Ik wacht even af wat de volgende topictitel gaat worden van dit topic, aan de hand van dat verkoop ik wel of niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:41 schreef Xrenity het volgende:
Alles is weer groen.
Gaan we weer doorstomen of komt straks de echte crash?
Gaat doorstomen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:41 schreef Xrenity het volgende:
Alles is weer groen.
Gaan we weer doorstomen of komt straks de echte crash?
Nou, het heeft wat moeite gekost, maar zowel de Lisk op Polo als de Ethereum op Bittrex zijn weer losgeweekt. Dat was toch even zweten, want bij elkaar een BTC of 10.quote:Op maandag 12 juni 2017 15:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment bij Polo een issue met een deposit die niet wordt verwerkt omdat de Lisk hot wallet niet bijgewerkt wordt
Op Bittrex heb ik dan weer een issue met een withdrawal met een txid dat op de blockchain niet te vinden is
gaat goed he.quote:
ik hou niet van een centraal bestuur die op zich zelf beslissingen neemt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:36 schreef TourOfData het volgende:
Ik zie dat Waves de Niggercoin heeft delisted, wat op zich goed is.
Maar dat betekent wel dat Waves geen gedecentraliseerde exchange maar een centraal bestuurd orgaan is?
Nee, het is een nieuwe token op Waves platform, genaamd NIGGER.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
ik hou niet van een centraal bestuur die op zich zelf beslissingen neemt.
Daarbij is Niggercoin door een Neger uit de Hood geactiveerd/bedacht.
Als we het over de zelfde coin hebben is het inmiddels al een oude coin, dacht dat hij al uitgestorven was.
Snap heel goed dat de ontwikkelaars dit delisten. Dit was puur rascisme.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:44 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Nee, het is een nieuwe token op Waves platform, genaamd NIGGER.
Zo kon je 500 niggers kopen voor een klein bedrag in Waves/BTC. Ook al is het racistisch, het feit dat het delisted is door Waves, betekent dat er al een centraal bestuur erachter zit. Wat is dan het verschil met Centrale Banken?
Maar waar check je dan de grens?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:49 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Snap heel goed dat de ontwikkelaars dit delisten. Dit was puur rascisme.
Hoe oneens iedereen het ermee is en hoe fout het ook is ik vind dat je het niet kan maken alsje een open platform aanbied.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:49 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Snap heel goed dat de ontwikkelaars dit delisten. Dit was puur rascisme.
Oh geen idee. Maar voordat het hele platform ten onder gaat aan dit soort kutcoins die slechte PR opleveren moeten ze wel ingrijpen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar waar check je dan de grens?
Ik vind dat ze er gewoon een functie voor moeten maken. En niet moeten censureren. Dat doe je namelijk niet op een niet gereguleerd platform.
Kan wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe oneens iedereen het ermee is en hoe fout het ook is ik vind dat je het niet kan maken alsje een open platform aanbied.
Klopt, dat zou een betere oplossing zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan wel.
Maar dan dmv een filter, dus een functie.
Kun je in blockfolio app ook je portfolio uitdrukken in btc ipv dollars/euro's?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:54 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in een constante stijging van BTC dus ik kijk vooral naar de waarde van mijn blockfolio in BTC. En die is vandaag inderdaad mooi aan het stijgen vandaag. Werd eens tijd!
Ik heb anders nu al meer dan een week een mail gestuurd naar support over het verkeerd invullen van mijn geboortedatum. Tot op heden nog geen antwoord.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou, het heeft wat moeite gekost, maar zowel de Lisk op Polo als de Ethereum op Bittrex zijn weer losgeweekt. Dat was toch even zweten, want bij elkaar een BTC of 10.
Overigens niets dan lof over de support bij Bittrex. Die communiceren goed. Poloniex heeft helemaal geen antwoord gegeven op mijn ticket.
Even op het totaal portfoliobedrag in dollars tikken.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:12 schreef carebaer het volgende:
[..]
KUn je in blockfolio app ook je portfolio uitdrukken in btc ipv dollars/euro's?
Is dat belangrijk?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:42 schreef recursief het volgende:
Nou ja, ik had al eerder deze maand 20% laten uitbetalen en wat ik toen overhield is nu bijna keer anderhalf gegaan. Met andere woorden: ik heb nu die 20% afgelost en twee keer terugverdiend in een paar weken. Dat is dus 140% waarde vanaf dat moment (80% portfolio x anderhalf + 20% uitgecasht). Als ik was blijven zitten had ik 150% (anderhalf keer 100%) gehad. Concreet gesproken heeft dat aflossen me 10% portfolio gekost en lagere maandlasten opgeleverd. Of maak ik nu een rekenfout?
Jezelf belonen met een lekker flesje is geen overbodige luxe! Well done!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:42 schreef recursief het volgende:
Nou ja, ik had al eerder deze maand 20% laten uitbetalen en wat ik toen overhield is nu bijna keer anderhalf gegaan. Met andere woorden: ik heb nu die 20% afgelost en twee keer terugverdiend in een paar weken. Dat is dus 140% waarde vanaf dat moment (80% portfolio x anderhalf + 20% uitgecasht). Als ik was blijven zitten had ik 150% (anderhalf keer 100%) gehad. Concreet gesproken heeft dat aflossen me 10% portfolio gekost en lagere maandlasten opgeleverd. Of maak ik nu een rekenfout?
Bittrex supporttip: even aanmelden voor de Bittrex Slack. In het customer-support kanaal kun je vragen of iemand naar je ticket (even het nummer noemen) wil kijken. De Bittrex medewerkers daar heten allemaal bittrex-{voornaam}. Grote kans dat ze je dan helpen of je ticket hogere prioriteit geven. En: vriendelijk blijven helpt!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:12 schreef carebaer het volgende:
[..]
Kun je in blockfolio app ook je portfolio uitdrukken in btc ipv dollars/euro's?
[..]
Ik heb anders nu al meer dan een week een mail gestuurd naar support over het verkeerd invullen van mijn geboortedatum. Tot op heden nog geen antwoord.
Ook heb ik gegevens voor enchanced verification ingeleverd, maar kan op de site de status er niet van zien. Ook geen mail over ontvangen. Als ik in het menu op enhanced verification klik staat dat ik gewoon weer mijn id moet uploaden..
Nee, door extra storten gaan je maandlasten omlaag. Je bent net zo snel klaar met aflossen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:25 schreef xaban06 het volgende:
Ik twijfel ook heel erg. Uitcashen of niet.
Wij hebben een bankspaarhypotheek met 5.25% (!) rente.
Wat we kunnen doen is bijstorten, vanaf dat moment ieder jaar dus 5.25% rente erover vangen. Door extra storten ben je dus eerder klaar met aflossen.
Je spaarpot is tegen die tijd ook hoger geworden als je nu extra inlegt. Daar los je als je verhuist mee af waardoor je overwaarde groter wordt. Die moet je dan weliswaar in je nieuwe woning steken maar daardoor heb je wel minder hypotheek nodig en dus lagere maandlasten. Tel daar de lagere maandlasten die je nu al kan hebben door je extra inleg maar bij op. Kortom: beide opties leveren financieel wat op.quote:Aan de andere kant, over 2-3 jaar willen we misschien verhuizen en hebben het geld dan hard nodig om te kunnen financieren.
Die percentages zijn ook wel tov de correctie van gisteren. Als je een dag verder teruggaat dan zal het wel meevallen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 21:28 schreef Repeating het volgende:
Mensen die hier nu met dit groen weer +40 procent maken zitten allemaal in coins met een laag volume neem ik aan? Ik ben al blij met 5 procent...
Je hebt een goed punt: Als de naam van een coin teveel mensen tegen het zere been schopt, dan wordt die coin vanzelf genegeerd, dus niet succesvol (hoogstens voor een bepaalde groep).quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe oneens iedereen het ermee is en hoe fout het ook is ik vind dat je het niet kan maken alsje een open platform aanbied.
Nu is het dit, wat is de volgende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |