Ethereum kopenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:32 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Absoluut :-) .. Vandaag stond hij weer even op 320 dollar volgens mij .. Dat had een ideaal moment geweest om weer ff in te stappen
Hoe laat?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
MobileGO gaat op Bittrex komen vandaag.
Jaxx ondersteund DOGE toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:49 schreef Xeor het volgende:
Waar bewaren jullie eigenlijk (voor degene die het hebben) hun DOGE. Ik heb het momenteel nog in een app op mijn mobiel staan maar wil daar eigenlijk vanaf.
Transferren naar litebit kost weer zoveel fee helaas
Liefst een online wallet zonder al te veel poespas.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jaxx ondersteund DOGE toch?
Of wil je perse een hardware wallet oid.
Ik zou Jaxx niet meer gebruiken na het nieuws van gisteren denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jaxx ondersteund DOGE toch?
Of wil je perse een hardware wallet oid.
Welk nieuws?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:56 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik zou Jaxx niet meer gebruiken na het nieuws van gisteren denk ik.
Volgens mij is een paper wallet nog het veiligstquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:58 schreef Hanschje het volgende:
[..]
freewallet theft
https://www.reddit.com/r/(...)cam_millions_stolen/
MOON coin is hier een goed voorbeeld van.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik heb zelf de gok genomen om 4 jaar geleden wat kleine wazige coins te kopen. En zelf die coins zijn de laatste tijd weer tot leven gekomen lijkt het wel. Zo kom je met een beetje geluk ook ineens aan een leuke winst.. Achteraf gezien had ik daar zwaar op moeten inzetten maarja dan volg je toch je verstand en stop je er niet meer dan 100 euro in ofzo
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je de BTC naar een Waves adres gestuurd of een BTC adres?
Het is opgelost. Het duurde gewoon even voor het binnenkwamquote:
60 bitcoin was in de gpu tijd al heel erg veel. Weet je zeker dat het er 60 waren?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:33 schreef Ralphmeister het volgende:
Als ik hier zo die verhalen lees had ik mij toch wat meer moeten verdiepen in die cryptomarkt, had er net als MaGNeT rijk van kunnen worden.. Ken je naam nog van de tijd van het minen en dat is al best een tijdje terug als je er rekening mee houdt dat ik toen zelf met mijn videokaartje 60 BTC heb gemined.. Dat lukt je nu niet meer en zelfs al niet meer een paar maanden laten toen ik weer mee gestopt ben.
Lees hier wel veel over een BTC bubbel / correctie, maar waarom zou dit niet gelden voor ETH? Die gaat nog veel harder?
En dan gaan we over naar ETC of LISKquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:44 schreef metallicelmo het volgende:
In hoeverre kan het een probleem zijn dat die ETH blockchain zo snel groeit? Er komt een moment dat de nodes misschien wel te weinig schijfruimte hebben als ze niet goed uitkijken, dan loopt het ETH netwerk vast of niet
Hey, ik weet het niet meer zeker maar was jij juist niet die gast die jaren geleden bitcoin een ponzi noemde en het topic wou sluiten?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:56 schreef iteejer het volgende:
Waar kan ik het beste ETH kopen, en wat is de beste exchange nu?
Jep, sowieso weet ik wat ik nog heb en heb nog een hele rits mailtjes van Bitonic verkopen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
60 bitcoin was in de gpu tijd al heel erg veel. Weet je zeker dat het er 60 waren?
"Afternoon PST", dat zou dus na 22:00 CET zijn.quote:
Achteraf is het altijd makkelijk te zeggen, had ik maar niet verkocht. Ik weet nog dat de koers ineens naar 8 dollar liep, tijdje daarna 44 dollar. En toen De koers sprong naar 266 op mt.gox, je moet sterk in je schoenen staan dan niet te verkopen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:51 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Jep, sowieso weet ik wat ik nog heb en heb nog een hele rits mailtjes van Bitonic verkopen.
[ afbeelding ]
Had nooit moeten verkopenmaar toen danste ik een rondje om de tafel voor die prijs.
Minede ook wel met drie videokaarten die ik er toen speciaal voor had gekocht.
Lekker, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
"Afternoon PST", dat zou dus na 22:00 CET zijn.
http://www.newsbtc.com/20(...)uccessful-crowdsale/
Denk dat de meesten dat inderdaad zouden doen, inclusief mezelf. Zou je het dit x anders doen met hetgeen wat je nu in je coin portefeuille hebt? Lastig lastig!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd makkelijk te zeggen, had ik maar niet verkocht. Ik weet nog dat de koers ineens naar 8 dollar liep, tijdje daarna 44 dollar. En toen De koers sprong naar 266 op mt.gox, je moet sterk in je schoenen staan dan niet te verkopen.
Als ik had gehouden wat ik toen had was ik in de top 100 de rijkste Nederlanders wellicht..
Het zelfde probleem heb ik nu. Inmiddels met ik bijna een echte Vulcan qua emoties, maar nu ethereum koers oploopt zegt je emotie sell sell sell. Maar logica zegt zeker nog even vasthouden en voorzicht een langzame exit regisseren.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:11 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Denk dat de meesten dat inderdaad zouden doen, inclusief mezelf. Zou je het dit x anders doen met hetgeen wat je nu in je coin portefeuille hebt? Lastig lastig!
Ben sinds gister pas ingestapt rond de 0.15 btc (ETH).quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het zelfde probleem heb ik nu. Inmiddels met ik bijna een echte Vulcan qua emoties, maar nu ethereum koers oploopt zegt je emotie sell sell sell. Maar logica zegt zeker nog even vasthouden en voorzicht een langzame exit regisseren.
[ afbeelding ]
Checking coinmarketcap...
Ach, komt omdat er nog teveel per coin betaald wordt. Nieuwe coins zouden pas na een paar weken gelist moeten worden op CoinMarketCap IMO.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
Jahoor, niewe altcoin en dan met 1.7 miljard binnenkomen op de 6e plek op coinmarket
Ik heb meer vertrouwen in een constante stijging van BTC dus ik kijk vooral naar de waarde van mijn blockfolio in BTC. En die is vandaag inderdaad mooi aan het stijgen vandaag. Werd eens tijd!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:25 schreef Typisch het volgende:
In dollars is mijn portfolio wel naar beneden, maar qua btc gaat hij gewoon netjes gestaag omhoog nog steeds.
https://tokenmarket.net/ico-calendarquote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:58 schreef metallicelmo het volgende:
is er een plek waar wordt bijgehouden wanneer nieuwe coins lanceren en wat hun functie etc is? dat mis ik nog een beetje. Ik wil eigenlijk graag zo vroeg mogelijk instappen en hier en daar kleine bedragen investeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |