Ja dat dacht ik dus ook. Maar blijkbaar is dat niet zo.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:45 schreef thenxero het volgende:
Toch maar eens kijken of ik mijn ether in een officiële wallet kan krijgen, als het serieus geld gaat worden. Er zou in principe hetzelfde met myetherwallet kunnen gebeuren lijkt me(?)
Leek mij ook niet aangezien dat bitonic al een tijdje uitverkocht was, right?. Hoeveel heb je wel kunnen kopen?quote:
Je hoeft niet persé een hele bitcoin of ether te kopen he. Bijv 0.1 kan ookquote:Op dinsdag 13 juni 2017 04:11 schreef Highlighter het volgende:
Ik ga dit topic ook maar volgen
Ben helaas nog te arm voor bitcoin en ethereum, maar heb wel myriadcoin en digibyte ingekocht
Verder ben ik echt nog een beginneling, dus wellicht leer ik hier iets bij.
0.32 ongeveer. Als bitonic uitverkocht is, altijd paar keer f5-en en vaak hebben ze dan wel weer een beetje met een beetje geduld.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 02:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Leek mij ook niet aangezien dat bitonic al een tijdje uitverkocht was, right?. Hoeveel heb je wel kunnen kopen?
Veder Ethereum heeft zich als eerst hersteld van de correctie. nu 401 dollar
Euro'squote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:50 schreef totalvamp het volgende:
blijft lastig, ik wil idd mijn ETH omzetten voordat de bubbel barst.
Geen idee wat ik moet nemen...
Ik zit aan hetzelfde te denken. Het kan allemaal napapegaaien zijn maar ik lees steeds meer over het klappen van de bubbel.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:50 schreef totalvamp het volgende:
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:53 schreef Fotolijst het volgende:
[..]
Ik zit aan hetzelfde te denken. Het kan allemaal napapegaaien zijn maar ik lees steeds meer over het klappen van de bubbel.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:50 schreef totalvamp het volgende:
Gaan jullie effe lekker de markt timen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:53 schreef Fotolijst het volgende:
[..]
Ik zit aan hetzelfde te denken. Het kan allemaal napapegaaien zijn maar ik lees steeds meer over het klappen van de bubbel.
Zolang er ICO's zijn is er vraag naar ETH.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:50 schreef totalvamp het volgende:
Maar die ETHs worden ook weer verkocht om devs etc te betalen, of als t een scam is om een jacht te kopen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zolang er ICO's zijn is er vraag naar ETH.
Over bubbels gesproken...quote:Op dinsdag 13 juni 2017 09:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zolang er ICO's zijn is er vraag naar ETH.
twitter:VitalikButerin twitterde op dinsdag 13-06-2017 om 09:00:541. This is me socially precommitting that I will not be an advisor for future ICO projects. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |