Die luisteren:quote:Op zondag 11 juni 2017 00:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Beste tijd om te puberen volgens mij, de nineties. Medelijden met de jeugd van nu.
90's waren prima. Genoeg gelegenheid om een beetje te wennen aan het bestaan van computers en internet, maar het was toen nog niet zo vergevorderd dat elke achterlijke hersenscheet van je prepuberale brein op internet stond. Nu zie ik filmpjes van 12-jarige jochies die megavalse liedjes zingen over Pokemon Go. Gaan ze nooit meer van het internet afkrijgen.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's dan wel weer grappig, ik had altijd medelijden met de jeugd van de 90's, de 00's en die van nu
Zeker waar. Maar het is vaak wel een kernindicatorquote:Op zondag 11 juni 2017 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb dat hele 'chillen' nooit begrepen.
Maar goed, muziek is geen lifestyle.
Als wij chillden beukten we gewoon wat alto's en goths inelkaar.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb dat hele 'chillen' nooit begrepen.
Maar goed, muziek is geen lifestyle.
Was in mijn jeugd ook nog, maar dan wel vuistdiep in de Achterhoek. Dus dan heb je pakweg 40 jaar vertraging of zo.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
Ik groeide nog op in een Jan Terlouw wereld met een touwtje uit de brievenbus
Verloren generatie.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:24 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben geboren in de 90's, dus topdecennium
Klopt wel aardig, 40 jaarquote:Op zondag 11 juni 2017 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Was in mijn jeugd ook nog, maar dan wel vuistdiep in de Achterhoek. Dus dan heb je pakweg 40 jaar vertraging of zo.
Muziek hoort bij activiteiten.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar het is vaak wel een kernindicator
En zij maar krassen.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Als wij chillden beukten we gewoon wat alto's en goths inelkaar.
Ik werk gewoon voor m'n centen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij zal net als zijn zielsverwanten elfletterig en klopkoek wel naar excuses blijven zoeken om werk te ontwijken.
Zie allemaal melancholische pubers dat filmpje delen. Alsof de wereld in 14 jaar zoveel is veranderd.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:24 schreef Tijger_m het volgende:
Ik groeide nog op in een Jan Terlouw wereld met een touwtje uit de brievenbus
Dat is meer een richtlijn, geloof ikquote:Op zondag 11 juni 2017 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik werk gewoon voor m'n centen.
Aan de POL-mods: hoe staat het met de regel dat er in het POL-café niet meer over NWS-users geroddeld zou worden?
Kunnen de teugels in deze kleuterklas weer wat strakker worden aangetrokken? Dank.
Ik moet er niet aan denken dat er mijn pubertijd iets als telefoons met camera's waren geweest. De sporadische foto's die tijdens het stappen zijn gemaakt zijn al erg genoeg.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
90's waren prima. Genoeg gelegenheid om een beetje te wennen aan het bestaan van computers en internet, maar het was toen nog niet zo vergevorderd dat elke achterlijke hersenscheet van je prepuberale brein op internet stond. Nu zie ik filmpjes van 12-jarige jochies die megavalse liedjes zingen over Pokemon Go. Gaan ze nooit meer van het internet afkrijgen.
Oei, dit heb ik 3 dagen geleden gemist.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aan de POL-mods: hoe staat het met de regel dat er in het POL-café niet meer over NWS-users geroddeld zou worden?
Kunnen de teugels in deze kleuterklas weer wat strakker worden aangetrokken? Dank.
Haha, nou ja, internet heeft wel wat invloed, natuurlijk, dat is nu toch wel iets meer aanwezig dan 14 jaar geleden.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zie allemaal melancholische pubers dat filmpje delen. Alsof de wereld in 14 jaar zoveel is veranderd.
Volgens mij is roddelen meer iets voor oude dames dan voor kleuters.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je verpest de feeststemming hier.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ze heeft mooie jurken die je aan mag, Kaas-, win/winquote:Op zondag 11 juni 2017 00:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind mezelf ekgenlijk wel bij Samzz passen, op m'n geaardheid na.
Foei! Stoute mod!quote:Op zondag 11 juni 2017 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, dit heb ik 3 dagen geleden gemist.
Bij mij is het meer afhankelijk van de bui die ik op een moment heb, en dat de muziek dan ter versterking daarvan dient. Bijvoorbeeld: soms wil ik me even wat beschaafder voelen en knal ik wat pretentieuze jazz of een klassiek plaatje op.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Muziek hoort bij activiteiten.
Het ene genre werkt bij denkwerk, het andere bij fysieke inspanningen, weer een ander bij uitgaan.
quote:Op zondag 11 juni 2017 00:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Anders gewoon even met Skysherrif afspreken. Jij bent toch ook 'n Zeeuw?
Een Tukker die in Zeeland woont.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Anders gewoon even met Skysherrif afspreken. Jij bent toch ook 'n Zeeuw?
Kan gebeuren, maar het lijkt me handig / wenselijk om de regel weer nieuw leven in te blazen.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, dit heb ik 3 dagen geleden gemist.
Jazz, van die experimentele jams?quote:Op zondag 11 juni 2017 00:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 11 juni 2017 00:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Muziek hoort bij activiteiten.
Het ene genre werkt bij denkwerk, het andere bij fysieke inspanningen, weer een ander bij uitgaan.
Bij mij is het meer afhankelijk van de bui die ik op een moment heb, en dat de muziek dan ter versterking daarvan dient. Bijvoorbeeld: soms wil ik me even wat beschaafder voelen en knal ik wat pretentieuze jazz of een klassiek plaatje op.
Wat een lieve woordenquote:Op zondag 11 juni 2017 00:28 schreef Kaas- het volgende:
Samzz is wel een catch, maar ik denk dat onze grote vriend Sky een beetje te jong en tokkie is voor deze mooie vrouw.
In een topic waarin jij aanwezig bent kan onmogelijk een feeststemming heersen.quote:
Merk ik niks vanquote:Op zondag 11 juni 2017 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar gaat het mis, he? Het is de hele culturele spanning tussen Zeeuwen en Tukkers.
Die regel wordt doorgaans nageleefd.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar het lijkt me handig / wenselijk om de regel weer nieuw leven in te blazen.
De bagger die zie hier spuien na een verhitte discussie in NWS is nog tot daar aan toe, maar onjuistheden de wereld in slingeren is nogal kwalijk.
Jij bent dan ook wel een catch in relationeel opzicht natuurlijk.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:28 schreef Kaas- het volgende:
Snap ik welquote:Op zondag 11 juni 2017 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij wil in je jurken, Samzz, trap er niet in!
OK, zal ik doen. Fijne avond verder.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die regel wordt doorgaans nageleefd.
Heb van de week nog op die regel lopen modden. Mocht je meer voorbeelden hebben, zet even een TR.
Mooie verhalen.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een catch in relationeel opzicht natuurlijk.
Beetje bezopen en veel te laat, terwijl je de laatste happen van je noodkapsalon nog wegvreet, binnen komen vallen bij het valentijnsdiner met je vriend, held
Wordt een mooi huwelijk.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooie verhalen.
En met de schoonouders op de pannenkoekenboot. Wat een stel is het.
Uiteindelijk is iedereen diep van binnen gewoon hetero.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:28 schreef Kaas- het volgende:
Nee, meer de relaxere meuk.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jazz, van die experimentele jams?
Dat hou ik vaak maar een halfuurtje vol.
Nogmaals *proest*quote:Op zondag 11 juni 2017 00:33 schreef Kowloon het volgende:
'95 tot '05 was uitstekend qua muziek, daarvoor en daarna ging het bergafwaarts.
quote:
Whehehequote:Op zondag 11 juni 2017 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel een catch in relationeel opzicht natuurlijk.
Beetje bezopen en veel te laat, terwijl je de laatste happen van je noodkapsalon nog wegvreet, binnen komen vallen bij het valentijnsdiner met je vriend, held
Sow. Let op deze man, over enkele minuten neemt hij nog aan wat voor geslacht je hebt.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Uiteindelijk is iedereen diep van binnen gewoon hetero.
Kloptquote:Op zondag 11 juni 2017 00:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zal deze stelling aan mijn lesbische vriendinnen voorleggen bij de lunch woensdag, uiteraard met bronvermeldingquote:Op zondag 11 juni 2017 00:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Crisis hè?quote:Op zondag 11 juni 2017 00:33 schreef Kowloon het volgende:
'95 tot '05 was uitstekend qua muziek, daarvoor en daarna ging het bergafwaarts.
Wat jou doe hier?quote:Op zondag 11 juni 2017 00:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OK, zal ik doen. Fijne avond verder.
Potten bestaan niet, potten zijn om op te schijten.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zal deze stelling aan mijn lesbische vriendinnen voorleggen bij de lunch woensdag, uiteraard met bronvermelding
Zijn dan ook geen potten, he? Zijn hardstikke femmequote:Op zondag 11 juni 2017 00:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Potten bestaan niet, potten zijn om op te schijten.
Elke lesbische vrouw kan bi worden.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zal deze stelling aan mijn lesbische vriendinnen voorleggen bij de lunch woensdag, uiteraard met bronvermelding
Oeh,quote:Op zondag 11 juni 2017 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zijn dan ook geen potten, he? Zijn hardstikke femme
Beetje met zo'n speculum de boel openhouden terwijl je zo'n dikke in die baarmoederhals draait.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Potten bestaan niet, potten zijn om op te schijten.
Hot.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zijn dan ook geen potten, he? Zijn hardstikke femme
watquote:Op zondag 11 juni 2017 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje met zo'n speculum de boel openhouden terwijl je zo'n dikke in die baarmoederhals draait.
Ik zou zelfs in die jurken willen.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij wil in je jurken, Samzz, trap er niet in!
Wat ik mij van die tijd herinner is juist de hause.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Crisis hè?
Teveel uitvallers in de reguliere arbeidsmarkt en het viel samen met onzalige Idols-spelshowproducten.
Als een lesbienne ziek is, komt dat doorgaans door een vitamine D deficiëntie.quote:
Wordt wel een beetje ongeloofwaardig zo Kaas-quote:Op zondag 11 juni 2017 00:38 schreef Kaas- het volgende:
Grappig genoeg is de vriendin van de tweelingbroer van m'n vriend dus ook een tweeling en dat zijn wel twee lekkere wijven hoor. Dat zeg ik ze ook telkens, want als hommel kom je overal mee weg.
Is daar ook de andere gay van?quote:Op zondag 11 juni 2017 00:38 schreef Kaas- het volgende:
Grappig genoeg is de vriendin van de tweelingbroer van m'n vriend dus ook een tweeling en dat zijn wel twee lekkere wijven hoor. Dat zeg ik ze ook telkens, want als hommel kom je overal mee weg.
quote:Op zondag 11 juni 2017 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje met zo'n speculum de boel openhouden terwijl je zo'n dikke in die baarmoederhals draait.
Dus jij en je vriend elke keer in het bed van z'n broer duiken in de hoop dat de schoonzusjes zich vergissen? Of niet eeneiig?quote:Op zondag 11 juni 2017 00:38 schreef Kaas- het volgende:
Eeh.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ach, waar is de tijd gebleven dat ik als een aap zo trots was op mijn wezenloos coole Nokia 7110quote:Op zondag 11 juni 2017 00:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat ik mij van die tijd herinner is juist de hause.Er kwamen de gekste aanbieding voorbij op ICT-gebied. Ik heb toen 1000 belminuten gekregen bij een abonnement dat het eerste jaar gratis was.
von_Preussen logt weer eens in onder z'n alter ego.quote:
Blind voor kapitalen aandelen kopen van een bedrijf dat nog nooit winst gemaakt heeft.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, waar is de tijd gebleven dat ik als een aap zo trots was op mijn wezenloos coole Nokia 7110
*Opa vertelt*quote:Op zondag 11 juni 2017 00:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, waar is de tijd gebleven dat ik als een aap zo trots was op mijn wezenloos coole Nokia 7110
Aandelen leasen he.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Blind voor kapitalen aandelen kopen van een bedrijf dat nog nooit gemaakt heeft.
Errr....dat deed men en ik werkte voor zo'n bedrijf, was een fantastische tijdquote:Op zondag 11 juni 2017 00:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Blind voor kapitalen aandelen kopen van een bedrijf dat nog nooit gemaakt heeft.
Nu zijn mensen nog dommer: geld géven aan bedrijven die nog niks gemaakt hebben, puur op basis van wat promotiemateriaal en loze beloftesquote:Op zondag 11 juni 2017 00:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Edit: Oh, wacht, dat gebeurt nu ook nog steeds.
Pretty muchquote:Op zondag 11 juni 2017 00:44 schreef gelly het volgende:
[..]
*Opa vertelt*
En een uurtje internetten minstens 2 gulden kostte. En dan niemand kon bellen. Als je geen ISDN had.
En deze mevrouw/oplichtster >quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En geen abo voor internet, kijk en luistergeld men kon tv kijken zonder reclame, men kan het zo gek niet bedenken.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:44 schreef gelly het volgende:
[..]
*Opa vertelt*
En een uurtje internetten minstens 2 gulden kostte. En dan niemand kon bellen. Als je geen ISDN had.
Ja, leek me ook al iets dat hij wel zou kunnen waarderen. Probeer het quotum voor poep- en pieshumor in ieder geval een beetje op te houden.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
von_Preussen logt weer eens in onder z'n alter ego.
Sterker nog, een bedrijf wat nog jaren miljarden verlies gaat maken is meer waard dan GM.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nu zijn mensen nog dommer: geld géven aan bedrijven die nog niks gemaakt hebben, puur op basis van wat promotiemateriaal en loze beloftes
Altijd inschrijven op IPO's, the only way is up.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Edit: Oh, wacht, dat gebeurt nu ook nog steeds.
"Maar weten die mensen dan niet dat we eigenlijk helemaal geen product hebben?".."Weet ik veel, het is geld, hup, gaan!"quote:Op zondag 11 juni 2017 00:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd inschrijven op IPO's, the only way is up.
Mooi was dat. Een hoop zuurneuzen op IEX lopen te mopperen over de HFT's en het dumpen, maar in die tijd was beleggen volkssport nummer 1.
En een schaarse hetero.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, leek me ook al iets dat hij wel zou kunnen waarderen. Probeer het quotum voor poep- en pieshumor in ieder geval een beetje op te houden.
Maar daar kun je dan nog aandelen in kopen in de hoop dat op gegeven moment Google/Facebook/Een of andere Chinees de hele bende wil hebben, en je daar nog geld voor terugziet.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sterker nog, een bedrijf wat nog jaren miljarden verlies gaat maken is meer waard dan GM.
Shorten was ook een stuk zeldzamer, had ik het idee.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
"Maar weten die mensen dan niet dat we eigenlijk helemaal geen product hebben?".."Weet ik veel, het is geld, hup, gaan!"
Crowdfunding is dan ook geld weggeven, natuurlijk, sommige mensen hebben daar lol in, ik ook maar ik geef het liever aan zielige diertjes of andere goede doelen.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar daar kun je dan nog aandelen in kopen in de hoop dat op gegeven moment Google/Facebook/Een of andere Chinees de hele bende wil hebben, en je daar nog geld voor terugziet.
Bij die crowdfunding bullshit is het LETTERLIJK het weggeven van geld.
quote:Op zondag 11 juni 2017 00:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
En geen abo voor internet
Fout
kijk en luistergeld men kon tv kijken zonder reclame
Fout
Zorg had iedereen, behalve aanvullende verzekering.
Fout
Anders kieperen we gewoon geld in kryptocurrencies, waarvan er al meer bestaan dan van gewone munten.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar daar kun je dan nog aandelen in kopen in de hoop dat op gegeven moment Google/Facebook/Een of andere Chinees de hele bende wil hebben, en je daar nog geld voor terugziet.
Bij die crowdfunding bullshit is het LETTERLIJK het weggeven van geld.
Eh...no commentquote:Op zondag 11 juni 2017 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Shorten was ook een stuk zeldzamer, had ik het idee.
Onder niet-professionelen dan, hè?quote:
Ik doe wel veel via Kickstarter, daar krijg je meestal nog een product voor terug.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Crowdfunding is dan ook geld weggeven, natuurlijk, sommige mensen hebben daar lol in, ik ook maar ik geef het liever aan zielige diertjes of andere goede doelen.
Met die startups is dat veel te vatbaar voor fraude.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Crowdfunding is dan ook geld weggeven, natuurlijk, sommige mensen hebben daar lol in, ik ook maar ik geef het liever aan zielige diertjes of andere goede doelen.
Had op m'n 16e een bijbaantje waarbij ik Robeco-klanten mocht bellen. Leuk werk.quote:
Ik heb wel spijt dat ik m'n BC bij 800 heb verkocht.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders kieperen we gewoon geld in kryptocurrencies, waarvan er al meer bestaan dan van gewone munten.
Man, de eerste keer dat ik Bitcoins tegenkwam kon ik ze voor een paar euro per stuk kopen. Leek me toen een soort ponzischeme.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Anders kieperen we gewoon geld in kryptocurrencies, waarvan er al meer bestaan dan van gewone munten.
Het was meestal helemaal geen fraude maar gewoon incompetentie en geen enkel idee hebben hoe je een bedrijf runt.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met die startups is dat veel te vatbaar voor fraude.
Een of ander bullshit verhaaltje ophangen, flink cashen, en daarna de stekker uit je onderneminkje trekken.
Ach, nooit onderste uit de kan willen.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb wel spijt dat ik m'n BC bij 800 heb verkocht.
Fijn, nu worden treinenliefhebbers ook gedemoniseerd. Ik wil bij deze afstand nemen van deze daad.quote:Hij is een fanatiek treinenspotter.
Je wilt afstand nemen van treinspotten? We wisten niet eens dat jij je daar aan bezondigdequote:Op zondag 11 juni 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
Uit: NWS / Verdachte dood Savannah wilde naar het buitenland
[..]
Fijn, nu worden treinenliefhebbers ook gedemoniseerd. Ik wil bij deze afstand nemen van deze daad.
800 vs 2000...quote:Op zondag 11 juni 2017 00:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, nooit onderste uit de kan willen.
Hebberigheid is een zonde.
Nou en. Maar de tweelingbroer van m'n vriend heeft met een tweeling-mokkeltje. Geinige dingen wel.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje ongeloofwaardig zo Kaas-
Nou ja, treinspotten, dat vind ik een beetje suf. Maar, ik heb wel wat met treinen ja.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je wilt afstand nemen van treinspotten? We wisten niet eens dat jij je daar aan bezondigde
Maar het idee was: met alleen al 5 BC heb je een buitenproportioneel deel van de valuta in handen, stel dat het inderdaad een nieuwe currency wordt. Dan ben je miljardair. En dat kan nog steeds.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, nooit onderste uit de kan willen.
Hebberigheid is een zonde.
Hoo, wacht even:quote:Op zondag 11 juni 2017 00:53 schreef Kowloon het volgende:
Uit: NWS / Verdachte dood Savannah wilde naar het buitenland
[..]
Fijn, nu worden treinenliefhebbers ook gedemoniseerd. Ik wil bij deze afstand nemen van deze daad.
Als gezellige, aardige jongen neem ik afstand van zijn daad.quote:Degenen van hen die RTL Nieuws gesproken heeft, noemen de verdachte een gezellige, aardige jongen.
Ikquote:Op zondag 11 juni 2017 00:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus jij en je vriend elke keer in het bed van z'n broer duiken in de hoop dat de schoonzusjes zich vergissen? Of niet eeneiig?
Ik stel het mij voor heb ik straks meer als mijn partner?quote:Op zondag 11 juni 2017 00:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar het idee was: met alleen al 5 BC heb je een buitenproportioneel deel van de valuta in handen, stel dat het inderdaad een nieuwe currency wordt. Dan ben je miljardair. En dat kan nog steeds.
Mja, het was niet de bedoeling ze te verkopen maar gewoon te bewaren, hoe dan ook. Het vlees is zwak.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
Had zelf ook bitcoins maar die heb ik voor minder dan gelly verkocht, had ze dan wel zelf gemined dus ach, lekker boeiend maar toch, had ik ze vast gehouden dan was die nieuwe keuken toch wel wat duurder geworden
Heeft eerder ook gedipt. Zat op 600-240quote:
Ik had ze bij een verdubbeling in waarde al verpatst.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Mja, het was niet de bedoeling ze te verkopen maar gewoon te bewaren, hoe dan ook. Het vlees is zwak.
Eerlijk gezegd, ik dacht dat de hele boel zou klappen dus ik heb ze verkocht op iets van 500 dollar en ik dacht dat ik daar goed mee wegkwamquote:Op zondag 11 juni 2017 00:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Mja, het was niet de bedoeling ze te verkopen maar gewoon te bewaren, hoe dan ook. Het vlees is zwak.
Pics.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou en. Maar de tweelingbroer van m'n vriend heeft met een tweeling-mokkeltje. Geinige dingen wel.
Tuurlijk niet, pannekoek!quote:
En dat zegt toch echt alles over de nineties, het hoogtepunt is een video clipquote:Op zondag 11 juni 2017 01:04 schreef gelly het volgende:
1 Van de culturele hoogtepunten van de nineties. Professionele video, acteurs, alles:
Whehe.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:04 schreef gelly het volgende:
1 Van de culturele hoogtepunten van de nineties. Professionele video, acteurs, alles:
DJ Paul! DJ Paul!quote:Op zondag 11 juni 2017 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat zegt toch echt alles over de nineties, het hoogtepunt is een video clip
Dit soort spul is anders ook nineties, pure kwaliteit, als het je genres zijn. Beetje meer respect graag:quote:Op zondag 11 juni 2017 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, daar is "ik weet niet waar het over gaat maar ik heb er een mening over" weer.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:12 schreef Bart2002 het volgende:
Al die bitjes die men voor 500 heeft verkocht en die 1500 aan elektriciteit hebben gekost en 1000 aan inmiddels argaische videokaarten. Het heeft veel triests in zich, al die verspilling. Maar goed, iedereen is daar "beter" uitgesprongen. Gelukkig maar.
Cryptocurrency weet ik alles van. En ik weet ook dat ik precies de gevoelige snaar heb geraakt.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, daar is "ik weet niet waar het over gaat maar ik heb er een mening over" weer.
Betert kapt men bomen voor valuta die men onbeperkt kan bijdrukken inderdaad, u snapt het.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:13 schreef Bart2002 het volgende:
Sowieso hoe men onvervangbare hulpbronnen verbrand voor speculatie in bitjes. Ergens gaat er dan iets niet goed in het hoofd.
Klinkt dan niet alsof miners rationele mensen zijn als het netto niet uit kan.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:12 schreef Bart2002 het volgende:
Al die bitjes die men voor 500 heeft verkocht en die 1500 aan elektriciteit hebben gekost en 1000 aan inmiddels argaische videokaarten. Het heeft veel triests in zich, al die verspilling. Maar goed, iedereen is daar "beter" uitgesprongen. Gelukkig maar.
Nee Gelly, dat er elders ook energie wordt verspild legitimeert deze particuliere speculatie niet. Je misbruikt de energie die jouw ouders betalen voor eigen gewin. Er is echt heel veel mis met die energieverspillende hobby die jouw ouders betalen.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Betert kapt men bomen voor valuta die men onbeperkt kan bijdrukken inderdaad, u snapt het.
Kapt men die niet voor drugs?quote:Op zondag 11 juni 2017 01:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Betert kapt men bomen voor valuta die men onbeperkt kan bijdrukken inderdaad, u snapt het.
Kan enkel door speculatie. Bidden dat de bitjes meer waard worden.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klinkt dan niet alsof miners rationele mensen zijn als het netto niet uit kan.
Speculatie is gewoon het matchen van verschillende verwachtingen van de toekomst. Eén van de meest fascinerende uitingen van het kapitalisme.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:18 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Kan enkel door speculatie. Bidden dat de bitjes meer waard worden.
quote:Op zondag 11 juni 2017 01:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit soort spul is anders ook nineties, pure kwaliteit, als het je genres zijn. Beetje meer respect graag:Joh, Underworld, The Prodigy, Aphex Twin, Chemical Brothers, Massive Attack, Moby, etc. etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als techno/electronic liefhebber zijn de nineties gewoon de top.
quote:Op zondag 11 juni 2017 01:17 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee Gelly, dat er elders ook energie wordt verspild legitimeert deze particuliere speculatie niet. Je misbruikt de energie die jouw ouders betalen voor eigen gewin. Er is echt heel veel mis met die energieverspillende hobby die jouw ouders betalen.
Als je het key concept van BC niet begrijpt houdt het een beetje op denk ik.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:17 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee Gelly, dat er elders ook energie wordt verspild legitimeert deze particuliere speculatie niet. Je misbruikt de energie die jouw ouders betalen voor eigen gewin. Er is echt heel veel mis met die energieverspillende hobby die jouw ouders betalen.
Teveel om op te noemen inderdaad. Maar dat zou wel een erg lange post opleveren.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Joh, Underworld, The Prodigy, Aphex Twin, Chemical Brothers, Massive Attack, Moby, etc. etc.
Als techno/electronic liefhebber zijn de nineties gewoon de top.
En enkel als je ouders of je baas de energierekening betaalden. Het was een ontzettend hypocriet gebeuren. Volslagen zinloze verspilling van energie.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Speculatie is gewoon het matchen van verschillende verwachtingen van de toekomst. Eén van de meest fascinerende uitingen van het kapitalisme.
Leg maar uit wat het "key concept" is volgens jou.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:23 schreef gelly het volgende:
[..]
[..]
Als je het key concept van BC niet begrijpt houdt het een beetje op denk ik.
Nu dus maar met een biertje achter FOK! zitten?quote:Op zondag 11 juni 2017 01:19 schreef remlof het volgende:
Zo, drie avonden achter elkaar in de kroeg gezopen, zoals ik vroeger elke week deed.
Maar nu ben ik er weer even klaar mee
Een beperkte voorraad en de energie die daar voor nodig is is 1 hint.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Leg maar uit wat het "key concept" is volgens jou.
Duh. Maar al met al heeft men elektriciteit geslurpt en voor duizenden euri "rigs" aangeschaft en dan maar "minen". En dat bleek in retrospectief weggegooid geld te zijn. Dat niemand dat wil toegeven begrijp ik wel. Die schande wil men liever vergeten. Daarom zou het beter zijn om erover te zwijgen verder. Het was een schandvlek. Maar we moeten nu weer verder met ons leven. Een vergissing in retrospectief.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Een beperkte voorraad en de energie die daar voor nodig is is 1 hint.
Als mensen er verlies op zouden maken, zouden ze er wel snel mee stoppen. Je redenatie rammelt omdat je niet verklaart waarom mensen het dan toch blijven doen.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Duh. Maar al met al heeft men elektriciteit geslurpt en voor duizenden euri "rigs" aangeschaft en dan maar "minen". En dat bleek in retrospectief weggegooid geld te zijn. Dat niemand dat wil toegeven begrijp ik wel. Die schande wil men liever vergeten. Daarom zou het beter zijn om erover te zwijgen verder. Het was een schandvlek. Maar we moeten nu weer verder met ons leven. Een vergissing in retrospectief.
Ok.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Duh. Maar al met al heeft men elektriciteit geslurpt en voor duizenden euri "rigs" aangeschaft en dan maar "minen". En dat bleek in retrospectief weggegooid geld te zijn. Dat niemand dat wil toegeven begrijp ik wel. Die schande wil men liever vergeten. Daarom zou het beter zijn om erover te zwijgen verder. Het was een schandvlek. Maar we moeten nu weer verder met ons leven. Een vergissing in retrospectief.
Omdat als je die spullen aangeschaft hebt je wel door moet. En het is lastig toegeven dat het geen reet opleverde. Dat daalde slechts langzaam in. Ik wil niet de autoriteit uithangen maar ik weet hier echt veel van. Er zijn een paar succesverhalen maar voor het gros is e.e.a. dramatisch afgelopen. De hardwarefabrikanten hebben er wel erg goed aan verdiend.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als mensen er verlies op zouden maken, zouden ze er wel snel mee stoppen. Je redenatie rammelt omdat je niet verklaart waarom mensen het dan toch blijven doen.
Spel werkt eindelijk nu, maar jeetje het is zoveel en zo groot en zo uitgebreid om in te komen.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, House of Cards af kjkenquote:Op zondag 11 juni 2017 01:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nu dus maar met een biertje achter FOK! zitten?
Een tokkiekrant die bericht over incapabele tokkieouders, waarom lees je dat in godsnaam?quote:Op zondag 11 juni 2017 02:00 schreef skysherrif het volgende:
https://www.thesun.co.uk/(...)texas-mum-left-them/
2 jaar maar, sorry dat het van the sun komt.
Nog Faksisten van huis uit ook w.s.quote:
Zat wat rond te kijken op Youtube, kom ik dit programma tegen:quote:
Zal morgen kijken, nu slapen.quote:Op zondag 11 juni 2017 02:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zat wat rond te kijken op Youtube, kom ik dit programma tegen:
Nooit geweten dat Glanerbrug echt zo'n beerput is. Op het eind zit er zelfs eentje gewoon op het perron van het station heroïne te spuiten.Doe mij dan maar Drienerlo.
Daar komt Samzz vandaan.quote:Op zondag 11 juni 2017 02:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zat wat rond te kijken op Youtube, kom ik dit programma tegen:
Nooit geweten dat Glanerbrug echt zo'n beerput is. Op het eind zit er zelfs eentje gewoon op het perron van het station heroïne te spuiten.Doe mij dan maar Drienerlo.
Hooggevoelig en hoogbegaafd. Zozo.quote:Op zondag 11 juni 2017 07:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er-10999122-a1562224
Hoe om te gaan met een zoon als FOK!-user.
Vroeger noemden ze dat gewoon een kutjoch.quote:
Nu nog steeds, alleen niet in de krant.quote:Op zondag 11 juni 2017 08:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vroeger noemden ze dat gewoon een kutjoch.
Goede vraag. Vergeet ook niet dat alle probleemkinderen een moeder hebben.quote:Op zondag 11 juni 2017 08:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Waarom wil een moeder haar negentienjarige zoon straffen? Als er niet mee te praten en te leven valt, moet meneer maar op kamers.
Jaquote:
mooiquote:Op zondag 11 juni 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
Om twee uur komt de bewolking alweer en komt niet boven de 23 graden uit dus ach.
Zonde.quote:Op zondag 11 juni 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
Om twee uur komt de bewolking alweer en komt niet boven de 23 graden uit dus ach.
Als de KNMI dat zegt dan klopt het.quote:Op zondag 11 juni 2017 10:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
KNMI zegt dat we allemaal zullen sterven door UV-straling.
Yepquote:Op zondag 11 juni 2017 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Spel werkt eindelijk nu, maar jeetje het is zoveel en zo groot en zo uitgebreid om in te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juni 2017 11:29 schreef Drugshond het volgende:
Felicite Koos.Gewoon Googelen op images.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is het nu al warmer.quote:Op zondag 11 juni 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
Ja, was gisteren al bekend.quote:Op zondag 11 juni 2017 11:50 schreef Euribob het volgende:
Of wisten jullie dat al? Niet teruggelezen wat er vannacht gepost is.
Zouden we die moeten kennen?quote:Op zondag 11 juni 2017 11:50 schreef Euribob het volgende:
Of wisten jullie dat al? Niet teruggelezen wat er vannacht gepost is.
Oh, al vijftig jaar niks bijzonders meer gedaan dus.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De linker, was de originele Batman.
De stem van Adam West voor Family Guy ingesproken.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, al vijftig jaar niks bijzonders meer gedaan dus.
OK, dus zijn carrière is vijftig jaar terug Batman spelen en wat recenter een tekenfilmpje ingesproken hebben. Ik weet nu waarom ik hem niet kenquote:Op zondag 11 juni 2017 12:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
De stem van Adam West voor Family Guy ingesproken.
En een hele shitload aan cameo's.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
De stem van Adam West voor Family Guy ingesproken.
Het is hier nog vrij zonnig (en warm).quote:Op zondag 11 juni 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
Precies, moet onder de schaduwdoek zitten op het dakterras.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is hier nog vrij zonnig (en warm).
Soms te goed voor een parasol?quote:Op zondag 11 juni 2017 12:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, moet onder de schaduwdoek zitten op het dakterras.
Ja, daar komen wij nu ook achter. Alle nieuwe planten gaan dood door de wind.quote:
Dan moet je tumbleweed nemen, die plant is gek op windquote:Op zondag 11 juni 2017 13:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, daar komen wij nu ook achter. Alle nieuwe planten gaan dood door de wind.
Heb ook vanmorgen wat nieuwe plantjes en een boompje geplaatst. Kijken of het dit jaar wel blijft levenquote:Op zondag 11 juni 2017 13:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, daar komen wij nu ook achter. Alle nieuwe planten gaan dood door de wind.
Met z'n "ik denk dat er een minderheidskabinet van VVD, CDA en PVV komt"quote:Op zondag 11 juni 2017 13:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat een zuur figuur net bij Buitenhof. Zelfs Marcel van Dam die aan de overkant van de tafel zat was zonniger. Uiteraard was ook deze Andreas Kinneging een rechtsfilosoof uit Leiden.
