vorig moment je het bekijkt (dieptepunt?). Full time traders? Nu +40%, maar -40% een paar dagen geleden. Mensen, die beweren een Donal Duck geluksmunt te hebben en hier opscheppen?

Niet teveel van aantrekken en je eigen plan maken en alles, wat er wordt verteld/beweerd zelf onderzoeken.
The best firms advertise the least...
pi_171677523
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Maar serieus, die bovenste zooi :X

[ afbeelding ]
Neem aan dat ze mikken op een paar mensen die snel 'max' klikken en en dan koop drukken _O-
pi_171677554
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:48 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Neem aan dat ze mikken op een paar mensen die snel 'max' klikken en en dan koop drukken _O-
Lol never mind :') #moe
[P]otverdorie
pi_171677575
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:48 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Neem aan dat ze mikken op een paar mensen die snel 'max' klikken en en dan koop drukken _O-
Het zijn bids :D maar goed, wellicht wat whales die de prijs willen drijven ofzo, en daar dus een paar BTC voor over hebben. Ik weet wel meteen wat al die idiote hoge kaarsjes zijn als je zo'n prijsgrafiek helemaal uitzoomed :D :@
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:51:37 #270
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171677602
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:39 schreef Cyanide- het volgende:
Bid is nu een halve BTC/MGO _O-
Zou er een gek zijn, die het ervoor geeft :D
The best firms advertise the least...
pi_171677614
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:50 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het zijn bids :D
Oh damn 😅
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 21:54:06 #272
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171677674
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:46 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Maar serieus, die bovenste zooi :X

[ afbeelding ]
hoeveel was 1 MGO bij de ico?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:54:31 #273
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171677685
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:54 schreef Oscar. het volgende:

[..]

hoeveel was 1 MGO bij de ico?
Tussen de 0,53 en 0,78
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 21:56:29 #274
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171677736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tussen de 0,53 en 0,78
btc of euro?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:56:48 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171677748
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:56 schreef Oscar. het volgende:

[..]

btc?
USD
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 21:57:00 #276
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171677756
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

USD
owww, dat valt dus wel mee
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171677757
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:56 schreef Oscar. het volgende:

[..]

btc of euro?
Cent, natuulk.
[P]otverdorie
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 21:57:46 #278
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171677771
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:57 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Cent, natuulk.
ja, ik zie die bids staan dus ik had iets van wtf :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:59:08 #279
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171677800
Wat is de reden, dat ze het deposit wallet adres nog niet laten zien: Analyses om er zelf een paar orders als exchange neer te zetten, die redelijk zijn/lijken en dan lekkere winst halen?
The best firms advertise the least...
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 22:03:54 #280
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171677892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:59 schreef edcetera het volgende:
Wat is de reden, dat ze het deposit wallet adres nog niet laten zien: Analyses om er zelf een paar orders als exchange neer te zetten, die redelijk zijn/lijken en dan lekkere winst halen?
bloedbad
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171677896
COME ONNNN, 22u geweest
  dinsdag 13 juni 2017 @ 22:04:20 #282
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171677901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:59 schreef edcetera het volgende:
Wat is de reden, dat ze het deposit wallet adres nog niet laten zien: Analyses om er zelf een paar orders als exchange neer te zetten, die redelijk zijn/lijken en dan lekkere winst halen?
Ik denk dat het adres niet klopte wat ze genereerden.

Kon er kort eentje aanmaken maar die werkte niet op waves.
pi_171677911
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Die percentages zijn ook wel tov de correctie van gisteren. Als je een dag verder teruggaat dan zal het wel meevallen.
Idd, bedrag nu in portfolio tov bedrag 24 uur geleden.
pi_171677937
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:04 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Idd, bedrag nu in portfolio tov bedrag 24 uur geleden.
Dat, er is bij mij wel eea goedgemaakt, maar ik heb nog wel een aantal coins die tov koop nog in de min staan, zelfs al zijn ze vandaag 15/20% gestegen :')
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 22:06:05 #285
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171677938
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:04 schreef Cyanide- het volgende:
COME ONNNN, 22u geweest
en toen was het 22 uur PST :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171677943
Stratis is aardig hersteld van die grote correctie! Holden is toch goeie tactiek voor alsnog, kijk volgend jaar nog wel eens. :P
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 22:06:23 #287
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171677944
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:06 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Dat, er is bij mij wel eea goedgemaakt, maar ik heb nog wel een aantal coins die tov koop nog in de min staan, zelfs al zijn ze vandaag 15/20% gestegen :')
zoals BAT :r
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171678021
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:06 schreef Oscar. het volgende:

[..]

zoals BAT :r
Precies, en Verge :') Want uiteraard gewoon keihard op de piek gekocht. FOMO *O*
pi_171678034
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:39 schreef Cyanide- het volgende:
Bid is nu een halve BTC/MGO _O-
wtf
Ik zit met mijn MBGO op de Waves Lite client. ;(
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 22:09:59 #290
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171678037
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:09 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Precies, en Verge :') Want uiteraard gewoon keihard op de piek gekocht. FOMO *O*
gelukkig heb ik er maar 10 euro in zitten.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 22:10:18 #291
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171678048
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

wtf
Ik zit met mijn MBGO op de Waves Lite client. ;(
ow neuk, daar heb ik er ook een paar

0.06420772 om precies te zijn.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171678085
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:06 schreef Dutchpassion het volgende:
Stratis is aardig hersteld van die grote correctie! Holden is toch goeie tactiek voor alsnog, kijk volgend jaar nog wel eens. :P
Daar heb ik er nog wat van bijgekocht. Die waren me te hard gezakt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 13 juni 2017 @ 22:12:58 #293
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171678101
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat het adres niet klopte wat ze genereerden.

Kon er kort eentje aanmaken maar die werkte niet op waves.
Hoe kan dat niet kloppen? Wordt dat niet getest voor een token beschikbaar komt op een exchange? Gaan ze een andere generator gebruiken? (sorry, ben een leek hoe dat werkt).
The best firms advertise the least...
pi_171678127
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:12 schreef recursief het volgende:

[..]

Daar heb ik er nog wat van bijgekocht. Die waren me te hard gezakt.
Heb ik ook gedaan! Lekkere marge, tot dusver weer. :D
pi_171678149
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:10 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ow neuk, daar heb ik er ook een paar

0.06420772 om precies te zijn.
lol
  dinsdag 13 juni 2017 @ 22:15:30 #296
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171678162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:12 schreef edcetera het volgende:

[..]

Hoe kan dat niet kloppen? Wordt dat niet getest voor een token beschikbaar komt op een exchange? Gaan ze een andere generator gebruiken? (sorry, ben een leek hoe dat werkt).
Geen idee, waves gaf een error, misschien een tijdelijke link op basis van een andere altcoin. Missschien ook nog niet de bedoeling hem beschikbaar te maken op dat moment.
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 22:16:31 #297
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171678181
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

lol
nog steeds die Ruptobux die geld opleverd
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_171678216
BID BTC 0.60500000 / $1652.94

_O-
  dinsdag 13 juni 2017 @ 22:18:35 #299
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_171678240
quote:
4s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:10 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ow neuk, daar heb ik er ook een paar

0.06420772 om precies te zijn.
MGO op de DEX : 0.00076000 BTC

Misschien betere indicatie
The best firms advertise the least...
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 22:19:40 #300
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171678266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 22:18 schreef edcetera het volgende:

[..]

MGO op de DEX : 0.00076000 BTC

Misschien betere indicatie
nee, zoveel MGO muntjes heb ik
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 13 juni 2017 @ 22:19:50 #301
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_171678269
En ik gooi hem dicht
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')