Iedereen gaat een keer dood vroeg of laat.quote:Op zondag 11 juni 2017 10:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
KNMI zegt dat we allemaal zullen sterven door UV-straling.
Ieder mag ik denken, jij immers ook, en dat laat jij ook duidelijk vaak genoeg horen.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Met z'n "ik denk dat er een minderheidskabinet van VVD, CDA en PVV komt"
Hehe inderdaad. Wat een figuur.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat een zuur figuur net bij Buitenhof. Zelfs Marcel van Dam die aan de overkant van de tafel zat was zonniger. Uiteraard was ook deze Andreas Kinneging een rechtsfilosoof uit Leiden.
Een andere optie leek hij ook bijna niet te accepteren.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Met z'n "ik denk dat er een minderheidskabinet van VVD, CDA en PVV komt"
Ja zo'n halfbloedje.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:28 schreef Tem het volgende:
Die kerel die Rutger in de vijver wilde flikkeren toch? Zijn vrouw vind ik wel mooi.
3,27/10quote:
Ja dat bedoel ik.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, Naema Tahir
[ afbeelding ]
Is volbloed Pakistaanse trouwens.
Wierd Duk is helemaal lijp en ik vind Naema knapper dan Fidan.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Naema Tahir is met hem? Oh, dat verrast mij wel. Beetje een zelfde situatie als Wierd Duk en Fidan Ekiz lijkt mij.
Ik had het niet echt over hun uiterlijk. Fidan en Naema schrijven beiden redelijk genuanceerde columns en zijn dus blijkbaar allebei met een flink rechtse meneer. Maar goed, ik ken Kinneging niet echt.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Wierd Duk is helemaal lijp en ik vind Naema knapper dan Fidan.
Ja, ik snapte je wel. Maar liefde is blind, Wilders heeft ook een Oostblokse importbruid.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik had het niet echt over hun uiterlijk. Fidan en Naema schrijven beiden redelijk genuanceerde columns en zijn dus blijkbaar allebei met een flink rechtse meneer. Maar goed, ik ken Kinneging niet echt.
uhh... De grote miners verdienen miljoenen euro's per maand op dit moment...quote:Op zondag 11 juni 2017 01:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Goed plan. Vooral inzake DWDD.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:07 schreef Kaas- het volgende:
Die Kinneging en z'n vervelende mokkel zaten nadat hij Rutger in de vijver wilde gooien een keer in Pauw & Witteman of zo om een oproep te doen dat er een 'commissie van wijzen' komt die besluit of omroepen (Powned dus) eigenlijk wel zouden moeten mogen bestaan.
Zijn vrouw is waarschijnlijk witter dan Wilders zelf.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik snapte je wel. Maar liefde is blind, Wilders heeft ook een Oostblokse importbruid.
Ja, dat dan weer welquote:Op zondag 11 juni 2017 14:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zijn vrouw is waarschijnlijk witter dan Wilders zelf.
Oeff, laat je stadsgenoten het maar niet horen. Je wil ze geen reden geven om jullie op straat in elkaar te slaan.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga zelfs met een Amsterdammer. Zo zie je maar weer dat liefde zelfs de grootste tekortkoming kan overwinnen.
Dat doen ze al wel om een andere reden joh.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oeff, laat je stadsgenoten het maar niet horen. Je wil ze geen reden geven om jullie op straat in elkaar te slaan.
Helaas wel. Het voordeel is dat haar discografie overzichtelijk blijft.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Winehouse, die is ook stil de laatste tijd.
Ik vind het geweldige muziek. Ben blij dat ik haar nog een keer in Paradiso heb zien optreden voor haar overdosis.quote:
Jij gaat toch voor die Italiaanse uit Duitsland?quote:Op zondag 11 juni 2017 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik snapte je wel. Maar liefde is blind, Wilders heeft ook een Oostblokse importbruid.
Wat gebeurt er?twitter:RudawEnglish twitterde op zondag 11-06-2017 om 14:09:43#BREAKING: Egypt will handover two Red Sea Islands to #Saudi Arabia following parliamentary approval. https://t.co/Uas1fd0ax0 reageer retweet
Soort vrouwelijke Cobain. Ook zo'n miepert.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het geweldige muziek. Ben blij dat ik haar nog een keer in Paradiso heb zien optreden voor haar overdosis.
De aanloop naar de derde Golfoorlog is begonnen.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:21 schreef SecretPret het volgende:
Wat gebeurt er?twitter:RudawEnglish twitterde op zondag 11-06-2017 om 14:09:43#BREAKING: Egypt will handover two Red Sea Islands to #Saudi Arabia following parliamentary approval. https://t.co/Uas1fd0ax0 reageer retweet
Kurt was nog wel een slag groter.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soort vrouwelijke Cobain. Ook zo'n miepert.
Dat zijn geen particulieren met een stapeltje videokaarten of Asic's natuurlijk. Zij zijn de grote verliezers in dit spel. En het milieu natuurlijk.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:12 schreef Zith het volgende:
[..]
uhh... De grote miners verdienen miljoenen euro's per maand op dit moment...
Of Salman Rushdie en eega.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Naema Tahir is met hem? Oh, dat verrast mij wel. Beetje een zelfde situatie als Wierd Duk en Fidan Ekiz lijkt mij.
Zo is het. Daarom tegen bitcoins en andere ellende.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat zijn geen particulieren met een stapeltje videokaarten of Asic's natuurlijk. Zij zijn de grote verliezers in dit spel. En het milieu natuurlijk.
meh. overrated.quote:
Enne: zit je werkelijk die oude berichten door te lezen? Apart.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:12 schreef Zith het volgende:
[..]
uhh... De grote miners verdienen miljoenen euro's per maand op dit moment...
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 11-06-2017 om 14:29:46I believe the James Comey leaks will be far more prevalent than anyone ever thought possible. Totally illegal? Very 'cowardly!' reageer retweet
Dat was de grap.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat doen ze al wel om een andere reden joh.
Dit kan natuurlijk z'n anonimiteit schaden.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:33 schreef Nautilus. het volgende:
Erik stond in het tijdschrift van de fiscale beroepsvereniging. Ik moest behoorlijk lachen, maar wel goede teksten. :-)
Dat is gewoon pure ooraids.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij mag de Toppers best beter vinden hoor
Uiteraard heeft hij wel eerst even de MSM aangevallen vanmorgen. Het is nu nog wachten op gezeik over Hillary Clinton en/of de democraten en we hebben weer een bingo.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:34 schreef SecretPret het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 11-06-2017 om 14:29:46I believe the James Comey leaks will be far more prevalent than anyone ever thought possible. Totally illegal? Very 'cowardly!' reageer retweet
Boehoe, drugs, dood.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soort vrouwelijke Cobain. Ook zo'n miepert.
Volgens mij is dat tijdschrift alleen toegankelijk voor leden.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk z'n anonimiteit schaden.
Dat ben ik met je eens, alhoewel je met een 1080 nog best winst kan halen op dit moment, ongeveer 300 EUR pm per kaart. Dat is ook de reden dat de prijs van de kaart weer hard aan het stijgen is of uitverkocht is.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat zijn geen particulieren met een stapeltje videokaarten of Asic's natuurlijk. Zij zijn de grote verliezers in dit spel. En het milieu natuurlijk.
Ah, dat scheelt dan weer. Potentieel lek is gedicht.quote:Op zondag 11 juni 2017 14:41 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tijdschrift alleen toegankelijk voor leden.
Interessant. Zijn daar ook berekeningen van? Dan haal je dus met 20 van die dingen een aardig maandinkomen. Is dat puur door de nieuwigheid van Eth?quote:Op zondag 11 juni 2017 14:46 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, alhoewel je met een 1080 nog best winst kan halen op dit moment, ongeveer 300 EUR pm per kaart. Dat is ook de reden dat de prijs van de kaart weer hard aan het stijgen is of uitverkocht is.
Komt puur door de harde stijging van Eth en de difficulty die nog niet op dat niveau zit.
Maar niet vanwege een nieuwe grote liefde?quote:Op zondag 11 juni 2017 14:41 schreef Nautilus. het volgende:
Momenteel helaas iets te druk (wel leuk druk).
Te egocentrisch voor de liefde. Wat een armoe.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:00 schreef Nautilus. het volgende:
Nee, ik ben op het moment ook iets te egocentrisch voor een relatie.
Op zich is het vrij romantisch. Jij bent ook egocentrisch, maar niet romantisch, dus heb je ook een relatie.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:07 schreef Kaas- het volgende:
Daar gaat mijn beeld van Nautilis de Romanticus.
Echt hè. Beetje zwijmelende stukjes schrijven over onmogelijke liefdes op een buitenlands strand. En dan dit.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:07 schreef Kaas- het volgende:
Daar gaat mijn beeld van Nautilis de Romanticus.
Ik ook hoor. Ik houd op het moment even alleen van mezelf.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Te egocentrisch voor de liefde. Wat een armoe.
Nooit een man, nergens voor, doe jij alles zelf?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik houd op het moment even alleen van mezelf.
Mannen kunnen de pot op.
Ik woon alleen en dop inderdaad mijn eigen boontjesquote:Op zondag 11 juni 2017 15:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nooit een man, nergens voor, doe jij alles zelf?
quote:Op zondag 11 juni 2017 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen kunnen de pot op.
Die moet gewoon even, geheel in overeenstemming met haar klederdracht, met de buitenkant van een ferme mannenhand de keuken ingeslagen worden.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2017 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Op zich is het vrij romantisch. Jij bent ook egocentrisch, maar niet romantisch, dus heb je ook een relatie.
Exhibit A: Valentijnsdag.
De eerste man die dat doet castreer ik zonder verdoving.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die moet gewoon even, geheel in overeenstemming met haar klederdracht, met de buitenkant van een ferme mannenhand de keuken ingeslagen worden.
Ik zie het al. Wat je nodig hebt is een gay best friend die de mannen bij je weg slaat, of er zelf voor gaat (voor die mannen).quote:Op zondag 11 juni 2017 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen kunnen de pot op.
Ja, ik neem aan dat hij nuchter was?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:30 schreef Kaas- het volgende:
Gelukkig heeft hij die dag heel anders ervaren dan ik.
Misschien wel m'n favoriete filmdecennium. Noem eens wat titeltjes.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Ben de laatste tijd ook een beetje van die jaren '50 films aan het kijken met een huisgenoot van me. Als de mannen dan iets moeten bespreken worden de vrouwen even weggecommandeerd. En als ze hysterisch doen hebben ze zo een pats te pakken.
Dat is strafbaar.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste man die dat doet castreer ik zonder verdoving.
Wil je in d'r jurkje?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie het al. Wat je nodig hebt is een gay best friend die de mannen bij je weg slaat, of er zelf voor gaat (voor die mannen).
Jaquote:Op zondag 11 juni 2017 15:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie het al. Wat je nodig hebt is een gay best friend die de mannen bij je weg slaat, of er zelf voor gaat (voor die mannen).
En anders dan dat wij hem hebben ervaren. Mooi verhaal. 9/10.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:30 schreef Kaas- het volgende:
Gelukkig heeft hij die dag heel anders ervaren dan ik.
Mwa, een periode van zelfreflectie en lief zijn voor jezelf is gezond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |